MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 20 z 149

Autor:  Mendol [ 14 maja 2009, 14:32 ]
Tytuł: 

to jakies dziecko robilo - no monthly fee?

Autor:  Teo [ 14 maja 2009, 15:15 ]
Tytuł: 

- massive world to explore
wszystko i tak jest juz na www, filmach, dokumentach, ksiazkach etc
- fully pvp
za duza kara za kille, praktycznie to spowodowalo zanik pvp, sa jakies zony z open pvp ale to juz zanika calkowicie i wymaga duzo farmy sprzetu, kasy, wymaga tez wejscia w duzy sojusz/clan
- highest resolution graphics
bez przeesady, szaro i buro, sa zony z kolorowa grafa ale daleko temu do Aion, a grafa na poziomie AoC czy DFO nie jest dobra dla wiekszosci z tego forum

:(

Autor:  Zarri [ 14 maja 2009, 21:33 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  joshe [ 15 maja 2009, 00:15 ]
Tytuł: 

Drusek napisał(a):
Za duże death penalty.

Żebyś widział jaki mi banan wjechał na twarz, prawie płakałem ze śmiechu :D

Autor:  Vercin [ 15 maja 2009, 10:45 ]
Tytuł: 

Ja plakalem ze widze po raz 50 na tym forum te same dowcipy i teksty z broda o death penalty w rl i wogole real life mmorpg. Tak wiec powiem tylko STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE

Autor:  JunFan [ 16 maja 2009, 21:52 ]
Tytuł: 

niewiem czy wiekszosc z was to widziało ale może nie (nie czytałem wszystkich 20 stron tego topicku)

http://www.mortalonline.com/news/may-08-05-09

przewińcie na dół do Power Point Presentation i tam jest taki mały link "here".

do tego jeszcze troche o systemie walki:
http://www.mortalonline.com/forums/3579 ... short.html

i system flagowania:(przewijamy na duł i klikamy linka: "dowload MO_flagging.pdf"
http://www.mortalonline.com/combat/flagging

ktoś powiedział że system kar jest za ostry i to zabije PvP. Troche sie nie moge zgodzić dlatego że nie musisz nikogo flagować na czerwono jeśli niechcesz, więc przyjacielskie pojedynki jak najbardziej. Do tego jeśli masz wojne z inna osadą/gilidią nie jesteś flagowany za zabicie.
Co do full loot: życie bywa okrutne :)

ja jestem pełen optymizmu jeśli chodzi o MO. I na bank wypróbuje.

peace [/url]

Autor:  joshe [ 17 maja 2009, 00:15 ]
Tytuł: 

ową prezentację podawałem kilka dni dni temu - możesz to czytać jako chyba z 9 stron tego tematu wcześniej.

Autor:  Loki [ 17 maja 2009, 02:12 ]
Tytuł: 

czyli przed crapem napinaczy DFO

Autor:  Myszoraczek [ 19 maja 2009, 16:30 ]
Tytuł: 

Witam. Chciałem poinformować, że istnieje już przetłumaczona na polski wersja prezentacji dostępna tutaj. Nie gwarantuję, że spolszczenie jest w 100% poprawne ale zdecydowana większość jest zrobiona na przyzwoitym poziomie. Pozdrawiam wszystkich czekających na MO :).


P.S. Jeżeli chcesz aby w prezentacji działały filmiki to musisz skopiować ją do folderu z oryginalną prezentacją

Autor:  Ossur [ 4 cze 2009, 15:32 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
- housing + ich własny koncept jak to ma działać


No właśnie to jest porażka, carebearki które wypłakują indestructable housing jak w UO, który zaśmieci MO tak jak zaśmiecił UO gdzie cała wolna przestrzeń była zajebana domkami... żal.pl

Autor:  Ziben [ 4 cze 2009, 20:40 ]
Tytuł: 

Ossur napisał(a):
joshe napisał(a):
- housing + ich własny koncept jak to ma działać


No właśnie to jest porażka, carebearki które wypłakują indestructable housing jak w UO, który zaśmieci MO tak jak zaśmiecił UO gdzie cała wolna przestrzeń była zajebana domkami... żal.pl


Zauważ że w MO zaplanowali jedną wyspę o rzeczywistych wymiarach 64km2. Wątpie żeby nawet te 10 tys graczy "zajebało" jedną wyspę, nie mówiąc o kolejnych.

BTW. zapraszam na polską stronę o mortal online : www.mortalonline.org.pl .

Autor:  Ossur [ 5 cze 2009, 06:44 ]
Tytuł: 

no to mamy sytuacje hipotetyczna: gildia ma swój 'zamek' a wokół niego są domki członków tejże gildii. Druga gildia wywołuje wojnę i korzystając z dobrodziejstw gry niszczy zamek tej pierwszej i buduje na tym miejscu swój. I co domki członków tej pierwszej zostają w okolicy? Jak dla mnie bez sensu. Jak ma wyglądać open pvp z full lotem jak wszyscy zaraz będą spieprzać do domków?

Autor:  Zarri [ 5 cze 2009, 08:21 ]
Tytuł: 

Ossur napisał(a):
Jak ma wyglądać open pvp z full lotem jak wszyscy zaraz będą spieprzać do domków?


Tak samo jak w Ultimie Online.

Autor:  Ossur [ 5 cze 2009, 10:02 ]
Tytuł: 

imo housing w ultimie posysał i to ostro

Autor:  zaboleq [ 5 cze 2009, 13:49 ]
Tytuł: 

Taktyczne pvp mi sie podobało :) .Domki miały swój urok .

Autor:  konrador [ 5 cze 2009, 18:51 ]
Tytuł: 

Housing w UO posysal, poniewaz? Wytlumacz.

Jedyny minus housingu byl taki, ze powodowal lag, jak sie przez nieuwage wbieglo na schodki domku, w ktorym byla masa itemkow. Mozna sie ewentualnei czepiac zagracenia swiata, ale ja nie widze w tym nic zlego, bo wg mnie plusow tego typu housingu bylo duzo wiecej niz minusow. Byly polacia terenu, gdzie faktycznie domkow bylo sporo, ale byly tez miejsca, gdzie nie dalo sie wybudowac nic i tylko co jakis czas pojawial sie domek. Innych minusow nie ma, chyba ze mozliwosc dekorowania, korzystania z domkow jak powiekszonego banku, mozliwosc stawiania NPCow sprzedajacych itemki, communities tworzace sie wokol okreslonych miejsc i w koncu IDOCs uznamy za elementy wplywajace negatywnie na rozgrywke...

Autor:  Mendol [ 5 cze 2009, 19:06 ]
Tytuł: 

hehehe te 10 tys kopii i 10tys graczy cos mi przypomina.

Autor:  MagPS [ 5 cze 2009, 19:08 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
hehehe te 10 tys kopii i 10tys graczy cos mi przypomina.


war?

Autor:  Mendol [ 5 cze 2009, 19:10 ]
Tytuł: 

dfo

Autor:  joshe [ 5 cze 2009, 19:18 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
hehehe te 10 tys kopii i 10tys graczy cos mi przypomina.

Bez egzaltacji, na razie mowa o becie, nie o release ;)

Strona 20 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team