MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 60 z 149

Autor:  joshe [ 9 wrz 2009, 22:55 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
joshe napisał(a):
Za 3 miechy to będzie już grywalne w całym spektrum zapowiadanych ficzerów


dream on!

A co jest takiego niemożliwego do zrobienia w 3 miesiące (inaczej mówiąc: przetestowania) pośród listy rzeczy mających znaleźć się podczas wydania ?

Ja tam nie śnię, w obliviona sobe zamierzam popykać znowu.

Autor:  brazz [ 9 wrz 2009, 23:31 ]
Tytuł: 

a więc mają już wszystko gotowe, trzeba tylko przetestować, tak? ok, niech będzie - zobaczymy za 3 miesiące.

Autor:  Kabraxis [ 9 wrz 2009, 23:38 ]
Tytuł: 

Lol Joshe jaki fanboy. :)
3 miechy przed premiera nie da sie puscic fireballa i dla ciebie to jest ok i do zrobienia? hahahahah

Jestem bardzo ciekawy co spowodowaloby u ciebie niepewnosc. Moze grafika wektorowa albo czarno-biala? Przeciez wszytko jest do zrobienia w 3 miesiace.....

Ta gra bedzie failem wiekszym niz cokolwiek co bylo wydane w ciagu ostatnich 5 lat, lacznie z DFO. Jest to wniosek tylko i wylacznie po tym co pokazali do tej pory.

"Kto zamówił preordera, temu nie zależy czy w tym czy w przyszłym roku." No pewnie ze nie... moge pograc w 2015... czemu nie.... lol. Jak narazie to zpreorderowales kilkanascie gigabajtow tekstur a nie gre.

Autor:  joshe [ 9 wrz 2009, 23:51 ]
Tytuł: 

Zapytałem o to co jest takiego niemożliwego do zrobienia, a dostałem odpowiedź że jestem fanboyem.

Żałosny podryg trolowania.

Autor:  Kabraxis [ 9 wrz 2009, 23:58 ]
Tytuł: 

To ja moze zapytam inaczej skoro ty piszesz co jest nie do zrobienia.

A CO KURWA JEST? Bo ja jak narazie widze kilkanascie GB ladnych tekstur i engine na ktorym te tekstury sa wyswietlane. GRY nie widze.

Jesli ty widzisz to gratujuje swietnego samopoczucia i wiary w devsow, chyba jestes mlodym stazem graczem MMO - wiekszosci taka wiara i fanbojstwo przechodzi po 2-3 tytule.

Autor:  joshe [ 10 wrz 2009, 00:33 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
To ja moze zapytam inaczej skoro ty piszesz co jest nie do zrobienia.

" co jest takiego niemożliwego do zrobienia"

Kabraxis napisał(a):
A CO KURWA JEST? Bo ja jak narazie widze kilkanascie GB ladnych tekstur i engine na ktorym te tekstury sa wyswietlane. GRY nie widze.

3.5 GB klienta i low res tekstury.
Przez ile przemnożyłeś by otrzymać to o czym piszesz ?

Kabraxis napisał(a):
Jesli ty widzisz to gratujuje swietnego samopoczucia i wiary w devsow, chyba jestes mlodym stazem graczem MMO - wiekszosci taka wiara i fanbojstwo przechodzi po 2-3 tytule.

Ja widzę coraz lepiej dopracowany close combat i archery, crafting, gathering, skill system i pomniejsze duperele.

Poczytaj kilka wcześniejszych wypowiedzi zawierających sceptycyzm, bo do fanbojstwa mam jeszcze ze 3 miedze odległości.

Co polecasz zatem w międzyczasie ? Aiona może ? WAR ?
Jakaś grywalna chińszczyzna wyszła ? Może kolejny EQclone2938 ?

Może polecisz cokolwiek z półki fpv medieval rpg ? Nie musi być online, bo i tak nic nie wynajdziesz.
Aochiw czy PV&K odpadają, to nie ma być fps na łuki.
DM,oblivion, thief, gothic,arx fatalis już mam opanowane.
Do amigówek typu dungeon master już nie wracam.
Shootery jak APB, huxley, crimecraft, stargate, fallen earth itd też mnie nie interesują.

Na co mam zatem czekać Twoim zdaniem ? Na to aż blizzard czy ubi pokaże pierwsze screeny swoich przyszłych tytułów mmorpg ?


ps. daruj sobie osobiste wycieczki pod mój adres. Nie masz zamiaru wymienić rzeczowych opinii o MO, czep się tedy innej giery.
Bo jak na razie to chyba o tym nawijasz:
http://www.youtube.com/watch?v=rm_pkxEJ-bo

Autor:  Undmeen [ 10 wrz 2009, 01:36 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
ps. daruj sobie osobiste wycieczki pod mój adres. Nie masz zamiaru wymienić rzeczowych opinii o MO, czep się tedy innej giery.
Bo jak na razie to chyba o tym nawijasz:
http://www.youtube.com/watch?v=rm_pkxEJ-bo


Tyle że nikt się nie czepia, tylko mówi że za mało maja zrobionę na chwile obieca żeby mówić o wydaniu gry za najbliższe 3 miesiące.... bo wiesz prawie skończony combat i kilka 'dupereli' to na 3 miesiące przed premiera bardzo malutko.

Autor:  CheGee [ 10 wrz 2009, 02:13 ]
Tytuł: 

skonczony engine i netcode to bardzo duzo :) dodanie do tego meszy z texturami i innych dupereli jest wykonalne w 3 miesiace :)

Autor:  Bloodleaf [ 10 wrz 2009, 07:25 ]
Tytuł: 

Jak to ostatnio jest przewidywalne jak wychodzi każdy MMO , najpierw jest hype , potem fala pre-order-fanboyw zalewa forum jaka to gra jest/będzie zajebista/super/hiperultra , potem jak się okazuje że do premiery zostało xxx czasu i raczej nie będzie wydana na czas/z połowa features zaczyna się whine , najpierw mały potem coraz większy , a po wydaniu okazuje sie że dostaliśmy kolejną płatną betę itp/tid.

Autor:  Mendol [ 10 wrz 2009, 07:46 ]
Tytuł: 

gralismy, widzielismy, czekamy.
na tym etapie gra nie oferuje praktycznie nic, poza combatem melee i archery w miare. jest pusto, biednie i niefajnie.
jak dla mnie rok to minimum zeby produkt stal sie grywalny na tyle na ile grywalne bylo dfo w dniu premiery.

Autor:  joshe [ 10 wrz 2009, 11:08 ]
Tytuł: 

bet 5$ na koniec grudnia 2009 8)
1$ na przed świętami :P

ps. jak na zakładany ponad 3 lata temu schedule, obecne pół roku obsuwy to jeszcze nic

edit: tak dla przypomnienia co wydadzą

- The full Myrland continent
- At least 9 races, male and female
- Blood mix and character customization
- Main features of the skill system
- Full PvP, full loot
- Full melee and ranged combat
- Basic magic combat
- Mounts and mounted combat
- Basic GUI for the crafting system
- Resource gathering
- Basic Guild mechanics
- Basic player housing
- Basic NPC mobs and wildlife
- Hidden/secret features

Poza gildiami, mountami, housingiem i secret features (które wątpię że będą udostępnione w becie) każda opcja jest już po części zaimplementowana. Jedne w większym stopniu, inne w surowej wersji. Do tej listy nic więcej nie dopiszą, a wciąż odnoszę wrażenie że wymagania co do MO każdy ma dupne jak sagarmatha.

Pytam Was dalej, na co innego warto czekać ?
Wymagania proste jak budowa cepa: medieval low fantasy rpg, ffa pvp, skill based , fpv only, z full lootem/dropem (aczkolwiek wystarczy nawet half loot + sink).
I co najważniejsze: bez grindu, leveli i mechaniki typu kamień<papier<nożyce.

Cokolwiek na horyzoncie ?
Najbliższy jest linkrealms, ale to izometryk, a kierowanie niewolnikiem poprzez klikaninę myszą obrzydło mi już całkowicie.

Zdaje się że GW2 może dać radę.

Autor:  Ossur [ 10 wrz 2009, 11:17 ]
Tytuł: 

stary na 3 miesiące przed premierą to się robi testy wydajnościowe a nie mechaniki gry...

Autor:  Mendol [ 10 wrz 2009, 11:42 ]
Tytuł: 

joshe a co z tego co wymieniles dziala w tej chwili?

Autor:  joshe [ 10 wrz 2009, 13:31 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
joshe a co z tego co wymieniles dziala w tej chwili?

- The full Myrland continent
połowa kontynentu + dodawane są lokalizacje i lekko zmieniane obecne

- At least 9 races, male and female
~3 rasy jak na teraz

- Blood mix and character customization
blood mixa jeszcze nie ma

- Main features of the skill system
są już zaimplementowane, pozostaje dołożyć advanced skills tree

- Full PvP, full loot
z tego co pamiętam to z full lootem były problemy, ale nie orientuję się jak to wygląda po ostatnim patchu

- Full melee and ranged combat
już jest, poza mounted

- Basic magic combat
ojj...wersja tak surowa, że strach oglądać

- Mounts and mounted combat
ni mo

- Basic GUI for the crafting system
jest, jeszcze nie ma minigames

- Resource gathering
jest

- Basic Guild mechanics
ni mo

- Basic player housing
ni mo

- Basic NPC mobs and wildlife
wildlife już jest, mobów ledwo kilka

- Hidden/secret features
ja nawet nie wiem co to będzie

no i poza featurami ciągły bugfix, improvement i balancing

Autor:  Mendol [ 10 wrz 2009, 14:09 ]
Tytuł: 

ciagly? troche cie ponosi.
kontynent tez nie jest jakis ogromny. poza tym w trakcie bety 'niby' moglo sie logowac na raz po 1000? osob, a w miasteczkach startowych widzialem maxymalnie po 10-20 osob.
3 rasy moze sa ale jak na ta chwile poza wygladem niczym sie nie roznia.
zycze im naprawde szczescia ale cienko to widze.

Autor:  Viracept [ 10 wrz 2009, 14:45 ]
Tytuł: 

Dorzuciłbym do tego, że główny feature czyli melee combat, a konkretnie detekcja hitów pozostawia bardzo wiele do życzenia. Plus dodge/block także działają imo mocno lipnie. Nie mówiąc o nie aktywowanych zbrojach. Chyba, że zakładamy, że zarówno w skórach jak i full plate ludzie mają być na 3 hity.

Jak wykupywałem preorder plus pierwsze 2tyg miałem nadzieję, że co tydzień będzie wielki patch dodający masę contentu, który powinien być gotowy, jeśli MO ma wyjść najpóźniej w grudniu. Natomiast okazuję się, że poszczególne rzeczy są aktywowane w szczątkowej postaci co 2tyg.

Naprawdę chciałbym nadal pozostawać fanboyem, ale w tym roku MO nie widzę w grywalnej postaci.

Autor:  Viracept [ 14 wrz 2009, 20:23 ]
Tytuł: 

Świetne podsumowanie combatu w obecnej formie z oficjalnego forum :

"The current design is quite frankly, terrible. Range, hit detection, and useless blocking all contribute to this. Your sword doesnt actually swing in an arc, so you dont have an arcing hit as you might expect. Instead, when you attack, you must be looking straight at the person - if not, it wont register a hit, despite the fact the sword model might swing right through someone. Its a subtle thing, but its one of the things M&B got right and no-one else seems able to.

Blocking is pointless. You take half damage when blocking with a weapon, but there is no recoil or staggering from a successful block. Considering you die in a few hits, someone is better off just trying to hit his attacker rather than parry the attack. If you do parry, you still get hurt for 50% of the swing, and the attacker is probably charging up another swing at you before you have even readied yourself.

Dodging is vaguely useful, but its more chaotic than skill based. Most fights involve two people charging at each other to score that first all important hit. Then they spam attacks until they hit a second time, by which point you are probably dead, or close to death. You have to double tap a key to actually dodge, it takes a huge chunk of stamina to do so, and all in all is quite slow.

Directional swinging is also totally pointless, given how your sword doesnt have a hit detection arc - it just hits whatever you are pointing at, and nothing else. That means if someone is standing off centre to your left, and you do a left slash, you will miss even though your sword has to pass through them to reach the centre of your screen. "

Autor:  joshe [ 22 wrz 2009, 01:06 ]
Tytuł: 

pojawił się nowy newsletter
http://www.mortalonline.com/news/september-21-09-09
i oficjalne screeny z bety
http://www.mortalonline.com/screenshots

LOD miał być wprowadzony już ze 2 tyg. temu, a wciąż go ni mo :\


btw. misio w loocie mnie roz*** http://www.mortalonline.com/files/scree ... ScrB20.jpg :D

na niemieckim fansajcie pojawiło się kilka akutalnych screenów
Poza fiutkami i cyckami, reszta prezentuje się całkiem przyzwoicie
http://www.mortalonline-szene.de/bilder ... shots.html

Autor:  joshe [ 3 paź 2009, 23:00 ]
Tytuł: 

wszedł nowy patch. Zmiany są dość pokaźne.
http://www.mortalonline.com/files/beta/ ... ngelog.txt

Z ciekawszych:
- Directional Attacks - słabo to wyglądało dotychczas, ciekawym czy teraz będą działały poprawnie
- Basic Creature Taming - w podst. założeniach nie miało być tamingu :/
- Added support for MassiveLOD - to na co czekałem. Ciekawym jak teraz performance wzrośnie i jak wyjdzie z obiecywanym dodawaniem contentu.

- kilka fixów odnośnie magii - może ruszy to z miejsca, bo pierwsza wersja była iście surowa

-- There is something lurking in the deep... ;)

Autor:  Myszoraczek [ 4 paź 2009, 13:37 ]
Tytuł: 

Ogólnie MO to już nie jest ta sama gierka co była miesiąc temu. Gra się bardzo przyjemnie a w następnym pathu (prawdopodobnie w następnym tygodniu) ma dojśc już hausing.

There is something lurking in the deep... ---> tu chodzi o minotaura w okolicach Cave :)

BTW. Joshe ty grasz ?? Jeżeli pisałeś to gdzieś wcześniej to sorry ale nie mam ochoty czytac 60stron psotó ;p

Strona 60 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team