mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2010, 04:02 
Cytuj  
Ja pierdole. Ja rozumiem ze kazda gra/platforma musi miec swojego fanboya ale to juz jest kurwa przesada.

Gra na dzien dzisiejszy jest chujowa - koniec. Kropka. Nazywanie tego czegos beta a juz branie kasy za preordery jest dla mnie zartem devsow zarowno z graczy jak i z gatunku MMO. Bo MO jest w tej chwili PARODIA MMO, niczym wiecej.

I trzeba o tym pisac bo potem niepotrzebnie ludzie, sugerujac sie fanbojkami kupuja takie gowno i niepotrzebnie traca kase, ktora mogliby lepiej spozytkowac - naprzyklad palac ja w kominku. :)

Joshe ogranicz swoje komentarze negatywnych postow innych ludzi bo nieobiektywny to byles juz pare miesiecy temu, teraz jestes juz smieszny. tego ze MO jest i bedzie niewypalem i tak nie zmienisz a jak ci sie dobrze gra to graj a nie fanbojuj na forum....a.....zapomnialem....przeciez grac sie nieda. :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 9 lut 2010, 08:16 
Cytuj  
Hm.. Generalnie również nie jestem miłośnikiem pocieszania się tekstem "to przecież beta" tym bardziej jak nadchodzi czas, że deweloperzy zaczynają mówić o premierze, a gra nadal wygląda jak wygląda.

Ale chciałem o czym innym - od jakichś paru dni (5?) po odpaleniu launchera wywala mi "Error getting patch notes: upłynął limit czasu operacji." - wiem, że mają kłopoty z lagiem, serwer trochę padał ale od kilku dni nie dostaję innego komunikatu. Też ktoś ma coś takiego?


_________________
For the pony!

**

Posty: 275
Dołączył(a): 4.06.2008
Offline
PostNapisane: 9 lut 2010, 09:52 
Cytuj  
Cytuj:
bez problemu rozpoznaję blainnów, elfy, sidoyan itd.

omfg. jak na obrazku widzę zajebistego mongoła, to chcę nim grać a nie jakimś dziwnym wytworem devsów, który do ch...ja za przeproszeniem nie jest podobny :>

Cytuj:
Nie spotkałem się z takim efektem.
problem w karcie graficznej ?


A ja owszem i karte mam calkiem sprawną.


Cytuj:
Dla mnie bloodmix jest zajebistą opcją. Lekkie podobieństwo chyba tylko w shadowbane widziałem.
Wiek postaci w mmorpg wyraźnie wpływający na statystyki, widziałem tylko w MO. Za mało grałem w najnowsze kopie kopii klonów ?


Nie podnieca mnie kilka dobrych i notabene prostych skryptow liczbowych podpietych do tworzenia postaci jesli reszta jest mizerna.

Cytuj:
A to że wielkości stopy nie można ustawić gówno mnie obchodzi. Nie mam zamiaru grać superzłoczyńcą o ksywie big foot - o ile trybisz do czego nawiązuję.

"O ile trybisz" napisalem swoje zdanie na temat MO - wyzwiska i tego rodzaju argumenty swiadcza albo o twojej indolencji umyslowej albo o braku jakichkolwiek argumentow. O brak zdolnosci intelektualnych nie posadzam zatem to drugie jest pewne :P

Cytuj:
Kolorki okien nie pasują ?

Gra wygląda jak nwn z 2001 roku bez instancji :P Tylko, ze tam mogles sam stworzyc wiecej mozliwosci samodzielnie dodajac i tworzac skrypty na persistant worldach. imo gra wyglada anachronicznie.

Cytuj:
Pomyliłeś betę z retailem.

Do retaila nie tak znow daleko, a beta wskazuje, że przed twórcami jeszcze dłuuuuuuuga droga, żeby ta gra byla w ogóle grywalna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2010, 10:08 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Ja pierdole. Ja rozumiem ze kazda gra/platforma musi miec swojego fanboya ale to juz jest kurwa przesada.

Gra na dzien dzisiejszy jest chujowa - koniec. Kropka. Nazywanie tego czegos beta a juz branie kasy za preordery jest dla mnie zartem devsow zarowno z graczy jak i z gatunku MMO. Bo MO jest w tej chwili PARODIA MMO, niczym wiecej.

I trzeba o tym pisac bo potem niepotrzebnie ludzie, sugerujac sie fanbojkami kupuja takie gowno i niepotrzebnie traca kase, ktora mogliby lepiej spozytkowac - naprzyklad palac ja w kominku. :)

Joshe ogranicz swoje komentarze negatywnych postow innych ludzi bo nieobiektywny to byles juz pare miesiecy temu, teraz jestes juz smieszny. tego ze MO jest i bedzie niewypalem i tak nie zmienisz a jak ci sie dobrze gra to graj a nie fanbojuj na forum....a.....zapomnialem....przeciez grac sie nieda. :)

Po prostu kupil preordera i teraz proboje sam siebie przekonac ze to jednak byla dobra decyzja.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2010, 11:58 
Cytuj  
Cytuj:
omfg. jak na obrazku widzę zajebistego mongoła, to chcę nim grać a nie jakimś dziwnym wytworem devsów, który do ch...ja za przeproszeniem nie jest podobny :>

Do huja to są podobne wszystkie cukierki w aionie.
O huj Ci chodzi z tymi postaciami ?
Dla mnie są ok, nie pasuje Ci że nie ma orków z kłami jak u tygrysów szablozębnych ?

Cytuj:
A ja owszem i karte mam calkiem sprawną.

zdania są zatem podzielone

Cytuj:
Nie podnieca mnie kilka dobrych i notabene prostych skryptow liczbowych podpietych do tworzenia postaci jesli reszta jest mizerna.


Jakie zatem skrypty podniecałyby cię ?

Dalsza gadka widze nie ma sensu.

Cytuj:
"O ile trybisz" napisalem swoje zdanie na temat MO - wyzwiska i tego rodzaju argumenty swiadcza albo o twojej indolencji umyslowej albo o braku jakichkolwiek argumentow. O brak zdolnosci intelektualnych nie posadzam zatem to drugie jest pewne :P


Nie przypominam sobie bym robił osobiste wycieczki pod twoim adresem. Powinienem pójść w Twoje ślady ?


Kabraxis: zdaje się że szumiałeś odnośnie fanbojowania ?
Nie zniknąłeś z listy ignora, więc daruj sobie wycieczki osobiste, k ?
Aha, i zacznij czytać po dwakroć co piszą i próbuj zakumać proste przesłania. Z przecinkami i kropkami, pomiędzy którymi nie ma niewidzialnego tekstu, o który się przypierdalasz za każdym razem.



vabaddi: tłumaczenie że beta musi być grywalna, bo wszystkie koreańszczyzny w przeważającej większości takie były, nie trafia już do mnie. Prawda, że do retaila tuż tuż, a na dzień dzisiejszy klient w wersji OB powoduje więcej problemów i frustracji, niż CB sprzed 4 miesięcy. Skoro jednak obecne w tym momencie problemy rozwiązywano już wcześniej, nie sądzę by pojawiające się na nowo nie mogły być fixnięte.
Największym problemem stanowi po raz N-ty brak synchro, który powoduje lagi, przez co lawinowo narastaja inne problemy.

Odnośnie errora w launcherze, to mnie kosztowało kilkunastokrotne restartowanie go dopóki nie złapał dl patcha.
Wtedy polecam odpalić .torrent w folderze /patch, ściągnąć manualnie patcha i odpalić nlaunchera ponownie.
Przynajmniej dl po torrencie leci 100-300kilo.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Ostatnio edytowano 9 lut 2010, 12:07 przez joshe, łącznie edytowano 4 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lut 2010, 11:59 
Cytuj  
skoro nawet joshe przestal tak rozpaczliwie bronic MO, tzn., ze nie jest dobrze ;/

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2010, 12:08 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
skoro nawet joshe przestal tak rozpaczliwie bronic MO, tzn., ze nie jest dobrze ;/

Mendol, gadka dzieli się na propozycję i opozycję.
Szerokim klinem na forach rpg pomiędzy obydwie wchodzi frakcja trolli.
I jak kurwa wymieniać rzeczowo uwagi, skoro 2/3 spamu ogranicza się do: wszystko jest hujowe ?

Tak , jestem fanbojem, zdałem sobie sprawę z tego 2 miechy temu. Jarają mnie takie gry jak gothic 1&2, M&B, DM, trochę mniej oblivion itp. Nie jarają mnie kolejne klony EQ.
Jest szansa na fpv mmorpg którego oczekiwałem, a których to oczekiwań niestety nie spełniło DFo, to będę kontrargumentował.
Ale jak tu można nawijać, skoro mało kto w ogóle poświęci chwilę by się dowiedzieć co znaczą podstawowe ficzery w MO wrzucone do 1 wora, a nie każdy z osobna.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Ostatnio edytowano 9 lut 2010, 12:11 przez joshe, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2010, 12:09 
Cytuj  
Joshe, widze ze ufasz devsom bardzo, gratuluje duzej ilosci optymizmu i nadziei w doprowadzenie gry kiedys do poziomu komfortowej rozgrywki, jednak na tym etapie produkcji gry strasznie przesadzasz z pozytywnymi opiniami.
Nie mozna pisac od miesiecy caly czas jak to jest swietnie, gre zobaczylo juz duzo ludzi, nie ma closed bety i nie mozna sie juz zaslaniac ze to testy dla malej grupy i reszta nic nie wie.

Ta gra miala miec premiere w grudniu, przed kazdym patchem pisano ze to przelom ze zmieni gre, a ja widze ze co patch to pojawia sie jakis content i nowe problemy, ktore nie potrafia likwidowac.
Bajki o spokojnym dodawaniu contentu, ktory dziala bo jest dopracowany to bajeczki dla fanboia, kazdy inny moze wlaczyc gre i zobaczyc prawde.

Pominmy na chwile ich pomysly i jaka ta gra ma byc genialna bo to wiemy ze ma byc swietne i zarabiste, zobaczmy na jakim etapie sa i jak im idzie tworzenie tej gry, aktualnie sa na etapie testowania podstaw mechaniki gry i usilnego starania sie by silnik graficzny dostoswac do warunkow gier mmo.
Nie ukrywajmy ze to bardzo wczesna alpha i na bete jeszcze duzo za wczesnie, a o premierze to powinni pomyslec dopiero jak sie uporaja z w/w fundamentami za jakis rok.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lut 2010, 12:10 
Cytuj  
joshe ale w przypadku mo wiele razy pisalismy, ze zalozenia sa zajebiste.
plany tez sa zajebiste. ale z tego co widac to niestety potrzebuja w uj czasu zeby zrealizowac chociaz malutka czesc tego o czym pisali.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2010, 12:28 
Cytuj  
Zgadzam się z Wami Panowie jak najbardziej.
Grudzień okazał się feralny pod każdym względem w developerce.
To co na początku miesiąca okazywało się być praktycznie dopieszczone, w styczniu trafiał szlag. Mowa tu chociażby o close combat. W tym momencie sam jestem wk***, bo problemy z synchro i AI to jest w dupę poważna sprawa jak na moment przed releasem. W sumie cała stara brygada z forum MO jest zirytowana obrotem wydarzeń.

Niestety, zamiast męczyć kod sieciowy i softu serwerowego + fixować usilnie walkę, ulegli częściowo napływowi mało zainteresowanych i znudzonych swoimi łupaninami graczy i skupili się na fluffie. Na h** w tym momencie dodawanie trawy po lokalizacjach, podczas gdy mogliby popracować nieco nad ergonomią okien, wyglądem ikon, implementować speedtree zamiast wciskać domki i thieving.
Ten drugi owszem, jest zajebistą opcją, ale nie przy nieustannym braku synchronizacji i lagu.
Choć w sumie motyw z babeczką świecącą cyckami, gdy wszyscy wokół cmokali z zachwytu, a po chwili okazało się że mają czysty inwentarz, był w pytkę ;)

Sama wydajność stawała się coraz lepsza.
Tutaj nie ma się co czarować, ale przy tym co ma zaoferować MO, nie wystarczy średniej klasy sprzęt sprzed 5 lat.
Większość z Was i tak ma w miarę porządne piece.

No niestety, jak pół roku temu jarałem się strasznie, tak od 2 miechów trzymam tylko kciuki żeby nie zaczęli odcinać od i tak ubogiej listy podstawowych możliwości.
Widać znaczny progress odnośnie contentu i gfxów, ale zawiedziony jestem że po tylu miechach ciągle występują wały z crashami, lagami i hitboxami obiektów.



Zdarza się jednak pozytywnie myślący gracz :)
http://www.mortalonline.com/forums/3373 ... great.html


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 lut 2010, 08:06 
Cytuj  
Ponieważ mój poprzedni post zaginął w odmętach kłótni pozwolę sobie re-postnąć ;)

Od jakichś paru dni (5?) po odpaleniu launchera wywalało mi "Error getting patch notes: upłynął limit czasu operacji." Korzystałem z tego nowego downloader'a (ok 90MB) do którego link był na stronie Mortala. Remedium okazało się uruchomienie nie launchera a pliku o nazwie updater z katalogu gry. Pobrał mi nowego launchera i w końcu mogłem spatchować klienta. Może to komuś pomoże jeśli miał podobny problem.


_________________
For the pony!

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2010, 14:10 
Cytuj  
nie zaginął


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2010, 15:57 
Cytuj  
Wreszcie jakieś niusy

Cytuj:
Dear community,

As you know we have been working on fixing the lag we have been experiencing during the latest open beta phase. We've successfully pinpointed the main reasons for his and are currently solving them as fast as we can.

We have also had some problems with our patcher, both in the terms of a huge amount of new players trying to connect to the game, and that we had too few servers hosting the data. We have now updated this and it should work a lot better now. As already announced the (by now) outdated client on the Mortal Online DVDs will now properly update itself.

We will have a small patch on Monday 15th of February, containing a combat overhaul which will improve the overall feeling and flow of the combat. This includes updated hit boxes, real weapon arcs (to hit your target more accurately not relying on where your “crosshair” is but where the actual blade is), some bug fixes and some small features. We are looking forward to hearing your response on these important changes.

On 22th of February we will release a huge content patch including even more combat changes, changes to the magic system, new weapons, obviously new content as in new areas, pickables/resources, npcs and mobs, new player buildings and some other stuff you may find very interesting.

We are looking forward to release these patches as they affect the core of the combat in the game and we think the result is very good so far. This is of course something we will continuously improve and polish since it’s an important factor of the game.


Czas najwyższy fixnąć ostatecznie combat.

Yno znowu popchną release-a do przodu.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2010, 16:00 
Cytuj  
no to chyba nawet sprawdze po tym patchu.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 lut 2010, 16:48 
Cytuj  
Tak patch zanosi sie przełomowy.
Jesli poradza sobie z tymi lagami to zastanowie sie nad kupnem gry.
Od tygodnia gram w bete i jest coraz bardziej stabilnie.


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 00:13 
Cytuj  
Dzisiaj np nie bylo lagow, dalo sie troche drzewa i kamienia nazbierac; d


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 00:24 
Cytuj  
Ja ciagle crafce łuki, różne rodzaje.
Sprawdzam różne rodzaje drewna jest ich 8 (do tego mozna stosowac takze kosci), dodatkowo w samych lukach mamy 3 do 3 kombinacji wiec naprawde mozna sie zagubic.
Szczególnie że niektóre łuki sa za "ciężkie" do mojej postaci do użycia


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 08:47 
Cytuj  
mówisz o krókim, długim i kompozytowym ?
Ten trzeci jest masakra, ale opanować dobry mikst materiałowy to nie lada sztuka :\


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 15:28 
Cytuj  
composite - long - assymetrical (dapplewood na lewo, horn na prawo, nie ruszasz suwakiem)

przy wymaksowanym craftingu i material lore, taki luk bil za 55-60 (100% skill archery) w glowe.

Tylko ze sily trzeba miec sporo.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 15:49 
Cytuj  
traf komuś w bańkę z daleka :D

Teraz może jeszcze trafem wyjdzie, ale jak doprowadzą hitboxy do ładu, to chyba tylko aimbotem da radę ;]

a jak z gemami w craftingu ?
Jest już jakaś możliwość dodawania unikatowych pierdół ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.