mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 13:45 
Cytuj  
procek i pamiec ok , ale troche mnie martwi ten Gt220 , lubia do niego ladowac ddr 2 , jak ma przynajmniej gddr 3 to zestawik swietnie da rade na hi z lekkimi akcentami na med gdzie nigdzie


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 14:12 
Cytuj  
Aldatha: to ma na 98.5% gddr3, ale z cieniami może być biednie.
Także cieniowanie na niższym, bloom też, a reszta powinna spokojnie wyrabiać na mid/high.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****
Avatar użytkownika

Posty: 1546
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 15:45 
Cytuj  
OK, to dzięki. Pocieszyliście mnie, ponieważ mam zamiar po maturze ( jakoś w połowie maja ) zacząć grać albo w DFO albo w MO. DFO pewnie ugryze najpierw trialem, a MO, jak będzie można to jeszcze betą. I teraz kolejne pytanie, jak długo będzie trwała beta MO ( w sensie, że płace 5euro i mam bete )? I nie wiecie, czy planują jakiś trial tuż po wydaniu gry ? : P


_________________
Zdarzają się takie dni, kiedy dostaję gęsiej skórki na myśl, że co człowiek to wszechświat.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 15:54 
Cytuj  
roball napisał(a):
Cytuj:
We are very happy to announce that Mortal Online will launch in March 2010


Juz sie nie moge doczekac.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 16:27 
Cytuj  
Dla mas bedzie shit dla wybrańców hit taki o to produkt


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 14 mar 2010, 22:52 
Cytuj  
O matko. Już kiedyś to powiedziałem i powtórzę raz jeszcze. Popatrzcie sobie na DFO. Mogę wymienić co najmniej 5 osób z tego forum które przed premierą i po premierze DFO wypowiadały się jaki to jest fail i że zjebali to tamto tamto i siamto.
Na dzień dzisiejszy zarzekają się że jest to najlepsze mmo pod słońcem.

Dajmy szansę tej grze! Osobiście powiem tak, że chciałbym żeby ta gierka miała taką drogę rozwoju jak DFO. Na początku brzydka poczwarka żeby w końcu przeistoczyć się w motyla.

Gra na dzień dzisiejszy jest dla fanatyków. Co prawda focusem dla SV jest teraz naprawienie desynchro (chwała im za to) aczkolwiek poniedziałkowy patch ma to w jakimś stopniu zlikwidować lub naprawić całkowicie.

No zobaczymy. Osobiście mam konto i nie omieszkam przez ten pierwszy miesiąc darmowy przetestować cuda :)


_________________
LaMoon#2988

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 mar 2010, 10:31 
Cytuj  
No muza z trailera przyprawia o ciarki na plecach :)

ja tez licze, ze uda im sie przed startem poprawic de-synchro bo wtedy mozna pomyslec o samej grze. Bo rozumiem, że patch ma być dzisiaj jakoś??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 mar 2010, 11:02 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
No muza z trailera przyprawia o ciarki na plecach :)

Trzeba będzie przydusić devsów żeby wrzucili OST na sajta.
Bo bity do trailerów robią świetne.

Cytuj:
ja tez licze, ze uda im sie przed startem poprawic de-synchro bo wtedy mozna pomyslec o samej grze. Bo rozumiem, że patch ma być dzisiaj jakoś??


Zastanawia mnie jakiego dokładnie wsparcia udziela epic games.
Wiadomka, że jako developer engine-u świadczy pomoc w tym zakresie, e.china serwowuje atlasa (netcode), ale czy za oprogramowanie serwerowe odpowiada w końcu SV czy epic ?
Jeśli to epic daje dupy i nie potrafi załatwić problemu z desync we własnych produktach, to atlas będzie największym wałem, a wszyscy zwalają winę na SV.

26-ego niby wychodzi, zatem w 11 dni wliczając dzisiaj zaserwują 2 patche, w kwietniu albo utrzymają takie tempo devki, albo połowa graczy podziękuje :/


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 139
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 15 mar 2010, 19:52 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
O matko. Już kiedyś to powiedziałem i powtórzę raz jeszcze. Popatrzcie sobie na DFO. Mogę wymienić co najmniej 5 osób z tego forum które przed premierą i po premierze DFO wypowiadały się jaki to jest fail i że zjebali to tamto tamto i siamto.
Na dzień dzisiejszy zarzekają się że jest to najlepsze mmo pod słońcem.

Dajmy szansę tej grze! Osobiście powiem tak, że chciałbym żeby ta gierka miała taką drogę rozwoju jak DFO. Na początku brzydka poczwarka żeby w końcu przeistoczyć się w motyla.

Gra na dzień dzisiejszy jest dla fanatyków. Co prawda focusem dla SV jest teraz naprawienie desynchro (chwała im za to) aczkolwiek poniedziałkowy patch ma to w jakimś stopniu zlikwidować lub naprawić całkowicie.

No zobaczymy. Osobiście mam konto i nie omieszkam przez ten pierwszy miesiąc darmowy przetestować cuda :)



Muszę się zgodzić całkowicie z tymi słowami.
Sam osobiście rozmyślam, czy nie wrócić do DFO, ponieważ jest to jedna z najlepszych gier MMO od bardzo dawna.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 mar 2010, 22:01 
Cytuj  
Patch juz byl? bo forum w pracy nie działa....


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2010, 00:07 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Patch juz byl? bo forum w pracy nie działa....

jeszcze nie
żadnych patch notes nie widzę, launcher też nic nie siorpie.
Pewnikiem jutro wypuszczą :/
Szkoda bo przy bugach dotyczących skilli i kilku mniejszych, ale wkurwiających sprawach, na dłuższą metę można w spokoju tylko łupać kamień i craftować.


Ale jestem dobrej myśli. Cały crap który wychodzi nie przedstawia nic ciekawego. Na Xsyona zerknąłem, ale są tak zajebiście pewni siebie, że tylko zaproszeni mogą zobaczyć gierkę na własne oczy.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2010, 23:10 
Cytuj  
no i jak tam mo? warto juz sciagac klienta?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 27 mar 2010, 23:51 
Cytuj  
Warto, gram cały czas i jest si.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2010, 23:54 
Cytuj  
to w dfo juz nie grasz?
jak tam pvp i combat? desynch i lagi?

*

Posty: 139
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 28 mar 2010, 01:07 
Cytuj  
To jak w końcu z tym? Ruszyło, czy dopiero ruszy?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 30 mar 2010, 16:28 
Cytuj  
http://www.massively.com/2010/03/30/mor ... her-month/


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2010, 17:07 
Cytuj  
Czyli fiasko z całkowitym fixnięciem desynca.

Ci którzy polecą do ameryki chyba zaczną żebrać na to, by pozostali w szwecji dociągnęli MO do releasu :/

Mimo wszystko z miłą chęcią zobaczyłbym jak się sprezentuje speedtree w MO.


"The network solution that doesn't work is the Epic games one ? Or SV one ?"


celne pytanie, bo już huj wi kto w czym maczał palce przy developerce


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Ostatnio edytowano 30 mar 2010, 17:11 przez joshe, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 mar 2010, 17:10 
Cytuj  
hehehe tygodnie temu o to sie chyba wlasnie sprzeczalismy :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2010, 17:53 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Czyli fiasko z całkowitym fixnięciem desynca.

Ci którzy polecą do ameryki chyba zaczną żebrać na to, by pozostali w szwecji dociągnęli MO do releasu :/

Mimo wszystko z miłą chęcią zobaczyłbym jak się sprezentuje speedtree w MO.


"The network solution that doesn't work is the Epic games one ? Or SV one ?"


celne pytanie, bo już huj wi kto w czym maczał palce przy developerce

SpeedTree ? Zobacz inne gry tkore go uzywaja. (www.speedtree.com). Wyglad drzew w zalezy w duzej mierze od umiejetnosci grafikow przygotowujacych textury. Biorac pod uwage ze wiekszosc MO wyglada paskudnie-przecietnie, to nie ma co oczekiwać cudow..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 mar 2010, 20:15 
Cytuj  
iniside napisał(a):
SpeedTree ? Zobacz inne gry tkore go uzywaja. (www.speedtree.com). Wyglad drzew w zalezy w duzej mierze od umiejetnosci grafikow przygotowujacych textury. Biorac pod uwage ze wiekszosc MO wyglada paskudnie-przecietnie, to nie ma co oczekiwać cudow..


Speedtree to nie tylko drzewka i trawku.
Afair wdrożenie SP do MO musiano przełożyć, bo byłaby to robota głupiego, żeby po kilku miesiącach tracić czas na przystosowywanie wszystkiego pod v.5 SP.
Dlatego wjebali z SDK UE gotowe meshe drzew i z grzywki.

Drzewa mnie generalnie ziębią bo w większej części kontynentu nie ma lasów, a i tak przez żadne drzewo nie zobaczę co się za nim dzieje, czy to trójkątne czy fotorealistyczne.
Ale sprite-owa trawa i krzory psują dość znacznie gfx. Poza tym, jak tylko wdrożą SP i poprawią pochodnie, to whine na kiepską grafikę zniknie.
Choć tekstury jak dla mnie od początku były na wysokim poziomie.

Bardziej by mnie interesowało kto, w jaki sposób i w jakiej części spieprzył robotę z netcodem.
Bo jeśli epic nic nie zrobi, to to będzie ostatnie (i niedoszłe pierwsze) non-instanced mmo na silniku UE.
Z początku jarałem się że to w ogóle będzie stało na UE, teraz już nieszczególnie.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.