Ymkey, z mojego punktu widzenia:
Mam 2 konta, jedno do grania drugie do craftu, postacie założyłem żeby zarezerwować nicki, jednego toona skilluje.
Stabilność serwera - największa bolączka jak dla mnie. Powód niestabilności prosty - serwer po raz pierwszy jest aż tak obciążany (widać to biegając gdziekolwiek - czy w miastach czy poza nimi czy w środku pustkowia, wszędzie pełno graczy). Na plus za SV przemawia to, że nawet gdy serwer leci to nie ma revertu postaci, wszystko startuje od miejsca w którym wyleciał.
Łatanie dziur w serwerze na moje oko zajmie im minimum 2 tygodnie
Nie mówię, że gra jest niegrywalna - wręcz przeciwnie.
Po zalogowaniu się (tak jak wspominałem) wszędzie pełno ludzi.
Wyłączony jest aktualnie thief - co ułatwia grę początkującym, nie trzeba się martwić o rzeczy w plecaku. Jak włączą skille thiefa to nie będzie już tak łatwo.
Skillowanie:
Staty str, con można zrobić w pare godzin na max.
Dex też idzie dość szybko.
Magii nie skillowałem (na razie nie mogę wiele powiedzieć o tym)
Taming jest ok - skilluje się dość szybko - tak żeby można było zacząć oswajać mounty.
Craftowaniem bawiłem się długo przed retailem i chwilę w retail - wygląda to świetnie - umiesz coś craftować - zależy tylko od Ciebie z jakiego materiału to zrobisz. Chcesz możesz nawet miecze z drewna robić. Ta dowolność jest fajna.
Sama walka daje sporo adrenaliny od samego początku a brak mega grindu przy tworzeniu postaci daje możliwość bardzo szybkiego rozpoczęcia walk.
Łukiem nie walczyłem, biegałem za to trochę z graczem, który pizgał z łuku ja biłem z miecza on dobijał uciekających. fun.
Nie ma postaci easy-mode (być może pojawią się jakieś bugi)
Znowu moge zarabiać handlując petami - jak za dawnych czasów UO :>
DESYNC - nie ma!
LAG - nie ma!
Moja ocena i optymizm wynika pewnie z sentymentu do UO. Ta gra po prostu wygląda jak UO tylko przeniesiona do 3d. To co zrobili przez ostatni miesiąc to masa roboty. Jeżeli będą dalej się starali to gra szybko będzie zajebiaszcza.