Podobno w przyszłym tygodniu (chodzą słuchy, że w poniedziałek) możemy się spodziewać nowego dużego patcha i związanego z jego wprowadzenie wipe.
Maerlyn, Community Manager napisał(a):
You will find a new section on the main website: Under Development (part of Game Info). This is where we will keep you, our customers and everybody else who is interested in MO's development up to date on what we are currently working on. Keep in mind that this can never be a definite list, as timelines can change anytime of course, but it gives you a "look behind the curtain" as to what to expect in the near future.
I will also publish any new updates on that in this very thread.
Here goes:
April build and release content:
This is not a patch note, more an overall list of what to expect from the coming updates. This list, especially the later updates, may change depending on priority and feedback from the community.
· Update of Unreal Engine 3 and Atlas to latest build
· New network structure (fix for desync)
· Large optimization on server
· New monitoring tools (anyone using any hacking program or similar not allowed third party program or tools will be instantly permanently banned, anyone altering or hacking game files in any way will be instantly permanently banned)
· AI update
· Weapon & armor balancing
· MassiveLOD and sublevel optimization on many areas for better client performance
New content:
· Lore, a short description for each race
· New creatures added
· Creature population better adjusted to the environment
· New horse mounts (each with their own stats)
· Several new locations (caves) in Myrland
· City optimization where it’s most needed, most buildings now accessible
· Tower in Fabernum now accessible
· All new dungeons/caves have gotten a face lift to show the capability of future graphics in MO (still no high res textures yet)
Small patch shortly after April patch:
· Murder Count system updated with a short term and long term counter, one for Red Flag status and one for Stat Loss status
· Several updates to Thievery
· Bug fixes
eagleeyes napisał(a):
Wszystkich swoich fanów proszę jutro w godzinach wieczornych o przywitanie w noob zonie.
Lokacji startowych mamy kilka do wyboru.
Atherius napisał(a):
A masz już haxa do mo ?
Odnosnie "haxow" do wczoraj nic podejrzanego nie zauważyłem. Ponieważ wczoraj zobaczyłem u jedengo goscia siedzącego na koniu zawartosc "kieszeni". Miał komplet stacków granum!
Nie będącym w temacie wyjaśniam, że typowy "siłacz" np. półork, 114 siły - ma udźwig 61 co pozwala mu załadować 6100 granum i wsiąść na konia.
Najmniejsze przeciążenie powoduje, że na konia wsiąść nie można, choć z ładunkiem wyższym niż 70 można biec. Ten kolo na koniu miał załadowane dokładnie
36000 granum. Z takim ładunkiem wykonywał wielokrotne kursy do kolegi zajmującego się extractingiem i refiningiem - prosto pod maszynę. Jego kolega miał w inventory między innymi 1000 stali
I na koniec ciekawostka, w tej grze nie da się okraść bogatych. Wystarczy, nosić ze sobą dużo kasy (nie wiem dokładnie ile bo nie sprawdzałem ale wydaje mi się, że 300+ srebra wystarczy) będzie ona za ciężka by złodziej cię okradł LOL. Taką ilość da się zarobić bez zbroi z noob bronią w ciągu poniżej 30 minut.
Dotyczy to każdego rodzaju materiałów. Wystarczy mieć odpowiednią ilość (wagowo) i jesteśmy bezpieczni. Czyni to z thiefa klasę bezużyteczną.