mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 4
Dołączył(a): 11.05.2009
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2010, 21:41 
Cytuj  
Nie wiem z której mojej wypowiedzi wywnioskowałeś, że masz piać z zachwytu. Fakt gra nie jest w pełni grywalna w pewnych okresach bety w ogóle nie była grywalna ale to cały czas beta. Pisałem tylko o tym, żebyście pisali "świeże" info. Zmiany w grze naprawdę są spore i najświeższy patch zniesie kolejne zmiany. To chyba nie jest dyskusja jakie MO było? Tylko jak wygląda teraz i jakie zmiany się szykują.

BTW. Nie mam zamiaru brnąć w offtopa. Może i masz racje może i to forum jest po to aby każdy kto spróbuje się przebić przez te 125 stron postów miał serdecznie dość MO :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2010, 22:00 
Cytuj  
Mendol jesteś za miętki na na mortal, którego instalacja okazała się trudniejsza niz zakup dfo na premierę ? :)
Nie martw się, mnie tez instalacja przerasta i wywala jakieś błędy, jak widać partactwa ciąg dalszy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2010, 09:28 
Cytuj  
Ja nie miałem żadnych problemów. Ściągnąłem loader i dalej poszło raz dwa - wszystkie patche ściągnęły się same, gra działa (instalowałem dwa tygodnie temu). To samo moi znajomi. Nie wiem jak to robicie i jakie macie błędy, może o nich pisaliście ale nie chce mi się zaglądać na poprzednią stronę tego wątku. Tak sobie piszę, dla przeciwwagi, żeby nie było, że jest aż tak źle, bo nie jest.

*
Avatar użytkownika

Posty: 155
Dołączył(a): 3.06.2009
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2010, 10:52 
Cytuj  
embe napisał(a):
Nie martw się, mnie tez instalacja przerasta i wywala jakieś błędy, jak widać partactwa ciąg dalszy.


W ciągu ostatnich 2 tygodni instalowałem klienta 3 razy. Kolega robił to dwukrotnie. Przy instalacji nie wystąpiły żadne problemy. Problem pojawił się dopiero w trakcie gry - błąd nowgame.exe na kartach Nvidii w Windows XP, o dziwo dużo częściej występujący w Meduli. Po przeprowadzce do Morin Khur kolega już nie narzeka. Ja po zmianie karty w Win 7 też nie mam tego błędu. Wcześniej miewałem sporadycznie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 2 maja 2010, 07:53 
Cytuj  
Witam po przerwie.
W pt na oficjalnym forum MO pojawiła się informacja napisana przez samego Henrika że w ten weekend lwia część ekipy wylatuje do USA do Kalifornii do siedziby niejakiego EpicGames co by zaimplementować nowy rodzaj silnika UR 3.5 wraz z nową wersją ATLASA przygotowanego pod gry mmo. Zobaczymy.

O wylocie do hamburgerów gadali już jakieś 2-3 tyg. temu ale nie lecieli...bo wulkan :)

Z tego co się mówi że jak wszystko pójdzie dobrze, czyli zniknie wszędobylski lag i niszczące desynchro to gra będzie miała premierę w dwa tygodnie. Zobaczymym

O wszystkim można poczytać: http://www.mortalonline.com/forums/41314-april-build-release-update.html


_________________
LaMoon#2988


Posty: 19
Dołączył(a): 25.04.2010
Offline
PostNapisane: 2 maja 2010, 15:01 
Cytuj  
Ta i przesuneli release bo wulkan ROTLF :PPPPP co wiecej z tego co Henrik pisal na ircu to ich ekipa miala byc w stanach juz niby od poczatku miesiaca ... moze zabarlozyli w vegas i nie dotarli ? :PP ROTLF2 co wiecej 3 dni po wybuchu wulkanu Henrik byl na ircu i nic nie mowil o pozniejszym wylocie wtedy nie wiedzial ze sa wszystkie loty przesuniete ? ROTLF3 no i tydzien temu jak dali april newsa tez nie wiedzieli kiedy leca ? ROTLF4 :}}} generalnie chlopaki slabo sciemniaja i nie oszukujmy sie dadza patcha na 10000000% nie bedzie all dzialac beda fixy kolejne patche itp takze w maju ja releasa nie widze w kwieteniu pewnie tez nie :P moze czerwiec :}

*

Posty: 137
Dołączył(a): 18.04.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2010, 22:42 
Cytuj  
No i doczekaliśmy się nowego patcha do MO. Niestety trzeba zaciągnąć całą paczkę klienta (5,15GB). Ciekawe czy przesiadka na nowy silnik poprawi problemy z desync.

Nowy klient do pobrania tu:
http://www.mortalonline.com/downloadbeta

*

Posty: 95
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 maja 2010, 18:26 
Cytuj  
A open beta jeszcze dziala..?
zainstalowalem MO proboje sie zalogowac na konto open bety na ktorym keidys gralem, i wyrzuca ze zle haslo...


_________________
Obrazek

*

Posty: 137
Dołączył(a): 18.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2010, 22:12 
Cytuj  
Aktualnie login serwer leży i zwraca zawsze komunikat błędnych danych autoryzacyjnych. Od rana leży i kwiczy i nie ma żadnego info kiedy będzie up :(

Tak, aktualny status to OB.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 8 maja 2010, 23:09 
Cytuj  
SV nie pracuje w weekendy dlatego można śmiało zachować spokój do poniedziałku.

A z relacji tych którzy mieli to szczęście dostać się na chwilę do gry to cytat "gra jeszcze nie była w tak złej kondycji" :/


_________________
LaMoon#2988

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 9 maja 2010, 13:02 
Cytuj  
miejmy nadzieje, że to przez problemy z serwerami, a w poniedziałek okaże się, że gra jeszcze nie była w tak dobrej kondycji ;) bardzo jestem ciekaw jak teraz się toto przedstawia

*

Posty: 137
Dołączył(a): 18.04.2002
Offline
PostNapisane: 9 maja 2010, 22:19 
Cytuj  
Zła kondycja to złe określenie. Dostałem się dzisiaj na 5 minut (akurat jak wstał serwer na chwile) i powiem szczerze, że laga nie uświadczyłem, miałem też wrażenie, że lepiej są liczone boxy ludzików - da się wymierzyć w część ciała w jaką chce się trafić (wcześniej miałem mega problem)

Ten build tak czy inaczej miał służyć sprawdzeniu przez SV desync, dlatego zostały w nim tylko skille walki i podstawowe NPCe - może dlatego niektórzy określili ten "stan" gry jako najgorszy ze wszystkich.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 10:30 
Cytuj  
i jakie doswiadczenie po nowym buildzie?


Posty: 5
Dołączył(a): 9.08.2009
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 12:18 
Cytuj  
Prawie cały kontent jest wyłączony . Ten ostatni client to przejście na Unreal 3.5 i dostosowanie do niego Atlasa. Wraz z Epiciem grzebią w kodzie sieciowym , żeby usunąć laga i desynchro. Pododawali sporo mobków , Nowe jaskinie , Otworzyli wieże przy Fabernum . Przebudowali Kranesh . Są problemy z cieniami . W kliencie też za wiele sobie zmienić nie można . Tak więc kto teraz się zaloguje z zamiarem zabawy to może sobie darować , będzie załamka . Trzeba czekać na kolejnego clienta bądź też jakąś jego aktualizację włączającą content. Wtedy dopiero będzie widać czy zmiany i współpraca z Epiciem coś dała . I w jakim kierunku to wszystko pójdzie

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 maja 2010, 23:47 
Cytuj  
udało mi się pobiegać swobodnie przez max 5 minut po czym dostałem crash klienta z powodu zapychania całej pamięci operacyjnej, z tego co czytałem dosyć wielu ludzi teraz to dostaje, więc myślę, że kiedyś to poprawią, ot takie niedopatrzenie przy przesiadce na nowy engine ;)

oprócz tego ponoć każdy nowo tworzony char miał dostać ileś skill pointsów i czegoś tam jeszcze, jednak mój nic nie dostał, co też jest częstym problemem, wieść gminna niesie, że niektórym wszystko idzie ok za pierwszym razem a innym za 60-tym ktoryms ;)


Posty: 5
Dołączył(a): 9.08.2009
Offline
PostNapisane: 15 maja 2010, 07:23 
Cytuj  
Pamięć zapchana to dosyć częsty błąd . Zazwyczaj pomaga zmniejszenie ustawień graficznych i cieni ( zwłaszcza cieni) . Co do skill pointsów to one w ogóle miały być wyłączone . Przez pewien bug niemal każda druga postać na świeżym koncie dostawała skille , ale i tak były one porypane. z informacji ważnych , kończy się open beta już w ten poniedziałek . A gra sama ma wystartować 9 Czerwca . Ten okres od do posłużyć ma teoretycznie optymalizacji i wybalansowaniu rozgrywki (no i oczywiście redukcji bugów, ale to norma ).

*

Posty: 137
Dołączył(a): 18.04.2002
Offline
PostNapisane: 15 maja 2010, 08:47 
Cytuj  
Asz: wiesz moze cos wiecej o tym czy po zakonczeniu OB w jakikolwiek sposob bedziemy mogli to testowac? Moze bedziemy mogli grac w jakiegos pre-releasa, z full contentem?
Zastanawiam sie po prostu czy jest sens robic cokolwiek w kierunku MO przed oficjalnym retail. Moim zdaniem, biorac pod uwage szacunek SV dla testerow, do czasu ostatniego wipe nie ma sensu zwracac uwagi na tytul. Po prostu szkoda czasu.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 maja 2010, 08:53 
Cytuj  
Z tego co tam napisali ci którzy nabyli produkt będą mogli grać dalej w CB. Pozostali out.


_________________
LaMoon#2988

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 maja 2010, 09:06 
Cytuj  
poczekam aż pojawią się pierwsze opinie tych którzy będą grać dalej i może sobie sprawie wtedy własny kluczyk =]

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 maja 2010, 08:45 
Cytuj  
probowalem sie zalogowac w sobote - udalo mi sie stworzyc postac, ale potem niestety nic sie nie dzialo przy probie 'enter game'.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.