MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 146 z 149 |
Autor: | realnaste [ 4 gru 2012, 12:57 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
Niah napisał(a): ja zrobiłem tak, odinstalowałem, zwiększyłem miejsce na dysku i było dobrze. pograłem chwilę i niestety gorsze od dfo, niestety heh Miałem podobnie grając w df i porównując do mo |
Autor: | Ossur [ 4 gru 2012, 14:14 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
Niah napisał(a): ja zrobiłem tak, odinstalowałem, zwiększyłem miejsce na dysku i było dobrze. pograłem chwilę i niestety gorsze od dfo, niestety bo to w sumie dwie różne gry, w dfo masz focus na pvp a mortal skupia sie na crafcie itp, tu nie uświadczysz tak dynamicznego pvp jak w starym dfo. Pisane było juz wiele razy że w mo nie macha się mieczem jak cepem bo stracisz stamine a to oznacza zgon. |
Autor: | realnaste [ 4 gru 2012, 14:43 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
Przede wszystkim przez pierwszy dzień czy dwa gry postać nie jest w stanie sensownie walczyć (a i to tylko jeśli wiesz co robisz, bo nowicjuszowi zajmie to pewnie sporo dłużej), więc nie ważne czy machał jak cepem, czy wiedział o kierunkowych blokach, atakach zarządzaniu staminą i sweet-spotach danych broni. |
Autor: | Arturnik [ 4 gru 2012, 15:02 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
Osobiście przetestowałem MO kilka miesięcy temu i najbardziej nie spodobała mi się walka (PvP jako takiego nie miałem "przyjemności" zagrać). A konkretnie, jako noobek zarobic proponuja ludzie zeby zabijac jakies tam kroliczki i tam zbierać z nich coś, to tragedia jeśli chodzi o trafianie jakąkolwiek bronią. mogę stać przy mobku i machać jak popieprzony a i tak trafię raz na 20 strzałów. Walka z jelonkami też pozostaje wiele do życzenia, choć te da się trafić to czuć albo desync, albo po prostu jakieś bugi jak nachodzenie na siebie, trafianie z kilku metrów itp. Cała reszta w MO bardzo przyjemna choć czuć ten brak doszlifowania wszędzie. Ściągne w sumie i zobaczę czy coś się zmieniło. |
Autor: | Ossur [ 4 gru 2012, 16:15 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
jako 'świerza' postać machasz bezładnie mieczykiem startowym... różnice w dynamice i celności machania widzisz jak już sobie odpowiedniego skila rozwiniesz i statystyki podniesiesz |
Autor: | realnaste [ 4 gru 2012, 20:06 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
Ważne jest też to, że w MO nie celuje się celownikiem. Każdą broń trzeba oddzielnie "wyczuć" bo zakreśla inny łuk zadania ciosu oraz ma inny kształt i proporcje ostrze/rękojeść. (przy łuku celujesz grotem strzały i bierzesz po uwagę odległość oraz jakość łuku) |
Autor: | Mendol [ 4 gru 2012, 20:34 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
no to byloby zajebiste, gdyby dzialalo tak jak w chivalry. a nie jakies wymysly z dupy. |
Autor: | realnaste [ 4 gru 2012, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
MO używa systemu który śledzi model broni, więc to nie "wymysł z dupy". Niestety ping i inne tego typu sprawy w mmo sprawiają, że właśnie taki system się nie sprawdza, więc ostatnio zaczęli to zmieniać na "wymysły z dupy" (czyli sztucznie zwiększyli powierzchnię wykrycia kolizji dla ułatwienia wykrycia trafień itp) i powoli zaczyna być lepiej. Niestety jeszcze długa droga przed nimi. Inny problem z MO jest taki, że nikt kto zaczyna w to grać nie wie, że to o czym tu pisałem istnieje (perfect bloki kierunkowe, kontry, sweet spoty w łuku ciosu itd) więc wydaje im się, że to tylko głupie klikanie lewym przyciskiem myszy. Co ja gadam! Większość nawet nie wie, że dla zwiększenia obrażeń wystarczy dłużnej przytrzymać przycisk... |
Autor: | Arturnik [ 17 gru 2012, 02:48 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
Pograłem jeszcze trochę, no i ogólnie gierka fajna, ale to ogólne 'niedorobienie' - sytuacje w stylu: - przechodzenie przez most po czym na srodku spada sie do wody, - graficzne (?) gdzie w mieście pojawiają się ludzie w powietrzu/pod ziemią - sync/desync - ciezko okreslic gdzie npc jest w danym momencie jak sie walczy, w pewnym momencie odsuwa sie i gryzie. nie wiem jak w pvp ale w pve az sie nie chce grac jak grałem w Darkfalla całkiem niedawno, czy z 2 lata temu to mimo wad jakoś takich zniechęcających błędów, a jak były to nie były one tak męczące jak te tutaj, a szkoda bo założenia fajne. |
Autor: | Serart [ 21 gru 2012, 12:49 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
Eh. Nie ma w co grac - musze dac szanse Mortalowi. |
Autor: | angelhod [ 22 gru 2012, 08:43 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
hejka postanowilem ze znowu zaczne grac w mortala.... nie od pierwszego dnia platnego ale komp juz lekko zmodernizowany myslalem czy maga sobie nie zrobic ale nie jestem pewny czy w MO postac maga moze byc w miare samodzielna i agresywna postacia... czy to tylko taki support w postaci glownie healera? |
Autor: | Arturnik [ 22 gru 2012, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
No ja sobie praktycznie tylko książki czytam żeby skille podrasować teraz. Od kilku dni próbuję się dostać do jakiejś noob friendly gildii, ale cisza, jakby sami F2P gracze grali, a reszta quitnela w cholerę. O ile narzekam tak poza DFO to nie ma innej takiej sympatycznej gry, choć początki wkurwiające, dobrze że te książki są za to. |
Autor: | Serart [ 23 gru 2012, 09:45 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
Mozna jakos pobiegac razem. Jak co to - Reynevan Hagenau w grze. |
Autor: | angelhod [ 23 gru 2012, 10:25 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
mozna.... jak cos to moj skype: hodpalm a moze mi ktos odpowiedziec jak to z tymi magami? jest wogole sens isc ta sciezka? ehh poprzewalam oficjalne fora chyba |
Autor: | angelhod [ 23 gru 2012, 11:12 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
kurcze nie chce mi sie gra dzis wlaczyc po wyborze postaci pasek laduje sie prawie do konca i tak juz zostaje.... |
Autor: | Highlander [ 14 lut 2013, 07:17 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
http://sandboxer.org/?p=3230 heh to ni grafika jest wazna w mortalu by poprawic ;p |
Autor: | Ossur [ 14 lut 2013, 10:45 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
toż piszą że nie tylko grafikę poprawiają, jakieś optymalizacje wydajnościowe również wrzucili. |
Autor: | Highlander [ 14 lut 2013, 12:48 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
Z nakladem ich sil oni powinni glownie nastawic sie na wydajnosc, poprawienei bugow itp. od samego poczatku. |
Autor: | Ossur [ 14 lut 2013, 13:56 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
oczywiście się z Tobą zgadzam. To co wymieniłeś było największa bolączką tej gry. |
Autor: | Highlander [ 6 maja 2013, 00:17 ] |
Tytuł: | Re: Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. |
Sciagnalem ostatnio z ciekawosci. Musze powiedziec, ze w porownaniu do tego co kiedys to niebo a ziemia i ktos moze obadac f2p, a noz sie komus spodoba. Ale patrzac na ich wyniki finansowe to nie wiem jak oni to robia. grupka zapalencow? |
Strona 146 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |