MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 62 z 149

Autor:  joshe [ 20 paź 2009, 13:54 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a nda zdjeli?

niet

Autor:  Mendol [ 20 paź 2009, 14:06 ]
Tytuł: 

to co sie dziwisz, ze nikt nic nie chce pisac. jak tu same donosiciele :)

Autor:  Bloodleaf [ 20 paź 2009, 14:32 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
to co sie dziwisz, ze nikt nic nie chce pisac. jak tu same donosiciele :)


No ale , ale Sandman dawno się nie udzielał.

Autor:  tomugeen [ 20 paź 2009, 14:45 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
w ostatnim patchu dodali basic taming skill :)

A dali jakies zapowiedzi jak ma wygladac taming po premierze?

Autor:  Mendol [ 20 paź 2009, 14:47 ]
Tytuł: 

taaaaa:

"Take taming, for instance. I'd rather have a half-broken, user hostile form of taming that's very open and dynamic, than present you with a polished fluffy interface that is static and extremely restricted. In other words our version of taming will make some people leave the game because it's so unpolished, unconventional, and hard to understand - but those taking the time to understand and learn it will realize you can already do things you can't do in any other game out there.
"

:)

Autor:  joshe [ 22 paź 2009, 20:57 ]
Tytuł: 

całkiem do rzeczy nawija:
http://www.mortalonline.com/forums/2484 ... post567886

edit: wraz z tym
http://www.mortalonline.com/forums/2484 ... post564522

Autor:  Mendol [ 22 paź 2009, 20:59 ]
Tytuł: 

no za rok moze da sie pograc sensownie.
chociaz dzisiaj pocastowalem troche i jest ... inaczej.
w melee/archery mozna walic w kogokolwiek, a jesli chodzi o czary to trzeba juz 'zaznaczyc' osobe, w ktora castujemy.

Autor:  joshe [ 22 paź 2009, 21:12 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
jesli chodzi o czary to trzeba juz 'zaznaczyc' osobe, w ktora castujemy.


ale to w przypadku wszystkich czarów ?
Tylko część miała być semi-auto-targeted.

Autor:  Mendol [ 22 paź 2009, 21:15 ]
Tytuł: 

moglem sprawdzic 3 z 8 bodajze. na reszte nie mam regow chwilowo.

Autor:  joshe [ 1 lis 2009, 14:28 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
moglem sprawdzic 3 z 8 bodajze. na reszte nie mam regow chwilowo.

Magia jest całkiem w pytę i wcale nie jest łatwa (pomijam zdobywanie ingrediencji, bo wątpię aby odczynnyki trzeba było zbierać samemu po wydaniu gry)
Nawet taming całkiem ciekawie się prezentuje, aczkolwiek jeszcze trochę koślawo się tego używa.
Pure mag to chyba będzie najtrudniejszy obok tamera zawód.

btw
Cytuj:
New patch
On Sunday Sep. 1st we have some fantastic things in store for you.
With the release of v.0.8.10.11 we will introduce some of the greatest features Mortal Online has to offer.
Tired of walking through Myrland on foot? Why not tame yourself a mount and start exploring on horseback? If riding is not for you, get your axe and start gathering resources for your new home. The first version of the housing system will enable you to start getting settled, but choose your construction materials wisely as they directly affect the quality of your house.


No to zobaczymy jak z tym housingiem wyjdzie i jazdą na pokrakach.

Autor:  lamoon [ 2 lis 2009, 08:56 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Magia jest całkiem w pytę i wcale nie jest łatwa (pomijam zdobywanie ingrediencji, bo wątpię aby odczynnyki trzeba było zbierać samemu po wydaniu gry)
Nawet taming całkiem ciekawie się prezentuje, aczkolwiek jeszcze trochę koślawo się tego używa.
Pure mag to chyba będzie najtrudniejszy obok tamera zawód.


Home sweet home Ultima Online 8) Magia ani taming nigdy nie były łatwymi do wymaxowania (chwała temu zresztą). MO coraz bardziej zaczyna wyglądać na to, na co można powiedzieć czekały tłumy. Jeszcze dojebać skillcapa i będziemy mieli powtórkę z rozrywki z przed ponad 10 lat, okraszoną prześliczną szatą graficzną ;) We will see...

PS. W środę kupuję MO bo narazie jadę na koncie kumpla z Anglii:)

Autor:  tomugeen [ 2 lis 2009, 09:56 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
PS. W środę kupuję MO bo narazie jadę na koncie kumpla z Anglii:)


Preorder daje bete?

Autor:  Ossur [ 2 lis 2009, 10:14 ]
Tytuł: 

tak
po każdej nowej paczce jest reset postaci.

Autor:  lamoon [ 2 lis 2009, 10:31 ]
Tytuł: 

Tak pre order = beta start:)
Zgadza się grając bete trzeba się liczyć z tym że każda nowa wersja klienta może skończyć się wipem serwera tak więc nie należy się zbytnio przywiązywać do swojego pampra;) Ale taki już są uroki beta testów:)

Autor:  lamoon [ 2 lis 2009, 10:38 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Albo drugie DFO which is more likely


Znaczy się drugie DFO to już napewno nie będzie chociażby patrząc na kontent. Featursy są jak widzę zerżnięte za przeproszeniem z ultimki. Mamy skill/stat capa, ghost mode, taming, housing będzie też taki jaki w uo. Wszystko to oczywiście graficznie dostosowane do współczesnych realiów co może jedynie wyjść na + tej gierce. Lepsza 3d grafa daje sporo więcej możliwości niż izometryczna ultimowska:) Oczywiście nie jestem aż takim fanboyem żeby nie powiedzieć że tak dobrze jak się zapowiada tak równie dobrze może się spierdolić. I tutaj widzę zbieżność pomiędzy DFO a MO :) Narazie grając mam pozytywny odczucia jeżeli chodzi o samą mechanikę gry. Bo graficznie to każdy widzi jak jest kulawo:)

Autor:  Ossur [ 2 lis 2009, 10:43 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
housing będzie też taki jaki w uo

housing będzie chyba jednak troszkę inny, na pewno domki będą zniszczalne, dyskusja trwa czy tylko przy użyciu machin oblężniczych czy też przy pomocy sledgehammerów. Ogólnie będzie powiązany z systemem gildii i kontroli gildii nad danym obszarem.
jeśli się myle prosze o sprostowanie.

Autor:  lamoon [ 2 lis 2009, 10:51 ]
Tytuł: 

Tego to nawet nie wiedziałem jak to będzie już z postawionym domkiem. Chodziło mi bardziej o to że domki będzie można stawiać gdzie się praktycznie chce. Wiadomo w granicach rozsądku. W UO też nie dało się domku postawić w środku lasu czy na górce.

Autor:  Aenima [ 2 lis 2009, 11:17 ]
Tytuł: 

narazie to to MO ma przed soba jakies 1,5roku aby wejsc w faze porzadnej bety.
na plus to komunikacja z devsami, przynajmniej pisza cos a nie top secret jak w przypadku DFO.

Autor:  Ossur [ 2 lis 2009, 11:30 ]
Tytuł: 

dokładnie...

Autor:  lamoon [ 2 lis 2009, 12:44 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
narazie to to MO ma przed soba jakies 1,5roku aby wejsc w faze porzadnej bety.
na plus to komunikacja z devsami, przynajmniej pisza cos a nie top secret jak w przypadku DFO.


Coś Ty Ae:) Ta gierka ma planowaną datę wydania na Q4 tego roku x) Ja im wierzę że się uda wydać X)

Strona 62 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team