MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 65 z 149

Autor:  lamoon [ 18 lis 2009, 23:33 ]
Tytuł: 

Ta gra niemalże zerżnęła kontent z ultimki + parę nowych wymysłów :) Może się sprawdzić btw. Jeżeli devsi w sposób należyty ładnie zaopiekują się swoim dzieckiem i szybko będą je przewijać jak tylko się zesra w pieluchy a nie pozwolą bawić się klockami w gównie to będzie git i nawet te 200parę pln będę w stanie wydać na to ;) Myślę że sporo ultimowców tutaj zawita co też jest na plus:)

Autor:  Viracept [ 18 lis 2009, 23:41 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Kto tu wciska że co patch trzeba ściągać klienta od nowa ?
Od 2 tygodni patcher jest już w wersji finalnej i zaciągnął 300mb contentu (wtedy gdy housing i mounty weszły).
Teraz już luzik.


Serio ? :D Dawno nie grałem :har: A detekcje hitów poprawili ? Czy nadal hit jest rejstrowany wyłącznie w jednym punkciku wprost naprzeciw "oczu"gracza ?

Autor:  joshe [ 19 lis 2009, 03:35 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no zebrac by sie mozna (sa juz ze 3 osoby) tylko bez mapy ciezko sie spotkac :)
poza tym nie do konca jestem przekonany, ze wszyscy graja na 'jednym' serwerze.

Grają pewnie na wszystkich 98.
Tylko jeszcze nie znalazłem guzika wyboru serwera ;)

lamoon: a inne mmorpg to z czego są zerżnięte ? :>
DFo też niewiele odkryło. A ja nie widzę żadnego sensu w ponownym wynajdywaniu koła.

Vira: w ostatnich changelogach dużo było wzmianek o fixach i upgrade-ach w close combat. Doszły ataki kierunkowe, shield bashing, udało się nieco (ale takie prawie niewidoczne gołym okiem) poprawić latency dot. reakcji. Nie wiem jak teraz wygląda rozkład hitboxów i kolizje pomiędzy bronią a postacią, bo nie miałem okazji na sparing osobiście. Widziałem jednak jak się tłukli we 4 i przyznam że nienajgorzej to wyglądało. Często słychać było brzęk broni, więc hity wchodziły w miarę często, w porównaniu do tego co było miech-dwa temu.
Natomiast z detekcją kolizji gracz <-> gracz polepszyło się znacznie, bo ni huja mogłem się już prześliznąć pomiędzy 2 graczami stojącymi obok. Można tylko przyłożyć najmocniej jak się da, aby wybić gracza z szyku i dawać nogę jak najszybciej.
Jak jeden stanął w drzwiach do budynku to już w ogóle była lipa. Wszedłem od tyłu, dostał w bańkę, a że dmg zadawałem niezauważalny, to wezwał kutach strażników, dostałem ~440dmg z karata w czajnik i już nie wstałem :\
OO nad strażnikami mają jeszcze popracować, bo na razie na wezwanie po prostu się teleportują do miejsca, rachu ciachu i po zabawie. A ma być tak że za fake wezwanie, sam wzywający ma dostać wała :)

Niestety, ja mam po prostu hardware laga :/
Dopóki nie usprawnią wydajności (więcej pokręteł w opcjach graficznych) to ja się mogę bawić w maga, tamera i łucznika, bo te całkiem niezgorzej fungują na gf7600.
Ale żadnej z tych profesji nie lubię tak bardzo jak przyłożyć z obucha w rył ;)

Musiałbym spatchować do najnowszej wersji, ale nie mam po prostu kiedy. Do pt robota, po nocach (jak widać) naginam karku, a w weekend to browar -> wóda -> gin i mamy poniedziałek. Nowy patch, którego już mi się nie chce siorpać i od nowa łupać skały i drewno żeby craftować ekwipunek.
Z mountem to pół biedy, ale lokacje są naprawdę dupne i od npca do npca jest parę ładnych metrów. No, ale jak to ma pomieścić 10k równocześnie, to pewnie jeszcze będą dokładać po 1 npcu z każdej branży.


Denerwuje mnie 1 rzecz. Do biegania trzeba trzymać shifta wciśniętego. A staminy generalnie jest mało. Po 15 minutach sprintu mały paluch już zaczyna odmawiać posłuszeństwa.
Może zmienią to na rozwiązanie z np. borderlands gdzie wystarczy tylko pyknąć shifta i postać już sama by biegła aż do wyczerpania staminy.

Autor:  Viracept [ 19 lis 2009, 09:27 ]
Tytuł: 

Dzieki za info. Staminy jest w chusteczkę z const 100 :D A Mendolowi chodzi o to, że jak w 5 miastach na krzyż jest po 10os max to gdzie te 2000online ? :]

Autor:  Mendol [ 19 lis 2009, 09:35 ]
Tytuł: 

hehe no dokladnie.
bo jakos 'tlumow' nie widac :)

Autor:  lamoon [ 19 lis 2009, 11:02 ]
Tytuł: 

No dokładnie bo pod względem obszarowym to ta beta strasznie dziwnie wygląda:) Czuję się jakby był cały czas pod kloszem. Jak mówiłem założyłem postać i wylądowałem w wiosce talibów na pustyni. Chciałem się przebiec w jednym kierunku i zobaczyć co i jak...i co się okazało...biegłem biegłem biegłem aż w końcu nie mogłem dalej już biec mimo że widziałem dalej ląd...odbijałem się jakby od niewidzialnej ściany! Dosłownie jak w 'Truman Show' ;D

Autor:  grey_cinnamon [ 19 lis 2009, 13:36 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
N..biegłem biegłem biegłem aż w końcu nie mogłem dalej już biec mimo że widziałem dalej ląd...odbijałem się jakby od niewidzialnej ściany! Dosłownie jak w 'Truman Show' ;D


Ile czasu biegałeś?:)

Ja dwa dni szukałem drogi do Kranesh:) Startowałem w stolicy Khuritów. W MO czas trzeba podpiąć pod inna kategorię. Jeśli się nie orientujesz w terenie, to słaby będzie z ciebie pożytek, choćby dla gildii. I niestey, nie da się zbotować poznania terenu, hehe.

Pozdro.

Autor:  tomugeen [ 19 lis 2009, 13:56 ]
Tytuł: 

Rysowanie mapek na kolanie jak w might and magic ftw.

Autor:  lamoon [ 19 lis 2009, 14:40 ]
Tytuł: 

grey_cinnamon napisał(a):
lamoon napisał(a):
N..biegłem biegłem biegłem aż w końcu nie mogłem dalej już biec mimo że widziałem dalej ląd...odbijałem się jakby od niewidzialnej ściany! Dosłownie jak w 'Truman Show' ;D


Ile czasu biegałeś?:)

Ja dwa dni szukałem drogi do Kranesh:) Startowałem w stolicy Khuritów. W MO czas trzeba podpiąć pod inna kategorię. Jeśli się nie orientujesz w terenie, to słaby będzie z ciebie pożytek, choćby dla gildii. I niestey, nie da się zbotować poznania terenu, hehe.

Pozdro.


Tak się składa że nie za długo biegłem właśnie. Tutaj nie chodzi o orientacje w terenie tylko o sam fakt że biegniesz i w pewnym momencie pomimo że widzisz coś dalej odbijasz się jakby od niewidzialnej ściany tyle

Autor:  Viracept [ 19 lis 2009, 14:50 ]
Tytuł: 

Moim ulubionym motywem była wyprawa z kranesh na "koniec" mapy i pod koniec podróży według dostępnych map wyłapałem teleport z powrotem do kranesh :> Ładnych parę minut spacerku jak psu w d :]

Autor:  lamoon [ 19 lis 2009, 14:55 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Moim ulubionym motywem była wyprawa z kranesh na "koniec" mapy i pod koniec podróży według dostępnych map wyłapałem teleport z powrotem do kranesh :> Ładnych parę minut spacerku jak psu w d :]


A przepraszam są jakieś dostępne mapy gdzieś?:)

Autor:  GumisPLL [ 19 lis 2009, 16:39 ]
Tytuł: 

Odwazny projekt

Gra moze byc fajna ale raczej musi sie nastawiac na maly odbior graczy.

Brak radaru,tracenie calego lotu i kampienie na slabszych graczy (czyt.poczatkujacych) zniecheci spora grupe ludzi.

Autor:  Mendol [ 19 lis 2009, 16:40 ]
Tytuł: 

na to liczymy.

Autor:  Havok [ 19 lis 2009, 18:09 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
na to liczymy.

Jak noob nie będzie miał się gdzie sensownie rozwinąć quitnie. Co zresztą widać po dfo ;). Brak mapy to jakieś novum. Moim optymistycznym zdaniem po jakimś czasie pojawią się mapki w stylu automapy do ultimy.

Autor:  Mendol [ 19 lis 2009, 18:18 ]
Tytuł: 

z tego co pisali devsi, i my rowniez tutaj, mapy beda 'craftowane' przez graczy.
poza tym Havk ale nie ma co porownywac MO do DFO jesli chodzi o podejscie do nowych graczy :)
MO jest zdecydowanie bardziej 'noobs' friendly.
gier bez lootu naprawde jest od groma. a jak bylo widac po dfo na starcie jest dosc duzo graczy, ktorzy szukaja tego typu mmo.

Autor:  Viracept [ 19 lis 2009, 18:26 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
A przepraszam są jakieś dostępne mapy gdzieś?:)


Kilka sprzed 2-3 patchy. Np ta http://www.maplib.net/map.php?id=5881# :D

Autor:  Mark24 [ 19 lis 2009, 20:11 ]
Tytuł: 

brak mapy to nie novum - było tak w EQ2. Imho brak mapy słabo się sprawdza... W EQ2 było chociaż coś na kształt tracera questów więc do celu biegło się za strzałką, tu pewnie tego nie ma i nie będzie (są questy?).

Skąd wy wszyscy macie dostęp do bety, ten full loot brzmi nieźle trzeba przyznać, ale płacenie za jakąś wczesną alfę 50 ojro to trochę moim zdaniem przesada.

Autor:  joshe [ 20 lis 2009, 06:14 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Mendol napisał(a):
na to liczymy.

Jak noob nie będzie miał się gdzie sensownie rozwinąć quitnie. Co zresztą widać po dfo ;). Brak mapy to jakieś novum. Moim optymistycznym zdaniem po jakimś czasie pojawią się mapki w stylu automapy do ultimy.

Dlaczego ma quitnąć? W 3h każdy spokojnie opanuje podstawy gry (zwłaszcza walki). Dalsze 3 podskiluje nieco postać, żeby móc obronić się w pvp. A pozostałe z 17h podczas których żaden gracz nie może mu zrobić kuku własnoręcznie (chyba że go zepchnie z urwiska) może przeznaczyć na crafting. A potem niech mu się wiedzie w niebezpiecznym świecie, w którym byle wilczur to kawał bestii. I dobrze byłoby nie wdepnąć w sam środek gankowskiego gówna.

Mark24 napisał(a):
brak mapy to nie novum - było tak w EQ2. Imho brak mapy słabo się sprawdza... W EQ2 było chociaż coś na kształt tracera questów więc do celu biegło się za strzałką, tu pewnie tego nie ma i nie będzie (są questy?).


Pewnie że brak mapy to nie nowina. Tak jak cała góra innych dupereli. Sęk w tym że połączenie choć kilku takich rzeczy powoduje nie arytmetyczne tylko logarytmiczne zwiększenie trudności i to jest imo zajebiste.
Cookie cutterów już mam powyżej ciasnego otworu w dupie. Co to za gra gdy po odejściu od kompa po 15 sec włącza się tryb afk (nie wiem, jakiś dymek, wygaszacz czy co tam się w WoWie dzieje). Siada taki typ po dłuższej chwili do kompa i jedzie kolejny raid. Tutaj co najwyżej zobaczy swojego trupa, o ile nikt nie zagra jego czaszką w łupanego na maczugi ;]

Szkoda że nie będzie zaawansowanej fizyki w ruchu postaci (nie pamiętam jak się nazywa technologia z GTA4), ale wtedy to chyba triplie sli na gtx 295 by dostał czkawki przy 20 vs 20.
Ragdoll trochę siermiężnie wygląda obecnie, ale dobrze że w ogóle jest.

Cytuj:
Skąd wy wszyscy macie dostęp do bety, ten full loot brzmi nieźle trzeba przyznać, ale płacenie za jakąś wczesną alfę 50 ojro to trochę moim zdaniem przesada.


Odnośnie full loota, to na razie doświadczyłem raczej full dropa.
Dobrze że kowal wręcza już od dłuższego czasu bazowy equipment (siekierka + jakieś łachy). Stawiam na to, że wymaksowanie skilla "axe" będzie jedną z podstawowych czynności.

W lokalizacji startowej w której spawnowałem, było ~25 ludzi.
Kilku się prało, połowa zbierała materiały do craftingu, kilku afk, a reszta waliła w huja przeszkadzając innym.
We wioskach bywa dużo więcej ludu niż w mieście khur_cośtam.

Pisał tu kto o magicznej niewidzialnej barierze. Jeśli po drugiej stronie była pustka i do tego napisy "closed terrain" czy cuś takiego to wszystko jest ok. Tylko połowa mapy -kilka małych spotów jest dostępna w becie.


Do tych co grają, macie może tak bliżej pod 1sec niż w okolicach zakładanych 500ms laga przy klepaniu bronią białą jakiego zwierza ?

Autor:  tomugeen [ 20 lis 2009, 08:28 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Sęk w tym że połączenie choć kilku takich rzeczy powoduje nie arytmetyczne tylko logarytmiczne zwiększenie trudności i to jest imo zajebiste.

Jestes pewien, ze o to chodzilo?

Autor:  Mendol [ 20 lis 2009, 08:39 ]
Tytuł: 

ja wczoraj mialem lagi jakies dziwne. swiat wyglada ok, ale animacja postaci i walki nadal masakruje ;/ chyba jakos po dfo brakuje mi troche wiekszej dynamiki.

Strona 65 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team