MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 70 z 149

Autor:  karloss_g [ 24 lis 2009, 23:21 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Mark24 napisał(a):
Co ja tam kuźwa mam biegać i tamować dziki czy rąbać drzewo przez cały miesiąc...?

byłby już czas dowiedzieć się na czym polega RPG :)

na odgrywaniu roli drwala? to już lepiej kupić jakąś tanią siekierkę w castoramie i wio do lasu ;p

Autor:  joshe [ 24 lis 2009, 23:24 ]
Tytuł: 

karloss_g napisał(a):
na odgrywaniu roli drwala? to już lepiej kupić jakąś tanią siekierkę w castoramie i wio do lasu ;p


Jeszcze okulary z technologią augmented reality i można się bawić :D

Autor:  Mark24 [ 25 lis 2009, 00:09 ]
Tytuł: 

joshe - sandbox moim zdaniem nie ma nic wspólnego z RPG.
Chociaż dla ciebie pewnie ma - jak miałeś 3 lata mama wsadzała cie z kolegą do piaskownicy, waliliście się łopatkami po głowie i sypali piachem w oczy a wyobrażaliście sobie, że to pojedynek na śmierć i życie wielkich rycerzy.

Bo nie rozumiem tego twojego tekstu, co mam udawać, że się świetnię bawię, bo twórcy spierdolili dokładnie wszystko co się dało zjebać. Logując się do gry nawet do mmorpg mam nadzieję na to, że świat gry, mechanika, story itp. mnie wciagnie. A tutaj - świat jest pusty lub prawie pusty, mechanika w powijakach a story - w ogóle brak. Szczerze to ja wolę rpg w prawdziwej piaskownicy z łopatkami i wiaderkami...

Autor:  lamoon [ 25 lis 2009, 01:39 ]
Tytuł: 

Świat DFO też jest pusty (nawet miejsca z mobami są spawnowalne tylko) nie ma mobow non-settled wandering czy jakoś tam. Dopiero w tym nowym exp mają wprowadzić zmiany że będą jakieś tam non agressive mob które będzie można zabić dla craft itemów itd. A jednak DFO...toż to już prawie rok jak się trzyma;)

Autor:  joshe [ 25 lis 2009, 02:28 ]
Tytuł: 

Mark24: zapomniałeś dodać smoka do opowieści :D

Nie wiem tylko dlaczego tak jad toczysz. Skoro się MO nie podoba a SV to amatorzy, to więcej sensownego chyba nic nie usłyszymy. Określiłeś się już kilka razy i wcale nie zmieniło to mojego nastawienia do tej gry na chwilę obecną.
W głównej mierze z braku obiektywności i sensownych argumentów w tym co mówisz. Ale skoro tylko szwancole wielkości nogi były jedynym (wątpliwym) atutem, który przykuł twoją uwagę, to już nie moja sprawa.

Autor:  grey_cinnamon [ 25 lis 2009, 07:46 ]
Tytuł: 

Heja,

To w ogóle jakieś bzdury są, wszędzie golizna, pustki, devsi sobie żarty robia...

http://www.youtube.com/watch?v=do3gSKMj518

Pozdro.

Autor:  Mendol [ 25 lis 2009, 08:27 ]
Tytuł: 

super sie wchodzi w konia co?
chce wspierac takie male projekty. kupilem pre order. ale kurwa ile mozna?
zamiast sie skupic na zrobieniu chociaz czesci rzeczy w miare dobrze to sv zaszalalo i chce dac WIECEJ. szkoda tylko, ze nie grywalnych.
animacje sa tak chusteczkowe, ze dfo przy nich to arcydzielo. combat...
no moze niektorym sie podoba ale biorac pod uwage, ze to fps to kazde opoznienie powoduje, ze trafiamy w pustke. co widac na filmiku. i wszystko jakies takie slamazarne.
serio jesli chodzi o wykonanie to wiekszosc darmowek jest lepiej pod tym wzgledem zrobionych niz MO.
a jesli chodzi o pomysly, idee. sa zajebiste to fakt. ale do wykonania i wdrozenia w ciagu 2 lat, po tym okresie otrzymamy fajny produkt.

Autor:  Mark24 [ 25 lis 2009, 09:27 ]
Tytuł: 

joshe - jeszcze zabroń mi tutaj pisać, bo obrażam Twoją gre ;)
Konia też widziałem już od środka.
Combat jest opóźniony jakieś 1-2s. Nie wiem z jakiego powodu - do tego te wyprowadzanie ciosów conajmniej śmierdzi - rozmach bierzemy przez 1s, bo generalnie walka przypomina walkę anemików/paralityków.

Nie przewidują by po premierze grało w to więcej osób niż teraz.
A jad toczę bo przez posty takie jak Twoje wywaliłem 50 euro na produkt który jest w fazie pre-alfa. Więc moze ktoś przeczyta moje posty i zastanowi się czy też wywalić te 50 euro i dostać pusty świat, chujowy combat, chujową grafikę, animację, performance, sterowanie z dupy, ale za to MA BYĆ full loot, housing, craft, gathering i PENISY.

Jak oni to wydadzą teraz to chyba posypią się pozwy sądowe

Autor:  zaboleq [ 25 lis 2009, 09:55 ]
Tytuł: 

Obecnie od 5 minut wisze na proceddint to logging tylko jakim cudem jak klient ma z 4 GB :| ??

W ogóle jak to się patchuje bo jak klikam na "updejtera" w katalogu z MO to w ogóle nie rusza :/ a z klienta ściąga tylko jakiś 500kB plik bodajże i mogę wcisnąć play - tak jakby w ogóle pilków do zassania nie widziało :|

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 25 lis 2009, 09:59 ]
Tytuł: 

Zalamujecie mnie troche. Wyglada na to, ze doprawcowany (a przynajmniej grywalny) produkt sa wstawie wydac wielkie studia za wielkie pieniadze. Z tym, ze wtedy chca trafic w gust wiekszosci, wiec na innowacyjnosc i powiew swiezosci nie mozna liczyc.

Autor:  Mendol [ 25 lis 2009, 10:37 ]
Tytuł: 

nie do konca. po prostu male studia porywaja sie z motyka na slonce.
chca za dobrze. niech sie skupia na podstawowych rzeczach w grze typu melee, magia, archery. jakis podstawowy crafting i tyle. jak dla mnie mounty i domki mozna naprawde dodac pozniej. co z tego, ze moge sobie zbudowac chatke skoro walka mnie odrzuca. to juz serio wole dfo.

Autor:  lamoon [ 25 lis 2009, 10:51 ]
Tytuł: 

Wracając do tematu 'combat'. Faktycznie walka jest mało dynamiczna, nawet zwykłym sztylecikiem macha się bardzo wolno, ale nie o tym chciałem. Ktoś tutaj narzekał że trafiał w próżnie. Kolego jeden z drugim...ile miałeś za przeproszeniem skilla walki tym czym machałeś (toporkiem, mieczem czy czym tam jeszcze można ;))??? Bo zakładam że pewnie za dużo nie pograłeś i było to jakieś 10% a może nawet nie. To nie DFO że wchodzi każdy cios a skill jest z dupy, ew.wpływa delikatnie na obrażenia. Tutaj jest jak w UO. Jak masz chuja skilla walki to będziesz machał w próżnię. Nie wiem czy tylko ja grałem tutaj nałogowo w UO?:) Przecież tam było tak samo! Miałeś 10% np. walki mieczem, tyle samo taktyki i anatomii to mogłeś machać do jutra. Stałeś koło mobka i słyszałeś świst powietrza a tylko co któryś cios tam wchodził. Tutaj jest tak samo.
Wiem o czym mówię bo zapuściłem na noc machanie mieczem nad NPCem:)) I wiem jaka jest różnica pomiędzy 1% a np 60% :)

Autor:  tomugeen [ 25 lis 2009, 11:28 ]
Tytuł: 

Pozostaje miec nadzieje, ze gra pol roku / rok po premirze bedzie warta pieniedzy, a nowy gracz nie bedzie spotykal sie ze skillowa przepascia. Tydzien ma zrobienie sensownego charka, aye?

Autor:  Viracept [ 25 lis 2009, 11:40 ]
Tytuł: 

2dni na makrze tomu, 2dni :]

Autor:  zaboleq [ 25 lis 2009, 11:48 ]
Tytuł: 

Ciekawi mnie tylko czy wszyscy są tak zaślepieni czy po prostu każdy topic na forum mo typu "this will fail" etc jest systematycznie usuwany ?

Autor:  Ossur [ 25 lis 2009, 12:03 ]
Tytuł: 

jest sporo tematów na temat niedoróbek i tego że nie powinni z tego właśnie względu wypuszczać gry teraz. To nie forum AV... :p

Autor:  ubeck [ 25 lis 2009, 12:04 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Miałeś 10% np. walki mieczem, tyle samo taktyki i anatomii to mogłeś machać do jutra. Stałeś koło mobka i słyszałeś świst powietrza a tylko co któryś cios tam wchodził.


Przypomina mi sie GTA: San Andreas. Kumpel pyta jak wrazenia, a ja mowie, ze model jazdy jakis z dupy wziety. On sie pyta, ile mam driving skill. Ja mowie, ze pewnie niewiele, bo duzo nie jezdzilem. Jak nabijesz driving skill bedzie ok. A ja se pomyslalem: "aha, czyli najpierw musze sie meczyc z jakims chujowym modelem, bo nie mam skilla wbitego, zeby pozniej pojezdzic se normalnie. To juz wole stare rozwiazanie, kiedy zadnego skilla nie bylo".
Wniosek taki, ze tworcy chyba mysla, ze im wiecej skilli do wbicia tym lepsza gra, ale IMO czasami bywa na odwrot.

Autor:  lamoon [ 25 lis 2009, 12:08 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
lamoon napisał(a):
Miałeś 10% np. walki mieczem, tyle samo taktyki i anatomii to mogłeś machać do jutra. Stałeś koło mobka i słyszałeś świst powietrza a tylko co któryś cios tam wchodził.


Przypomina mi sie GTA: San Andreas. Kumpel pyta jak wrazenia, a ja mowie, ze model jazdy jakis z dupy wziety. On sie pyta, ile mam driving skill. Ja mowie, ze pewnie niewiele, bo duzo nie jezdzilem. Jak nabijesz driving skill bedzie ok. A ja se pomyslalem: "aha, czyli najpierw musze sie meczyc z jakims chujowym modelem, bo nie mam skilla wbitego, zeby pozniej pojezdzic se normalnie. To juz wole stare rozwiazanie, kiedy zadnego skilla nie bylo".
Wniosek taki, ze tworcy chyba mysla, ze im wiecej skilli do wbicia tym lepsza gra, ale IMO czasami bywa na odwrot.


Mortal Online nie jest grą dla Ciebie, przykro mi:(

Autor:  Mark24 [ 25 lis 2009, 12:11 ]
Tytuł: 

w tym momencie to nawet nie jest gra lamoon. to nawet nie beta gry, ba ja nie nazwałbym tego alfą. A na pewno w takim stanie jak jest teraz nie powinna być pokazywana światu.

Autor:  Aenima [ 25 lis 2009, 12:28 ]
Tytuł: 

lubie posty marka sa takie rzeczowe i poparte dowodami.

Strona 70 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team