mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 18:54 
Cytuj  
jak mialem regi to dzialala. jakis heal, jakis dmg. nie wiem jak po ostatnim patchu. problem w tym, ze zeby castnac jakiegos offensive spella to trzeba bylo tab'em zaznaczyc przeciwnika.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 18:58 
Cytuj  
a tabowanie jest zjebane - niby jest ale działa jak chce, czasami trzeba jak cyrkowiec zachodzić cel z każdej strony non-stop klikając tab by załapało.

generalnie w tej grze jest sporo rzeczy nawet, tylko żeby chociaż połowa z nich działała tak jak trzeba.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 19:03 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Mark24: dlaczego jeszcze w to grasz ?


A zabronisz mu ?Dobrze chłopak robi, a póki co wygląda, że sporo wiary się z nim zgadza( w tym ja).Na filmikach ta gra wygląda zupełnie inaczej...Czekam na ten mega patch i na OB...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 19:21 
Cytuj  
ja obstawiam, że open bety nie będzie - żeby nie odstraszyć potencjalnych klientów ;)

joshe - zapłaciłem to gram, tak jak pisał lamoon obiecali mercedes, a wyszła 30-letnia syrenka bez silnika i z całą blacharką do wymiany. Ale jak się nie ma co się lubie to się lubi co się ma.

Pomysły i zamierzenia są niezłe i gdyby nie te bugi to siedziałbym właśnie z razorbackiem pod miastem i się świetnie bawił ;)

*

Posty: 135
Dołączył(a): 23.06.2008
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 19:27 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=XUxmfwAz9L0

http://www.youtube.com/watch?v=9MMVNvJ_aFo

Na tych filmikach wszystko jest takie płynne i wypasione. Moim zdaniem to zwykły chwyt marketingowy, SV ma pewnie gotową grę którą do open bety nie ujrzymy. Dali nam teraz lewe gówno bo chcą pokazać jacy to są uzdolnieni i potrafią naprawić wszystko w miesiąc.

Odpierdalam.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 19:33 
Cytuj  
Tak btw Henrik zapowiedział dwa duże patche do końca roku. Pierwszy będzie w poniedziałek, drugi nie wiadomo kiedy ale będzie. Oczywiście cała masa pomniejszych patchy. Zobaczymy co będzie w poniedziałek jak wyjdzie nowa wersja. Poczytamy change logi, kto tam może to pogra i się oceni różnicę pomiędzy tym co jest teraz a tym co da patch.


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 19:44 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Mendol napisał(a):
No i co z ta magia? Niektorzy pisza ze nie dziala, inni ze dziala tylko trzeba reagentow, jak to w koncu jest i czy oplaca sie w to inwestowac?


Przy braku reagentów wyskakuje info którego z nich brakuje.
Zanim w ogóle rzuci się pierwszy czar, trzeba podnieść skilla w magii. Naciąłem się już na niemiłe komentarze że magia w ogóle nie działa. Cóż, niektórzy dalej nie kumają na czym polega mechanika "skill based".
Nawet przy podniesieniu skillsów, zdarza się nierzadko "fizzled", więc nie ma w końcu huja na to, że magowie będą über.

Z TABowaniem to już z deka inna bańka. Na pewno łatwiej ubić cokolwiek jednym z 2 czarów ofensywnych (czy nawet 3?) niż przy użyciu broni białej :/

Trochę podskilowałem magię, ale udupił mnie jakiś fiutek na koniu i nie chciało mi się już wracać do morin khur po reagenty.

Budował już ktokolwiek domek ? Trzeba kupić jakowyś scroll. Ale nie wczytywałem się w rtf-a i nie wiem czy trzeba zbierać materiały do budowy.

Mark24: wymówki typu "zapłaciłem to gram" wsadź z powrotem do plecaka. Mówiłem już że możesz odzyskać swoje ciężko wydane 50€. Pytałem o powód dalszych twych męczarni.
Chyba że jesteś maso, to wtedy wszystko tłumaczy.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 20:37 
Cytuj  
joshe -
po prostu ingame jakiś zaawansowany gracz (sądząc po zbroi i ustawicznej skłonności do podpieprzania mnie do guardsów) powiedział, by nie brać się za magie, bo jest bugged i nie warto. W sumie fakt, że combat/taming etc. etc. też jest bugged ;)
Co do regentsów potrafię doczytać czego mi brakuje - i wbrew temu co mówisz wszystko jest do kupienia w każdym mieście.

Magia jest słaba - organoleptycznie przeglądając spis czarów to było ~naście HP za hit + jakiś dot za też za kilkanaście HP. Podczas gdy sam dostałem hita z miecza za ponad 60.

Chociaż możesz mieć rację - biorąc pod uwagę, że nawet przy skillu 60+ walka na miecze to w dalszym ciągu walka anemików i paralityków gdzie cios się wyprowadza 2-3s może magia mimo, że słaba jest jakimś rozwiazaniem. Szczególnie, że z wyjętym orężem nie masz nikogo dogonić.

Gram z nudów - czy to ciężko zrozumieć? Gra jest dupna ale to jedyny mmo w jaki aktualnie sobie pogrywam.

Największą bolączką (przynajmniej dla mnie) są freezy. Właśnie się lognąłem, podbiegłem do wilczka, wpisałem "tame", udało się został moim petem. Oczywiście po tym ani protect me, ani feed, ani rename wolf dick nie działało (lag?) i zaraz potem freeze - w windowsie po alt+ctrl+del w menadżerze wypisała, że aplikacja nie odpowiada, close i do widzenia.

Pod frapsem gra chodzi od 20-30fpsów (w terenie z kilkoma wilczkami), od czasu do czasu liczba klatek spada do 0. W mieście z kilkoma osobami pewnie tą liczbę trzeba będzie odpowiednio podzielić.
fakt, że to wszystko na jakimś dualcore, 4GB RAMu i 9800GTS - więc sprzęt nie pierwszej jakości - ale na boga oryginalny Unreal na tym sprzęcie by fruwał z prędkością światła.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 20:58 
Cytuj  
Dzisiaj gier nie robi sie w garazu .SV najwyrazniej o tym zapomnialo.A jak jakims zajebistym cudem gra bedzie grywalna w dniu premiery(tzn bedzie baaardzo widoczny postep w porownaniu do dzisiaj) to zakladame worek pokutny na swoje nagie muskularne cialo i z kutasem na wierzchu pędze do ich siedziby i przepraszam :P


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 23:23 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Dzisiaj gier nie robi sie w garazu .SV najwyrazniej o tym zapomnialo.A jak jakims zajebistym cudem gra bedzie grywalna w dniu premiery(tzn bedzie baaardzo widoczny postep w porownaniu do dzisiaj) to zakladame worek pokutny na swoje nagie muskularne cialo i z kutasem na wierzchu pędze do ich siedziby i przepraszam :P


No i koniec...i to by bylo na tyle, jak chodzi o szanse na to, zeby MO bylo poprawione na premiere :roll:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2009, 15:46 
Cytuj  
http://www.mortalonline.com/news/november-27-11-09

Dostep do forum bety d;a publiki .Moze byc ciekawie


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 28 lis 2009, 17:55 
Cytuj  
rzeźnik po prostu to jest niemożliwe by poprawić 10 000 mniejszych i większych bugów w ciągu kilku tygodni. Tak mi się po prostu wydaje. Zresztą poprawianie błędów w kodzie to żmudna i często syzyfowa praca.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 28 lis 2009, 18:18 
Cytuj  
Ach tam pierdzenie. Dajmy chłopakom pracować a co będzie zobaczymy po premierze. Najwyżej Mark napiszesz nam tutaj takiego swojego ładnego posta "A NIE MÓWIŁEM!" 8)


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 28 lis 2009, 19:45 
Cytuj  
lamoon - tak ogólnie, to uważam, że założenia są świetne, świat też jest niczego sobie (nie jest upstrzony jakimiś cool gówienkami co 5m przez co sprawia wrażenie bardzo realistyczne), skill based mmo, bez leveli, bez tych wypraw na boss-a po raz 125, bez mieczy +125 do HP, +200 do str i +20% do critica.
Gdyby za to się wzięła inna firma i stworzyła coś bardziej stabilnego i z mniejszą ilością bugów byłbym bardzo happy. Może znów bym pograł przez kilka miesięcy - a od roku nie grałem w żadne mmo więc jestem deczko napalony.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2009, 23:46 
Cytuj  
panowie, jak wygląda porównanie beta DFO vs beta MO?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2009, 00:08 
Cytuj  
Ponoć poniedziałkowy Patch ma naprawić combat lag, ale pożyjemy-zobaczymy.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2009, 02:11 
Cytuj  
w beta forum można wyczytać jak jest.
Po kilku pogaduchach z graczami stanęło na tym że klient jest w trybie debugowania. Jeśli wyłączą ten tryb w jednym z 2 najbliższych patchy, combat perfocmance ma znacznie wzrosnąć.

Zobaczymy ile w tym prawdy, bo w chwili obecnej gość na wierchowcu z 2h obrzynem > all.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 139
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 29 lis 2009, 03:57 
Cytuj  
Beta DFO wyglądała trochę lepiej (jeżeli tą betę traktować jako miesiąc przed release i porównać do miesiąca przed w dfo). Jakby nie patrzeć problemy DFO były głównie po headstarcie z powodu braku stresstestu.

Ale rzecz nie do ominięcia to to, że DFO było jednak grywalne itp. Głównym problemem były ogólne CHEATY, które dalej zresztą działają....

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 30 lis 2009, 18:48 
Cytuj  
Jest już nowy patch do MO oznaczony numerkiem 0.10x do pobrania
http://www.mortalonline.com/downloadbeta

Ja zacząłem dopiero pobierać ale jak już ktoś ściągnął i gra niech się podzieli wrażeniami:)


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 30 lis 2009, 18:57 
Cytuj  
As you will notice when reading these notes, its not a very "big" patch. Reasons for this are that everyone is focusing on getting the major features ready. Thus areas like bug fixing has taken the backseat this time around. However, in the weeks to come, the focus will be switched to fixing, optimizing, adding content and so on.. So please, bare with us!"
-The Star Vault Team

Version 0.10.13.15 – Beta
2009-11-30

FEATURES
- The Thievery system is now implemented in the form of Snooping and Stealing. Skilled thieves will now be able to look through other players inventorys and if they find items of intrest, they can relieve their owners of the heavy burdens they carry. Keep in mind that thievery (if caught), is a criminal act.
(Please refer to the quick guide for more information on how these skills work: http://www.mortalonline.com/files/beta/ ... de_0_8.rtf)
- Parts of the Huergar cave systems are now accessible.

ADDITIONS & CHANGES
- Racial caps are now implemented. Attributes will no longer cap at 100 across the board.
- Decreasing character attributes is now implemented. Please note that you won’t be able to decrease an attribute until you have depleted your attribute point pool.
- Reduced the bonus damage you get from mounted combat.
- The ‘release’ animation when swinging a melee weapon has been made faster. This does not affect the weapon swing charge animation. We would like input on how these changes ‘feel’ to you. Please post input here: http://www.mortalonline.com/forums/2...-feedback.html
- Added new options (MergeRange, MergeTimer) that can be used to help low-end graphic cards from crashing when there are a lot of players on the screen.
- Added support for "dummy-characters" that will be shown instead of the full character when you look at people that are very far away, and while loading textures and meshes.
- Added support in options to change "maxLod" for textures, setting these to a lower value might help if you run out of memory.
- Added support to turn on/off : Motion Blur, Smooth Frame Rate, Bloom and VSync.
- Changed health bar graphics for the target and player frame.
- Options Menu has been revamped (Please note: Options get saved, so you won’t need to reset them each time you start the client, HOWEVER, the options you have set won’t reflect in the GUI after a restart. It’s a known bug.)
- The chat window is now movable and has a scroll bar.
- Race symbols in the character creation have been added.
- Mounted combat now has sound.
- Added new type of world bridge.
- More vegetation added on the steppe outside Vadda.
- Minor face lift to Meduli.
- Pushing players now give 0.01 damage instead of 1.
- Added a timer for decaying houses. It should now show the number of hours until next state.
- Open/Close Door sounds have been added for player housing.
- Lock/Unlock Door sounds have been added for player housing.
- Unreal logo and Star Vault logo splash screens have been added.

BUG FIXES

General:
- Fixed faulty materials on torches.
- Fabernum guard zone slightly expanded to prevent people standing on walls and guards not being able to reach them.

Combat:
- Fixed invisible weapons. Please report if you notice anymore of these in the bug-tracker.
- Perfect-blocking should now reduce the correct amount of damage.
- You can no longer get weak-spot hits on shields and weapons.

Creatures & AI:
- Fixed sync on horses that move real fast, they should now be more exact and teleport/rubber-band less.
- Limping horses while riding with a female character has been fixed.

Housing:
- You should no longer be able to use the stuck command to enter a house.
- Demolished houses should now decay properly.
- Interaction with the house bank window is now working as intended, while beeing overlayed by the player inventory window.
- Houses will now correctly register when a player leaves a house.
- Locked doors can no longer be opened by players without keys.
- Guild stone should now be usable even when really really (really) close.

Skills & Attributes:
- Attribute gain will now only be triggered by the skill you use and not all its parents.

Vendors:
- Right clicking an item in the bank should no longer cause the client to crash.

Art & Sound:
- Blainn Robe skinning problem fixed.
- Minor issues with One Handed Sword / Shield / Dual animations fixed.

UI:
- Fixed so that the text input and chat window are now connected.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.