MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 79 z 149

Autor:  Mark24 [ 5 gru 2009, 17:46 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):


mniej więcej tylko grafika gorsza i od czasu do czasu potrafi przyciąć :)

Fakt Embe to, ze enigne Unreala III sprzed prawie dekady tnie na dzisiejszych komputerach to trzeba mieć zdolności :)

Autor:  grey_cinnamon [ 5 gru 2009, 19:10 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):

{...} enigne Unreala III sprzed prawie dekady{...}


Heja,

Mógłbyś to rozszerzyć? A dokładniej, co masz na mysli pisząc "dekada" ?

Pozdro.

Autor:  kamilus [ 5 gru 2009, 19:36 ]
Tytuł: 

W UK czas szybciej leci. Tam 2 lata to jak u nas 10.

Autor:  Mark24 [ 5 gru 2009, 21:40 ]
Tytuł: 

a cholera wie w sumie na którym to enginie jedzie. Może na 1 z roku 1998.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 5 gru 2009, 22:00 ]
Tytuł: 

Jak wypuszcza teraz w stanie wczesnej betki to prawdopodbnie zanim zdaza zalatac to juz nie bedzie zadnego playerbase. Czyli co, in pace requiscat MO? Szkoda bo to jedyne mmorpg in development, ktore sie wyroznia z tlumu.

Autor:  Mark24 [ 5 gru 2009, 22:10 ]
Tytuł: 

fixed: "tłumu"

Autor:  zaboleq [ 5 gru 2009, 22:45 ]
Tytuł: 

Obecnie nie jest wylaczony debug mode tak wiec performance na bank leci w dół :).Co do ikon w UI to fakt ze wysokiego poziomu one nie prezentuja ale tym bym sie najmniej przejmowal :P .

Co do FE - z zalozen zajebiscie mi sie podobalo ale jak zobaczylem pve/pvp i ten combat to gra mnie odtracila:)

Autor:  iniside [ 5 gru 2009, 23:44 ]
Tytuł: 

Debug Mode - odpowiedz developerow na kazda niekompetencje jakie nie sa w stanie naprawic.W absolutnie kazdym produkcie.

Autor:  joshe [ 6 gru 2009, 03:16 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Debug Mode - odpowiedz developerow na kazda niekompetencje jakie nie sa w stanie naprawic.W absolutnie kazdym produkcie.

tzn wyłączyli i dalej się tłumaczą w ten sposób na niski performance ?


patchnąłem, czas zobaczyć thieving
opierdole Was wszystkich do zera i dalej będziecie stękać :)

Autor:  Xender [ 6 gru 2009, 03:36 ]
Tytuł: 

ta gra zostala juz wydana czy nadal w fazie testow? na stronie mozna pobrac klietna w wersji beta 0_0 da sie w obejrzec ta gierke za darmo?

Autor:  iniside [ 6 gru 2009, 08:51 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
iniside napisał(a):
Debug Mode - odpowiedz developerow na kazda niekompetencje jakie nie sa w stanie naprawic.W absolutnie kazdym produkcie.

tzn wyłączyli i dalej się tłumaczą w ten sposób na niski performance ?


patchnąłem, czas zobaczyć thieving
opierdole Was wszystkich do zera i dalej będziecie stękać :)

Ja poprostu nie wierze, ze debygger moglby zjechac np. performance o 30%. Bo to musialalaby byc praktycznie gra w grze.. A taki debugger sluzy no coz, glownie zbieraniu informacji i jakis cudow wielkich nie robi.
Nawet kompilacja kodu w trybie debug (VS) nie robi jakiejs strasznej roznicy. Zreszta watpie zeby dotykali w duzym stopniu UE3 (przynajmniej z tego co widze).

Autor:  Mark24 [ 6 gru 2009, 14:02 ]
Tytuł: 

nie dotykali - widać to na pierwszy rzut oka. Dlatego mają takie trudności z drag&dropem bo pewnie tego nie ma zaimplementowanego w EU3, lub przynajmniej nie bezpośredniego dostępu. W shooterach ta funkcja była zbędna.
Wydaje mi się, że identyczny problem ze sterowanie - oni nie potrafią sobie poradzić z tym enginem i coś tam klecą by to jakoś działało, a potem zasłaniają się tym, że ten chujowy efekt końcowy jest zamierzony.

Autor:  iniside [ 6 gru 2009, 14:39 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
nie dotykali - widać to na pierwszy rzut oka. Dlatego mają takie trudności z drag&dropem bo pewnie tego nie ma zaimplementowanego w EU3, lub przynajmniej nie bezpośredniego dostępu. W shooterach ta funkcja była zbędna.
Wydaje mi się, że identyczny problem ze sterowanie - oni nie potrafią sobie poradzić z tym enginem i coś tam klecą by to jakoś działało, a potem zasłaniają się tym, że ten chujowy efekt końcowy jest zamierzony.

a) Nie dotykali - nie zmieniali nic w core (czyli tym co jest w c++ napisane)
b) 98% gameplaya implemetuje sie w US.
c) na tym mozna zrobić co sie tylko chce od mario po symulator rozmnażania stonki.

UE w wersji ktora uzywaja (3.5) to naprawde kawal porzadnego softu. Moze i do renderowania otwartych przestrzeni nie nadaje sie tak dobrze jak CE3, ale obsluga go jest łatwiejsza (pod pewnymi wzgledami, wiadomo edytor CE3 lepiej sobie radzi z terenem a UEd z pomieszczeniamim UEd ma lepszy soft do zarzadzania animacjami, CE3 za to lepiej obslugje ich blending itd).

Autor:  Teo [ 6 gru 2009, 15:53 ]
Tytuł: 

No to wynika ze chlopaki nie ogarniaja tematu, pamietam jak sie wysmiewali z aventurine, a teraz potrafia tak zasakiwac efektami swojej pracy.

Autor:  visilis85 [ 6 gru 2009, 22:59 ]
Tytuł: 

Nie moga zatrudinc kogos kto ma to w malym palcu i rzeczy typu drag&drop wdrozylby przy pierwszej kawie?

Nie znam sie ale to chyba najprostsze rozwiazanie... a pewnie takich ludzi, chetnych do pracy nie brakuje.

Autor:  grey_cinnamon [ 7 gru 2009, 00:27 ]
Tytuł: 

visilis85 napisał(a):
Nie moga zatrudinc kogos kto ma to w malym palcu i rzeczy typu drag&drop wdrozylby przy pierwszej kawie?



Heja,
Czy upór w powtarzaniu bzdur jest celowy? Bo jak mniemam ktoś uznał że jeśli dostatecznie długo będzie powtarzał i utrwalał informacje fałszywe, bądź takie o których nie ma zielonego pojęcia, to staną się ogólnie dyskutowanymi faktami?
:wtf:
Co to jest k.. drag&drop?
Najlepiej zapytajmy u źródła tych informacji, bo domysł o braku funkcji określanej jako drag&drop w programie, z powodu braku potrzeby w grach typu fps zabija.
Dosłownie. Umarłem:)
Uprzejmie proszę o wyjaśnienie określenia "drag&drop", bo może jednak okaże się że takie coś funkcjonuje w MO, hehe.

Pozdro:)

Autor:  visilis85 [ 7 gru 2009, 01:37 ]
Tytuł: 

Tak, funkcjonuje. Molgby jednak wygladac inaczej. Zamiast klikac dwa razy, moznaby bylo zrobic cos jednym przeciagnieciem i kliknieciem.

To jest malo istotna pierdola tak na prawde, ale moze byc dobrym przykladem. Ktos wczesniej mowil o tym w kontekscie edycji silnika wiec powtorzylem, uprzedzajac ze nie mam pojecia o tych sprawach.

Chodzilo mi glownie o to aby zwrocic uwage na to, ze nie devsi radza sobie z niektorymi podstawowymi rzeczami.

Autor:  joshe [ 7 gru 2009, 02:48 ]
Tytuł: 

visilis85: pierdoły zostawmy na koniec.
Co mi po tym jak będę sobie mógł przeciągać stack z inventory gdziekolwiek zechcę, gdy combat będzie ciągle posysał na całej linii ?

2 rzeczy bez których gra traci sens, to combat i synchro (wliczając laga). Zobaczym co będzie w dzisiejszym patchu - o ile wyjdzie takowy. Poprawią powyższe, wtedy lista rzeczy w RC jest dla mnie wystarczająco długa.

Odnośnie błędów, bo ciągle piewcy pieją o tym samym, to liczy się jak szybko są łatane, a nie ile ich będzie na starcie.
Jak na razie duży plus za częste patche i szybki bugfixing.
Zobaczymy jak sobie będą radzić z czitingiem.

Autor:  Teo [ 7 gru 2009, 03:50 ]
Tytuł: 

Ja rozumie ze wiara w koncowy efekt jest wzmacniana faktem ze wydalem 50 euro w cos co jest na tyle irytujace ze szybciej wylatuje z dysku niz na niego trafilo.
Na szczescie nie mam motywacji do zachwalania bety tej gry, nie wydalem na to kasy i moge smialo napisac ze kolesie robiacy ta gre sa na etapie wczesniej alphy, tam nic nie dziala poprawnie lub poprostu tego nie ma zaimplementowane.

Autor:  Owl [ 8 gru 2009, 02:52 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
No to wynika ze chlopaki nie ogarniaja tematu, pamietam jak sie wysmiewali z aventurine, a teraz potrafia tak zasakiwac efektami swojej pracy.


Niby kiedy się z Aventurine wyśmiewali ?

Strona 79 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team