mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2009, 20:50 
Cytuj  
Moze dlatego ze zabawki w grach sandbox maja robic sami gracze ?
Tu maja inne problemy niz brak zabawek, tu narazie nie ma piaskownicy dobrze zrobionej, nie wspominajac ze piasku tez brak.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 14 gru 2009, 21:52 
Cytuj  
Nie ma piasku, nie ma piaskownicy a już ktoś nasrał i rzucił kipa


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 14 gru 2009, 22:59 
Cytuj  
rotfl inreal lamoon.

A tak szczerze to jak to będzie wyglądać? Wyjdę nakopię rudy, wykuję broń, stamuję kobyłkę, zrobię armor, wybuduje chatkę (przy casualowym graniu zajmie mi to max 3dni) i co dalej?
Jak mining nie zostanie nerfnięty jakieś conajmniej 10 razy to nawet PvP nie będzie miało sensu, bo najlepszą broń i armor będę miał po 1h kopania..

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2009, 23:12 
Cytuj  
Ty nie grales w DFO widze ?
No to pamietaj ze to sandbox, tu nie devsi ukladaja ci grafik zajec tylko clan, sojusz, wojny, szpiegowanie, akcje pvp, obrona, ataki, zdobywanie rare materialo, transport czegos gdzie, ochrona itd itp.
Tu podstawa jest clan i sojusz, wtedy znajdziesz cele gry.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 00:06 
Cytuj  
embe napisał(a):
Tu podstawa jest clan i sojusz, wtedy znajdziesz cele gry.


Czyli nie jest to gra dla Marka bo on zawsze solo gra :)

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 00:11 
Cytuj  
W solo zawsze moze troche powalic w huja tak aby zyskac, dopoki nie zacznie byc kojarzony przez kazda gildie ;]

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 02:25 
Cytuj  
sandbox w którym nie ma co robić ?


jeszcze raz: sandbox w którym nie ma co robić ?

:lol:


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 02:30 
Cytuj  
Jutro niby cos maja napisac na temat kokejnego update.

Szczerze to licze na spora liste zmian, ktore sa najbardziej potrzebne. To ze potrafia dodac i stworzyc fajny content juz udowodnili, przynajmniej wedlug mnie.

Martwi mnie tylko jedno. W tym temacie nie mam zadnej wiedzy. Zastawiam sie nie nad tym, czy ONI beda w stanie zrobic to wszystko tak, aby dzialalo dobrze a granie bylo przyjemne (mechanika, walka, lag, synchro etc.). Tylko nad tym, czy na tym silniku, w takich warunkach i okolicznosciach jest to wogole mozliwe? Jak myslicie?

Szkoda by bylo to zjebac i zmarnowac, bo widac ze moze z tej gry wyjsc kiedys cos ciekawego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 03:55 
Cytuj  
Teraz okazuje sie ponownie ze aventurine odwalilo kawal dobrej roboty odnosnie stworzenia wlasnego silniczka dla gry, to co maja w mortalu na tym etapie nie nadaje sie do gry mmo, watpie tez by nagle stal sie cud.
Tak jak pisalem, 17 grudnia maja dac jakis giga patch, jesli on nie zmieni zdecydowanie wszytskiego od fundamentow bo drobiazgi to nie ma sobie co zawrac glowy nimi.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 05:02 
Cytuj  
Embe: specjalnie zapomniałeś o najchujowszym z możliwych podejściu AV do klientów przed, w trakcie wydania i tuż po (nie wiem jak jest teraz) ?
To jak developerzy mają w dupie community pokazało już kilka razy jak drastycznie odbija się to na zarobkach tych pierwszych.

visilis: czy potrafią to zrobić dobrze wiedzą tylko oni i w ewentualności epic games. Nikt jeszcze nie stworzył fpv seamless mmorpg więc jeśli SV powiedzie się chociażby w 2/3 (wliczając combat) to będzie zajebiście dobrze na ten moment.

Z mojego punktu widzenia wszystkie zastosowane rozwiązania (zwłaszcza serverside) są praktycznie możliwe w dzisiejszych czasach - choć koszta są zabójcze. Natomiast seamless world na pewno nie wpływa pozytywnie na synchro i latency.
Dorzucając do tego 10 elementów uzbrojenia (wraz z 10 hitboxami - o ile faktycznie będą zaimplementowane w RC), dość skomplikowany w obsłudze combat (backend), sporą ilość animacji, mechanikę mounted combat (nie mówiąc o mechanice wojen, o której wzmianki są czysto teoretyczne), to SV narzuciło sobie zajebiście duży kierat.
Z jednej strony cieszy mnie to ogromnie, bo popycha to do przodu development gier online, a z drugiej martwi, że jeśli podstawowe założenia nie wypalą, to zdechnie cały projekt.
Bo w zasadzie nie widzę żadnej możliwości obcięcia czy zmiany 1-2 opcji, bo zmieni to całkowicie cały świat gry.

Ciągle jednak trzymam się tego że epic china zrobiło dobry kawał kodu sieciowego (wraz z oprogramowaniem serwerowym) który się nie udławi jak dojdzie do stress testów, a pokaże pełnię możliwości po zakończeniu bety.
W przeciwnym wypadku sam Epic będzie miał bardzo ciepło i to wcale nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Może i marzenia ściętej głowy (apropo mercy mode ; )
ale cały projekt trafia praktycznie w 100% w moje gusta.
Który developer do huja walca spróbuje zrobić cokolwiek podobnego ? Bo chyba nie EA czy blizz ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 07:43 
Cytuj  
Heja,

Ładnie widać w pewnym momencie zasięg wzroku:) Polecam.

http://www.youtube.com/watch?v=JvVPJxIj8_k

Pozdro.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 08:36 
Cytuj  
joshe ale to nadal nie zmieni faktu, ze combat w MO jest dosc 'ciezki' jak dla mnie do strawienia. jakos brak reakcji na 'click' nie dodaju walce zadnego uroku a wrecz przeciwnie. i ja rozumiem, ze trzeba pomakrowac i porobic staty/skille. i tez liczylem przez dlugi czas, ze MO stanie sie odskocznia od DFO.
jesli patch faktycznie sprawi, ze mortal stanie sie grywalny w wiekszym stopniu niz w tej chwili to super. imo bedziemy mieli wtedy 2 fajne mmo - MO do small scale pvp i DFO do fajnych morskich bitew i siege'ow.
av faktycznie rok uczylo sie podejscia do klienta :) ale w koncu wychodza na prosta. ostatni patch nie byl idealny ale sprawil, ze znowu jest fun z gry.
nie wspominajac o widoku 50 mountow jadacych przez land :)
no i manowar z 24 dzialami na burcie tez robi wrazenie.

MO pewnie ma szanse stac sie fajna gra, przeznaczona dla parudziesieciu tysiecy graczy ale nie w momencie kiedy tak na dobra sprawe wszystkie features sa ograniczone do minimum. archery nie daje zadnej frajdy, magia jest faktycznie w miare ok, melee combat jest jak dla mnie troche przypadkowy i w tej chwili niefajny.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 11:27 
Cytuj  
Ja się z Tobą całkowicie zagadzam na temat mizernego combatu - jak zresztą wszyscy którzy grali.
Oficjalne forum mało nie utonie od ciągłego whineowania na ten temat.
Fakt, poprawiono go nieco w ostatnich patchach, o czym miło było się przekonać, lecz to wciąż jest dalekie od przynoszenia frajdy.
Najbliższy patch to będzie albo kamień milowy, albo kamień do sznurka na szyję :)

Ja nie chcę w ogóle roztrząsać MO z aspektu tego, czy ta gra ma szanse stać się grywalną i kiedy to może nastąpić. Chcę żeby była grywalna od razu, jeszcze w pierwszym tygodniu od wydania. Nie czekać od patcha do patcha, z nadzieją na lepsze jutro i wyrytymi na czole runami, które w wolnym tłumaczeniu brzmią jak FRAJER.

Wersje basic znakomitej ilości przypadków wydają mi się bardziej advanced, niźli te same rzeczy w większości z dostępnych mmorpg. Chociażby sam crafting czy taming, które w istocie rzeczy są proste jak PKowanie noobów.
To że połowa jest poniekąd działająca, ale daleka od ideału jednak bardziej mi pasuje, niźli miałyby być tylko na liście features, które musiały zostać wycięte przed releasem.
Ponieważ archery czy cc nie wypieprzą, bo to nierealne, mogą je tylko fixnąć i tego trzymajmy się wszystkimi ręcami ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 11:47 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Embe: specjalnie zapomniałeś o najchujowszym z możliwych podejściu AV do klientów przed, w trakcie wydania i tuż po (nie wiem jak jest teraz) ?
To jak developerzy mają w dupie community pokazało już kilka razy jak drastycznie odbija się to na zarobkach tych pierwszych.

Ja o tym wspominam na tyle czesto ze nie musze w kazdym poscie, aventurine odwalilo kawal roboty by zniechecic duza ilosc graczy swoim podejsciem do graczy, dystrybucji, dbania o exploity, cheaterow itd itp i niestety nadal daleko im do tego co powinno byc standartem.
Dodac tez warto ze DFO to bardzo okrojony sandbox, mozna nawet napisac ze to fpp z elementami mmo.
Mortal za to idzie w strone pelnego sandbox ale wykonanie pozostawia wiele do zyczenia, aktualnie ta gra nie nadaje sie na nic, nie wierze tez ze nagle znikna wszystkie problemy z bety.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 12:47 
Cytuj  
bardzo okrojony? pokaz mi inny w tej chwili na rynku :)
i chyba dawno nie grales :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 14:00 
Cytuj  
Niech dadzą to patchnotes bo ocipieć można...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 14:14 
Cytuj  
Zabolek oni czekają aż kabel wyślesz na święta :lol: Żartuję ;) A to dzisiaj mają dać ten changelog do poczytania?


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 14:16 
Cytuj  
w ogole to... jaki ta gra ma status? płatna beta nadal czy jak?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 14:33 
Cytuj  
platna alpha :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2009, 14:36 
Cytuj  
pre-alpha z zakonczonymi testami zawansowanej fizyki dyndania


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.