Mendol napisał(a):
animacje postaci gorsze niz w dfo?
Czy ja wiem czy gorsze, po filmikach nie widzę różnicy ale mogę się mylić w końcu nie grałem, ale czy w mmo jest to argument przeciw szczególnie jak w przypadku MO animacja w cale tak bardzo nie kłuje w oczy
Mendol napisał(a):
czy totalny fail z archery?
Czepiasz się MO a to w DF ciągle wszyscy albo prują z czarów albo z łuków nie widać tam walki w bliskim dystansie, taki troche CS rpg nie?.
Problem łucznictwa w mortalu jest tego typu że obrażenia na płytę od strzał są 90% redukowane, jak wprowadzą kary za noszenie płyty automatycznie sprawa się rozwiąże(teraz wszyscy biegają w zbrojach płytowych nawet magowie
). Puki co łuki są dobre na golasów zwierzęta i lekko zbrojnych których nie ma.
Mendol napisał(a):
czy może miasta gdzie nie widac wiecej niz 20-30 osob?
Wielkość świata w DF jest dużo dużo większa niż mortala więc to że po miastach znajdziesz 20-30 os nie spowoduje to odczucia pustki, nie mówię że jest to dużo ale gdybyś wszedł na serwer po patchu kiedy otwierali open bete to byś się ździwił. Dodam jeszcze że jest co robić LaMoon przyzna mi to jak do nas wpadł na venta wczoraj wieczorem.
Od siebie co ma MO a czego nie ma DF
Rozbudowany System craftingu od wykopania rudy od obróbki wstępnej po obróbke końcową -tak jak to jest w realnym świecie te same schematy
Juz w becie stworzyła się podstawowa ekonomia czego bark w DF mylę się? Będzie jeszcze lepiej po wydaniu, bo puki co w open becie ludzie mają multikonta.
Dynamiczny system walki w bliskim kontakcie, z mojego punktu widzenia było lepiej kiedy uderzało się w punkt bo wymagało to większych umiejętności manualnych od gracza przez co w pojedynkach przy tym samym uzbrojeniu mozna było rozjechać kolesia z pełnym paskiem życia.
Teraz wprowadzili obszar prowadzenia broni tak że jak koleś jest lekko z prawje strony czy z lewej a broń jest z odpowiedniego kierunku prowadzona to i tak go sięgnie. Tak jak jest to w rzeczywistości, choć w tym przypadku pasował mi stary system.
Z tego co się orientuje to gracze w DF przez brak limitu skilli byli crafterami, wojownikami, kopali rude, rzucali czary porostu byli samo wystarczalni.
W MO trzeba wybrać jakąś drogę albo jest się magiem (choć mają wprowadzić szkoły i magów będzie kilka rodzajów) albo crafterem albo metalurgiem. Nie ma możliwości mieszania klas bo pktów nie starczy.
Powoduje to silną specjalizacie czy na polu bitwy czy w ekonomi czego nie ma DF.
Są oczywiście nie docągnięcia leży balans wszyscy biegają z jednym typem broni. ( DF chyba też cierpi z tego powdu bo jakoś wszyscy są casterami na filmikach jeden wielki sapm czarów a gra juz jest ponad rok na rynku)
Po przez wprowadzenie bandaży którymi mozna się leczyć walcząc, magów(leczących) w porównaniu do wojowników praktycznie nie ma.
Choć jako suport się sprawdzają
Są lagi i desynchra szczególnie jak w nocy wchodzą chamburgery.
Jest jeszcze kilka miejsc gdzie mozna się zablokować ale jest na to rozwiązanie.
Jest problem cheat' ami ale to jest puki co open beta więc trudno się dziwić.
Nie ma rozbudowanego systemu gildyjnego, ale i tak wszyscy wiedzą kto z kim trzyma przez co tak naprawdę gracze go budują. Narzędzia się przyjdą ale nie są niezbędne.
Tylko że MO jest ciągle w fazie bety i to czy wyjdzie za miesiąc czy dwa to nie ma tak naprawdę znaczenia, szczególnie że się nie płaci się za produkt.
Na koniec
Dla niektórych może to być argument, MO to kopia Ultimy online w starej wersji czyli przed wprowadzeniem questów, nawet czary są te same o podobnym działaniu.