MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 52 z 149

Autor:  Kabraxis [ 30 lip 2009, 14:52 ]
Tytuł: 

zomg ide bo to tu sie dzieje to mnie przerasta. rly :-)

Ciekawi mnie tylko kiedy popelnisz blad i zapomnisz sie przelogowac. :)

roftl srsly.

Autor:  visilis85 [ 30 lip 2009, 15:08 ]
Tytuł: 

Tera przynamniej niektorzy zobacza, ze tamta walka kolo Indiany Jonesa, to byl lag a nie bugi.

Tak wogole, to oni chyba nie holduja kompletnie broni w gorze. Chyba ze sie nie da jeszcze? :|

Autor:  Bloodleaf [ 30 lip 2009, 15:25 ]
Tytuł: 

Huragan proponuję co założyć jeszcze parę altów , no chyba że zakładasz osobnego dla każdej z twoich osobowości ale to się daje wyleczyć.

Autor:  visilis85 [ 30 lip 2009, 15:28 ]
Tytuł: 

Wole 20 altow Zarriego niz pojedyncze konta niektorych osob :]

Autor:  ubeck [ 30 lip 2009, 15:29 ]
Tytuł: 

wooow, w MO sa juz bronie, nice, nice :wink:
A tak serio to na razie średnio to wygląda - dość chaotycznie rzeklbym.

Autor:  Viracept [ 30 lip 2009, 15:50 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie to z tego filmiku wygląda na to, że naprawdę będzie można robić uniki, blocki, zejścia z linii i całą resztę rzeczy odróżniających mężczyzn od chłopców podczas melee fight. Hype hype hype.

Autor:  visilis85 [ 30 lip 2009, 15:52 ]
Tytuł: 

Tak Vira, z tym ze czegos tu jeszcze brakuje. Moze tez byc tak ze to jakies fiflaki walcza. Tak jak mowie, chyba wogole nie ptrzytrzymuja ataku, w sensie broni w gorze. No i swingin sa troche wolne albo mi sie tylko wydaje.

Cytuj:
I am going to judge this game as a BETA, so bare with me. The world seems extremely massive, and while it has little NPC's atm it does not feel empty at all. The graphics are AMAZING and the mountains / trees are very well done.

Currently there are plenty of bugs, (it is a beta after all) although, it does not stop you from getting some combat in.

In terms of combat, it feels extremely real time. You have to use tactics to beat an enemy and there is no way in hell that you will win by just swinging your weapon around.

From what I have noticed you do get knocked a bit when you get hit by an axe and the prediction system is mostly working. Left click attacks and right click blocks. The combat is also very fun, even for an early early beta test.

Even though I am providing cake, this game is definitely going to be something extremely special when it is 100% done.

I know this is a beta, and I know there are bugs, but all I can say at this point is bravo Star Vault, bravo.

P.S. It is a huge sausage fest right now because no one has clothes!!

And now for the special cake.



http://i26.tinypic.com/kbpz4x.jpg

http://i30.tinypic.com/2n84gib.jpg

http://i27.tinypic.com/rck77d.jpg

Autor:  Viracept [ 30 lip 2009, 17:53 ]
Tytuł: 

Mats dzisiaj :

"Cap is 800 right now (09-07-30) but the server is almost never full. It hangs before that, not because of the number of people, but because of some bugs probably connected to looting.

edit: Ok, Sebastian told me they've removed the cap earlier. So, there is no cap."

Autor:  Mordi [ 30 lip 2009, 18:18 ]
Tytuł: 

wow, zdjeli cap, super, moze sie 3 sierpnia dostane do bety :^)

Autor:  visilis85 [ 30 lip 2009, 20:54 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=Knp36YjHj2Y

Autor:  Nyx [ 30 lip 2009, 22:05 ]
Tytuł: 

Widac potencjal gry ale roboty to oni maja jeszcze co najmniej rok żeby to grywalne bylo

Autor:  coldzik [ 30 lip 2009, 22:18 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Widac potencjal gry ale roboty to oni maja jeszcze co najmniej rok żeby to grywalne bylo


Tak narazie to widac, ze grafika jest calkiem przyjemna i to wsio...
Ta walka na te siekierki wyglada, jakby one z 200kg wazyly, bo za cholere nimi machnac nie mogli :(

Autor:  Kabraxis [ 31 lip 2009, 00:46 ]
Tytuł: 

Walka na siekierki wyglada 10 razy gorzej niz walka melee w Dark Messiah naprzyklad. Przymiotnik "anemiczna" chyba nejlepiej oddaje ducha tego filmiku.

No ale zaraz przyleci Mordi, Zarri, Huragen lub inne wcielenie naszego forumowego blazna i napisze ze to jest najlepsza melee fight jaka widzialy MMORPG.

Rok to minimum zeby to cos bylo grywalne.

Autor:  yabaddi [ 31 lip 2009, 06:55 ]
Tytuł: 

No to akurat nic nowego - z tym każdy się zgadza, że przed Mortalem jeszcze długa i żmudna droga do premiery. Pytanie tylko jak długo im to jeszcze zajmie? Ostatnio nabrali trochę kasy na preorder'ach więc na kilka miesięcy powinno im styknąć z funduszami. Czy wystarczyłoby na rok? Nie sądzę. To co jest w tej chwili to podwaliny systemu, dobrze rokujące ale wymagające szlifu. Osobiście upatruję w tej grze godnego następcy Ultimy Online i z racji tego, że na rynku nie ma nic co by szło w podobnym kierunku Mortal jest u mnie nr 1 na liście oczekiwań. Mam nadzieję, że się na jego twórcach nie zawiodę..

A co do filmu: czy te siekierki to nie są przypadkiem hatchet'y do rąbania drewna? Tak mi się coś zdaje, że ten toporek to każda postać miała. Prędkość władania bronią miał zależeć od wagi broni (ciężar broni zależy od użytego w jej budowie materiału) oraz siły postaci. Skille, które są w tej chwili w grze to absolutne minimum - ze screenshot'ów widać tylko 2 gathering'owe. Tak więc nie wiadomo czy ta walka na siekierki to nie jest czysta machanina bez podparcia skillem. Prawdę mówiąc to bym się nie zdziwił gdyby tak było na prawdę.

Autor:  Compton [ 31 lip 2009, 07:19 ]
Tytuł: 

Odnosze nieodparte wrazenie ze wiekszosc czasu i pracy wlozonej w ta gre tworcy poswiecili grafice, a cala mechanike gry zrzucili na dalszy plan.

IMO, grafike maja na przyzwoitym poziomie, zebrali troche kasy od napalencow, a teraz maja zamiar zabrac sie za wlasciwy developing

Trzymam kciuki, ale devsi powinni sie wziasc ostro do roboty bo nawet przez rok nie zdarza.

Autor:  lamoon [ 31 lip 2009, 07:24 ]
Tytuł: 

yabaddi napisał(a):
A co do filmu: czy te siekierki to nie są przypadkiem hatchet'y do rąbania drewna? Tak mi się coś zdaje, że ten toporek to każda postać miała. Prędkość władania bronią miał zależeć od wagi broni (ciężar broni zależy od użytego w jej budowie materiału) oraz siły postaci. Skille, które są w tej chwili w grze to absolutne minimum - ze screenshot'ów widać tylko 2 gathering'owe. Tak więc nie wiadomo czy ta walka na siekierki to nie jest czysta machanina bez podparcia skillem. Prawdę mówiąc to bym się nie zdziwił gdyby tak było na prawdę.


Te ciupagi rodem z Janosika nazywasz siekierami do rąbania drewna? :]

Poza tym (http://i27.tinypic.com/rck77d.jpg) widziałeś kiedyś jednoręczną siekierę do rąbania drewna? Na ss wcześniej (http://i26.tinypic.com/kbpz4x.jpg) widać jak gość pokazuje blok tymi siekierkami. To jakiś crapowaty starting noob weapon.

Autor:  yabaddi [ 31 lip 2009, 07:37 ]
Tytuł: 

No to by tłumaczyło dlaczego walka nimi jest taka anemiczna :) Faktycznie, w Ultimie Hatchet również był bronią 2H - więc dualwield raczej odpada ;) Jeśli to istotnie starting equipment to zapewne parametry ma słabe więc i prędkość ataku nie zachwyca.

Autor:  lamoon [ 31 lip 2009, 11:16 ]
Tytuł: 

Mordi napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=2t0qFRRQ_D4


Nic nowego tutaj nie widać. Że MO ma ładną grafikę to już wiadomo od dawna. Niech w końcu będzie pokazane coś więcej.

Autor:  yabaddi [ 31 lip 2009, 11:43 ]
Tytuł: 

Na "więcej" to trzeba będzie poczekać aż to co jest będzie działać stabilnie. 3 sierpnia rusza kolejna tura beta testu więc dobrze by było aby serwer dźwignął to co ma plus dodatkowe 2 tysiące ludków (cap na logowanie już zdjęli). Na dniach należy spodziewać się nowego klienta gry, może tym razem już z auto-patcher'em (dobrze by było bo ściąganie co tydzień 1,5 gb może działać na nerwy).

Galeria zdjęć przesłanych do serwisu Quad Software z beta testu MO.

Ps. Mordi Ty nadal w fazie "B" czy też Cię przesunęli do "C"?

Autor:  ubeck [ 31 lip 2009, 12:32 ]
Tytuł: 

Mordi napisał(a):
Popatrza, pochodza sobie, zwiedza malutki ograniczony teren i logoff, bo i po co ?


To zajebisci beta-testery z nich :wink:

Strona 52 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team