MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 74 z 149

Autor:  tomugeen [ 26 lis 2009, 15:15 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
tomugeen: czy niewygodną czynnością jest stanie na spocie i używanie skilla/czaru AoE, aby w tym celu odpalić makro ?

Oczywiscie. Kazda zamiane 2 klikniec w jedno lub petla to dla mnie wieksza wygoda.

Ale nie odchodzmy juz od MO.

Autor:  lamoon [ 26 lis 2009, 15:24 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
z inventory też nie można niczego wywalić (normalnymi sposobami może sa do tego odpowiednie komendy aka "remove 1000x stone from inventory now pls thx bye")


Znów błąd. Można wywalić z inwentory i to prościej niż myślisz. Jak masz okno inwentory to na górze okna masz taki pasek z napisem...uwaga...DESTROY :) Hmm do czego on może służyć?

Mark24 napisał(a):
nie wiem jak tam można rozdzielić przedmioty.


Z Shiftem tak jak w większości tego typu produkcji.

Autor:  Mark24 [ 26 lis 2009, 16:13 ]
Tytuł: 

nie, nie lamoon nie kłam.
Po pierwsze źle i nie z każdym przedmiotem działa drag&drop.
Po drugie owszem z shiftem można podzielić, ale ja próbowałem TAK JAK W WIĘKSZOŚCI TEGO TYPU PRODUKCJI nacisnąć shift i od razu przenieć podzieloną cześć do innego okienka. Nie da się - zjebane.
Trzeba podzielić i przenieść w zakresie włąsnego inventory, potem dopiero klik prawym przyciskiem myszy i przedmiot przeskakuje do okienka trade.

Ja proszę, niech te barany zaczną od podstaw, bo pierwszy raz od 20 lat spotkałem się z grą gdzie trzeba czytać instrukcję obsługi by wykonać podstowe czynności, które w innych produkcjach od 20 lat są intuicyjne.

Paska z napisem destroy nie zauważyłem - tak to jest jak ktoś mało zdolny artystycznie tworzy takie rzeczy w paincie. W innych tego typu produkcjach wystarczyło drag&dropem przenieść niechciany itemek poza okno inventory i ewentualnie dostawało się komunikat czy na pewno chcemy go wywalić. Ale fakt faktem oni nie potrafią poprawnie zrobić drag&dropa - rotfl, jakiś rok temu zrobiłem drag&dropa w php :/

POdejrzewam, że to całe zjebane sterowanie to jest totalny brak znajomości enginu unreala. Oni po prostu nie potrafią przejść na standardowy system obracania się przy wciśniętym prawym klawiszu myszy. Nie było takiej opcji do odhaczenia i się wyłożyli. Podobnie z tym drag&dropem - nie ma w enginie - nie potrafią zaimplementować i tyle.
Z drugiej strony jak na takich amatorów to i tak daleko zaszli - ale cała reszta to trochę kiepskiej grafiki i drobne/kosmetyczne przeróbki enginu (pewnie polegające na włączeniu/wyłączeniu pewnych opcji).

Autor:  lamoon [ 26 lis 2009, 16:26 ]
Tytuł: 

Mówiliśmy o dzieleniu nie o przenoszeniu, a to rzeczywiście jest zjebane. Trzeba najpierw podzielić to w swoim plecaku żeby później ew.przenieść do banku np. Dupne to ale tak właśnie jest.
Na całe szczęście te niedogodności nie za bardzo wpływają na gameplay. Dla mnie może być zjebane drag/drop/destory itemków jak będzie działała poprawnie mechanika i będzie miodnie:)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 26 lis 2009, 16:26 ]
Tytuł: 

Jakbym czytal opoznione dziecko, ktore sie pogubilo bo mu przycisk "destroy" przeniesli w inne miejsce, albo dana funkcjonalnosc jest rozwiazana inaczej niz w produkcji ktore znal do tej pory.

Autor:  Mark24 [ 26 lis 2009, 17:30 ]
Tytuł: 

idź stąd przygłupie ty tego na oczy nawet nie widziałeś.
Właśnie doświadczyłem na własnej skórze jak ta gra będzie wyglądała w przyszłości:
stamowałem sobie gazelkę tuż za murem miasta i radośnie spamuje sobie z makra "protect me" coby skilla wbić.
Podjeżdża dwóch rycerzyków na koniach i w 2 ciosy rozkładają mnie na łopatki :)


W sumie może coś z tej gry będzie, ale serio powinni zatrudnić do tej swojej firmy w garażu u cioci jakiegoś programistę z krwi i kości, zeby wyprowadził niektóre rzeczy na prostą i nie będzie tragedii.


btw znalazłem najlepsze miejsce do skillowania walki - napierdzielać priesta - nie trzeba długo biegać w razie czego, a jak jakiś baran podjedzie to jeden klik i jesteśmy z powrotem na nogach :)

w kilka godzin da się wyskillować to co się chce, ale jest jakieś zabezpieczenie servera - jak "protect me" waliłem co 0.5s to wyrzuca z serwera ale skill ładnie zapieprza.

Autor:  Mendol [ 26 lis 2009, 17:43 ]
Tytuł: 

joshe 'wchodzenie' w konia, czy w 'drzewo' przy rabaniu nazywasz poprawiona animacja?

Autor:  lamoon [ 26 lis 2009, 17:47 ]
Tytuł: 

Mark24 - pierwszy exploiter MO 8)
A tak poważnie...kolejna sprawa którą przeoczyłeś. Stamowanie zwierza to jedno, nie wiem czy przeoczyłeś czy niedoczytałeś poradnik do końca ale istnieje także taka komenda jak LOYALTY. Wklepujesz i wyswietla Tobie w liczbie jak bardzo zwierzę jest do Ciebie przywiązane (np. 356/1100). I teraz spamowanie jakiejkolwiek komendy czy to follow me, czy attack, czy protect me powoduje że ów współczynnik zaczyna spadać. Jak spadnie za nisko zwierzę ma Cię gdzieś i się uwalnia. Proste. Do podnoszenia ów służy z kolei komenda FEED <nazwa zwierza> czyli w Twoim przypadku FEED DupaXX. To tyle narazie. Jakbyś miał jeszcze jakieś problemy z MO i czegoś nie wiedział / niedoczytał to nie ma problemu...pomożemy!:)

Autor:  Mark24 [ 26 lis 2009, 18:13 ]
Tytuł: 

loyality mnie średnio interesuje

w sumie taming i tak jest bez sensu - to znaczy gdyby działał ok, to miałby sens, ale komenda "follow me" to porażka, zwierzę urywa się po dwóch krokach albo w ogóle nie rusza... Przyprowadzenie jakiegoś razorbacka czy chociażby wilka pod miasto jest praktycnzie niemozliwe. Karmić karmiłem.

Własnie mi się MO wysypało do windy ze 3 razy w ciągu pół godziny. A miałem expić swordy :/

Druga sprawa bieganie - każdy może uciec co już zaczyna boleć. Ze schowanym orężem biegniesz jakieś 2x szybciej. Co lepsze chyba każdy biega z jednakową prędkością - ja przynajmniej nie miałem problemu uciec ani przed wilkiem ani przed gazelą. Agro chyba w ogóle jest losowe - czasami można wleźć na wilka i nic, a czasami przebieć w odległości 10m i zaczyna atakować.

Animacja porażka - co lepsze gra gubi wyświetlanie niektórych itemów - pomaga przelogowanie się, ale zdarzało mi się walczyć siekierką machając pustymi rękoma bo zgubiło jak ta siekierka ma wyglądać.

Bugowisko straszne :/

Autor:  lamoon [ 26 lis 2009, 18:20 ]
Tytuł: 

Oj oj oj...bluźnisz:) Taming nie ma sensu...Mark, dobry człowieku, taming to będzie jeden z najtrudniejszych jak nie najtrudniejszy skill do wbicia na 100. W czołówce będzie jeszcze magia. Wiem że dla Ciebie trudno zrozumieć i pojąć moje słowa, ale faktycznie jak ktoś nie grał w UO wcześniej to ma prawo nie rozumieć. Pomyśl teraz prowadzisz głupią krowę na smyczy, wiadomo jest o kant dupy, ale wobraź sobie jakby na końcu tej smyczy był...smok. To zmienia postać rzeczy prawda?:)

Autor:  zaboleq [ 26 lis 2009, 18:41 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Oj oj oj...bluźnisz:) Taming nie ma sensu...Mark, dobry człowieku, taming to będzie jeden z najtrudniejszych jak nie najtrudniejszy skill do wbicia na 100. W czołówce będzie jeszcze magia. Wiem że dla Ciebie trudno zrozumieć i pojąć moje słowa, ale faktycznie jak ktoś nie grał w UO wcześniej to ma prawo nie rozumieć. Pomyśl teraz prowadzisz głupią krowę na smyczy, wiadomo jest o kant dupy, ale wobraź sobie jakby na końcu tej smyczy był...smok. To zmienia postać rzeczy prawda?:)


Lamo czego ty sie podniecasz ?W uo stamowane ww czy zuczek runiczny czy inne badziewia w pvp kulaly a widzac obecny stopie nzaawansowania tej produkcji oraz fakt ze mega poteznych mobow tutaj zbyt duzo nie bedzie to racze spodziewaj sie dzikow/niedzwiedzi .AI stoi raczej na niskim poziomie i juz widze jak ktos tutaj tamuje smoka :F ...W UO tez taming sie wolno wbijalo ale tam przynajmniej reszta gry działała a nie to co tutaj...Sandbox ze zjebanym combatem :E...I po uj sie czlowiek tak napalał.

Autor:  lamoon [ 26 lis 2009, 19:23 ]
Tytuł: 

Zabo...w UO taming kulał??? :o :lol:

Autor:  Mendol [ 26 lis 2009, 19:44 ]
Tytuł: 

expansion do dfo zara przestan grac w tego mortala lamun.

Autor:  lamoon [ 26 lis 2009, 19:52 ]
Tytuł: 

Hmm nie kuś Mendol:) A Ty grasz czy też czekasz na exp DFO?:)

Autor:  Mark24 [ 26 lis 2009, 19:57 ]
Tytuł: 

Przecież ci tłumaczę - dlaczego taming zasysa - komenda "follow me" praktycznie nie działa, moby zupełnie nie potrafią znaleźć drogi, moja gazela stała i szmatała się pół metra od mostku a po drugiej stronie strumyka mnie lali..
W TYM MOMENCIE taming nie ma najmniejszego sensu.

Autor:  Mendol [ 26 lis 2009, 20:29 ]
Tytuł: 

czekamy. ale w 5 juz bedzie mozna pobiegac :)
a biorac pod uwage zapowiedzi (i to, ze nie spierdziela wiecej niz naprawia)
to moze znowu bedzie FAJNIE.

Autor:  Aenima [ 26 lis 2009, 20:30 ]
Tytuł: 

cz3,

Autor:  Mendol [ 26 lis 2009, 20:30 ]
Tytuł: 

by3

Autor:  lamoon [ 26 lis 2009, 20:36 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
czekamy. ale w 5 juz bedzie mozna pobiegac :)


Czymu u 5?:) A oni zamierzają wydać ten exp w tym tygodniu jeszcze?:)

Autor:  zaboleq [ 26 lis 2009, 20:56 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Zabo...w UO taming kulał??? :o :lol:


Może inaczej .Dla mnie taming w UO nie tyle kulał co przez mechanike/silnik/ai był mocno hmm ograniczony jeśli odnieść się do tego co np mają pety w wowie i co oferuje dziesiejsza technologia .Owszem komendy działały i pety się sprawdzały po zboundowaniu było mega :) ale taming i sposoby kierowania zwierzatkiem powinny zostać dostowane do czasów dziesiejszych i do tego co można zrobić za pomocą AI etc.Bezmyslne kopiowanie to raczej debilny pomysl .

Strona 74 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team