mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 paź 2010, 23:38 
Cytuj  
Pamietam jak robilismy luki hurtowo, zeby znalezc najlepsze recepty. Oczywiscie tych kilku najlepszych nie zapamietalem i efekt byl taki, ze mialem kilka prawie najlepszych na tamten moment lukow a nie wiedzielismy przez kilka dni jaka jest na nie recepta.

Zeby widziec jaki se zadalo damage, trzeba miec (chyba) anatomie na odpowiednim poziomie.

Widzialem to UI bibliotekowe i wyglada wreszcie jak z konkretnej gry a nie z amatorskiego projektu.

Maja troche fajnych pomyslow i wiekszosc udaje im sie jako tako zaimplementowac. Co do pomyslow - dalej konie sie od siebie roznia i na staty wplywa na nie wyszkolenie i pochodzenie?

Najwiekszym problemem bedzie pewnie jeszcze przez dlugi czas walka...

Za animacje maja sie teraz wziasc. Nie sa jakies bardzo tragiczne (przynajmniej czesc) ale wiekszosc poprawic musza.

Inaczej niz jak do ciagle powstajacego projektu w dosc wczesnej fazie do tej gry podchodzic nie mozna. Oplacajac teraz abonament, mozna to traktowac raczej jako dotowanie tworcow. Mozliwosci maja takie jakie maja i nie ma raczej sensu wysmiewac efektow, bo jak nie MO to co? Darkfall 2?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 25 paź 2010, 23:51 
Cytuj  
Ta UI biblioteki wygląda naprawdę nice.
Co do mountów - nie wiem jak to jest bo jeszcze nie dorobiłem się swojego ale z tego co widziałem pod bankiem to ludzie przyjeżdżają na zupełnych "golasach" bez siodła bez niczego, ale widziałem także konie "ubrane", niektóre w rycerskie szmaty, niektóre zakute w metal. Wyglądało to naprawdę imponująco.

Widziałem także że różnią się też wiekiem. Można spotkać kucyka jak i dorosłego osobnika.

Największe wrażenie zrobił na mnie mag, przyjechał na chuj wie jak to nazwać ale wyglądało jak rogaty przerośnięty dzik (chyba to na czym wyjeżdżał koleś w pierwszym filmiku reklamującym MO), odziane w jakąś skórzaną zbroję. Sam koleś ubrany w czarną tunikę z kapturem.

Zrobił wrażenie nie tylko na mnie ale i na innych bo stali i męczyli biedaka setką pytań -szybkie to jest? -a jesteś dobrym magiem? :]


_________________
LaMoon#2988

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 06:50 
Cytuj  
Podejrzewam, że to jeszcze nie stwór z trailera, a jego mniejszy kuzyn, lub coś w ten deseń (tu mogę się mylić. Bierzcie to tylko jako moje domysły). Nazywa się to to Molva.

Obrazek

Co do oceny obrażeń: Anatomy -> damage assessment.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 07:05 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Performance jak dla mnie jest teraz ok. Gram bez lagów, desynchu itp.


Przy pvp 10+ vs 10+ performance spada tak ze się grać nie daje.
desynchro, lag i co tam jeszcze sobie wymyślicie. Do tego zasięg widoku jest żenujący.

realnaste napisał(a):
Co do oceny obrażeń: Anatomy -> damage assessment.


Anatomy pozwala Ci wybandażowanie większej ilości HP, natomiast damage assessment faktycznie pozwala na rozpoznawania za ile hp komuś przywaliłeś, tak więc opłaca się nauczyć obu.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 10:03 
Cytuj  
Tak dokładnie to o tego moba mi chodziło.

Co do PvP 10 vs 10 nie miałem okazji tego sprawdzić ponieważ nie uczestniczyłem w niczym takim. Z tego co widziałem jedynie to to iż jak pod bankiem w Meduli stało ok 10 osób + ileś tam mountów to performance za bardzo nie spadł.

No ale może faktycznie przy walce 20 osób laguje.


_________________
LaMoon#2988

*

Posty: 108
Dołączył(a): 13.09.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 11:20 
Cytuj  
No więc jak Panowie, warto wydać kasę i kupić MO teraz? Mógłby ktoś podać za i przeciw juz po tym nowym patchu? Bo mam dylemat... DFO czy MO ehh.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 12:04 
Cytuj  
Temat wałkowany od 100 lat na tym forum. Nie masz co porównywać MO do DFO bo to dwie zupełnie różne gry.

To tak jakbyś zapytał czy zagrać w FIFA11 czy F1? Obie mają ze sobą wspólnego tyle że są...sportowe


_________________
LaMoon#2988

*

Posty: 108
Dołączył(a): 13.09.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 12:22 
Cytuj  
Z tym, że ja nie chce aby ktoś porównywał DFO z MO. Chodzi mi o plusy i minusy MO. Czy obecnie warto w to inwestować? Po lekturze tego tematu jestem raczej sceptyczny. Ale może po patchu zmieniło się na lepsze. Jak wygląda populacja na serwerze, czy combat dalej tak strasznie kuleje, co w tej grze daje najwięcej FUNu?

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 12:30 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Jako "pokazówkę" zmienili UI biblioteki i wygląda to naprawdę super. Przejrzyście, ze smakiem i klimacikiem. Można wyszukać po nazwie, ustawić różne filtry np. książki do walki, do ruchu itd. segregować po cenie itp.


To ja poprosze screena tego UI, bo musze przyznac, ze wlasnie UI mnie najbardziej zniechecilo do MO.

Co do dalszych zmian UI - czy sa jakies konkretne daty? Kiedy, gdzie i za ile?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 13:00 
Cytuj  
Mówisz masz

UI Biblioteki
Obrazek

A taki widoczek z dupy
Obrazek


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 14:11 
Cytuj  
Dzieki.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 15:09 
Cytuj  
A tak btw pogoda jest "wędrująca" akurat jak robiłem tego ss było w miarę bezchmurnie ale ogólnie to różnie to bywa :]


_________________
LaMoon#2988

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 17:17 
Cytuj  
mały offtop a na chuj komu pogoda czy dzien/noc to tylko oczy męczy :/. Animacja postaci dalej drewniana a pvp przypomina szachy.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 18:12 
Cytuj  
o gustach sie nie dyskutuje, niektórym taki styl pvp odpowiada, innym nie...

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 18:43 
Cytuj  
problem chyba nie w stylu a wykonaniu gry. W mount and blade prędkość i styl walki nastawione były na realizm a mimo to walka wyglądała płynnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 18:57 
Cytuj  
i nie tnie przy parunastu osobach...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 19:38 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
i nie tnie przy parunastu osobach...


jak nie tnie jak tnie :P
http://www.youtube.com/watch?v=sDq_Eawp ... re=related

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 19:50 
Cytuj  
no dobre dobre.
takie small scale pvp jak w mo :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 19:55 
Cytuj  
Jak można porównywać M&B do rozbudowanego MMO. Matko do Ciebie. Ile obliczeń musi wykonać serwer w takiej grze MMO a ile w takiej jednej bitce w M&B. Podejrzewam że jest to nieporównywalna ilość.
To tyle.


_________________
LaMoon#2988

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 20:04 
Cytuj  
Tu jest PvP w M&B na 120 osob:
http://www.youtube.com/watch?v=Tt5AmqA3STc

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.