Mark24 napisał(a):
nie dotykali - widać to na pierwszy rzut oka. Dlatego mają takie trudności z drag&dropem bo pewnie tego nie ma zaimplementowanego w EU3, lub przynajmniej nie bezpośredniego dostępu. W shooterach ta funkcja była zbędna.
Wydaje mi się, że identyczny problem ze sterowanie - oni nie potrafią sobie poradzić z tym enginem i coś tam klecą by to jakoś działało, a potem zasłaniają się tym, że ten chujowy efekt końcowy jest zamierzony.
a) Nie dotykali - nie zmieniali nic w core (czyli tym co jest w c++ napisane)
b) 98% gameplaya implemetuje sie w US.
c) na tym mozna zrobić co sie tylko chce od mario po symulator rozmnażania stonki.
UE w wersji ktora uzywaja (3.5) to naprawde kawal porzadnego softu. Moze i do renderowania otwartych przestrzeni nie nadaje sie tak dobrze jak CE3, ale obsluga go jest łatwiejsza (pod pewnymi wzgledami, wiadomo edytor CE3 lepiej sobie radzi z terenem a UEd z pomieszczeniamim UEd ma lepszy soft do zarzadzania animacjami, CE3 za to lepiej obslugje ich blending itd).