mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 20 lis 2009, 10:50 
Cytuj  
Mnie wczoraj lagowało jak ch, ludziki i konie biegały w powietrzu, ale zmian sporo w stosunku do stanu 2 patche temu. Najważniejsze to nie miałem przyjemność przetestować detekcji hitów. Jeśli będzie nadal tak jak było to lipa niestety.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 20 lis 2009, 11:26 
Cytuj  
Ściągnąłem rano nowego super patcha oznaczonego dumnie 0,9x. Pierwsze co rzuca się w oczy to nowy ekran logowania. Konto oczywiście było wipniete więc zacząłem zakładać nową postać i...tutaj zacząłem walić gruchę:) Jest to zupełnie diametralnie zmieniona faza w porównaniu do poprzednich wersji. Wszystko zaczęło mieć ręce i nogi. Wszystko wygląda ładnie graficznie, wybór rasy jest przedstawiony wizualnie nie tylko tekstowo, po wyborze rasy wybiera się pochodzenie. Po prostu bajka. Wybór statystyk itd. Przyjemnie się to wszystko robi. I można na koniec wpisać name i uwaga surname:) Nie pograłem za długo bo musiałem do roboty lecieć ale udało mi się włączyć ekran skilli (wszystko jest ułożone w drzewko które rozwija się jak naciśnie się + np. crafting -> lumberjacking, mining itd.) Jest sporo nowych skili jak np.Domestic ale jeszcze nie wiem do czego służą...Ogólnie wygląda na grywalną produkcję. Jestem dobrej myśli że wszystko będzie ok:)


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 lis 2009, 11:40 
Cytuj  
jak dla mnie się za bardzo spinają z tym grudniowym terminem. Życzę im wszystkiego najlepszego i stąd moje obawy. Na papierze to jest dla mnie gra-miód i nie chciałbym aby failowali jak dfo. lepiej odłożyc premierę i dopracować to co jest do dopracowania niż wydawać kastrata.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 20 lis 2009, 11:50 
Cytuj  
Ossur napisał(a):
jak dla mnie się za bardzo spinają z tym grudniowym terminem. Życzę im wszystkiego najlepszego i stąd moje obawy. Na papierze to jest dla mnie gra-miód i nie chciałbym aby failowali jak dfo. lepiej odłożyc premierę i dopracować to co jest do dopracowania niż wydawać kastrata.


A co Tobie przeszkadzają błędy? One są i będą. Mogą jeszcze robić tę grę 5 lat i tak na końcu okaże się że jest zbugowana milionem małych dziurek. Popatrz na DFO. Też robili ją 7 lat! Myślisz że pół roku by coś zmieniło. Tak się składa że w tego typu produkcjach większość błędów wyłazi dopiero po premierze. Ważne jest żeby były na bieżąco usuwane i będzie git. Dla mnie MO jest zupełnie grywalne jak na dzień dzisiejszy i można spokojnie ją wydać.


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2009, 20:45 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
joshe napisał(a):
Sęk w tym że połączenie choć kilku takich rzeczy powoduje nie arytmetyczne tylko logarytmiczne zwiększenie trudności i to jest imo zajebiste.

Jestes pewien, ze o to chodzilo?


na pewno nie chodziło mi o kolejną grę ze strzałkami na minimapie czy gwiazdki nad głowami NPC ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 20 lis 2009, 22:05 
Cytuj  
Wyczaił ktoś o co chodzi z tym nowym systemem skilli? Ścinam drewno rośnie woodcutting ok, kopie w skałce rośnie mining też ok. Oba skille wchodzą do skillcapa (800) ale jednocześnie używając jednego z powyższych rośnie też skill Gathering (który nie wchodzi do skillcapa) tylko sobie rośnie. Tak więc przy 50 woodcutta i 50 mining mam 64 gathering. I teraz jak to będzie? Jak gathernig doleci do 100 to co oba skille pod nim zatrzymają się i nie będą gainować? Jak to jest? Obczaił ktoś o co chodzi z tym drzewkiem skilli teraz?


_________________
LaMoon#2988

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lis 2009, 22:20 
Cytuj  
Ja tam nie mam nic przeciwko strzałkom na minimapie, party i tp. Jeśli nie będzie takich w grze pojawi się jakaś "automapa". Bo chyba nie wyobrażacie sobie biegania na pvp z szukającą się pół godziny ekipą ;).

@Lamoon, bugi będą i faktycznie ważniejsze by naprawiać je na bieżąco a nie co pół roku ;). Niemniej jeśli trzeba niech dadzą sobie kilka miesięcy więcej na dopracowanie gry.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 20 lis 2009, 22:25 
Cytuj  
17 listopada wprowadzili nowego klienta 0,9x dzisiaj wieczorkiem jak się logowałem już leciał patch ~100 megsów naprawiający pomniejsze bugi. Myślę że chłopaki ze SV robią dobrą robotę i nie czekają na cholera wie co a od razu reagują żeby eliminować bugi:)


_________________
LaMoon#2988

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2009, 09:47 
Cytuj  
Jest ktoś chętny udostępnić betę tak, żebym mógł zobaczyć co i jak(odpłatnie)

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lis 2009, 12:40 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Wyczaił ktoś o co chodzi z tym nowym systemem skilli? Ścinam drewno rośnie woodcutting ok, kopie w skałce rośnie mining też ok. Oba skille wchodzą do skillcapa (800) ale jednocześnie używając jednego z powyższych rośnie też skill Gathering (który nie wchodzi do skillcapa) tylko sobie rośnie. Tak więc przy 50 woodcutta i 50 mining mam 64 gathering. I teraz jak to będzie? Jak gathernig doleci do 100 to co oba skille pod nim zatrzymają się i nie będą gainować? Jak to jest? Obczaił ktoś o co chodzi z tym drzewkiem skilli teraz?


gathering dotyczy raczej tego ile jednocześnie zbierasz. Miałem wrażenie że wpływa również na max obciążenie.
A co do trenowania skillsów, to będą one rosnąć tak długo, jak tylko master skilla masz na stówę oraz wystarczająco wolnych pktów w całej puli.


Havok napisał(a):
@Lamoon, bugi będą i faktycznie ważniejsze by naprawiać je na bieżąco a nie co pół roku ;). Niemniej jeśli trzeba niech dadzą sobie kilka miesięcy więcej na dopracowanie gry.

SV już pokazało jak szybko łata bugi i fixuje inne rzeczy. Wystarczy zajrzeć do changelogów.

Jeszcze dorzucą minigierki do craftingu, zarządzanie gildiami i dopracują wszystko co już jest i w zasadzie lista podstawowych ficzerów, z którymi MO miało wejść do RC jest ukończona.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2009, 12:51 
Cytuj  
roball napisał(a):
A wyslales kabel? ;)


Robal a pomyslales zanim napisales tego posta ??

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2009, 12:54 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
roball napisał(a):
A wyslales kabel? ;)


Robal a pomyslales zanim napisales tego posta ??


Dam Ci 1 internet jak zamilkniesz

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2009, 13:27 
Cytuj  
siebie cytujesz? WTF.

Lepiej napisz V jak pvp teraz wyglada, da sie kogos zbic i ograbic ? Czy andal taki de-synch?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2009, 14:08 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
zaboleq napisał(a):
roball napisał(a):
A wyslales kabel? ;)


Robal a pomyslales zanim napisales tego posta ??


Dam Ci 1 internet jak zamilkniesz



Oo mój błąd :]

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 lis 2009, 19:50 
Cytuj  
joshe napisał(a):
lamoon napisał(a):
Wyczaił ktoś o co chodzi z tym nowym systemem skilli? Ścinam drewno rośnie woodcutting ok, kopie w skałce rośnie mining też ok. Oba skille wchodzą do skillcapa (800) ale jednocześnie używając jednego z powyższych rośnie też skill Gathering (który nie wchodzi do skillcapa) tylko sobie rośnie. Tak więc przy 50 woodcutta i 50 mining mam 64 gathering. I teraz jak to będzie? Jak gathernig doleci do 100 to co oba skille pod nim zatrzymają się i nie będą gainować? Jak to jest? Obczaił ktoś o co chodzi z tym drzewkiem skilli teraz?


gathering dotyczy raczej tego ile jednocześnie zbierasz.

wydaje ci się, ponieważ w logu nie wypisuje ze ci siła rośnie, siła przekłada się na max udźwig.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 21 lis 2009, 21:45 
Cytuj  
Zapodałem na noc kopanie rudy. Na kopaniu rosną staty str. i const. Efekt poranny: 9x str (zaczynałem z ~20 a max jaki mogę mieć to cyba 110) i 8x costit. (było też ~20 też max ~100) no i skille Gathering na 100 i Mining też na 100...Hmmm co Wy na to? Nie wiem czy to tylko efekt bety bo może po premierze taki wynik nie będzie możliwy...


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 21 lis 2009, 22:33 
Cytuj  
Takie właśnie ma być tempo skillowania, żeby w max tydzień mieć wymaksowaną postać, przynajmniej takie były dotychczasowe zapowiedzi devsów.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2009, 23:53 
Cytuj  
no pamietaj zeby cap'a ustawic na mining ;)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 22 lis 2009, 00:34 
Cytuj  
Mendol jakiego capa?:) Capa masz ogólnego 800 zrobiłem jak narazie 100 miningu i z 60 woodcuttera:)


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lis 2009, 00:47 
Cytuj  
800? e i tak za malo hehe

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.