mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 16:43 
Cytuj  
Domki to wierzchołek góry lodowej. Nawet najlepszy system housingu nie pomoże jak reszta featursów będzie zjebana.
Ogólnie popieram sposób myślenia Konrada. W końcu przez lata system domków w UO sprawdzał się znakomicie. Dlaczego więc go nie powielić a nie na siłę tworzyć jakieś nowe hybrydy. Dlaczego...pytam się dlaczego nie powielić w sumie całego UO? :] System który przez lata okazał się najbardziej grywalnym mmo ever! Dlaczego nie (za przeproszeniem) zerżnąć pomysł i wprowadzić go w XXI w. Myślę że byłoby to dużo lepszym rozwiązaniem niż siłowanie się z jakimiś udziwnieniami nowoczesnej techniki. Mechanika preAoS UO + współczesne dobra techniki graficznej = best mmo ever forever 8) Przecież to proste jak drut. Powinienem Nobla dostać ;) Ależ ja jestem genialny oh ah :) 8) 8) 8)


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 17:07 
Cytuj  
Oyci3C: zony w MO już są. Prosty przykład to tagowanie stanem gray podczas zbliżania się nieznanych (bądź wytypowanych przez lidera) graczy do gildiowej wioski.
Ja sobie inaczej w ogóle całkowitego seamless realma nie wyobrażam, nawet przy obecnej technologii w tego typu grze.
Tyle dobrze że instance-y są wycięte do minimum (obecnie tylko arena, aczkolwiek ma to jak najbardziej sens w tym przypadku)

Konrador: rozdzielmy pojęcie domków dla pojedynczego gracza do możliwości jakie daje układu chawir jako wioski obronnej dla gidlii.
Poza tym, wymieniono już co można zrobić z domkiem i w przypadku gildii przeobrazić takowy w siedzibę i rozbudowywać wiochę, natomiast dla craftera czy handlarza przeobrazić w sklepik.
(kto przy zdrowych zmysłach postawi taki sklep w innym miejscu niż przy samym mieście ?)
Czy w takim wypadku nie ma sensu możliwość niszczenia domków ?
To jak inaczej atakować siedziby gildii ? Dlaczego pojedynczy gracz powinien mieć niezniszczalny kąt a gildia nie ?
Dlaczego pojedynczy łach mógłby walić młotem w chawirę członka gildii a odwrotnie, z tymże na większą skalę, już nie ?

Wiadomo że casual single player ma przesrane od początku do końca jeśli chodzi o gry zorientowane wokół pvp i należałoby dać mu pewne fory (poza 20h okresem niezniszczalności w pvp na starcie gry) ale nie znaczy to że reszta opcji ma nie być fair. Zwłaszcza gdy koszta budowy wiochy rosną z reguły wykładniczo.

Ja jestem cholernie ciekaw co z tego eksperymentu socjalnego wyjdzie. Skłaniałbym się do tego że po burzliwym początku i rzeziach (na low fps - hehe) wytworzą się uber gildie i przeobrażą we frakcje player driven. Ale tutaj wkraczają NPC gildie będące idealnym rozwiązaniem dla casual singli.

Ehh...miliard nowych opcji, bilion starych w nowym wcieleniu ... jak się wszyscy rzucą to jedyne co zobaczą to "exception error" serwera ;D


ps. Cholernie nie lubię używać angielskojęzycznych fraz w wypowiedziach. Ciężko jednak znaleźć polskie odpowiedniki, które nie brzmiałyby nonsensownie lub w ogóle nie zmieniały znaczenia :\


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 17:29 
Cytuj  
joshe napisał(a):
zony w MO już są.

W pierwszej chwili myslalem ze chodzi o mozliwosc brania slubow przez RPfagow ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 17:32 
Cytuj  
ja tak samo, az kilka razy czytalem cale zdanie :wtf:

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 19:12 
Cytuj  
Czy w takim wypadku nie ma sensu możliwość niszczenia domków ?

Nie. Proponowalem jakis czas temu cos na ksztalt rozwiazania zastosowanego niedawno przez AV - budowa domkow wokol przejmowalnej wioski/miasta. Tylko budynki nalezace do elementow obronnych miasta/wioski bylyby zniszczale przez wrogie gildie i miasta/wioski bylyby przejmowalne. Po przejeciu miasta/wioski wplywy z placonych przez posiadaczy okolicznych domkow (najblizsza okolica, moze caly region) trafialyby do kieszeni gildii operujacej na danym obszarze. Domki nie powinny dawac 100% ochrony w sensie, ze po wejsciu nikt nie moze sie tam dostac. W UO naprawde nie sprawialo to zadnych problemow (przynajmneij w przypadku mniejszych posiadlosci), dzieki mozliwosci "zagladania" do srodka przez okna itp. Jesli chciales sie pozbyc sasiada, to mogles mu zrobic takie pieklo, ze mimo niezniszczalnego domku w koncu sie przenosil. Poza tym zycie w bezpiecznym domku w stanie nieustannie trwajacego oblezenia to zadna przyjemnosc, bo w koncu trzeba z niego wyjsc. Tutaj dodatkowo mozna by wprowadzic zniszczalne elementy pozwalajace na dostanie sie do srodka (okiennice, drzwi), ktore zapewniaja ochrone na jakis czas i nie sa zbyt kosztowne do odbudowania.

Utrzymywanie miast jest zmora gildii w DFO, bo calodobowa ochrona budynkow w stopniu wystarczajacym jest nie do zrealizowania nawet dla ponad stuosobowych molochow. Posiadanie miasta poza miejscem do makrowania nie przynosi praktycznie zadnych zyskow odpowiednich do czasu jaki trzeba poswiecic na jego wybudowanie. Do tego jego utrata jest niezwykle bolesna. Prowadzi to do zawiazywania sie coraz wiekszych aliansow, zeby kazdy mogl kazdemu kryc miasto 24/7. Realistycznie? No. Fajnie sie w takie cos gra? Nie.

Meczy mnie ciagle klapanie mordami o realizmie, bo polowy tych realistycznych rozwiazan proponowanych przez graczy, ktorzy powinni sobie juz dawno klikac w jakies Roma Victor nie da sie zaimplementowac, wiekszosc z tego co zaimplementowac sie da, nie ma nic wspolnego z przyjemna rozgrywka, a wszystkie koliduja ze stworzeniem dobrze funkcjonujacego combat systemu dla gry PVP z prawdziwego zdarzenia.

Gadka o hardcore rozgrywce przy okazji tego typu dyskusji jest tym bardziej irytujaca, bo - na przykladzie DFO - 98% grajacych to:
a) pochowane po guard zone'ach, spamujace /general carebear pipki
b) hardcore PVP gracze hardcore'owo nakedzergujacy wszystko co sie da, zeby hardcore'owo zminimalizowac straty
c) zergujace carebear pipki unikajace jakiegokolwiek konfliktu, ktorego wygrania nie sa 100% pewni
Do premiery MO nic sie w tej kwestii nie zmieni, wiec lepiej kierowac gre w strone grywalnosci przede wszystkim, jako ze zdecydowana wiekszosc swojej hardcore forumowej gadki nie bedzie w stanie niczym poprzec ig, a zaimplementowane rozwiazania idace z nia w parze stana sie calkowicie bezuzyteczne.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 19:15 
Cytuj  
Krotkie pytanie. Czy kupujac boxed version (jest dalej dostepna) na pewno dostane sie do bety w ktorejs z faz. Czy moze bede musial czekac na retail?

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 19:16 
Cytuj  
Dostaniesz się na 100%.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 19:36 
Cytuj  
Co z VATem, kiedy sie go doplaca? Bo przy platnosci wyskoczylo mi tylko ( "tylko" :| ) 68 Euro?

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 19:42 
Cytuj  
VAT masz wliczony w cenę. 25%. Po szwedzku.

Jakie masz ID boxa ?


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 19:45 
Cytuj  
57463 Boxed Version EUR 68.69 INITIATED

Z tym ze nie dokonalem platnosci, bo zapomnialem ze mam w innym miejscu czesc srodkow.

Zainicjowalem platnosc, z tym ze jej nie sfinalizowalem. Wyskoczylo 68.69 jako kwota, nie wiem czemu.

PS. Gdzie sie mozna dowiedziec w ktorym phase jestesmy? Bo status mam 'reserved', wiec moze sie uda?

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 19:47 
Cytuj  
Jest 10k kopii, masz rezerwacje na nr 7463. Jeśli wszystkie przed Tobą zostaną opłacone to łapiesz się na D.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 19:52 
Cytuj  
"The shop is temporarily closed, it will not re-open today (Monday 20 July). More information regarding this will be posted here soon, together with a new opening date and time.

You are able to create a Mortal account but not to place an order till we have an update on the shop from our partner, GlobalCollect. We still need to solve a few issues before we open the shop again for new purchases and digital download only."

Pytanie czy w takim razie ruszy chociaż beta dziś.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 20:08 
Cytuj  
Shit, gdybym wiedzial ze mozna po prostu 'zarezerwowac' kopie, to zrobilbym to dawno, mimo ze mialem nie kupowac. Ciekawe ile osob zrezygnuje i nie zaplaci...

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 20:11 
Cytuj  
Rezerwacje miały trwać max kilka godzin ale że sklepik sie posypał to je przedłużyli do czas aż wszystko ogarną.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 20:27 
Cytuj  
Cytuj:
This does not mean we have postponed any beta. We do need to solve the block A status as you are aware of we have hade some problems with that, and this is all tied into GlobalCollects system. We will soon post an update on the block A beta status. We are working as hard as we can at the moment.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 22:01 
Cytuj  
Dodali info o blokach i liczby na stronie konta.

To sie rusza ;)

Wlasnie znalazlem sie w C a bylem w D. Sprawdzcie swoje konta.

*

Posty: 192
Dołączył(a): 5.07.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 22:08 
Cytuj  
ja nadal w B :/


_________________
Obrazek

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 22:10 
Cytuj  
Kto nie bral boxa lub limted neich sie szykuje na digitala bo cos mi pachnie ze D i E beda wlasnie dla niego.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 22:52 
Cytuj  
Originally Posted by Mats Persson View Post
Yes and no, we are announcing the delay of the shop until further notice, so that people don't stay up and wait for it thinking it will open again tonight. The shop has more problems than the Block-stuff.

The Beta download is another thing. We don't want to say we postpone the Beta download, because we will work 24/7 until things are fixed. It may happen this minute or in the next hours.

We are working constantly on sorting out the shop-issues with Block A. They are, as you probably know, tied to the Beta access. The download is delayed as we still work with the problems with Block A and account access (your client needs to access the account database when starting the game, and if that doesn't work, you can't start the game). If we don't get the accounts to work very soon, we are considering hardcoding this directly into the client. But that's not a good thing to do, as it mean another download as soon as we sort out the shop issues. We're still giving the shop a final try to avoid this.

I personally see it as it is being pushed back every minute now, as we would have liked to release it a couple of hours ago.


Hopefully not. Or at least not more than a couple of hours.

We're going to wait for your damn download until we know everything will work, ok? Or do you prefer downloading something you cannot start?


No, blame me and Henrik for trusting the world's biggest and most experienced account provider.

Yes we have, as we are the ones finally responisible for you. However, I cannot see how this could have worked differently. We have invested a lot of money in getting the best shop/account-provider money can buy, to avoid problems like this, to give you security and reliability, and instead be able to focus on the game. It didn't work out.

Me too.

There might be, but that means hardcoding access into the client, and that's a final resort.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2009, 22:53 
Cytuj  
tomugeen & vosolis85: ja się wysławiam wedle ą i ę :P
Pisząc "żony w MO juz są" paliłbym się ze wstydu normalnie.

jeszcze jedno: zostało chyba ~3k wolnych spotów w sklepie, więc z ilością DD też nie jest tak świetliście jakby się wydawało.

konrador: w założeniach były kopalnie minerałów będące w kontrolowanych zonach.
to praktycznie tyle ile było określone na w pół oficjalnie.

Mówisz o niezbyt kosztownej odbudowie chawiry. Jest lockpicking i pickpocketting.
w przypadku drugiego jeszcze trzeba odnaleźć chawirę właściciela klucza, a w pierwszym przypadku jeszcze się dostać do domu niepostrzeżonym. Każde wykroczenie flaguje jako szarego, więc podejrzewam że każdy kto przyuważy gościa na gorącym będzie mógł go otłuc.

Utrzymaniem miast pod nieobecność graczy mieli się zająć NPC. Pojęcia nie mam czy każdego gracza w gildii miałby zastąpić 1 NPC. Stanowi to dla mnie jednak sens, jeśli AI strażników ma być zróżnicowane, co było tłuczone developerom do głów rok temu, podczas nawijek o AI strażńików w miastach.

JA wiem że domeczki to nie jest łatwa sprawa jeśli chodzi o mechanikę i sprawy techniczne. Podstawowa wersja typu "są domki i huj" zostałaby po prostu wyśmiana po horyzont, ale zbyt zaawansowana opcja też nie jest zbyt dobrze widziana.
Nikomu nie przypasi, tak jak wymieniłeś w podpunktach. Ale albo jest to skill based i hejdana do przodu, albo każdy pitrasi w domku obiadek i narzeka że mu sól zajebali ze skrzynki.
Zdania są podzielone dosłownie fifty-fifty.

ps. czemu mi się zawsze pisze końkrador ;P


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.