mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2010, 01:54 
Cytuj  
ale ja nie wiem jak duży dokładnie jest statloss i czy ostatecznie jest stały czy random.
Pograłem miech temu gdy wyszedł patch 29 (+2 hotfixy) i widząc że znowu haczy odpuściłem do całkowitego załatania desynca - co jeszcze nie nastąpiło.

Statlossa w lutym - gdy grałem trochę bardziej srsly - nie zanotowałem. Poza tym, stan PK startuje po zadźganiu 5 graczy w ciągu 5?7?10?15? huj_wi_ilu_bo_nie_pamiętam godzin. Do tego czasu flaga gracza zawsze była ustawiona na hidden criminal.
O ile oczywiście nie zmieniły się założenia, bo już od dłuższego czasu nie jestem na bieżąco z MO. Za dużo troli i gówniarzy z wowa czy innej samopowtarzalnej szmiry spawnowało się, przez co czytanie czegokolwiek na oficjalnym forum jest w ostatnim kwartale niesmaczne, bezsensowne i oznacza stratę czasu na czytanie odpowiedzi "first/gtfo/go back to wow/ you didn't play it so stfu/it's a scam/cheater" i inne hujemujedzikieinikomuniepotrzebnewęże, bo są oczywiste jak wschód słońca.

O forum mmorpg.com dla troli oczywiście wspomnę, bo tam to połowa odpowiedzi z dupy jest puszczana przez konkurencję, a nawet samych pracowników mmorpg.com, w co ciężko było uwierzyć.

Ale czemu się dziwić, skoro na głównej top 10 stanowią themeparki i wiadomo kto za to sypie talarami.

Ciekawym ile Aventurine musi bulić żeby info o DFo po prostu nie przepłynęło przez główną szybciej niż mrugnięcie okiem.
To samo tyczy się wszelkich innych sandboxów.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2010, 06:58 
Cytuj  
Najbardziej niepokoi mnie jak łatwo w MO używać makr. 1.5h-2h skille thiefa na 100, także gathering, sprint, swimming itp. wszystko da się na makrach. Skillowanie broni? Znajdujesz priesta na zadupiu i lejesz do woli jak jakiś trenażer - można także na makrach (gwarantuje nie odda jak byle królik czy łasica). Druga sprawa to dual box czyli uruchomienie 2 klientów (dwa konta), obowiązkowe do szkolenia thiefa czy choćby przekazanie itemów między postaciami (zresztą w tej chwili nie widzę innej opcji by przerzucić coś między postaciami). Oczywiście crafting to także pole do popisu dla makr jeśli skilujesz na whitewoodzie lub innym shicie.


Ostatnio edytowano 23 kwi 2010, 08:42 przez Belladonna, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2010, 07:27 
Cytuj  
akurat to nie jest trudne do wyeliminowania - skillowanie na npc.
mnie niepokoi niestabilnosc klienta. pol roku temu dzialal mi bez problemu.
teraz, po kilku kolejnych patchach myslalem, ze bedzie lepiej - a jest w dupe gorzej.

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2010, 08:31 
Cytuj  
Jeśli chodzi o stabilność klienta to do niedawna na moim GeForce 8600 pod Windowsem XP crashowało mi raz na kilka godzin. Aktualnie z Radeonem 5770 pod Windowsem 7 żadnego crasha od ponad tygodnia. Nowgame.exe sprawia u mnie problem tylko przy dual boxie na Win 7, żeby było ciekawiej pod XP przy dual boxie żadnych problemów (co prawda testowane w okienkach 1024x768 i uruchamiane z dwóch różnych katalogów). Jeśli chodzi o grafikę to gram na max ustawieniach i zdarzają się stopklatki. Najbardziej jednak denerwują mnie "drgające" cienie i oczywiście desynchro.
Brakuje mi też mapy - nie musi być w grze ale tą http://img31.imageshack.us/i/audacianmapnew.jpg/ można sobie tyłek podetrzeć. Wczoraj przepłynąłem z wysp na południu do ... Toxai wpław i nie sądzę, żebym przebył taki kawał drogi jak pokazuje mapa :lol:

Dzisiaj lece skilowac thiefa (jeszcze nie wiem jaka broń, może łuk i daggery?) na jakimś prieście, niekoniecznie tak daleko jak Loca Virgultis Obsita. Bo może w kolejnym patchu coś z tym zrobią. Jak na razie jestem dobry w uciekaniu ^^
W kwesti pvp nie powiem, że nie lubię jakiegoś leszcza poszczuć koniem choćby jak wczoraj dla miedzianych daggerów :] staram się jednak wracać do blue flag.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2010, 09:08 
Cytuj  
no to masz fajnie.
btw. moze mi ktos podeslac/wystawic nogame.exe?
podobno pomaga ;/

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2010, 10:18 
Cytuj  
Wrzucilem tutaj plik usunięty, jeśli będzie trzeba wystawię ponownie.


Ostatnio edytowano 25 kwi 2010, 16:16 przez Belladonna, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2010, 21:21 
Cytuj  
dzieki Bel.

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2010, 17:39 
Cytuj  
Podobno w przyszłym tygodniu (chodzą słuchy, że w poniedziałek) możemy się spodziewać nowego dużego patcha i związanego z jego wprowadzenie wipe.

Maerlyn, Community Manager napisał(a):
You will find a new section on the main website: Under Development (part of Game Info). This is where we will keep you, our customers and everybody else who is interested in MO's development up to date on what we are currently working on. Keep in mind that this can never be a definite list, as timelines can change anytime of course, but it gives you a "look behind the curtain" as to what to expect in the near future.

I will also publish any new updates on that in this very thread.

Here goes:

April build and release content:
This is not a patch note, more an overall list of what to expect from the coming updates. This list, especially the later updates, may change depending on priority and feedback from the community.

· Update of Unreal Engine 3 and Atlas to latest build
· New network structure (fix for desync)
· Large optimization on server
· New monitoring tools (anyone using any hacking program or similar not allowed third party program or tools will be instantly permanently banned, anyone altering or hacking game files in any way will be instantly permanently banned)
· AI update
· Weapon & armor balancing
· MassiveLOD and sublevel optimization on many areas for better client performance

New content:

· Lore, a short description for each race
· New creatures added
· Creature population better adjusted to the environment
· New horse mounts (each with their own stats)
· Several new locations (caves) in Myrland
· City optimization where it’s most needed, most buildings now accessible
· Tower in Fabernum now accessible
· All new dungeons/caves have gotten a face lift to show the capability of future graphics in MO (still no high res textures yet)

Small patch shortly after April patch:

· Murder Count system updated with a short term and long term counter, one for Red Flag status and one for Stat Loss status
· Several updates to Thievery
· Bug fixes


eagleeyes napisał(a):
Wszystkich swoich fanów proszę jutro w godzinach wieczornych o przywitanie w noob zonie.

Lokacji startowych mamy kilka do wyboru.

Atherius napisał(a):
A masz już haxa do mo ? :)

Odnosnie "haxow" do wczoraj nic podejrzanego nie zauważyłem. Ponieważ wczoraj zobaczyłem u jedengo goscia siedzącego na koniu zawartosc "kieszeni". Miał komplet stacków granum!
Nie będącym w temacie wyjaśniam, że typowy "siłacz" np. półork, 114 siły - ma udźwig 61 co pozwala mu załadować 6100 granum i wsiąść na konia.
Najmniejsze przeciążenie powoduje, że na konia wsiąść nie można, choć z ładunkiem wyższym niż 70 można biec. Ten kolo na koniu miał załadowane dokładnie 36000 granum. Z takim ładunkiem wykonywał wielokrotne kursy do kolegi zajmującego się extractingiem i refiningiem - prosto pod maszynę. Jego kolega miał w inventory między innymi 1000 stali :lol:

I na koniec ciekawostka, w tej grze nie da się okraść bogatych. Wystarczy, nosić ze sobą dużo kasy (nie wiem dokładnie ile bo nie sprawdzałem ale wydaje mi się, że 300+ srebra wystarczy) będzie ona za ciężka by złodziej cię okradł LOL. Taką ilość da się zarobić bez zbroi z noob bronią w ciągu poniżej 30 minut.
Dotyczy to każdego rodzaju materiałów. Wystarczy mieć odpowiednią ilość (wagowo) i jesteśmy bezpieczni. Czyni to z thiefa klasę bezużyteczną.


Posty: 19
Dołączył(a): 25.04.2010
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 16:15 
Cytuj  
Co do haxow nowy patch ma rozwiazac problem wszystkich które występuja obecnie ( dupe , speed hacki , latanie , bugi z waga jak przedstawiony przez ciebie itp itd) maja poleciec mass bany dla hakerow co z tego bedzie zobaczymy.

Co do zlodzieja nie wiem jak dlugo grales i ile ale myslisz sie bardzooo :}
Zlodzej jest obecnie najbardziej upierdliwa klasa fakt faktem jesli masz powyzej 400 danego materialu nie ma szans by ci to ukrasc ale ... zaczynajac gre zdobadz 400 silverow ... badz innego rodzaju materialu wcale nie jest to takie proste ... a wierz mi ze w miastach takich jak gaul czy medui okradna cie na 10000% przynajmniej raz :} co wiecej przedmioty takie jak bon zbroje reagenty typu ( piyt siarka ) nielacza sie wiec nie mozesz ich miec ponad 400 wiec jak ktos ci ukradnie kronitowa pike badz 100 pirytu to wtedy mi powiedz ze zlodziej jest beznadziejna klasa i nieuzyteczna kompletnie i ze bogatego nie da sie okrasc :}.

Co wiecej jak Henrik pisal system zlodziejstwa jest obecnie zjebany w skrocie za latwo jest cokolwiek ukrasc i bedzie znacznie zmieniony z tego co pamietam ( mowil o tym w mini wywiadzie na ircu ) bedzie to mniej wiecej wygladalo tak :

- Czas trwania crima wydluzac sie bedzie z kolejna wpadka ( od 5 do 20 min )
- Ukradziony przedmito przez 2 min bedzie "Stuck" nie bedziemy mogli go wlozyc do banku ,tradnac itp
- Przedmioty o wysokiej wadze ( np plytówka wazaca 10 ) bedzie mogl ukrasc tylko koles z 100 skilla .

To z najwazniejszych wiecej nie pamietam ale generalnie zlodzieja ma byc w przyszlosci bardzo trudno bo nie oszukujmy na obecny stan gry zlodziejstwo jest plaga :}

ps.1
Ojciec Stat lost jest 10 % to raz od nowego patcha ( dokladnie mini patcha po duzym patchu :P ) Bedzie osobny count na morderstwa tzw Long i short . Long dotyczyl bedzie ilosci morderstw i statusu reda czyli tak jak jest teraz 1 morderstwo schodzi 20 godzin online od 5 morderstw mamy reda zas Short dotyczyc bedzie Stat losta ile bedzie on trwal nie wiadomo.

A co do wypowiedzi "Stat lost ssie poruwe" ( czy jak to tam ujoles ) nie ssie ... sama twoja wypowiedz swiadczy o twojej totalnej ignoranci jak i niezwyklej inteligenci ale mniejsza nie zaczynajmy dramy :P wracajac do tematy wybierajac sciezke "reda" musisz sie liczyc z jakimis konsekwencjami jesli by ich nie bylo redem byl by kazdy a tak majac te 10% stat losta ( jest to malo naprawde grajac wojem odrabiasz obecnie te staty okolo 15 min max .. umaga nie stety troszke dluzej pod warunkiem ze wiesz jak to zrobic ) zastanowisz sie 10 razy czy ubic biednego gornika i okrasc go z rudy czy moze jednak nie i zostac bezpiecznym blue :}

ps.2
Joshe miasta "redow" sa 3 :} gaul , Cave i Kranesh :}

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 16:29 
Cytuj  
To co napisałem, oparłem o moje klkudniowe doświadczenie z thiefem skill 100/100 (snooping/pilfering). Thief na chwilę obecną jest bezużyteczny ponieważ:
- thiefów jest zbyt dużo
- ludzie są bardzo ostrożni
w związku z powyższym ciężko jest ukraść cokolwiek poważniejszego.
Jeśli nawet trafi się jakaś okazja to jest ona okupiona ogromnym czasem "polowania" na ową okazję. Niektórych rajcuje, że ukradną 10s, pochodnię, książkę i inne gówna. Moje najwieksze "sukcesy" to 120 barów miedzi, bronie z miedzi i steel-a, żeby się ubrać z tego fachu musiałbym chyba poświecić miesiące.

Dla porównania skill taming powiedzmy poziom 45, umożliwia farmę wisentów - 1 run ok. 300-400s jeśli zbierasz shit skóry. Dla całkowicie nowej postaci jest woodcutting brownwooda 20s za 1 stacka. Na ksiązki wystarczy.

P.S Ciekawe czy jak mój "świeży" koń zabije kurczaka to będę miał zaliczone morderstwo - jak obecnie.


Ostatnio edytowano 25 kwi 2010, 16:37 przez Belladonna, łącznie edytowano 1 raz

Posty: 16
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 16:36 
Cytuj  
Belladonna napisał(a):
P.S Ciekawe czy jak mój "świeży" koń zabije kurczaka to będę miał zaliczone morderstwo - jak obecnie.


Co ty bredzisz, jakie morderstwo, chyba że jakiś gracz o nicku kurczak da ci morderstwo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 16:41 
Cytuj  
ale ja nie chce sie zastanawiac czy zabic gornika, czy nie - bo bede musial pozniej klepac moby przez 10h.
imo lepiej sprawdza sie idea z dfo - jestes redem - do miasta nie wejdziesz.
z wyjatkiem kilku chaos cities na mapie - gdzie panuje totalne bezprawie.
sztuczne wymuszenia sa z dupy, bo wlasnie red/blue powoduje, ze gra nabiera 'kolorow'. a tak wszyscy beda blue bo niewielu osobom bedzie sie chcialo odrabiac stat lossy.
z dupy pomysl w skrocie.

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 16:42 
Cytuj  
kirdan napisał(a):
Co ty bredzisz, jakie morderstwo, chyba że jakiś gracz o nicku kurczak da ci morderstwo.


Mogę ci to miejsce pokazać. Schodzisz z Morin Khur w stronę Toxic gdzie pasają się konie. Biegają tam też kurczaki (chicken) z blue flag. Juz dwa razy zarobiłem dłuższą gray flag przez agresję mojego świeżego konia. Nie wiem czy ta blue flag na kurczaku to wynik czyjegoś tamingu czy po prostu tak mają.


Posty: 19
Dołączył(a): 25.04.2010
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 16:45 
Cytuj  
Belladonna hmm nie wiem jak grasz jakiego masz chara itp ale znam zlodziei ktorzy przechodza kolo ciebie i nagle nie masz piki / zbroi itp takze ... nie wiem zlodziejem gralem chwile nie bawi mnie to ale umiejetnosc kradzenia tez jest wazna moze owej jeszcze nie posiadasz albo nie jest to klasa dla ciebie ( bez obrazy oczywiscie ja np siedo tego nie nadaje :P )

Mendol zadnych mobow nie tezeba klepac :P staty mozesz odzyskac nawet afk czytajac ksiazke wies plz nie pitol :}

uwazasz ze redow bedzie niewielu ? a ja ci mowie ze bedzie cala masa i brakowac bedzie blu do walki z nimi ( czegos ala Order Guild ) i beda sie lac sami ze soba jak to jest teraz :}

ps. Kuraki jakies zjebane musza byc :PP zreportuj to albo looknij czy przyadkiem ktos juz nie reportowal

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 16:54 
Cytuj  
tzn. mowisz na podstawie czego?
i ile bedziesz musial kopac, zeby odrobic wiecej niz 10%?
nie wiem na czym opierasz sie w tej chwili, ale dla mnie jest to pomysl bez sensu. i tyle.
pamietaj, ze to wersja alpha gry, gdzie wiekszosc ma wywalone na lossy, gildie, polityke, handel itd. itp.
po 'releasie' gdzie nie bedzie wipe'ow co miesiac moze to juz wygladac zupelnie inaczej.

nie wspominajac o tym, ze skoro odrobienie straty to kwestia 'afk grania' - to jest to juz zupelnie nietrafiony i zbedny pomysl.


Ostatnio edytowano 25 kwi 2010, 17:30 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 76
Dołączył(a): 11.08.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 17:03 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nie wiem na czym opierasz sie w tej chwili, ale dla mnie jest to pomysl bez sensu. i tyle.

No w przeciwienstwie do ciebie on opiera sie na graniu od paru miesiecy gdzie ty- sadzac po twoich wypowiedziach opeirasz sie na artykulach publikowanych na gry-online,wp.pl i przyjaciolce.

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 17:14 
Cytuj  
KoLi napisał(a):
Belladonna hmm nie wiem jak grasz jakiego masz chara itp ale znam zlodziei ktorzy przechodza kolo ciebie i nagle nie masz piki / zbroi itp takze ... nie wiem zlodziejem gralem chwile nie bawi mnie to ale umiejetnosc kradzenia tez jest wazna moze owej jeszcze nie posiadasz albo nie jest to klasa dla ciebie ( bez obrazy oczywiscie ja np siedo tego nie nadaje :P )


Instant pilfering jest bugiem. Ten sposób został opisany na oficjalnym forum. Nie da się normalnie okraść kogoś przechodząc obok niego. Na temat thiefa już się wypowiedziałem. To, że komuś ktoś kiedyś coś wartościowego ukradł nic tu nie zmienia. Gra thiefem to fun niesłychany ale szybko się nudzi, przynajmniej ja tak to widzę.

KoLi napisał(a):
ps. Kuraki jakies zjebane musza byc :PP zreportuj to albo looknij czy przyadkiem ktos juz nie reportowal

Oto foto mojego "problemu" dedykowane kirdanowi.
http://www.accessdenied.pow.mil.pl/Files/MO_chicken01.jpg :lol:


Ostatnio edytowano 25 kwi 2010, 17:28 przez Belladonna, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 17:21 
Cytuj  
Dace, jak juz chcesz byc zabawny - to chociaz zdobadz sie na oryginalnosc.
chyba, ze to taki problem dla ciebie i jedyne co mozesz robic to copy&paste tekstow z /pogawedek i /flames.
a jak nie rozumiesz o czym rozmawiamy to daruj sobie komentarze, calkiem fajnie tu bylo bez ciebie.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2010, 18:09 
Cytuj  
Kurczaki można tame-ować od dłuższego czasu. Pewnie wjechałeś w takiego. Gorzej jeśli jakiś kolo dupczy wszystkie kurczaki w okolicy, wtedy ciężko przebrnąć konno ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Posty: 4
Dołączył(a): 11.05.2009
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2010, 16:29 
Cytuj  
Tematem dyskusji jest gra Mortal Online a raczej wersja beta tej gry, ponieważ od jakiegoś czasu trwają Open Beta Testy tej gry. Dobrze by było aby dyskusja toczyła się pomiędzy graczami którzy ją testują. Dyskusja taka miała by wtedy jakiś przekaz. Szczątkowe informacje mogły by wtedy zachęcić do przetestowania gry lub chociaż zainteresować czytelnika tą grą.

Niestety obecnie informacje są "zagłuszane" jakimiś bzdurnymi postami przytoczę tylko najświeższe:
[Cytaty mogą być wyrwane z kontekstu wiec pofatygujcie się i przeczytajcie oryginalną wypowiedz.]


Cytuj:
ale ja nie chce sie zastanawiac czy zabic gornika, czy nie - bo bede musial pozniej klepac moby przez 10h. ... ... sztuczne wymuszenia sa z dupy, bo wlasnie red/blue powoduje, ze gra nabiera 'kolorow'. a tak wszyscy beda blue bo niewielu osobom bedzie sie chcialo odrabiac stat lossy.
z dupy pomysl w skrocie.
- widać, że osoba ta nie wie o czym pisze. Nie wie na jakiej zasadzie działa murdercount. Nie ma pojęcia, że obecnie na serverze przeważają "redzi" mimo tego nie przeszkadza to mu się wypowiadać [MAŁA dygresja! Jak myślicie dlaczego przeważają redzi i dlaczego zdecydowali się wprowadzić murdercount? Ponieważ to gra z full lootem z dosyć charakterystycznym (nie łatwym do opanowania na wysokim poziomie) systemem walki. Co powoduję, że doświadczeni gracze od razu mordują "carebear-ów" czasem dla lootu czasem dla czystej satysfakcji, stając się automatycznie redami (mimo statloss-ów), a poczciwe "carebear-y" nie mogą się tak naprawdę bronić (bo nie ogarniają walki). Wiec aby ograniczyć liczbę redów i przyciągnąć więcej osób do gry StarVault ciągle stara się "coś zrobić".]

kolejna wypowiedz tej samej osoby :D
Cytuj:
tzn. mowisz na podstawie czego?
i ile bedziesz musial kopac, zeby odrobic wiecej niz 10%?
- Czyli według niego (nie wiem czy słusznie zakładam, że to osoba płci męskiej) to standard wypowiadać się, nie mając zielonego pojęcia o czym mówi (skoro zadaje pytania jak długo trzeba odrabiać staty to wydaje mi się, że faktycznie zna grę tylko z opisów[jak ktoś zresztą juz napisał], automatycznie traktuje odpisującą mu osobę za takiego samego ignoranta jakim sam jest :D)

Od razu przepraszam każdego kto poczuł się dotknięty nie zamierzałem nikogo atakować. Ale ludzie!! Proszę Was nie wypowiadajcie się na tematy o których nie macie pojęcia. Niech te flames-y niosą ze sobą chociaż strzępy rzetelnej informacji.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.