MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 64 z 149

Autor:  Mendol [ 18 lis 2009, 12:18 ]
Tytuł: 

tzn. najlepszym rozwiazaniem bylaby open beta ~miesieczna.

Autor:  lamoon [ 18 lis 2009, 12:23 ]
Tytuł: 

Będzie będzie:) Zaraz po premierze będziemy mieli jeszcze długą płatną open bete:)

Autor:  Teo [ 18 lis 2009, 13:04 ]
Tytuł: 

Ja i tak nadal mysle ze oni robia pierwszy przekret w grach mmo i nigdy nie wydadza tej gry, na preorderach sie zakonczy ;)

Autor:  Mendol [ 18 lis 2009, 13:35 ]
Tytuł: 

a swoja droga to jest juz bardziej grywalne niz miesiac temu?

Autor:  lamoon [ 18 lis 2009, 13:40 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a swoja droga to jest juz bardziej grywalne niz miesiac temu?


Jest o wiele bardziej grywalne! Grałem jakiś czas temu i grało się zupełnie spoko:) Mounty, taming, housing (postawisz bude gdzie chcesz) naprawdę robią klimat:) Fajne jest wyjść za miasto i zobaczyć place budowy jeden przy drugim jak powstają domki graczy:)

Autor:  Mendol [ 18 lis 2009, 14:00 ]
Tytuł: 

a faken shit. to trzeba czeknac.
ciezko sie domek buduje?
i jakis link do nowego klienta :)

Autor:  Aenima [ 18 lis 2009, 14:19 ]
Tytuł: 

to nie ma patchy i za kazdy razem trzba possysac te ~10giga?

Autor:  lamoon [ 18 lis 2009, 15:15 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
to nie ma patchy i za kazdy razem trzba possysac te ~10giga?


A co Ae jedziesz na modemie 56k ?:P 10 giga to powiedzmy nocka zasysania;) Nie nie trzeba już za każdym razem ściągać klienta. Jest jeden chyba 0.8 a później patcher updateuje go do aktualnej wersji :)

Autor:  Viracept [ 18 lis 2009, 15:15 ]
Tytuł: 

Ta za każdym razem trzeba ciągnąć na nowo jakieś 3gb. Nowy client wyszedł już wogóle ?
Edit-ma być dzisiaj.

Autor:  Aenima [ 18 lis 2009, 18:38 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Aenima napisał(a):
to nie ma patchy i za kazdy razem trzba possysac te ~10giga?


A co Ae jedziesz na modemie 56k ?:P 10 giga to powiedzmy nocka zasysania;) Nie nie trzeba już za każdym razem ściągać klienta. Jest jeden chyba 0.8 a później patcher updateuje go do aktualnej wersji :)


nieeee ale pierdole takie amatorskie rozwiazanie, napiszcie lepiej jak wyglada tutaj pvp,

edit
fuck a mialem taka ladna ilosc postow.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 lis 2009, 19:10 ]
Tytuł: 

Ma ktos porownanie obecnego stanu gry do premiery DFO? Lepiej, gorzej, tak samo? Ktos planuje kupic MO na premiere?

Autor:  Viracept [ 18 lis 2009, 19:16 ]
Tytuł: 

Tor zadaj to pytanie jak będzie znana dokładna data release.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 lis 2009, 19:26 ]
Tytuł: 

Pytam w kontekscie wypowiedzi devsow o premierze w tym roku. Realna data to swieta. Jesli bedzie lepiej niz z DFO to jestem w stanie kupic, ale pytanie czy z bedzie z kim grac. :>

Autor:  Viracept [ 18 lis 2009, 19:32 ]
Tytuł: 

Jak mówię, kwestia ile contentu wprowadzą do release. Imo miesiąc temu było go wciąż za mało. Pogadamy tydzień przed release ok ? :]

Autor:  joshe [ 18 lis 2009, 22:40 ]
Tytuł: 

Kto tu wciska że co patch trzeba ściągać klienta od nowa ?
Od 2 tygodni patcher jest już w wersji finalnej i zaciągnął 300mb contentu (wtedy gdy housing i mounty weszły).
Teraz już luzik.

Jeszcze trochę nad performancem niech popracują i będzie gitara.
W miastach dużo ludu, detekcja kolizji na poziomie graczy jest zajebista, także nie ma szans dać dyla będąc w środku kręgu zbudowanego z graczy. Co najwyżej wyrąbać sobie prześwit ;)

Autor:  Mark24 [ 18 lis 2009, 22:53 ]
Tytuł: 

a na betę, trial, demo czy coś w tym stylu można się jakoś załapać? Niestety ale Fallen Earth poddaję - po prostu gra mnie nie wciagnęła i nie chce mi sie tego więcej włączać.

Chyba era mmorpg się właśnie skończyła. Na rynku pustki, w zapowiedziach na najbliższe LATA - pustki. Trzeba czekać na jakiś WoW2 - to znów będzie gra na 3-4 miesiące.

Autor:  lamoon [ 18 lis 2009, 23:05 ]
Tytuł: 

Ja narazie gram na koncie kumpla z Anglii ale jak tylko będzie release to kupuje na bank. Na dzień dzisiejszy gra jest zupełnie grywalna i ma klimacik że hej;) Kto gra to wie o czym mówię:) Nie ma mapy dlatego ciężko coś rozpoznać gdzie się jest. Także niewiele wiadomo o rasach (postać założyłem na chybił trafił i wylądowałem w mieście talibów;)) Ale ogólnie jest kk:) Musimy się zebrać w jakąś większą grupę ludzi którzy ew by grali żeby stworzyć jaką wiochę polską czy cuś;)

Autor:  joshe [ 18 lis 2009, 23:06 ]
Tytuł: 

Dostęp do bety tylko po opłaceniu preordera.
Natomiast sprawa dostępu za frajer dla wszystkich ciągle jest tematem tabu, choć pamiętam jak rok temu często przewijał się ten wątek.
Ciekawym czy devsi nabiorą wody w usta, bo jeśli dadzą wjazd za frajer dla wszystkich chociażby na okres 7 dni, to po odpaleniu serwerów napływ tłuszczy rozdupi je na części.


edit:
lamoon, spawn postaci był losowy i nie zmieni się to, dopóki nie będzie co najmniej 2 dużych miast ( na razie jedno i 2 wioski).

Klimacik jest owszem, tylko jeszcze tereny są za bardzo otwarte, za mało wysokich chaszczów i traw oraz lasów. Trzeba było też sporo się nabiegać, a jak miałem się dochrapać mounta to już nie udupiłem z szukaniem konika.
Brak mapy też doskwiera, ale to dobrze. Ciągle jest szansa na skill dot. tworzenia map i ewentualnej sprzedaży .

Ja nie wiem czy mam hardware-owy lag w close combat, ale zagrałem tylko raz po patchu z housingiem i nie wiem czy w ogóle MO będzie jako tako grywalne na gf7600.

Autor:  Mark24 [ 18 lis 2009, 23:23 ]
Tytuł: 

o dżizas ile to coś kosztuje... poczekam chyba na open beta, coś czuję, że szału po premierze nie będzie z tak zaporową ceną.

Autor:  Mendol [ 18 lis 2009, 23:31 ]
Tytuł: 

no zebrac by sie mozna (sa juz ze 3 osoby) tylko bez mapy ciezko sie spotkac :)
poza tym nie do konca jestem przekonany, ze wszyscy graja na 'jednym' serwerze.

Strona 64 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team