Nie do konca o to mi chodzilo.
Mowilem raczej o roznych sytuacjach typu: ide lasem nic sie nie dzieje, nagle dostaje hita z luku od tylu, odwracajac sie wyciagam bron ale nie nadarzam z zamachem bo widze tylko jak ktos konno napierdala szarza i ucina mi leb.
Gdy mamy klarowna sytuacje to oczywiscie nie ma mowy o nienadazaniu. Choc wymaksowana na movement i combat postac porusza sie bez obciazenia tak czy tak ciut za szybko.
Chyba za bardzo wszystkim weszly w pamiec filmy z bety, gdzie swieze postacie walcza startowym pickaxem do gatheringu.
Cytuj:
jedyne co to kwestia treningu zeby sie zorientowac kiedy w tym lagu i przy braku animacji trafiasz kolesia.
Aktualnie trafiasz go zawsze wtedy , kiedy trafiasz u siebie. Z brakiem animacji musialbys rozwinac bo nie do rozumiem o co dokladnie Ci chodzi.
Jesli ciagle beda zmniejszac laga i nowy animator zamieni wiekszosc animacji z walki, to bedzie mi to odpowiadalo. Wzorowe nie bedzie ale przyzwoite/dobre moze tak.
Co to DFO to sledze gameplaye na biezaco. Ostatni jaki widzialem to ten
http://www.youtube.com/watch?v=uM1CZTGRjlU . Niestety glownie kojarzy mi sie z: