MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 122 z 149 |
Autor: | Teo [ 26 kwi 2010, 16:50 ] |
Tytuł: | |
Ale takimi metodami łatwo wpaść w ślepa uliczkę o nazwie themepark, dlatego już wiele razy pisałem, idea sandbox jest fajna w teorii i opiera sie głównie na sentymencie do UO, a jak przyjdzie do grania to zapału starcza na miesiąc. Dla przeciętnego gracza sandbox najczęściej jest meczący i mało komfortowy, przekonaliśmy się w DFO jak trudno połączyć oczekiwania careberarow i nolifow czy fanboyow. Mortal jest skazany po premierze na powolne opustoszenie serwera, pod warunkiem ze partacze produkujący zrobią to grywalne i nie pomogą przepychanki na forach by to zmienić. |
Autor: | Havok [ 26 kwi 2010, 17:00 ] |
Tytuł: | |
Szczerze mówiąc nie widzę różnicy między grindem w DFO a grindem w jakiejkolwiek innej grze, więc to chyba nie sama idea sandboxa jest "męcząca". Akurat dfo pada imo głównie przez to, że grając kilka godzin dziennie nie jest się w stanie przez rok dogonić makrowników i exploiterów. Co zresztą dzieje się na wyraźne życzenie AV. |
Autor: | kirdan [ 26 kwi 2010, 18:41 ] |
Tytuł: | |
Havok napisał(a): Szczerze mówiąc nie widzę różnicy między grindem w DFO a grindem w jakiejkolwiek innej grze, więc to chyba nie sama idea sandboxa jest "męcząca". Akurat dfo pada imo głównie przez to, że grając kilka godzin dziennie nie jest się w stanie przez rok dogonić makrowników i exploiterów. Co zresztą dzieje się na wyraźne życzenie AV.
I tu sie mylisz będąc w zorganizowanej gilldi bez exploitów masz dostęp do sprzętu z wyżej pułki, i nie masz problemu aby współzawodniczyć z innymi wałcząc na równych warunkach. Grając samemu nie masz absolutnych szans aby zaistnieć w tym świecie. Co do makrowania to nie widzę w tym nic złego tak długo jak jesteś przy monitorze. A markowanie bez stałego śledzenia inni gracze z pewnością wykorzystują wystarczy się przejechać po okolicy. Na makrowników na npc też jest sposób wystarczy wejść im pod cios. Jak widać sami gracze są i będą zabezpieczeniem, a na pewno SV ze swojej strony też coś zrobi w końcu to jeszcze beta . |
Autor: | Mendol [ 26 kwi 2010, 18:42 ] |
Tytuł: | |
dzordz koleczko wzajemnej adoracji ok, ale nie tutaj. gralem w closed bete MO, kupilem retail wersje w lipcu 2009 roku wiec nie pieprz mi o zainteresowaniu. w przeciwienstwie do ciebie gram w beta wersje gry z full lootem - Darkfall'a. w zwiazku z czym to co pisze opieram na dosc 'zywych' doswiadczeniach z tej gry. i z tego co napisaliscie rozwiazanie SV w kwestii redow jest z dupy. nikogo nie zniecheca (biorac pod uwage makrowanie) do bycia redem - nie wprowadza zadnych faktycznych kar. porownalem wam rozwiazania z DFO i MO - gdzie to w DFO faktycznie jest upierdliwe dla red'ow. nie moja wina, ze wy (aktualnie grajacy - bo ja mimo szczerych checi nie jestem w stanie uruchomic gry, za ktora juz zaplacilem Panie Dzordz uczestniku open bety) nie potraficie dokladnie opisac jak wyglada to rozwiazanie. w zwiazku z czym opieramy sie na tym co nam opisujecie. ze robicie to nierzetelnie i z dupy to juz WYBACZ ale nie moja wina. i prosze cie nie wypowiadaj sie na tematy, o ktorych masz srednie pojecie. a jesli juz to zamiast traktowac moje posty jako 'atak', postaraj sie wyjasnic gdzie popelnilem blad w swoim rozumowaniu i bedzie git. a jesli masz pierdolic tak jak w tym poscie to sobie juz lepiej daruj. kirdan czy ty piszesz o MO? bez gildii 'solo' czy grupka znajomych nie ma za bardzo szans pobiegac/pobawic sie? |
Autor: | kirdan [ 26 kwi 2010, 18:52 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): kirdan czy ty piszesz o MO? bez gildii 'solo' czy grupka znajomych nie ma za bardzo szans pobiegac/pobawic sie?
Nie rozumiem pytania ;( |
Autor: | Mendol [ 26 kwi 2010, 18:53 ] |
Tytuł: | |
"I tu sie mylisz będąc w zorganizowanej gilldi bez exploitów masz dostęp do sprzętu z wyżej pułki, i nie masz problemu aby współzawodniczyć z innymi wałcząc na równych warunkach. Grając samemu nie masz absolutnych szans aby zaistnieć w tym świecie. " |
Autor: | kirdan [ 26 kwi 2010, 18:54 ] |
Tytuł: | |
Nie cytuj co napisałem tylko rozwiń swoje pytanie |
Autor: | Mendol [ 26 kwi 2010, 18:59 ] |
Tytuł: | |
oj. ok. chcesz powiedziec, ze grajac samemu w MO nie masz szans aby miec fun z gry? zadnych szans zeby cos osiagnac? pobiegac, pokillowac kolesi? musisz miec 'duza' 'prezna' gildie aby miec w miare rowne szanse? hm. nie wiem jak to inaczej rozwinac. moze inaczej. czy MO to sandbox przeznaczony dla gildii a nie malej grupy (3-5 osob) graczy? |
Autor: | kirdan [ 26 kwi 2010, 19:03 ] |
Tytuł: | |
Pisząc samemu miałem namyśli jedną osobę nie grupę. Nie rozwijałem przecież wątku ile osób w moim mniemaniu ma gildia, nadmieniłem jedynie że zorganizowana. |
Autor: | Mendol [ 26 kwi 2010, 19:06 ] |
Tytuł: | |
ok, czyli jedna osoba - bez sensu. obstawiajac wszystkie profesje - mozna sie pobawic. mam nadzieje, ze po releasie bedzie mozna to jakos ogarnac - wybierajac dobrze profesje swojego main'a. opierajac sie na handlu, mimo wszystko bedzie mozna cos osiagnac. ale tak jak pisalem (wiem powtarzam sie) MO jest w fazie alpha w tej chwili jak dla mnie. biorac pod uwage, ze w grudniu moglem bez problemu sie zalogowac - w tej chwili nie moge uruchomic gry - spodziewam sie premiery w 2012 roku. |
Autor: | kirdan [ 26 kwi 2010, 19:06 ] |
Tytuł: | |
No chyba że się rozminęliśmy w pojęciu gildia, Prostuje dla mnie gildia może liczyć 3-5 osób aktywnie grających |
Autor: | Mendol [ 26 kwi 2010, 19:07 ] |
Tytuł: | |
no to juz zrozumialem i przyjalem do wiadomosci. dziekuje za wyjasnienie. hm btw teraz zauwazylem, ze po odpaleniu mortal online launcher - nie pyta mnie o username/password? |
Autor: | kirdan [ 26 kwi 2010, 19:21 ] |
Tytuł: | |
Bo to zmienili po kliknięciu play powinno wejść do gry |
Autor: | kirdan [ 26 kwi 2010, 19:23 ] |
Tytuł: | |
Spróbuj jeszcze zainstalowć net.framework 3.5 nowe nvidia phisix |
Autor: | Dace [ 26 kwi 2010, 19:31 ] |
Tytuł: | |
Login jest ale juz nie w laucherze.Co do crashy masz zainstalowane najnowsze wersje netframework/physix/dx ? Jezeli masz to zagladnij tu jezeli tego jeszcze nie zrobiles. Duzy patch w tym tygodniu upgrade engine'a i kodu sieciowego ktory ma niby naprawic lagi/desnce i crashe - bedzie wipe wiec sie za bardzo nie spinajcie z grindowaniem nowych postaci. |
Autor: | Mendol [ 26 kwi 2010, 19:35 ] |
Tytuł: | |
poczekam na patch'a. zainstalowalem drivery itd. itp. i ciagle error. szkoda ;/ |
Autor: | Kassei [ 26 kwi 2010, 20:50 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): zainstalowalem drivery itd. itp. i ciagle error. Jedynym wyjaśnieniem jest więc wzmożone promieniowanie kosmiczne
szkoda ;/ |
Autor: | Mendol [ 26 kwi 2010, 20:51 ] |
Tytuł: | |
idz do kata zboczencu ty. |
Autor: | dzordz [ 26 kwi 2010, 20:59 ] |
Tytuł: | |
Panie Mendol niepotrzebie się Pan unosi. Po pierwsze nie jestem Twoim koleżką Po drugie gram w MO od close bety nieprzerwanie (Gra od momentu close Bety sporo się zmieniła. Wiec zanim wypowiesz się o grze postaraj się zaktualizować dane) Cytuj: w przeciwienstwie do ciebie gram w beta wersje gry z full lootem - Darkfall'a. Czy to nie temat MO?
|
Autor: | Mendol [ 26 kwi 2010, 21:09 ] |
Tytuł: | |
jak sie uniese to zauwazysz. no na cale szczescie, bo bym musial cie zflekowac. super, ze grasz - jak na razie nie napisales nic KONKRETNEGO na temat MO. oh masz racje, to temat MO. czy to oznacza, ze mamy piac z zachwytu, czy tez dyskutowac na temat gry, ktora jest niegrywalna? |
Strona 122 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |