MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 57 z 149

Autor:  Nyx [ 8 sie 2009, 15:51 ]
Tytuł: 

Ale ta zbroja musi byc ciezka :o

Autor:  joshe [ 8 sie 2009, 16:31 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Ale ta zbroja musi byc ciezka :o

zaiste jest
15m sprintem i kolo pewnie dyszy mając stan przedzawałowy :lol:

Autor:  yabaddi [ 8 sie 2009, 20:24 ]
Tytuł: 

Jest nowy filmik z archery:

http://www.youtube.com/watch?v=AfFkUwzzAA0&hd=1

Autor:  coldzik [ 8 sie 2009, 20:36 ]
Tytuł: 

Oni maja zamiar dodac jakies moby? Czy to taki total hardcore sandbox i jak ktos chce to bedzie musial moba udawac?

Autor:  visilis85 [ 8 sie 2009, 20:41 ]
Tytuł: 

Nie widziales polskich zubrow na jednym z leakow :D ?

edit: http://img207.imageshack.us/img207/5493 ... 175817.jpg

Autor:  Nyx [ 9 sie 2009, 09:16 ]
Tytuł: 

Tak sie zastanawiam bo na tych filmikach z miastem na pustini niebo jest tak zachmurzone jak by na burze tropikalna się zbierało :o, wogole jeszcze na zadnym screenie nie widziałem bezchmurnego nieba , czy oni tworzac gre tak sie obsrali ze zapomnieli textur od czystego nieba?

Autor:  iniside [ 9 sie 2009, 11:52 ]
Tytuł: 

Graficznie nawet fajne. Ale low-res textury wygladaja koszmarnie. Zamiast starac sie stylizowac na realizm, ktory wyglada gownanie, moglby bardziej uhhhhmmm rysunkowo zrobic..

Autor:  joshe [ 9 sie 2009, 12:43 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Graficznie nawet fajne. Ale low-res textury wygladaja koszmarnie. Zamiast starac sie stylizowac na realizm, ktory wyglada gownanie, moglby bardziej uhhhhmmm rysunkowo zrobic..

zainteresuj się champions online, albo jego starym CoH/CoV

mnie pasuje realizm i wygląda miodzio

Nyx: mam wrażenie że obecnie jest ustawiona tylko 1 pora dnia, może jak wprowadzą cykl pór dnia zmieni się trochę oprawa

Autor:  coldzik [ 9 sie 2009, 12:48 ]
Tytuł: 

imo to oni wypuscili te gre w takim stadium, ze mozna sobie tylko widoczki poogladac, a teraz beda kodowali cala reszte i co jakis czas beda dodawac mechanike do gry.

Autor:  joshe [ 9 sie 2009, 12:55 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
imo to oni wypuscili te gre w takim stadium, ze mozna sobie tylko widoczki poogladac, a teraz beda kodowali cala reszte i co jakis czas beda dodawac mechanike do gry.

to jak nakręcili combat w 2 trailerze ? cinematic zrobili czy co ?

http://www.youtube.com/watch?v=QeN0M1mu8sg
jota w jote DM

http://www.youtube.com/watch?v=AfFkUwzzAA0
archery z deczka jak w M&B

Autor:  coldzik [ 9 sie 2009, 13:55 ]
Tytuł: 

Taki combat jaki pokazali to mozna zrobic w godzine...

Autor:  visilis85 [ 9 sie 2009, 20:51 ]
Tytuł: 

Wiec combat z DFO mozna zrobic w 25 minut ?

Autor:  coldzik [ 9 sie 2009, 20:59 ]
Tytuł: 

chodzi o to, co pokazali w 2 trailerze... Pokazanie tego na filmiku, nie musi sie wiazac z tym, ze jest to zaimplementowane...

Narazie mam takie odczucie, ze dopiero zabrali sie za pisanie calej mechaniki, bo ile juz ta niby beta trwa? 2 tygodnie? Najpierw przez tydzien tylko sie biegalo, pozniej dodali jakies siekierki, pozniej dodali jakies luki, teraz armorki... Dla mnie nie wyglada to na uruchamianie w becie nowych rzeczy, ale wlasnie na pisanie wszystkiego na bierzaco...

A co do Twojego najazdu na dfo, to combat narazie jest w cholere bardziej rozwiniety, anizeli to co jest w MO, wiec odpusc sobie...

Autor:  visilis85 [ 9 sie 2009, 21:55 ]
Tytuł: 

W MO nie gralem wiec ciezko powiedziec. W DFO gralem i walka niestety jest slaba. Uwazam, ze to co widac na kliku leakach MO w polaczeniu z malym pingiem, dobra synchornizacja i reszta pierdol (na ktorych sie wogole nie znam) bedzie lepsze. Z tym ze nie wiadomo czy te warunki beda spelnione.

Gdyby w tym leaku z walka na siekierki pozmieniac kilka rzeczy (np predkosc swinga [tak wiem, ze one sa do drzewa], dodac tarcze etc.) to juz byloby bardzo w porzadku.

Autor:  Teo [ 9 sie 2009, 22:08 ]
Tytuł: 

Narazie to bez sensu pisac na temat walki w Mortalu bo wyglada to jak polaczenie DFO z LotRO :)

Autor:  Viracept [ 9 sie 2009, 23:49 ]
Tytuł: 

Jak dotąd udało się mi pograć łącznie ze 3h i w moim odczuciu wystawianie MO jakichkolwiek opinii na chwilę obecną jest nieporozumieniem. Gra jest w fazie niekomercyjnej wczesnej bety/późnej alphy z włączonym basic combatem i basic craftingiem plus trochę mobków i tyle.

Pogadamy w grudniu. Do tego czasu nie widzę sensu by cokolwiek pisać na temat MO. Kupa roboty przed devsami jeszcze, mam nadzieję, że faktycznie maja gotowych sporo rzeczy, które będą dodawać szybko. Jeśli nie to do zobaczenia za rok.

V.

Autor:  Bloodleaf [ 10 sie 2009, 07:06 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Gra jest w fazie komercyjnej wczesnej bety/późnej alphy


Fixed.

Autor:  Viracept [ 10 sie 2009, 08:10 ]
Tytuł: 

Płatny jest preorder gry z bonusem dostępu do bety a nie sama beta. Jak dla mnie to dość istotne rozróżnienie :)

Autor:  Compton [ 10 sie 2009, 10:23 ]
Tytuł: 

@UP

Mylisz sie ... platna jest beta a dostep do wersji alpha jest gratisem :)

Tak to niestety wyglada ...

Autor:  Viracept [ 10 sie 2009, 10:49 ]
Tytuł: 

Tak jak napisałem :) Jakikolwiek komentarz na temat MO poza "lepiej żeby mieli w ch gotowego contentu na podorędziu" mija się z celem.
Widzę 2 możliwości. Albo mają dużo rzeczy w miarę gotowych i będą wszystko wprowadzać stopniowo, tak sobie założyli i tak widzą betę albo gotowe mają tyle ile widać w grze.

Fakt, że od 3 tyg nie potrafią ustabilizować login serva napawa uczuciem niebezpiecznie bliskim opcji numer 2.

V.

Strona 57 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team