MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 66 z 149

Autor:  Viracept [ 20 lis 2009, 10:50 ]
Tytuł: 

Mnie wczoraj lagowało jak ch, ludziki i konie biegały w powietrzu, ale zmian sporo w stosunku do stanu 2 patche temu. Najważniejsze to nie miałem przyjemność przetestować detekcji hitów. Jeśli będzie nadal tak jak było to lipa niestety.

Autor:  lamoon [ 20 lis 2009, 11:26 ]
Tytuł: 

Ściągnąłem rano nowego super patcha oznaczonego dumnie 0,9x. Pierwsze co rzuca się w oczy to nowy ekran logowania. Konto oczywiście było wipniete więc zacząłem zakładać nową postać i...tutaj zacząłem walić gruchę:) Jest to zupełnie diametralnie zmieniona faza w porównaniu do poprzednich wersji. Wszystko zaczęło mieć ręce i nogi. Wszystko wygląda ładnie graficznie, wybór rasy jest przedstawiony wizualnie nie tylko tekstowo, po wyborze rasy wybiera się pochodzenie. Po prostu bajka. Wybór statystyk itd. Przyjemnie się to wszystko robi. I można na koniec wpisać name i uwaga surname:) Nie pograłem za długo bo musiałem do roboty lecieć ale udało mi się włączyć ekran skilli (wszystko jest ułożone w drzewko które rozwija się jak naciśnie się + np. crafting -> lumberjacking, mining itd.) Jest sporo nowych skili jak np.Domestic ale jeszcze nie wiem do czego służą...Ogólnie wygląda na grywalną produkcję. Jestem dobrej myśli że wszystko będzie ok:)

Autor:  Ossur [ 20 lis 2009, 11:40 ]
Tytuł: 

jak dla mnie się za bardzo spinają z tym grudniowym terminem. Życzę im wszystkiego najlepszego i stąd moje obawy. Na papierze to jest dla mnie gra-miód i nie chciałbym aby failowali jak dfo. lepiej odłożyc premierę i dopracować to co jest do dopracowania niż wydawać kastrata.

Autor:  lamoon [ 20 lis 2009, 11:50 ]
Tytuł: 

Ossur napisał(a):
jak dla mnie się za bardzo spinają z tym grudniowym terminem. Życzę im wszystkiego najlepszego i stąd moje obawy. Na papierze to jest dla mnie gra-miód i nie chciałbym aby failowali jak dfo. lepiej odłożyc premierę i dopracować to co jest do dopracowania niż wydawać kastrata.


A co Tobie przeszkadzają błędy? One są i będą. Mogą jeszcze robić tę grę 5 lat i tak na końcu okaże się że jest zbugowana milionem małych dziurek. Popatrz na DFO. Też robili ją 7 lat! Myślisz że pół roku by coś zmieniło. Tak się składa że w tego typu produkcjach większość błędów wyłazi dopiero po premierze. Ważne jest żeby były na bieżąco usuwane i będzie git. Dla mnie MO jest zupełnie grywalne jak na dzień dzisiejszy i można spokojnie ją wydać.

Autor:  joshe [ 20 lis 2009, 20:45 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
joshe napisał(a):
Sęk w tym że połączenie choć kilku takich rzeczy powoduje nie arytmetyczne tylko logarytmiczne zwiększenie trudności i to jest imo zajebiste.

Jestes pewien, ze o to chodzilo?


na pewno nie chodziło mi o kolejną grę ze strzałkami na minimapie czy gwiazdki nad głowami NPC ;)

Autor:  lamoon [ 20 lis 2009, 22:05 ]
Tytuł: 

Wyczaił ktoś o co chodzi z tym nowym systemem skilli? Ścinam drewno rośnie woodcutting ok, kopie w skałce rośnie mining też ok. Oba skille wchodzą do skillcapa (800) ale jednocześnie używając jednego z powyższych rośnie też skill Gathering (który nie wchodzi do skillcapa) tylko sobie rośnie. Tak więc przy 50 woodcutta i 50 mining mam 64 gathering. I teraz jak to będzie? Jak gathernig doleci do 100 to co oba skille pod nim zatrzymają się i nie będą gainować? Jak to jest? Obczaił ktoś o co chodzi z tym drzewkiem skilli teraz?

Autor:  Havok [ 20 lis 2009, 22:20 ]
Tytuł: 

Ja tam nie mam nic przeciwko strzałkom na minimapie, party i tp. Jeśli nie będzie takich w grze pojawi się jakaś "automapa". Bo chyba nie wyobrażacie sobie biegania na pvp z szukającą się pół godziny ekipą ;).

@Lamoon, bugi będą i faktycznie ważniejsze by naprawiać je na bieżąco a nie co pół roku ;). Niemniej jeśli trzeba niech dadzą sobie kilka miesięcy więcej na dopracowanie gry.

Autor:  lamoon [ 20 lis 2009, 22:25 ]
Tytuł: 

17 listopada wprowadzili nowego klienta 0,9x dzisiaj wieczorkiem jak się logowałem już leciał patch ~100 megsów naprawiający pomniejsze bugi. Myślę że chłopaki ze SV robią dobrą robotę i nie czekają na cholera wie co a od razu reagują żeby eliminować bugi:)

Autor:  zaboleq [ 21 lis 2009, 09:47 ]
Tytuł: 

Jest ktoś chętny udostępnić betę tak, żebym mógł zobaczyć co i jak(odpłatnie)

Autor:  joshe [ 21 lis 2009, 12:40 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Wyczaił ktoś o co chodzi z tym nowym systemem skilli? Ścinam drewno rośnie woodcutting ok, kopie w skałce rośnie mining też ok. Oba skille wchodzą do skillcapa (800) ale jednocześnie używając jednego z powyższych rośnie też skill Gathering (który nie wchodzi do skillcapa) tylko sobie rośnie. Tak więc przy 50 woodcutta i 50 mining mam 64 gathering. I teraz jak to będzie? Jak gathernig doleci do 100 to co oba skille pod nim zatrzymają się i nie będą gainować? Jak to jest? Obczaił ktoś o co chodzi z tym drzewkiem skilli teraz?


gathering dotyczy raczej tego ile jednocześnie zbierasz. Miałem wrażenie że wpływa również na max obciążenie.
A co do trenowania skillsów, to będą one rosnąć tak długo, jak tylko master skilla masz na stówę oraz wystarczająco wolnych pktów w całej puli.


Havok napisał(a):
@Lamoon, bugi będą i faktycznie ważniejsze by naprawiać je na bieżąco a nie co pół roku ;). Niemniej jeśli trzeba niech dadzą sobie kilka miesięcy więcej na dopracowanie gry.

SV już pokazało jak szybko łata bugi i fixuje inne rzeczy. Wystarczy zajrzeć do changelogów.

Jeszcze dorzucą minigierki do craftingu, zarządzanie gildiami i dopracują wszystko co już jest i w zasadzie lista podstawowych ficzerów, z którymi MO miało wejść do RC jest ukończona.

Autor:  zaboleq [ 21 lis 2009, 12:51 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
A wyslales kabel? ;)


Robal a pomyslales zanim napisales tego posta ??

Autor:  zaboleq [ 21 lis 2009, 12:54 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
roball napisał(a):
A wyslales kabel? ;)


Robal a pomyslales zanim napisales tego posta ??


Dam Ci 1 internet jak zamilkniesz

Autor:  Aenima [ 21 lis 2009, 13:27 ]
Tytuł: 

siebie cytujesz? WTF.

Lepiej napisz V jak pvp teraz wyglada, da sie kogos zbic i ograbic ? Czy andal taki de-synch?

Autor:  zaboleq [ 21 lis 2009, 14:08 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
zaboleq napisał(a):
roball napisał(a):
A wyslales kabel? ;)


Robal a pomyslales zanim napisales tego posta ??


Dam Ci 1 internet jak zamilkniesz



Oo mój błąd :]

Autor:  Ossur [ 21 lis 2009, 19:50 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
lamoon napisał(a):
Wyczaił ktoś o co chodzi z tym nowym systemem skilli? Ścinam drewno rośnie woodcutting ok, kopie w skałce rośnie mining też ok. Oba skille wchodzą do skillcapa (800) ale jednocześnie używając jednego z powyższych rośnie też skill Gathering (który nie wchodzi do skillcapa) tylko sobie rośnie. Tak więc przy 50 woodcutta i 50 mining mam 64 gathering. I teraz jak to będzie? Jak gathernig doleci do 100 to co oba skille pod nim zatrzymają się i nie będą gainować? Jak to jest? Obczaił ktoś o co chodzi z tym drzewkiem skilli teraz?


gathering dotyczy raczej tego ile jednocześnie zbierasz.

wydaje ci się, ponieważ w logu nie wypisuje ze ci siła rośnie, siła przekłada się na max udźwig.

Autor:  lamoon [ 21 lis 2009, 21:45 ]
Tytuł: 

Zapodałem na noc kopanie rudy. Na kopaniu rosną staty str. i const. Efekt poranny: 9x str (zaczynałem z ~20 a max jaki mogę mieć to cyba 110) i 8x costit. (było też ~20 też max ~100) no i skille Gathering na 100 i Mining też na 100...Hmmm co Wy na to? Nie wiem czy to tylko efekt bety bo może po premierze taki wynik nie będzie możliwy...

Autor:  Viracept [ 21 lis 2009, 22:33 ]
Tytuł: 

Takie właśnie ma być tempo skillowania, żeby w max tydzień mieć wymaksowaną postać, przynajmniej takie były dotychczasowe zapowiedzi devsów.

Autor:  Mendol [ 21 lis 2009, 23:53 ]
Tytuł: 

no pamietaj zeby cap'a ustawic na mining ;)

Autor:  lamoon [ 22 lis 2009, 00:34 ]
Tytuł: 

Mendol jakiego capa?:) Capa masz ogólnego 800 zrobiłem jak narazie 100 miningu i z 60 woodcuttera:)

Autor:  Mendol [ 22 lis 2009, 00:47 ]
Tytuł: 

800? e i tak za malo hehe

Strona 66 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team