MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 56 z 149

Autor:  Viracept [ 5 sie 2009, 20:24 ]
Tytuł: 

Muzyka z MO prosto od jej kompozytora :

http://www.patrikjarlestam.se/audio.htm

Autor:  visilis85 [ 5 sie 2009, 20:50 ]
Tytuł: 

Viracept, grales cos wiecej dzisiaj czy serwer lezy ?

Autor:  joshe [ 5 sie 2009, 20:52 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Muzyka z MO prosto od jej kompozytora :

http://www.patrikjarlestam.se/audio.htm

a tam
w przyszłym tygodniu oficjalnie wejdzie do publiki kilka kawałków z gry ;)

czekam z niecierpliwością

aa tak na marginesie to wczoraj informował o tym Jarlo muzykant.
Jednak wrzucił na sajta u siebie ;)

Autor:  Viracept [ 5 sie 2009, 21:23 ]
Tytuł: 

Nie grałem. Ch da się pograć jak login serwer działa tylko jak Seb siedzi w biurze i go restartuje co 2h a ja dziś 2 zmianę miałem. Może jutro coś się uda pograć.

Serwer jest z przerwami online 24h ale login serwer tylko jak Seb przy nim czuwa.
Josh to jest oficjalnie muzyka za zgodą SV umieszczona, na dniach ma być na oficjalnej stronie.

Autor:  joshe [ 5 sie 2009, 21:43 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Josh to jest oficjalnie muzyka za zgodą SV umieszczona, na dniach ma być na oficjalnej stronie.

Wiem :P
śledzę wątek od samego początku http://www.mortalonline.com/forums/1878 ... stion.html
przypomniałem się przy okazji i mam nadzieję że pełne OST wyjdzie na witrynie, a może i nawet na CD dołączonym do pudełka, na co są duże szanse - zwłaszcza że kompozytor sam bardzo by tego chciał.
Słychać jeszcze trochę niedoróbek, ale tracki są wporządeczku.

Łowię trochę informacji nt fov podczas noszenia kasków.
Na razie są tylko placeholdery pod to (zaciemnione i rozmyte rogi) i bardzom ciekaw jak to wyjdzie w przypadku ciężkiego ekwipunku.

Trochę z innej beczki, nie wydaje wam się że patrząc w dół, nogi wyglądają jak 2 tyczki do podtrzymywania fasoli a nie nogi ?

przypomniała mi się jedna sprawa. Czy to że nie widać rąk, jest spowodowane wyłączeniem HUD , czy tym że nic nie jest trzymane w rękach ?

Autor:  wenth [ 6 sie 2009, 08:23 ]
Tytuł: 

Ja mam takie pytanie do tych co grali lub wiedza, czy w grze oprocz bicia z pięści (brawling skill) da sie rozwijac dalej lub sa animacje / kombinacje zeby mozna bylo tez kopąć z buta w kogos lub z kolana :D

Jesli nie mozecie odpowiedziec tu to prosze na PM

Autor:  joshe [ 6 sie 2009, 12:27 ]
Tytuł: 

wenth napisał(a):
Ja mam takie pytanie do tych co grali lub wiedza, czy w grze oprocz bicia z pięści (brawling skill) da sie rozwijac dalej lub sa animacje / kombinacje zeby mozna bylo tez kopąć z buta w kogos lub z kolana :D

Jesli nie mozecie odpowiedziec tu to prosze na PM

były pomysły na kopanie z buta wzorowanym na dark messiah, ale nic nawet nieoficjalnego nie słyszałem na ten temat.

W sumie nic niemożliwego przy 10hb, ale 100% oferty z DM w mmorpg to lekko za dużo do strawienia jak na mmorpg.

Autor:  joshe [ 7 sie 2009, 15:25 ]
Tytuł: 

Obrazek
troche nazgula przypomina

Autor:  Teo [ 7 sie 2009, 15:39 ]
Tytuł: 

To jest z gry czy sciema od devsow ?
Wyglada to bardzo dobrze, wiecej prosze :)

Autor:  Viracept [ 7 sie 2009, 15:44 ]
Tytuł: 

Z gry, gry. Wszystkie dostępne ustawienia na max. Textures quality low jest na stałe jak narazie. Więcej screenów masz na stronie od leaków.

Autor:  joshe [ 7 sie 2009, 16:37 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
To jest z gry czy sciema od devsow ?
Wyglada to bardzo dobrze, wiecej prosze :)

a prosz, może nie najświeższe, ale zawsze
Obrazek

btw. dlaczego wnioskujesz że to może być ściema devs ?
NDA ciągle obowiązuje i starają się wycinać leaki.

oficjalne sshoty odnośnie świata (możliwości silnika grome) są na sajcie grome. Dla mnie żadna ściema, bo możliwości grome i graphite są ogromne.
http://www.quadsoftware.com/index.php?m ... stimonials
nie wiem czy link już nie padł wcześniej

btw. patch 3.1 wchodzi dzisiaj (w sumie już jest w trakcie)
Nie przypominam sobie giery w becie, w której w tak krótkich odcinkach czasu patche nie dotyczą tylko backendu.

Z deka nieciekawie że nie tworzyli w całości kodu serwera. Inaczej wtedy wyglądałaby sytuacja z obecnym dostępem do realmu.

Autor:  Viracept [ 7 sie 2009, 16:44 ]
Tytuł: 

http://www.mortalonline.com/files/beta/ ... ngelog.txt

Autor:  Teo [ 7 sie 2009, 17:33 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
...dlaczego wnioskujesz że to może być ściema devs ?


Dlatego ze kilka miesiecy temu pokazywali rzeczy, ktorych bylo brak na becie i wygladalo to duzo lepiej.
Wystarczy porownac filmiki z poczatku roku z tymi od graczy aktualnie, to jak dwie rozne gry.

Ale postep jest duzy widze, ciekawe czy uda sie im to zrobic do konca roku to grywalne.

Autor:  joshe [ 7 sie 2009, 18:08 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
joshe napisał(a):
...dlaczego wnioskujesz że to może być ściema devs ?


Dlatego ze kilka miesiecy temu pokazywali rzeczy, ktorych bylo brak na becie i wygladalo to duzo lepiej.
Wystarczy porownac filmiki z poczatku roku z tymi od graczy aktualnie, to jak dwie rozne gry.

Ale postep jest duzy widze, ciekawe czy uda sie im to zrobic do konca roku to grywalne.


Nakręcić pokazówę z contentem z gry to żaden problem dla developera. Przecież to nawet nie musi wymagać połączenia z serwerem a tym samym działania tryliona opcji. Tak też powstał 1-szy trailer.

Już dawno porównałem filmiki, uprzedzając radę ;)
Co do tekstur to bywa i lepiej, i gorzej. Zbroi na zamieszczonym wyżej sshocie nie było w becie, więc nie dziwi u niej brak hi-res tekstur. Natomiast teksturki szat są wyraźnie lepsze niż szarej z kapturem z filmów z bety. Sam klimat świata i jego wygląd już na 1 rzut oka jest lepszy niż to, co ukazywały filmiki kilka miechów temu.

Powiedz od razu, że odnosisz się raczej do interakcji w grze, których jest obecnie tyle co w erze kamienia łupanego, w porównaniu do tego co zostało oficjalnie zawarte w materiale video.
Nie ma praktycznie nic poza walką w zwarciu (i od dzisiaj na odległość), podstawowym craftingiem (wliczone w to również rąbanie drewna, łupanie kamienia) czy podstawowym poruszaniem się po świecie.

Pomyślałem jak by wyglądała sytuacja, gdyby w tym momencie było dostępne wszystko co zostało pokazane w oficjalnych filmikach. Poza tym że crash serwera następowałby co 3.5 sec przy każdym strzale z balisty czy załadowaniu dupska na wierzchowiec, to lament że nic nie działa byłby przeogromny - a już od miesiąca spam na of. forum utopił ostatnie resztki chęci czytania tam czegokolwiek.

SV trzyma się planu wydania gry z działającą mechaniką, zoptymalizowanymi i doszlifowanymi podstawowymi możliwościami oraz na ile to będzie możliwe bez błędów. Chwała im za to.

A czy to będzie w pełni grywalne jeszcze w tym roku, nie dam sobie głowy uciąć. Jednakże łapę mógłbym zaryzykować :)
Kasę za preorder dostają od ręki, a poślizg w wydaniu nie wydaje mi się by był źle odebrany przez tych którzy zakupili preorder.
Zawżdy to dodatkowy gametime za friko.


edit: poniższe info może rzutować znacznie na sprawę tekstur:
Cytuj:
The games runs on low settings and you can't change it, the only things you can change are shadows and resolution.

Autor:  Matkall [ 7 sie 2009, 18:13 ]
Tytuł: 

Szkoda łapy...;-)

Autor:  visilis85 [ 8 sie 2009, 00:11 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=QeN0M1mu8sg

se mieczem macha

Autor:  Highlander [ 8 sie 2009, 14:09 ]
Tytuł: 

prawie jak morrowind ;p

Autor:  visilis85 [ 8 sie 2009, 14:17 ]
Tytuł: 

http://img38.imageshack.us/img38/782/no ... 210067.jpg

http://img263.imageshack.us/img263/5952 ... 135900.jpg

http://img19.imageshack.us/img19/4750/n ... 045898.jpg

Autor:  coldzik [ 8 sie 2009, 14:22 ]
Tytuł: 

hehehe cementowe buciki tutaj nabieraja nowego znaczenia

Autor:  konrador [ 8 sie 2009, 14:33 ]
Tytuł: 

Ladne tekstury...

Strona 56 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team