MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 63 z 149 |
Autor: | iniside [ 2 lis 2009, 13:46 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): Aenima napisał(a): narazie to to MO ma przed soba jakies 1,5roku aby wejsc w faze porzadnej bety. na plus to komunikacja z devsami, przynajmniej pisza cos a nie top secret jak w przypadku DFO. Coś Ty Ae:) Ta gierka ma planowaną datę wydania na Q4 tego roku x) Ja im wierzę że się uda wydać X) Wydac to oni moga w kazdej chwili. Pytanie tylko w jakim stanie. |
Autor: | lamoon [ 2 lis 2009, 17:56 ] |
Tytuł: | |
Podejrzewam że zostanie wydana w takim stanie do jakiego uda się dopieścić na znany tylko devsom termin wydania. A reszta jakoś pójdzie. DFO przeżył w takim stanie, dlaczego MO miałoby tego nie zrobić. Jeżeli po rilejsie współpraca devs - gracz będzie na takim poziomie jak jest teraz to będzie spoko. Bo faktycznie poza zjebaną mechaniką i totalnym brakiem balansu DFO zabija jeszcze brak komunikacji i debugowanie gry co 2-3 miechy albo i rzadziej. Nie ukrywajmy ale większość znaczących bugów wychodzi dopiero po oficjalnym wypuszczeniu produktu na rynek. I MO nie ważne jak długo byłby polerowany nie uniknie tego. Bugi są i będą...priorytetem jest szybkie ich usuwanie. Nawet jeżeli wydana w grudniu okazałaby się mocno zbugowana to i tak dałbym jej szansę na lepsze jutro. A o balans się nie martwicie. Devsi to zatwardziali pretrammelowscy gracze UO ![]() ![]() |
Autor: | joshe [ 2 lis 2009, 19:04 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): Jeszcze dojebać skillcapa i będziemy mieli powtórkę z rozrywki z przed ponad 10 lat, okraszoną prześliczną szatą graficzną ![]() skillcap już dawno jest dobrze że nie ma żadnego resetu i innych pierdół po prostu ustawia się opcję blokady na daną umiejętność, albo włącza zabieranie z niej punktów, gdy w innym skillu brakuje. lamoon napisał(a): Podejrzewam że zostanie wydana w takim stanie do jakiego uda się dopieścić na znany tylko devsom termin wydania. A reszta jakoś pójdzie. DFO przeżył w takim stanie, dlaczego MO miałoby tego nie zrobić. Bo DFo jest ostatnim sandboxem, któremu jeszcze to uszło. Ciekawym bardziej jak postępy ze zwiększaniem wydajności samego klienta w nowym patchu. Jak na razie odradzam tym, którzy nie mają co najmniej gf8600 +512 ram lub ekwiwalentu konkurencji. Ossur napisał(a): jeśli się myle prosze o sprostowanie.
nie mylisz się. O ile oczywiście devsi nie podsumowali tematu i nie powiedzieli jak to w końcu będzie 4real. |
Autor: | Quel [ 4 lis 2009, 01:55 ] |
Tytuł: | |
Istnieje w tej chwili jakaś polska gildia, która w miarę aktywnie pogrywa na becie? Jeżeli tak to prosiłbym o link do www w poście, lub prywanej wiadomości. A co do tematu gry: Grałem dosłownie kilka minut i zdziwiło mnie pierwsze miasto jakie znalazłem. Mianowicie było one CAŁKOWICIE puste (Zero NPC itp. ) Grafika nie powala, ale nie jest zła ![]() |
Autor: | Ossur [ 4 lis 2009, 07:49 ] |
Tytuł: | |
grafika nie powalała bo jest wszytko na low. NPCe są na pewno. |
Autor: | lamoon [ 4 lis 2009, 11:19 ] |
Tytuł: | |
NPC są w tylko w niektórych lokacjach startowych. W niektórych w poza budynkami nic nie ma. Niedalej jak dzisiaj rano założyłem sobie postać, nawet nie pamiętam jakiej rasy. Pojawiłem się w lesie w jakiejś barbarzyńskiej wiosce (zresztą bardzo klimatycznej) zupełnie goły i wesoły. Przeleciałem się po okolicy. Okolica piękna, malownicza...totalny brak życia. Zero NPC, zero mobów...Tak to niestety wygląda miejscami na dzień dzisiejszy. |
Autor: | Viracept [ 4 lis 2009, 11:21 ] |
Tytuł: | |
Jedne lokacje są bardziej dopracowane inne mniej. Wciąż mam nadzieję, że przesuną termin release na przyszły rok. |
Autor: | lamoon [ 4 lis 2009, 11:24 ] |
Tytuł: | |
A co oni NAPRAWDĘ chcą wydać tą grę jeszcze w tym roku? ![]() |
Autor: | Viracept [ 4 lis 2009, 12:36 ] |
Tytuł: | |
Yep. Twierdzą, że doskonale zdaja sobie sprawę ze stanu gry i że lepiej ja wydac w takim stanie i dodawać content niż nie wydawac...także czeka nas jeszcze dłuuga beta, tym razem juz normalnie płatna. Chyba, że jednak Henrik stuknie się w czoło, zaciągnie jakiś kredycik i przesunie o pół roku release. Inaczej niestety imo będzie powtórka z dfo. |
Autor: | lamoon [ 4 lis 2009, 15:04 ] |
Tytuł: | |
Wiesz dla mnie jak wydadzą grę z w miarę grywalnym contentem to będzie si. Jak po rilejsie będą regularne patchowania i debugowania to nie ma problemu...mogę grać. W DFO był przeogromny problem z wydawaniem patchy. Pojawiały się rażące bugi które devsi mieli za przeproszeniem w duszy i poprawiali je przy okazji jakiegoś większego expansiona. Co za problem, wyłazi jakiś rażący bug - wydajemy małego patcha który go upierdala. A nie że ludzi tygodniami koxają postać na bugu (aka kwas u Alfarów na rigor na samym początku gry). |
Autor: | joshe [ 4 lis 2009, 19:52 ] |
Tytuł: | |
Viracept: a jak się mają poprawki do rzeczywistości po ostatnim patchu ? Zmalały nieco lagi ? jest lepszy performance ? Akuratnie wciągnąłem się trochę bardziej w risen i 1.8GB ściągania najnowszego klienta powstrzyma mnie przez dłuższą chwilę jak betonowy mur. Zdaję sobie sprawę z wszechobecnego pesymizmu, ale gdyby większość z Was zapomniała choć na chwilę o DFo, nie smucilibyście ciągle tak samo i o tym samym. Patche są regularne jak w zegarku: co 2 tygodnie dupny content update + bugfix + tweaking <- czemu nikt nie patrzy do changeloga, a pierdoli że nic się nie zmienia. Niektóre bugi są poprawiane na bieżąco <- twitter.com/mortalbeta Znowu nikt nie zajrzy nawet i wciska swoje pieprzone "ale" przeklejone z forumfail. Fakt, jest surowo, realm jest jak kawał ścierwa rzuconego na patelnię. Czego się spodziewacie ? mmorpg z alicją z krainy czarów ? Od kiedy Wam grafika przeszkadza ? A to że low res tekstury, a to że brzydkie. Nie ma jeszcze prawie żadnych opcji graficznych poza zmianą rozdzielczości i jakości cieniowania. Piewcy których zdanie sprowadza się do "hujowa grafika", podczas gdy ma ona pomniejsze znaczenia, albo z drugiej strony "hujowa gra" gdy gfx i efekty są super, ale cała reszta jest do dupy. Brakuje tylko narzekania że ikona strzały jest szara a nie żółto-fioletowa, żeby już wbić ostatniego gwoździa do tej trumny. I na huj wam hucznym PvPowcom cały ten fluff ? Oczekujecie sandboxa z dobrą mechaniką, surowym średniowiecznym klimatem, oferującego rzeźnię i wojny, do tego jeszcze dobry crafting, mounty i tak dalej, to może jednak warto byłoby się nieco przeprosić z ambicjami i zostać przy crpg pt. oblivion minus kilka opcji ? To co mają dostać gracze po wydaniu, poza samym pudełkiem i kompaktem, bądź klientem Cytuj: They include, but are not limited, to:
- The full Myrland continent - At least 9 races, male and female - Blood mix and character customization - Main features of the skill system - Full PvP, full loot - Full melee and ranged combat - Basic magic combat - Mounts and mounted combat - Basic GUI for the crafting system - Resource gathering - Basic Guild mechanics - Basic player housing - Basic NPC mobs and wildlife - Hidden/secret features Nie widzę na tej liście lotów w kosmos, których oczekujecie. Poza bloodmixem i wszystkimi rasami, reszta z listy jest już wdrożona w wersjach podstawowych - nie, nigdzie nie zostało napisane, że to będzie superzajebiście zaawansowane na starcie. Brakuje tylko opcji dot. zarządzaniem gildiami, ale zawiera się to w owym "but are not limited". Świat jest pusty ? Tak, jest pusty jak portfel 30tego każdego miesiąca. Potykam się jednak o graczy co 5-10 minut w dzikim terenie. W mieście są NPC, i to wystarczająco dużo(po 2 tego samego rodzaju w większych lokacjach). Jest nawet co klepać obuchami i czarami, choć nie jest to wielkie mi co. Ale stworzyć himere z mackami to 4h roboty + dodatkowe 3 na oteksturowanie i jeszcze z godzinkę na wrzucenie w kod. Zastęp mobów można trzasnąć hurtem w tydzień. W dotychczasowym tempie developmentu, wydanie gry z wylistowanymi opcjami jest jak najbardziej możliwe. Problem tylko w tym, że wymaga to jeszcze dużo roboty aby działało bezbłędnie, a i tak połowie smutasów to ciągle jest za mało. (tutaj maluczkie przypomnienie, bo widać, że powodzeniem cieszy się wydawanie gier w stylu AoC czy WAR: długa lista ficzerów, a przy wydaniu 30% z tej listy, z czego 20% ledwo działa) A teraz ciemna strona mocy. Spodziewacie się że przy klapie produktu star vault, za którym stoi epic games ze swoim najnowszym dzieckiem o nazwie atlas, ktokolwiek inny podejmie się stworzenia sandboxu bazującego na mechanice ultimy online, w fpv i nie będzie zinstancjowany ? Są tacy, którzy w najśmielszych wizjach prorokują że blizzard czy EA się za to weźmie (nawet failcom pcha w swój nowy tytuł gdzie popadnie termin "sandbox"). Ich zdrowie i niech dożyją daty wydania takiej gry. edit: GW2 ? Kolejny chińczyk ? Mam dosyć. |
Autor: | lamoon [ 17 lis 2009, 19:39 ] |
Tytuł: | |
Lista zmian w nowym patchu tym razem 0.9...bosz oni naprawdę chcą ją wydać w tym roku ![]() Beta Patch 9.12.13 Changelog ------ FEATURES ------ - The dynamic Skill System is now introduced, new skills to be added soon. - The placeholder Character Creation has been updated; it’s now entering the final stage. - First draft of the guild system is implemented. - Introducing FFA Structures (structures available for all to build or destroy at certain points of interest). Right now several unfinished bridges can be found and built in places around Myrland. - The Blainn of the Oghmir clade (race family) is now available for play. - The new hair style system is implemented. - Torches are introduced. ------ ADDITIONS & CHANGES ------ - The placeholder Player House model and upgrades have been replaced with the real ones. - More Terrain available south of Morin-Khur. - More Terrain available west of Moh-Ki. - New Khurite Village, Bákti, west of Moh-Ki. - An abandoned bandit camp with fortifications can be found south of Morin-Khur. - Rebuilt the mount/node system, it should now be almost 100% safe (needs beta-testing to be sure). - Reduced the damage bonus you get from mounted-combat-speed. - Improved efficiency for creature spawning. - Improved efficiency for server side creature movement. - Creatures should now refrain from running out from cliffs and drops. - Creatures now have more individual characteristics. - Changed look of quick bar and quick tab. - Escape now closes all windows, starting with the latest one opened. - New Skill Window. - Chat Window revamped. - New spell icons. - Guild Window added. - Updated character creation music. - Added sound effects in character creation. - GUI sounds improved. - Sound when bodies fall to the ground is lowered. - Dogs and Wolves have got some new sounds. - Terror Bird has received an audio overhaul. - Optimization tweak with world ambience. - Old world ambience replaced with new shiny one. - Ambience added in camp outside Gaul'Kor. - Music implemented into Mortal Online. - House spots reduced in the area near Meduli for now. - House spots reduced in the area west of Morin-Khur for now. - A few new house spots added in different places around Myrland. - Tweaks made to certain collision meshes to improve performance. - Several Model LODs added and tweaked. - Meduli has gotten a small facelift. - GUI sounds added for: clicks, money and keys. * - GUI has received a new font. * ------ BUG FIXES ------ General: - You should no longer, again, be able to jump while overweight; this is true for mounts too. Creatures & AI: - You can no longer use all the pet-commands WHILE mounted. - Jumping while mounted no longer drains stamina from the rider. - Mounts now also take fall damage when the rider takes fall damage. - Dismounting and remounting will no longer restore the mounts stamina to full. - Fleeing creatures should now update their headings to move away from the player during a chase. - Fleeing creatures should now collide. - Creatures should now flee again if confronted while they are returning. Combat: - Fixed so that you now can aim your melee-attack from mounts up or down rather than just hitting people on the side of you. - Fixed Shield-Bash hit-detection. - Fists will no longer sporadically block when moving around. Skills: - You should no longer receive skill gain in Mounted Combat when not mounted. - You should no longer receive skill gain in Bows when shooting at houses. - You should no longer receive skill gain in Creature Control when attacking your own pet. Housing: - House chests will no longer permanently lock themselves when beginning construction of a new tier. - House chests are no longer accessible from outside the houses and through the walls. Art & Sound: - Fixed Collision issues with Nereb Madgulu. - You no longer hear the "breathing"-sound when you run out of stamina while swimming, or underwater. - Players and creatures will not be lit by the outside light when deep inside the caves/tunnels anymore. - Several static torches removed from the caves. - Fixed mesh errors on the Morin Khur bridge which caused some objects on it to appear transparent. - Players should no longer get stuck behind the tower near Fabernum. - Morin-Khur now has its own bank. - Players should now be able to walk all the way up the doorway stairs in Meduli. - All the missing priests have now found their way back to their statues. |
Autor: | Viracept [ 17 lis 2009, 20:50 ] |
Tytuł: | |
Ehh kurcze żeby jednak wstrzymali się jeszcze kilka miesięcy. .. ![]() |
Autor: | zaboleq [ 18 lis 2009, 00:23 ] |
Tytuł: | |
Trza być dobrej mysli - zreszta nie macie nic innego do roboty??Poczekajcie z pół roku po premierze i tyle a nie ciagle tylko bosz i bosz... |
Autor: | joshe [ 18 lis 2009, 01:56 ] |
Tytuł: | |
przyspieszyli chyba beta testing, skoro przeszli na wydawanie patchy co tydzień ![]() Tam już pewnie wszyscy od rana podłączeni do maszyny z kofeiną. |
Autor: | Ossur [ 18 lis 2009, 07:46 ] |
Tytuł: | |
ilość zmian godna, ale najważniejsze że jest kontakt z devsami, ze to co się do nich pisze jest pozytywnie odbierane a nie jak w innych tytułach... |
Autor: | lamoon [ 18 lis 2009, 11:11 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie lecą z patchami jak nie wiem co:) Oczywiście to na duży plus:) A łatka 0.9x do czegoś zobowiązuje:) Znaczy się...że blisko 1.0 final:) |
Autor: | Ossur [ 18 lis 2009, 11:50 ] |
Tytuł: | |
wolałbym żeby się tak nie spinali tylko na spokojnie dopracowali produkt. Wydadzą z jakimiś niewykrytymi dotychczas bugami i większa cześć community odejdzie po pierwszym miesiącu. Dziwię że po tylu wcześniejszych failach innych firm nie zauważyli tej prawidłowości... |
Autor: | Mendol [ 18 lis 2009, 12:07 ] |
Tytuł: | |
no ale niestety jedynym sposobem na wykrycie takich bugow jest wpuszczenie koxow i exploiterow z innych gier ![]() wazniejsze dla mnie jest to jak szybko beda reagowac i je usuwac. |
Autor: | lamoon [ 18 lis 2009, 12:11 ] |
Tytuł: | |
Tak jak powiedział Mednol. Nie ma takiej możliwości żeby finalny produkt nie posiadał żadnych bugów! Będzie je miał i nie ma na to sposobu. Ale jeżeli będą je na bieżąco likwidowali to nie będzie problemu. |
Strona 63 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |