mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 maja 2009, 14:32 
Cytuj  
to jakies dziecko robilo - no monthly fee?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2009, 15:15 
Cytuj  
- massive world to explore
wszystko i tak jest juz na www, filmach, dokumentach, ksiazkach etc
- fully pvp
za duza kara za kille, praktycznie to spowodowalo zanik pvp, sa jakies zony z open pvp ale to juz zanika calkowicie i wymaga duzo farmy sprzetu, kasy, wymaga tez wejscia w duzy sojusz/clan
- highest resolution graphics
bez przeesady, szaro i buro, sa zony z kolorowa grafa ale daleko temu do Aion, a grafa na poziomie AoC czy DFO nie jest dobra dla wiekszosci z tego forum

:(


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 14 maja 2009, 21:33 
Cytuj  
Obrazek


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2009, 00:15 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
Za duże death penalty.

Żebyś widział jaki mi banan wjechał na twarz, prawie płakałem ze śmiechu :D


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 maja 2009, 10:45 
Cytuj  
Ja plakalem ze widze po raz 50 na tym forum te same dowcipy i teksty z broda o death penalty w rl i wogole real life mmorpg. Tak wiec powiem tylko STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE

*

Posty: 129
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 maja 2009, 21:52 
Cytuj  
niewiem czy wiekszosc z was to widziało ale może nie (nie czytałem wszystkich 20 stron tego topicku)

http://www.mortalonline.com/news/may-08-05-09

przewińcie na dół do Power Point Presentation i tam jest taki mały link "here".

do tego jeszcze troche o systemie walki:
http://www.mortalonline.com/forums/3579 ... short.html

i system flagowania:(przewijamy na duł i klikamy linka: "dowload MO_flagging.pdf"
http://www.mortalonline.com/combat/flagging

ktoś powiedział że system kar jest za ostry i to zabije PvP. Troche sie nie moge zgodzić dlatego że nie musisz nikogo flagować na czerwono jeśli niechcesz, więc przyjacielskie pojedynki jak najbardziej. Do tego jeśli masz wojne z inna osadą/gilidią nie jesteś flagowany za zabicie.
Co do full loot: życie bywa okrutne :)

ja jestem pełen optymizmu jeśli chodzi o MO. I na bank wypróbuje.

peace [/url]

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2009, 00:15 
Cytuj  
ową prezentację podawałem kilka dni dni temu - możesz to czytać jako chyba z 9 stron tego tematu wcześniej.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 508
Dołączył(a): 1.05.2008
Offline
PostNapisane: 17 maja 2009, 02:12 
Cytuj  
czyli przed crapem napinaczy DFO


Posty: 2
Dołączył(a): 19.05.2009
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 16:30 
Cytuj  
Witam. Chciałem poinformować, że istnieje już przetłumaczona na polski wersja prezentacji dostępna tutaj. Nie gwarantuję, że spolszczenie jest w 100% poprawne ale zdecydowana większość jest zrobiona na przyzwoitym poziomie. Pozdrawiam wszystkich czekających na MO :).


P.S. Jeżeli chcesz aby w prezentacji działały filmiki to musisz skopiować ją do folderu z oryginalną prezentacją

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 15:32 
Cytuj  
joshe napisał(a):
- housing + ich własny koncept jak to ma działać


No właśnie to jest porażka, carebearki które wypłakują indestructable housing jak w UO, który zaśmieci MO tak jak zaśmiecił UO gdzie cała wolna przestrzeń była zajebana domkami... żal.pl


Posty: 33
Dołączył(a): 16.05.2009
Offline
PostNapisane: 4 cze 2009, 20:40 
Cytuj  
Ossur napisał(a):
joshe napisał(a):
- housing + ich własny koncept jak to ma działać


No właśnie to jest porażka, carebearki które wypłakują indestructable housing jak w UO, który zaśmieci MO tak jak zaśmiecił UO gdzie cała wolna przestrzeń była zajebana domkami... żal.pl


Zauważ że w MO zaplanowali jedną wyspę o rzeczywistych wymiarach 64km2. Wątpie żeby nawet te 10 tys graczy "zajebało" jedną wyspę, nie mówiąc o kolejnych.

BTW. zapraszam na polską stronę o mortal online : www.mortalonline.org.pl .

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 cze 2009, 06:44 
Cytuj  
no to mamy sytuacje hipotetyczna: gildia ma swój 'zamek' a wokół niego są domki członków tejże gildii. Druga gildia wywołuje wojnę i korzystając z dobrodziejstw gry niszczy zamek tej pierwszej i buduje na tym miejscu swój. I co domki członków tej pierwszej zostają w okolicy? Jak dla mnie bez sensu. Jak ma wyglądać open pvp z full lotem jak wszyscy zaraz będą spieprzać do domków?

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 5 cze 2009, 08:21 
Cytuj  
Ossur napisał(a):
Jak ma wyglądać open pvp z full lotem jak wszyscy zaraz będą spieprzać do domków?


Tak samo jak w Ultimie Online.


_________________
Obrazek

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 cze 2009, 10:02 
Cytuj  
imo housing w ultimie posysał i to ostro

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2009, 13:49 
Cytuj  
Taktyczne pvp mi sie podobało :) .Domki miały swój urok .

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 cze 2009, 18:51 
Cytuj  
Housing w UO posysal, poniewaz? Wytlumacz.

Jedyny minus housingu byl taki, ze powodowal lag, jak sie przez nieuwage wbieglo na schodki domku, w ktorym byla masa itemkow. Mozna sie ewentualnei czepiac zagracenia swiata, ale ja nie widze w tym nic zlego, bo wg mnie plusow tego typu housingu bylo duzo wiecej niz minusow. Byly polacia terenu, gdzie faktycznie domkow bylo sporo, ale byly tez miejsca, gdzie nie dalo sie wybudowac nic i tylko co jakis czas pojawial sie domek. Innych minusow nie ma, chyba ze mozliwosc dekorowania, korzystania z domkow jak powiekszonego banku, mozliwosc stawiania NPCow sprzedajacych itemki, communities tworzace sie wokol okreslonych miejsc i w koncu IDOCs uznamy za elementy wplywajace negatywnie na rozgrywke...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 cze 2009, 19:06 
Cytuj  
hehehe te 10 tys kopii i 10tys graczy cos mi przypomina.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2009, 19:08 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
hehehe te 10 tys kopii i 10tys graczy cos mi przypomina.


war?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 cze 2009, 19:10 
Cytuj  
dfo

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 cze 2009, 19:18 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
hehehe te 10 tys kopii i 10tys graczy cos mi przypomina.

Bez egzaltacji, na razie mowa o becie, nie o release ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.