mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 15:01 
Cytuj  
:lol:

Obrazek


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 20:56 
Cytuj  
^ lol

jakis exploration gameplay, chyba wysoka jakosc albo bardzo dlugi bo ponad 400mb, nie wiem czy nowy bo dopiero sciagam

http://www.filefront.com/14113949/MOBeta1.mpg

Patch notes:

-0.2.0.1 -

== Bugs ==
-Possible fix for the Spawn-in-the-lake issue.
-Fixed severely broken weapon updater, this should fix most of the problems with players that don't see each others weapons.
-Switching to unarmed will now correctly remove your weapon.
-Switching to unarmed should no longer give you the attack-speed of the previous weapon.
-Re-added the AI to the server.
-Player that end up in a "bad-spot" will now be teleported to the closest starting-point.
-Added more starting-points the maps.
-Suicide while dead should now teleport you correctly to a priest.
-GUI updates for the NDA and the EULA screen (no longer programmers-art)
-GUI update to the backpack.
-Fixed random server crash when spawning some creatures.
-Fixed Loginbug on login server.
-Fixed a problem in skill menu were you couldn't use skill from the skill window.
-Fixed a problem were you could mine /lumberjack while still using resting.
-Fixed a problem were you would gain health way to fast while resting[[BR]]
-Changed the way size in char-creation is shown and calculated.
-Female ragdoll deformed face fixed.
-Unarmed right charged attack animation fixed.
-Full body animations (Resting, mining, lumber jacking etc.) now has aim offset disabled until the proper one is added.
-Fixed so that there should be no malfunctioning materials in the bow creation
-Fixed so spawn stackable doesn't add to items that aren't available to the avatar (like in the bank etc)
-Fixed so that banked items aren't destroyed when you die
-Fixed certain trees that had no collision
-Enabled shadows on all trees
-Added sea floor where there it was missing before

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 21:43 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
^ lol

jakis exploration gameplay, chyba wysoka jakosc albo bardzo dlugi bo ponad 400mb, nie wiem czy nowy bo dopiero sciagam

http://www.filefront.com/14113949/MOBeta1.mpg


Lol, jak gość zlustrował tego orka - krótki rzut oka na pysk, dłuższe spojrzenie na wacława a potem w nogi :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 22:19 
Cytuj  
Kod:
Patch notes:

-0.2.0.1 -


Oooo ho ho.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 22:21 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Kod:
Patch notes:

-0.2.0.1 -


Oooo ho ho.


Rozumiem ze jakby byo 0.9.0.1 to bys zlozyl preorder? :|

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 22:28 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Kod:
Patch notes:

-0.2.0.1 -


Oooo ho ho.


Rozumiem ze jakby byo 0.9.0.1 to bys zlozyl preorder? :|


A co to ma do rzeczy? Nie, nie rozumiesz pewnych kwestii i nie zrozumiesz, sorry not for your brain capacity.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 22:39 
Cytuj  
Rznij dalej medrca i uwazaj sie za najmadzrzejszego. Szkoda ze jestes chyba jedyna osoba, ktora podziela ten poglad. Jedyny plus dla Ciebie jest taki, ze masz latwiej w zyciu. Szkoda ze musisz tutaj wylewac swoje smutki i gorycz. Nie masz przyjaciol/kobiety/swinki morskiej?

Co do patch notes. Rownie dobrze mogliby dac numer 0.9.001 i kolejne wyzej. Jednak na Tobie ta dwojka zrobila zajebiste wrazenie, nie wiem czemu.

A uwagi o pojemnosci mozgu mi lataja, poki slysze je od takich jak Ty. Ostatecznie mozesz mnie cmoknac w armatke.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 22:41 
Cytuj  
Moi bien.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 22:42 
Cytuj  
Chcialbys ociekac zajebistoscia ale cos ci nie idzie ;]

EOT

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 22:49 
Cytuj  
Nie, chcialem zobaczyc jak fanboi polechtany drobna drwina na punkcie jego gry dostaje bonera na widok swoich wypocin na ekranie monitora i zobaczylem.

EOT?

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 22:52 
Cytuj  
W takim razie gratuluje. Pa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 22:56 
Cytuj  
Thx!~

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 23:02 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Kod:
Patch notes:

-0.2.0.1 -


Oooo ho ho.

brzmi jak mikołaj 2.0 :D


edit: lista visillisa nie jest pełna

Cytuj:
-Removed security zone in Kranesh, the outlaw village in northwestern Myrland.

ciekawym co robiło security zone w wiosce dla PK :D

http://www.mortalonline.com/files/beta/ ... ngelog.txt
jeśli update tylu dupereli będzie częściej niż raz na tydzień, to będzie niezły maraton developerski


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 23:39 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
^ lol

jakis exploration gameplay, chyba wysoka jakosc albo bardzo dlugi bo ponad 400mb, nie wiem czy nowy bo dopiero sciagam

http://www.filefront.com/14113949/MOBeta1.mpg



Biorąc pod uwagę, że to są niskie ustawienia to graficznie jest co najmniej dobrze :o

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 lip 2009, 23:51 
Cytuj  
W koncu jakies (byc moze przyszle) mmo, gdzie widzac grafike, mysli sie "zajebiscie wyglada", zamiast "ciezko na to patrzec, moze nadrobi rozgrywka".

Zeby nie bylo, jaram sie grafika, nie gra.

Zastanawiam sie jaki inny tytul mial niebo, zasieg widzenia dalekich obiektow, landscape, widoczki na takim poziomie. Rzuci ktos cos?

*

Posty: 112
Dołączył(a): 24.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 lip 2009, 00:09 
Cytuj  
Vanguard mial kilka lat temu.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2009, 00:12 
Cytuj  
age of conan?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lip 2009, 00:13 
Cytuj  
EQ2

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 lip 2009, 00:18 
Cytuj  
Nie chodziło mi o to, jak gra sie prezentowala na starcie w poronwaniu z innymi. Tylko o porowananie z tym co jest w MO, nie koniecznie z inna mmorpg.

Chyba ze rzeczywiscie uwazacie ze Vanguard czy EQ2 sa na podobnym poziomie...

Age of Conan mozna by jeszcze przylozyc ale to tez inna polka IMO.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lip 2009, 01:11 
Cytuj  
Zasieg widzenia a zasieg widzenia postaci i - przede wszystkim - graczy to dwie rozne sprawy. Daleki zasieg widzenia to normalka i nie ma sie czym ekscytowac. Wydaje sie, ze probujesz sobie tworzyc wlasna kategorie, w ktorej MO jest krolem, wiec ciezko mi powiedziec o jaki poziom moze tutaj chodzic, ale trudno o MMO z wiekszym zasiegiem widzenia i wiekszym poczuciem wolnosci (eksploracji) niz VG. EQ2 faktycznie pod tym wzgledem ssie, bo czesc lokacji mimo pozornej otwartosci sprawia wrazenie paru polaczonych ze soba korytarzykow, ale w niektorych zasieg widzenia jest ok.

Nie przypominam sobie za to MMORPG-ow z sensownym zasiegiem widzenia graczy poza DFO, PS i ewentualnie AOC, ktorego ciezko brac pod uwage z uwagi na przeinstancjonowanie. W reszcie MMO przeciwnicy zazwyczaj pojawiaja sie paredziesiat-parenascie metrow przed nosem, a w ekstremalnych przypadkach (SB, WOW) centralnie na nas. Mam nadzieje, ze MO w tej kwestii nie zawiedzie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.