MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 123 z 149 |
Autor: | dzordz [ 26 kwi 2010, 21:41 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem z której mojej wypowiedzi wywnioskowałeś, że masz piać z zachwytu. Fakt gra nie jest w pełni grywalna w pewnych okresach bety w ogóle nie była grywalna ale to cały czas beta. Pisałem tylko o tym, żebyście pisali "świeże" info. Zmiany w grze naprawdę są spore i najświeższy patch zniesie kolejne zmiany. To chyba nie jest dyskusja jakie MO było? Tylko jak wygląda teraz i jakie zmiany się szykują. BTW. Nie mam zamiaru brnąć w offtopa. Może i masz racje może i to forum jest po to aby każdy kto spróbuje się przebić przez te 125 stron postów miał serdecznie dość MO |
Autor: | Teo [ 26 kwi 2010, 22:00 ] |
Tytuł: | |
Mendol jesteś za miętki na na mortal, którego instalacja okazała się trudniejsza niz zakup dfo na premierę ? Nie martw się, mnie tez instalacja przerasta i wywala jakieś błędy, jak widać partactwa ciąg dalszy. |
Autor: | smeagollum [ 27 kwi 2010, 09:28 ] |
Tytuł: | |
Ja nie miałem żadnych problemów. Ściągnąłem loader i dalej poszło raz dwa - wszystkie patche ściągnęły się same, gra działa (instalowałem dwa tygodnie temu). To samo moi znajomi. Nie wiem jak to robicie i jakie macie błędy, może o nich pisaliście ale nie chce mi się zaglądać na poprzednią stronę tego wątku. Tak sobie piszę, dla przeciwwagi, żeby nie było, że jest aż tak źle, bo nie jest. |
Autor: | Belladonna [ 27 kwi 2010, 10:52 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Nie martw się, mnie tez instalacja przerasta i wywala jakieś błędy, jak widać partactwa ciąg dalszy.
W ciągu ostatnich 2 tygodni instalowałem klienta 3 razy. Kolega robił to dwukrotnie. Przy instalacji nie wystąpiły żadne problemy. Problem pojawił się dopiero w trakcie gry - błąd nowgame.exe na kartach Nvidii w Windows XP, o dziwo dużo częściej występujący w Meduli. Po przeprowadzce do Morin Khur kolega już nie narzeka. Ja po zmianie karty w Win 7 też nie mam tego błędu. Wcześniej miewałem sporadycznie. |
Autor: | lamoon [ 2 maja 2010, 07:53 ] |
Tytuł: | |
Witam po przerwie. W pt na oficjalnym forum MO pojawiła się informacja napisana przez samego Henrika że w ten weekend lwia część ekipy wylatuje do USA do Kalifornii do siedziby niejakiego EpicGames co by zaimplementować nowy rodzaj silnika UR 3.5 wraz z nową wersją ATLASA przygotowanego pod gry mmo. Zobaczymy. O wylocie do hamburgerów gadali już jakieś 2-3 tyg. temu ale nie lecieli...bo wulkan Z tego co się mówi że jak wszystko pójdzie dobrze, czyli zniknie wszędobylski lag i niszczące desynchro to gra będzie miała premierę w dwa tygodnie. Zobaczymym O wszystkim można poczytać: http://www.mortalonline.com/forums/41314-april-build-release-update.html |
Autor: | KoLi [ 2 maja 2010, 15:01 ] |
Tytuł: | |
Ta i przesuneli release bo wulkan ROTLF PPPP co wiecej z tego co Henrik pisal na ircu to ich ekipa miala byc w stanach juz niby od poczatku miesiaca ... moze zabarlozyli w vegas i nie dotarli ? P ROTLF2 co wiecej 3 dni po wybuchu wulkanu Henrik byl na ircu i nic nie mowil o pozniejszym wylocie wtedy nie wiedzial ze sa wszystkie loty przesuniete ? ROTLF3 no i tydzien temu jak dali april newsa tez nie wiedzieli kiedy leca ? ROTLF4 :}}} generalnie chlopaki slabo sciemniaja i nie oszukujmy sie dadza patcha na 10000000% nie bedzie all dzialac beda fixy kolejne patche itp takze w maju ja releasa nie widze w kwieteniu pewnie tez nie moze czerwiec :} |
Autor: | Nathaniel [ 7 maja 2010, 22:42 ] |
Tytuł: | |
No i doczekaliśmy się nowego patcha do MO. Niestety trzeba zaciągnąć całą paczkę klienta (5,15GB). Ciekawe czy przesiadka na nowy silnik poprawi problemy z desync. Nowy klient do pobrania tu: http://www.mortalonline.com/downloadbeta |
Autor: | Cwiara [ 8 maja 2010, 18:26 ] |
Tytuł: | |
A open beta jeszcze dziala..? zainstalowalem MO proboje sie zalogowac na konto open bety na ktorym keidys gralem, i wyrzuca ze zle haslo... |
Autor: | Nathaniel [ 8 maja 2010, 22:12 ] |
Tytuł: | |
Aktualnie login serwer leży i zwraca zawsze komunikat błędnych danych autoryzacyjnych. Od rana leży i kwiczy i nie ma żadnego info kiedy będzie up Tak, aktualny status to OB. |
Autor: | lamoon [ 8 maja 2010, 23:09 ] |
Tytuł: | |
SV nie pracuje w weekendy dlatego można śmiało zachować spokój do poniedziałku. A z relacji tych którzy mieli to szczęście dostać się na chwilę do gry to cytat "gra jeszcze nie była w tak złej kondycji" :/ |
Autor: | kluczmen [ 9 maja 2010, 13:02 ] |
Tytuł: | |
miejmy nadzieje, że to przez problemy z serwerami, a w poniedziałek okaże się, że gra jeszcze nie była w tak dobrej kondycji bardzo jestem ciekaw jak teraz się toto przedstawia |
Autor: | Nathaniel [ 9 maja 2010, 22:19 ] |
Tytuł: | |
Zła kondycja to złe określenie. Dostałem się dzisiaj na 5 minut (akurat jak wstał serwer na chwile) i powiem szczerze, że laga nie uświadczyłem, miałem też wrażenie, że lepiej są liczone boxy ludzików - da się wymierzyć w część ciała w jaką chce się trafić (wcześniej miałem mega problem) Ten build tak czy inaczej miał służyć sprawdzeniu przez SV desync, dlatego zostały w nim tylko skille walki i podstawowe NPCe - może dlatego niektórzy określili ten "stan" gry jako najgorszy ze wszystkich. |
Autor: | Mendol [ 14 maja 2010, 10:30 ] |
Tytuł: | |
i jakie doswiadczenie po nowym buildzie? |
Autor: | Aszkroft [ 14 maja 2010, 12:18 ] |
Tytuł: | |
Prawie cały kontent jest wyłączony . Ten ostatni client to przejście na Unreal 3.5 i dostosowanie do niego Atlasa. Wraz z Epiciem grzebią w kodzie sieciowym , żeby usunąć laga i desynchro. Pododawali sporo mobków , Nowe jaskinie , Otworzyli wieże przy Fabernum . Przebudowali Kranesh . Są problemy z cieniami . W kliencie też za wiele sobie zmienić nie można . Tak więc kto teraz się zaloguje z zamiarem zabawy to może sobie darować , będzie załamka . Trzeba czekać na kolejnego clienta bądź też jakąś jego aktualizację włączającą content. Wtedy dopiero będzie widać czy zmiany i współpraca z Epiciem coś dała . I w jakim kierunku to wszystko pójdzie |
Autor: | kluczmen [ 14 maja 2010, 23:47 ] |
Tytuł: | |
udało mi się pobiegać swobodnie przez max 5 minut po czym dostałem crash klienta z powodu zapychania całej pamięci operacyjnej, z tego co czytałem dosyć wielu ludzi teraz to dostaje, więc myślę, że kiedyś to poprawią, ot takie niedopatrzenie przy przesiadce na nowy engine oprócz tego ponoć każdy nowo tworzony char miał dostać ileś skill pointsów i czegoś tam jeszcze, jednak mój nic nie dostał, co też jest częstym problemem, wieść gminna niesie, że niektórym wszystko idzie ok za pierwszym razem a innym za 60-tym ktoryms |
Autor: | Aszkroft [ 15 maja 2010, 07:23 ] |
Tytuł: | |
Pamięć zapchana to dosyć częsty błąd . Zazwyczaj pomaga zmniejszenie ustawień graficznych i cieni ( zwłaszcza cieni) . Co do skill pointsów to one w ogóle miały być wyłączone . Przez pewien bug niemal każda druga postać na świeżym koncie dostawała skille , ale i tak były one porypane. z informacji ważnych , kończy się open beta już w ten poniedziałek . A gra sama ma wystartować 9 Czerwca . Ten okres od do posłużyć ma teoretycznie optymalizacji i wybalansowaniu rozgrywki (no i oczywiście redukcji bugów, ale to norma ). |
Autor: | Nathaniel [ 15 maja 2010, 08:47 ] |
Tytuł: | |
Asz: wiesz moze cos wiecej o tym czy po zakonczeniu OB w jakikolwiek sposob bedziemy mogli to testowac? Moze bedziemy mogli grac w jakiegos pre-releasa, z full contentem? Zastanawiam sie po prostu czy jest sens robic cokolwiek w kierunku MO przed oficjalnym retail. Moim zdaniem, biorac pod uwage szacunek SV dla testerow, do czasu ostatniego wipe nie ma sensu zwracac uwagi na tytul. Po prostu szkoda czasu. |
Autor: | lamoon [ 15 maja 2010, 08:53 ] |
Tytuł: | |
Z tego co tam napisali ci którzy nabyli produkt będą mogli grać dalej w CB. Pozostali out. |
Autor: | kluczmen [ 15 maja 2010, 09:06 ] |
Tytuł: | |
poczekam aż pojawią się pierwsze opinie tych którzy będą grać dalej i może sobie sprawie wtedy własny kluczyk =] |
Autor: | Mendol [ 17 maja 2010, 08:45 ] |
Tytuł: | |
probowalem sie zalogowac w sobote - udalo mi sie stworzyc postac, ale potem niestety nic sie nie dzialo przy probie 'enter game'. |
Strona 123 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |