MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 75 z 149

Autor:  Mendol [ 26 lis 2009, 21:50 ]
Tytuł: 

no ty lam bedziesz 5 ;p
w tym mieli wydac ale juz cos pisza, ze moze sie pare dni przesunac :)

Autor:  lamoon [ 26 lis 2009, 22:11 ]
Tytuł: 

We will see:) Prawdę mówiąc to sam nie wiem czy od razu jak wydadzą expansiona odgrzewać konto czy poczekać parę dni na opinie...hmmm

Autor:  Arturnik [ 26 lis 2009, 22:49 ]
Tytuł: 

brakuje strony która podsumowywałaby zmiany w tym expansionie, bo ten dział na forum jest w ch nieczytelny.

Autor:  zaboleq [ 26 lis 2009, 22:59 ]
Tytuł: 

To nie dział o DFO:P

A tak na serio dość ważne pytanie.Ktoś zna odpowiedź jakim cudem ten combat pokazany na tym trailerze co był wypuszczony (in game footage) co koles jezdzil na koniku i walczyl z mobem z kanalach jakichs i trzymal torcha byl taki hmm plynny i animacja tez byla o niebo lepsza ?Grafa tez inaczej wygladala etc.To nie render przeciez;p?

Autor:  lamoon [ 26 lis 2009, 23:18 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
A tak na serio dość ważne pytanie.Ktoś zna odpowiedź jakim cudem ten combat pokazany na tym trailerze co był wypuszczony (in game footage) co koles jezdzil na koniku i walczyl z mobem z kanalach jakichs i trzymal torcha byl taki hmm plynny i animacja tez byla o niebo lepsza ?Grafa tez inaczej wygladala etc.To nie render przeciez;p?


Sam sobie zadaję to pytanie. Oglądam ten filmik od czasu do czasu i nie wiem czy może ten stan rzeczy jaki przedstawia teraz beta jest tylko chwytem marketingowym. Finalny produkt wygląda o niebo lepiej...bosz co ja gadam...już lepiej nie będę więcej dzisiaj pił browców....

Autor:  lamoon [ 26 lis 2009, 23:41 ]
Tytuł: 

A teraz moi drodzy filmik świeży jak poranne bułeczki w piekarni...
Trwa z 10 min obejrzyjcie i proszę o komentarze. Naprawdę uważacie że ta gra tak źle wygląda?????

http://www.youtube.com/watch?v=ZJFXaYbdGwE

Miłego oglądania:)

A tutaj mounted combat http://www.youtube.com/watch?v=7ocoXRAdfCc

Ja pierdole co wy chcecie co poniektórzy od tej gry?! Przecież to wygląda naprawdę nieźle! Chyba że to ja mam już jakieś haluny? Mounted combat wygląda podobnie jak w Mount&Blade co oczywiście jest na duży +

Autor:  joshe [ 27 lis 2009, 00:10 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
joshe 'wchodzenie' w konia, czy w 'drzewo' przy rabaniu nazywasz poprawiona animacja?

Hmm...3 razy wlazłem koniowi pod nogi i ani razu nie wlazłem w niego. Nie dostąpiłem zaszczytu dosiadania wierzchowca (jeszcze), zatem nie wiem w jakich warunkach występuje ten bug.
Co się zaś tyczy rąbania, to akurat rąbać się w tym momencie nie da ze względu na buga ;)
Ale w drzewo nie wlazłem tak na chama żeby się znaleźć w jego środku. Jedynie tak jakby teleport o kilka cm za daleko, ale postać automatycznie tak jakby wyjechała z obiektu.

Mowa o animacjach, natomiast czasem się zdarzy że postać innego gracza nie rusza się (stoi w miejscu z wyciągniętą siekierą) a de facto zbiera minerał. Nie o tym jednak mówię.
Animacje są zajebiste i płynne. Przyrównując to co było 4-5 miechów temu, to wtedy wyglądało to jak gra w roboty.


Craftowałem dzisiaj troszkę. Zajebiste rzeczy wychodzą.
Pig iron dobre do ciemnych itemów, ale dość kiepskie durability wychodzi. Dostałem kachola ze złota od innego gracza.
Wreszcie wycraftowanie itema o danym kolorze i atrybutach zależy od materiałów i ilości zużytej do jego stworzenia,a nie kompletny random.
Nie wiem jak będzie wyglądał advanced crafting (mam nadzieję że będą listy drop down, a nie klikanie w strzałki), ale już sam basic jest chyba najzajebistszym jaki widziałem w mmo.

Niestety, jeszcze nie doszedłem do combatu, ale po gadce z dwoma graczami ciągle nie wygląda to najlepiej.
Wszyscy mają obawy o ten zasrany combat i martwi mnie to.

edit: kurde, uciekła mi jedna strona odpowiedzi.
Zajarałem się tak prostym w istocie craftingiem. Ale jest naprawdę dobrze przemyślany. Kto wpadnie na zajebistą formułę na dany gear, będzie trzepał kasiorę jako crafter jak żaden inny. Wykosztuje się przy tym w huj.

Zaboleq: na trailerze w kanałach mam wrażenie ze postać wszystkie skille combat na max. Do tego działało to po lokalnej sieci (serwerek testowy stał pewnie z metr obok), przy wyłączonej synchronizacji, bo nie była potrzebna.
Dlatego wygląda to zajebiście.

Autor:  Mendol [ 27 lis 2009, 00:47 ]
Tytuł: 

animacje sa moze plynne ale fajnie sie rabie siekiera drzewo do 'srodka'.
sorry wykupilem pre order liczac na odskocznie od dfo, ale na tym etapie
darkfall jest 100 razy lepszy od mo.

Autor:  lamoon [ 27 lis 2009, 02:53 ]
Tytuł: 

Właśnie skończyłem grać w MO (na teraz oczywiście) bo idę spać:) Powiem krótko...gierka ssie i robi to na niezłym poziomie:) Walczyłem trochę, pocrafciłem i jestem bardzo miło zaskoczony. Pogadałem z jednym gościem widziałem że zna się na rzeczy i mi troszek spraw wytłumaczył co i jak. Ogólnie w poniedziałek ma być kolejny mega duży patch który wniesie całą masę poprawek i doda dużo nowego kontentu...we will see...:) Animacje nie są już tak zjebane jak pamiętam jak grałem we wakacje jeszcze. Naprawili kopanie rudy/drewna. Nie ma tego chorego laga przy kopaniu że czasami raz machnął siekierką a czasami 3x. Teraz klikasz w skill i zaczyna kopać. Kończy się czas kopania przerywa. Kopałem sporo kamienia i nie miałem problemu.
Crafting w tej grze to w ogóle jest bajka na skalę światową. Żeby wykuć broń to:
1. Wybierasz rodzaj rękojeści i materiały z jakich ma być wykonana (core and support) a jest z czego wybierać
2. W zależności jaką rękojeść się wybrało dopasowuje się ostrze (krótkie, długie, takie siakie owakie) Jest tego tak dużo że nie sposób tutaj tego opisać. Nie wspomnę że trzeba wybrać core materiał i support. Do tego jakby było mało przy wyborze materiału wybiera się ilość danego surowca z jakiego ma być wykonany.
Ogólnie jak ktoś przede mną napisał, crafter który usiądzie i odnajdzie formułę będzie bogaty. Jednym słowem praktycznie każda broń będzie się od siebie różniła. Wystarczy że jeden crafter da inny core albo support materiał do rękojeści albo do ostrza i powstanie zupełnie coś innego. Niby też 1h mieczyk np ale już będzie się różnił. Wiem bo próbowałem na tym właśnie rodzaju broni.
Wykułem miecz całkowicie z irona ok, później zrobiłem ten sam miecz całkowicie z miedzi (te dwa materiały wykopałem ze skały) innych nie sprawdzałem bo nie wiem gdzie je znaleźć. Ogólnie jest ich tyle że szok. Oba różniły się od siebie nie tylko wyglądem ale i dura i dmg. Później pomięszałem iron z miedzią i wyszedł jeszcze inny mieczyk 1h. Kurde dawałem mniejszą domieszkę miedzi a więcej irona tak, siak owak...za każdym razem coś innego. A kułem niby ciągle ten sam miecz. Ten sam rodzaj rękojeści i ten sam rodzaj ostrza żeby nie mylić się. A mówię ciągle tylko o dwóch rodzajach materiałów a do wyboru jest chyba z 10 innych jeszcze. Głowa boli żeby to ogarnąć.
Oczywiście to samo się tyczy armourków:) Też wybiera się core materiał i support matrtial itd. i tam też jest tego zajebiście dużo.
Ogólnie sam crafting jest tutaj fenomenem na skalę światową...
Dobra czas spać....Dobranoc:)

Autor:  joshe [ 27 lis 2009, 03:08 ]
Tytuł: 

Złota zbroja zajebiście wygląda. Tylko jest kurewnie droga. Srebrna też niewiele tańsza.
A dodać tu trzeba, że na całe wyposażenie bojowe składa się: kachol, pancerz, prawy naramiennik, lewy naramiennik, lewy rękaw, prawy rękaw, rękawica lewa, prawa, gacie, i po bucie na każdą girę. Jest pieprzenia co niemiara, więc mało kto będzie chciał zrzucić z siebie cały stuff darmo :D

Ojj świat mmo zaleje morze rozpaczy po open becie.


Łucznictwo trzeba obczaić. Nie wiem czy jest z deka zbugowane obecnie, bo nie widać śladów strzał wypuszczanych przez innych graczy. Kusz też nie widziałem, są/będą w ogóle dostępne w MO ?


dobra, już bez zachwytów. Poniedziałkowy patch pokaże na czym stoi cały ten szmelc ;)

Autor:  Mendol [ 27 lis 2009, 08:56 ]
Tytuł: 

no archery cos od dluzszego czasu nie moga naprawic.
strzaly leca 20m i spadaja ;p

Autor:  lamoon [ 27 lis 2009, 09:17 ]
Tytuł: 

Wczoraj kupiłem sobie jeszcze pochodnię żeby sprawdzić co i jak. Wygląda to naprawdę świetnie. W jednej ręce pochodnia w drugiej miecz. Chciałem sprawdzić jak to wygląda z oświetleniem terenu. Miód!:) Faktycznie przesuwające się cienie po ścianach, i to ogniste rozświetlenie obiektu jak zbliżysz do niego pochodnie...szkoda że nie mam jakiś podziemi w pobliżu (albo są ale ja nic o nich nie wiem) Sprawdziłbym co i jak tam wygląda bo wiadomo w słońcu to nie ten efekt:)

PS.Wprowadzenie dwóch systemów monetarnych to też zajebisty pomysł! W przeliczniku 1 złota moneta = 100 srebrnych szylingów:) W MO stackować można przedmioty po 1000szt. Wczoraj sprzedałem trochę stuffu i miałem chyba z 6k w srebrnikach. Zamieniłem te 6 kupek monet na jedną 60 złotych monet i wsio:) Bardzo przyjemne. Warto zostawić sobie zawsze trochę srebrników bo jest dużo przedmiotów które kosztują np 25s i nie zapłaci się 1 goldem:)

Kurcze sporo ta gierka ma tych innowacyjek. Myślę że będzie się bardzo przyjemnie grało, trzeba zbierać powoli ludzi co może już grają żeby polatać razem.

Autor:  Mendol [ 27 lis 2009, 09:21 ]
Tytuł: 

olej to mo :)
pacz!
http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=222325
jest moc :)

Autor:  lamoon [ 27 lis 2009, 09:33 ]
Tytuł: 

Ach tam...widziałem już te cuda. Mnie nie interere tak prawdę mówiąc że oni wprowadzą do gry moby nieatakujące, które zabijesz dla skór, kości itd. Nie ineterere mnie że wprowadzą npc kupców graczy, że będą jakieś 'owocówki' czy jak tam się to będzie nazywać 'slot machine' gdzie będziesz mógł zostać nałogowym hazardzistą. Nie interere mnie także że będzie nowy statek, jakieś morskie twierdze, bajery rowery....wszystko to fajnie ładnie! Niech tam będzie bo przyda się ale...............

:wtf: ze zmianami w mechanice walki???? To mnie interere. Czy będę mógł w końcu zostać np. pure wojem? PURE. Bez magii, bez archery, bez bajerów. Tylko ja, moja zbroja, miecz. Znaczy się wiadomo zawsze mogę zostać nawet teraz...ale ci co grają / grali wiedzą że to nie ma żadnego większego sensu. Zabicie przeciętnego moba graniczy z cudem, o silniejszych nawet nie wspomnę. Bo pure wojem zabić minotaura shamana np. graniczy z cudem! Co chciałem tylko zauważyć że przeciętnym łucznikiem zrobiłbym to z palcem w dupie. O magu nie wspomnę. I pure w pvp to...śmiech na sali po prostu:) Niech to zrobią to pogadamy!:) Ale nie powiem czekam na ten expansion z ciekawości co zrobią z tym fantem.

Autor:  Mark24 [ 27 lis 2009, 10:08 ]
Tytuł: 

fajnie wygląda łuk na plecach. Najlepsze, że jest to łuk z już nałożoną strzałą na cięciwę. Nie wiem dlaczego, ale oni biorą się za wszystko i dokładnie wszystko albo nie działa albo działa tak jak nie trzeba, albo jest zjebane.

Autor:  lamoon [ 27 lis 2009, 10:36 ]
Tytuł: 

Mark powtarzasz się. Wiesz jaki jest Twój problem. Błędy które wytykasz (one są faktycznie i nikt temu nie przeczy, bo faktycznie jak chowasz łuk w momencie jak miałeś naciągniętą cięciwę to w takim stadium widać go na plecach) są błędami popierdułkami. Uważasz że one mogą w jakimś większym stopniu wpłynąć na gameplay? Nie wydaje mi się. W DFO do dzisiaj zdaje się są jeszcze skille podpisane s_<nazwa skilla> i jakoś nikomu to nie przeszkadza:) Łuk z naciągniętą cięciwą na plecach...to pikuś...Pan Pikuś:)

Autor:  tomugeen [ 27 lis 2009, 10:46 ]
Tytuł: 

Ofc, liczy sie gameplay/mechanika/mozliwosci a popierdolkami nie ma co sie zajmowac closed BECIE. Jezeli jednak skoncza testowac core elementy powinni zajac sie mozliwie maksymalnym wygladzeniem produktu przed premiera (a nawet open beta), nie 10 miesiecy po starcie.
Moge grac w potworka jezeli te core elementy sa przmyslane i dzialaja sensownie, ale wiekszosc ludzi widzac bug na bugu i feature ktore nie dzialaja nie wytrzyma w grze 2 miesiecy lub oleje po 5h testow na koncie kolegi.

Autor:  zaboleq [ 27 lis 2009, 11:08 ]
Tytuł: 

No na tym filmiku cz linku powyzej tez qwa wyglada to o niebo lepiej :| .Co in qwa w tej becie za kod dali etc :E??Ale mimo wszystko jak nie poprawią laga to dupa...Spróbuje po premierze.

Autor:  iniside [ 27 lis 2009, 11:31 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Ofc, liczy sie gameplay/mechanika/mozliwosci a popierdolkami nie ma co sie zajmowac płatnej closed BECIE. Jezeli jednak skoncza testowac core elementy powinni zajac sie mozliwie maksymalnym wygladzeniem produktu przed premiera (a nawet open beta), nie 10 miesiecy po starcie.
Moge grac w potworka jezeli te core elementy sa przmyslane i dzialaja sensownie, ale wiekszosc ludzi widzac bug na bugu i feature ktore nie dzialaja nie wytrzyma w grze 2 miesiecy lub oleje po 5h testow na koncie kolegi.

fix'd

Autor:  lamoon [ 27 lis 2009, 11:44 ]
Tytuł: 

:lol: Właśnie spotkałem pierwszego że tak powiem 'bossa':) Jest to wybyczony świniak który pasie się za miastem pomiędzy małymi zwykłymi dzikami:) Podszedłem do niego, zaagrował i...spierdoliłem:) Nazywa się dumnie RAZORBACK :) Oswoiłem małego dzika, dałem mu follow me, podbiegłem do Razora, rozkazałem młodemu attack...mówię w dwójkę może damy radę...bosz na co ja liczyłem:) Młody podbiegł do bossa dostał strzał i padł jak betka:) Spierdoliłem...:) Mam cel...zabić Razorbacka:) Wycrafcę sobie później łuk i może tak dam radę;)
A tak BTW? Z grających jest ktoś w Melui może?

Strona 75 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team