MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 79 z 149 |
Autor: | Mark24 [ 5 gru 2009, 17:46 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): pvp w tej grze wyglada tak http://www.youtube.com/watch?v=5_bNTttW7_M
mniej więcej tylko grafika gorsza i od czasu do czasu potrafi przyciąć Fakt Embe to, ze enigne Unreala III sprzed prawie dekady tnie na dzisiejszych komputerach to trzeba mieć zdolności |
Autor: | grey_cinnamon [ 5 gru 2009, 19:10 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): {...} enigne Unreala III sprzed prawie dekady{...} Heja, Mógłbyś to rozszerzyć? A dokładniej, co masz na mysli pisząc "dekada" ? Pozdro. |
Autor: | kamilus [ 5 gru 2009, 19:36 ] |
Tytuł: | |
W UK czas szybciej leci. Tam 2 lata to jak u nas 10. |
Autor: | Mark24 [ 5 gru 2009, 21:40 ] |
Tytuł: | |
a cholera wie w sumie na którym to enginie jedzie. Może na 1 z roku 1998. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 5 gru 2009, 22:00 ] |
Tytuł: | |
Jak wypuszcza teraz w stanie wczesnej betki to prawdopodbnie zanim zdaza zalatac to juz nie bedzie zadnego playerbase. Czyli co, in pace requiscat MO? Szkoda bo to jedyne mmorpg in development, ktore sie wyroznia z tlumu. |
Autor: | Mark24 [ 5 gru 2009, 22:10 ] |
Tytuł: | |
fixed: "tłumu" |
Autor: | zaboleq [ 5 gru 2009, 22:45 ] |
Tytuł: | |
Obecnie nie jest wylaczony debug mode tak wiec performance na bank leci w dół .Co do ikon w UI to fakt ze wysokiego poziomu one nie prezentuja ale tym bym sie najmniej przejmowal . Co do FE - z zalozen zajebiscie mi sie podobalo ale jak zobaczylem pve/pvp i ten combat to gra mnie odtracila:) |
Autor: | iniside [ 5 gru 2009, 23:44 ] |
Tytuł: | |
Debug Mode - odpowiedz developerow na kazda niekompetencje jakie nie sa w stanie naprawic.W absolutnie kazdym produkcie. |
Autor: | joshe [ 6 gru 2009, 03:16 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Debug Mode - odpowiedz developerow na kazda niekompetencje jakie nie sa w stanie naprawic.W absolutnie kazdym produkcie.
tzn wyłączyli i dalej się tłumaczą w ten sposób na niski performance ? patchnąłem, czas zobaczyć thieving opierdole Was wszystkich do zera i dalej będziecie stękać |
Autor: | Xender [ 6 gru 2009, 03:36 ] |
Tytuł: | |
ta gra zostala juz wydana czy nadal w fazie testow? na stronie mozna pobrac klietna w wersji beta 0_0 da sie w obejrzec ta gierke za darmo? |
Autor: | iniside [ 6 gru 2009, 08:51 ] |
Tytuł: | |
joshe napisał(a): iniside napisał(a): Debug Mode - odpowiedz developerow na kazda niekompetencje jakie nie sa w stanie naprawic.W absolutnie kazdym produkcie. tzn wyłączyli i dalej się tłumaczą w ten sposób na niski performance ? patchnąłem, czas zobaczyć thieving opierdole Was wszystkich do zera i dalej będziecie stękać Ja poprostu nie wierze, ze debygger moglby zjechac np. performance o 30%. Bo to musialalaby byc praktycznie gra w grze.. A taki debugger sluzy no coz, glownie zbieraniu informacji i jakis cudow wielkich nie robi. Nawet kompilacja kodu w trybie debug (VS) nie robi jakiejs strasznej roznicy. Zreszta watpie zeby dotykali w duzym stopniu UE3 (przynajmniej z tego co widze). |
Autor: | Mark24 [ 6 gru 2009, 14:02 ] |
Tytuł: | |
nie dotykali - widać to na pierwszy rzut oka. Dlatego mają takie trudności z drag&dropem bo pewnie tego nie ma zaimplementowanego w EU3, lub przynajmniej nie bezpośredniego dostępu. W shooterach ta funkcja była zbędna. Wydaje mi się, że identyczny problem ze sterowanie - oni nie potrafią sobie poradzić z tym enginem i coś tam klecą by to jakoś działało, a potem zasłaniają się tym, że ten chujowy efekt końcowy jest zamierzony. |
Autor: | iniside [ 6 gru 2009, 14:39 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): nie dotykali - widać to na pierwszy rzut oka. Dlatego mają takie trudności z drag&dropem bo pewnie tego nie ma zaimplementowanego w EU3, lub przynajmniej nie bezpośredniego dostępu. W shooterach ta funkcja była zbędna.
Wydaje mi się, że identyczny problem ze sterowanie - oni nie potrafią sobie poradzić z tym enginem i coś tam klecą by to jakoś działało, a potem zasłaniają się tym, że ten chujowy efekt końcowy jest zamierzony. a) Nie dotykali - nie zmieniali nic w core (czyli tym co jest w c++ napisane) b) 98% gameplaya implemetuje sie w US. c) na tym mozna zrobić co sie tylko chce od mario po symulator rozmnażania stonki. UE w wersji ktora uzywaja (3.5) to naprawde kawal porzadnego softu. Moze i do renderowania otwartych przestrzeni nie nadaje sie tak dobrze jak CE3, ale obsluga go jest łatwiejsza (pod pewnymi wzgledami, wiadomo edytor CE3 lepiej sobie radzi z terenem a UEd z pomieszczeniamim UEd ma lepszy soft do zarzadzania animacjami, CE3 za to lepiej obslugje ich blending itd). |
Autor: | Teo [ 6 gru 2009, 15:53 ] |
Tytuł: | |
No to wynika ze chlopaki nie ogarniaja tematu, pamietam jak sie wysmiewali z aventurine, a teraz potrafia tak zasakiwac efektami swojej pracy. |
Autor: | visilis85 [ 6 gru 2009, 22:59 ] |
Tytuł: | |
Nie moga zatrudinc kogos kto ma to w malym palcu i rzeczy typu drag&drop wdrozylby przy pierwszej kawie? Nie znam sie ale to chyba najprostsze rozwiazanie... a pewnie takich ludzi, chetnych do pracy nie brakuje. |
Autor: | grey_cinnamon [ 7 gru 2009, 00:27 ] |
Tytuł: | |
visilis85 napisał(a): Nie moga zatrudinc kogos kto ma to w malym palcu i rzeczy typu drag&drop wdrozylby przy pierwszej kawie?
Heja, Czy upór w powtarzaniu bzdur jest celowy? Bo jak mniemam ktoś uznał że jeśli dostatecznie długo będzie powtarzał i utrwalał informacje fałszywe, bądź takie o których nie ma zielonego pojęcia, to staną się ogólnie dyskutowanymi faktami? Co to jest k.. drag&drop? Najlepiej zapytajmy u źródła tych informacji, bo domysł o braku funkcji określanej jako drag&drop w programie, z powodu braku potrzeby w grach typu fps zabija. Dosłownie. Umarłem:) Uprzejmie proszę o wyjaśnienie określenia "drag&drop", bo może jednak okaże się że takie coś funkcjonuje w MO, hehe. Pozdro:) |
Autor: | visilis85 [ 7 gru 2009, 01:37 ] |
Tytuł: | |
Tak, funkcjonuje. Molgby jednak wygladac inaczej. Zamiast klikac dwa razy, moznaby bylo zrobic cos jednym przeciagnieciem i kliknieciem. To jest malo istotna pierdola tak na prawde, ale moze byc dobrym przykladem. Ktos wczesniej mowil o tym w kontekscie edycji silnika wiec powtorzylem, uprzedzajac ze nie mam pojecia o tych sprawach. Chodzilo mi glownie o to aby zwrocic uwage na to, ze nie devsi radza sobie z niektorymi podstawowymi rzeczami. |
Autor: | joshe [ 7 gru 2009, 02:48 ] |
Tytuł: | |
visilis85: pierdoły zostawmy na koniec. Co mi po tym jak będę sobie mógł przeciągać stack z inventory gdziekolwiek zechcę, gdy combat będzie ciągle posysał na całej linii ? 2 rzeczy bez których gra traci sens, to combat i synchro (wliczając laga). Zobaczym co będzie w dzisiejszym patchu - o ile wyjdzie takowy. Poprawią powyższe, wtedy lista rzeczy w RC jest dla mnie wystarczająco długa. Odnośnie błędów, bo ciągle piewcy pieją o tym samym, to liczy się jak szybko są łatane, a nie ile ich będzie na starcie. Jak na razie duży plus za częste patche i szybki bugfixing. Zobaczymy jak sobie będą radzić z czitingiem. |
Autor: | Teo [ 7 gru 2009, 03:50 ] |
Tytuł: | |
Ja rozumie ze wiara w koncowy efekt jest wzmacniana faktem ze wydalem 50 euro w cos co jest na tyle irytujace ze szybciej wylatuje z dysku niz na niego trafilo. Na szczescie nie mam motywacji do zachwalania bety tej gry, nie wydalem na to kasy i moge smialo napisac ze kolesie robiacy ta gre sa na etapie wczesniej alphy, tam nic nie dziala poprawnie lub poprostu tego nie ma zaimplementowane. |
Autor: | Owl [ 8 gru 2009, 02:52 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): No to wynika ze chlopaki nie ogarniaja tematu, pamietam jak sie wysmiewali z aventurine, a teraz potrafia tak zasakiwac efektami swojej pracy.
Niby kiedy się z Aventurine wyśmiewali ? |
Strona 79 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |