MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 82 z 149

Autor:  Mark24 [ 11 gru 2009, 21:53 ]
Tytuł: 

shador - bo agro jest totalnie losowe - tu nie ma zasad. Czasami trzeba penisem posmyrać wilczka po twarzy i to kilka razy - i co dziwne nie atakuje bo mu się to podoba. A czasami próbujesz przemknąć za plecami tego samego wilczka w odległości 20m i wilczkowi włącza się 3 oko (te pod ogonem), zauważa nas i zaczyna atakować.
I to podobno też nie bug tylko ficzer...

Autor:  joshe [ 12 gru 2009, 00:00 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
shador - bo agro jest totalnie losowe - tu nie ma zasad. Czasami trzeba penisem posmyrać wilczka po twarzy i to kilka razy - i co dziwne nie atakuje bo mu się to podoba. A czasami próbujesz przemknąć za plecami tego samego wilczka w odległości 20m i wilczkowi włącza się 3 oko (te pod ogonem), zauważa nas i zaczyna atakować.
I to podobno też nie bug tylko ficzer...


Jakem biegał wzdłuż i wszerz, wilki od 2-3 patchy temu stały się aggro (2 miechy temu?)
Może faktycznie wywijałeś tak wielką pytą, że pomyliły cię z wężem i nie atakowały ?


Shador von Dal napisał(a):
Ogolnie chodzi mi tutaj o to, ze ta gra wyglada na dany moment... zalosnie.

Strach pomyśleć jakbyś nazwał to, co było pół roku temu.
Fyi: gra wygląda znośnie, jak dojdą high-res tekstury, będzie wyglądała zajebiście.

Porównanie tekstur: http://www.mortalonline.com/forums/621320-post38.html
Hires tekstury postaci widać na 2 oficjalnym trailerze.



Chyba że nawijasz o gameplayu, bo w tym momencie jest ledwo znośny. Choć teraz unmounted 1on1 pvp w pustej zonie bez zlagowanego przeciwnika rzekłbym że całkiem miodzio w porównaniu do sytuacji sprzed 3 tyg.




Odnośnie oświetlenia z pochodni, to w fpv oświetla obiekty całkiem dobrze, nie wiem jak z cieniami bo wyłączyłem całkowicie. Ale oświetlenie z pochodni u innych graczy wygląda niestety fatalnie.

Standardowa odpowiedź: to tylko placeholder ;)


Są jeszcze latające moby ?
Bo jak trafiłem 2 razy na miejsca w którym ograniczono teren, to zwierzaki znajdujące się po 2 stronie unosiły się magicznie.
Te które przekraczały ją z powrotem zaczynały powoli opadać.
Stąd też się zastanawiam czy w terenach znacznie oddalonych od ograniczających barier ciągle można spotkać fruwające byki ?

Autor:  joshe [ 12 gru 2009, 00:03 ]
Tytuł: 

edit: double ? :/

ps. wywalcie abo zmniejszcie fotę na górze bo rozdupia całe forum

Autor:  ShadorVD [ 12 gru 2009, 00:23 ]
Tytuł: 

Ja "nawijam" o grze, jako takiej.

Sorry... w zaden sposob nie jestem za nia zaplacic tego co za nia zaplacilem (tak, tak wiem, ze to beta "w ich rozumieniu").

Gra jest generalnie do bani w tym stadium w ktorym sie znajduje... nie mowmy na temat tego co bedzie (czy to co bylo) gdy dodza jakas tam grafike czy gdy dodadza cos tam i cos tam... Jesli to dodadza to uwierz mi, ocenie te gre calkowicie inaczej, jesli na to zasluzy.

Autor:  lamoon [ 12 gru 2009, 00:31 ]
Tytuł: 

Spójrzmy prawdzie w oczy. Wystarczyłoby 'naprawić' (nie wiem jak to nazwać) laga związanego z walką i notowania gry podskoczyłyby conajmniej o 50%. Ten pieprzony lag właśnie sprawia że biegając po świecie czujesz się jakbyś latał w powietrzu i wszystko jest jakby zawieszone. A że laga można zlikwidować było ładnie widać na jednym z ingame beta movies.

Autor:  ShadorVD [ 12 gru 2009, 00:34 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Spójrzmy prawdzie w oczy. Wystarczyłoby 'naprawić' (nie wiem jak to nazwać) laga związanego z walką i notowania gry podskoczyłyby conajmniej o 50%. Ten pieprzony lag właśnie sprawia że biegając po świecie czujesz się jakbyś latał w powietrzu i wszystko jest jakby zawieszone. A że laga można zlikwidować było ładnie widać na jednym z ingame beta movies.


Aha... naprawa tego laga sprawila by ze bilbys bardziej "przejrzyscie" gazele ktora wpieprza trawke podczas jej zabijania.

No bez obrazy, sama naprawa laga nie pomogla by zbyt wiele.

Autor:  visilis85 [ 12 gru 2009, 02:21 ]
Tytuł: 

Wczoraj to sprawdzalem i okazalo sie ze niebo, jest u kazdego inne. Mam nadzieje ze to chwilowe i zmeini sie razem z wprowadzeniem cyklu dnia/nocy oraz pogody.

Bo mogloby roznie wyjsc (zwlaszcza ze mapy nie ma) jakby ktos tlumaczyl innym kierunek za pomoca szczegolow nieba, ktore sie rozni.

Autor:  Mark24 [ 12 gru 2009, 02:46 ]
Tytuł: 

joshe - no są agro, przecież wcale nie twierdzę, że nie są. Czasami potrafią zaatakować, a czasami zdążysz takiego zatłuc pięściami zanim mu się to agro włączy :lol:
Akurat na wilczkach ćwiczyłem taming i wiem dokładnie jak to agro wygląda. W sumie identycznie agro są konie i dziki.
Generalnie to agro chyba działa co jakąś ~1min, jakiś skrypt co jakiś czas sprawdza czy ktoś jest w pobliżu - przynajmniej tak mi się wydaje, z tego jak zachowują się moby że devsi podeszli do tego od dupy strony. Bo to ja powinienem swoją bliską obecnością wzbudzać agro. Ale cóż przecież to profesjonaliści ;)
Podobnie z ruszaniem się mobów. Wszystkie stoją w miejscu i machają identycznie głowami (lol), nagle bach wszystkie po kolei zaczynają zmieniać miejsce. Potem przez minute znów spokój i cisza i machanie rytmicznie głowami - wszystkie koniki na raz w lewo główka, a teraz wszystkie koniki w stadzie w prawo główka...

Za to razorback to świr - oczy dookoła i nie mozna się do niego zbliżyć bo się rzuca z zębami i kopytami. Nie udało mi się nawet podejść do tamowania.

Autor:  Quel [ 12 gru 2009, 03:20 ]
Tytuł: 

2 krotnie zabiłem świniaka i nawet nie zareagował na moją obecność (z łuku).

Autor:  joshe [ 12 gru 2009, 04:24 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
joshe - no są agro, przecież wcale nie twierdzę, że nie są. Czasami potrafią zaatakować, a czasami zdążysz takiego zatłuc pięściami zanim mu się to agro włączy :lol:
Akurat na wilczkach ćwiczyłem taming i wiem dokładnie jak to agro wygląda. W sumie identycznie agro są konie i dziki.
Generalnie to agro chyba działa co jakąś ~1min, jakiś skrypt co jakiś czas sprawdza czy ktoś jest w pobliżu - przynajmniej tak mi się wydaje, z tego jak zachowują się moby że devsi podeszli do tego od dupy strony. Bo to ja powinienem swoją bliską obecnością wzbudzać agro. Ale cóż przecież to profesjonaliści ;)

...

Za to razorback to świr - oczy dookoła i nie mozna się do niego zbliżyć bo się rzuca z zębami i kopytami. Nie udało mi się nawet podejść do tamowania.


Dziwnym nie jest.
Nie podeszli od dupy strony, bo siedziałem prawie pół godziny niedaleko spotu wilków i co tylko zregenerowałem hp, to przy każdej próbie podejścia rzucał się na mnie jeden lub do pary z większym dryblasem.

Ty masz chyba zakodowanego pecha w tej grze.
Z innego punktu widzenia może to właśnie ja mam :D

Przemierzając realm wydawało mi się też że widziałem zdziczałe psy, bo miały ciemnobrązowy kolor. W sumie to nawet dość niedaleko od morin khur. Aczkolwiek nie zarzeknę się że to nie były wilki.


Skoro mowa o lagach, to zapominacie panowie o 1 sprawie.
To nie jest crpg gdzie walka jest realtime. O ile pamiętam wyjściowym czasem reakcji podczas walki miało być bodajże 250ms, które potem zwiększono do chyba 450 czy nawet 0.5s.
Dlatego jeśli nadchodzący patch urzeczywistni założenia, to będzie całkiem ok. Na razie jest lipnie bo często przekracza ten czas dwukrotnie. A do serwera teoretycznie mam 64ms.

Jak na razie obstawiałbym odpalenie p2p punkt 00:00 0.0.2010 :)
Bo nie wiem jak zamierzają wyrobić się z open betą w tym roku.
No chyba że będzie to 3-dniowy, świąteczny ekspres.

Autor:  Havok [ 12 gru 2009, 05:31 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Skoro mowa o lagach, to zapominacie panowie o 1 sprawie.
To nie jest crpg gdzie walka jest realtime. O ile pamiętam wyjściowym czasem reakcji podczas walki miało być bodajże 250ms, które potem zwiększono do chyba 450 czy nawet 0.5s.
Dlatego jeśli nadchodzący patch urzeczywistni założenia, to będzie całkiem ok. Na razie jest lipnie bo często przekracza ten czas dwukrotnie. A do serwera teoretycznie mam 64ms.

Gorzej, to jest fpp mmo :D jeśli "czas reakcji" wynosi 0.5s to jak będzie wyglądać walka, w której bierze udział min. kilkunastu graczy? Może devsi powinni zająć się tworzeniem jakiejś gry turowej?

Autor:  Mark24 [ 12 gru 2009, 13:33 ]
Tytuł: 

mendol obejrzałem sobie kilka filmików z DFO - i rzeczywiście niebo a ziemia. MO potrzebuje jeszcze ze 2 lat by dogonić.

A tam joshe - ja sobie przez 2h taming ćwiczyłem na wilkach i generalnie ze 3 razy musiałem uciekać.

Autor:  joshe [ 12 gru 2009, 14:10 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Gorzej, to jest fpp mmo :D jeśli "czas reakcji" wynosi 0.5s to jak będzie wyglądać walka, w której bierze udział min. kilkunastu graczy? Może devsi powinni zająć się tworzeniem jakiejś gry turowej?


Jest taka książka pt Mortal Online - skill based, open PvP MMO. Ledwo 83 strony. Dasz radę.

Mark24: śmierdzi exploitem :]

Autor:  Havok [ 12 gru 2009, 14:29 ]
Tytuł: 

Ale o czym ty do mnie piszesz? Co ma "skill based..." do "czasów reakcji" rzędu 0.5 sek? Z czymś takim można sobie grać w szachy a nie grę z widokiem fpp.

Autor:  Quel [ 12 gru 2009, 19:19 ]
Tytuł: 

Ponieważ niektórzy dalej sądzą że skill to kto szybciej trafi...
Takie rzeczy jak uniki, taktyka walki, umiejetnosc szybkiego podejmowania decyzji przecież nie są skillem. Skill based to szybkie klikanie...

irony off :P

Autor:  Mendol [ 12 gru 2009, 19:53 ]
Tytuł: 

takie rzeczy tylko w erze.
a nie 'przypadkowym' mortalu.

Autor:  joshe [ 14 gru 2009, 14:41 ]
Tytuł: 

Upgrading server hardware | Server DOWN || Login DOWN |

Woni nadchodzącym stress testem :)

Autor:  lamoon [ 14 gru 2009, 15:20 ]
Tytuł: 

W czwartek ma wejść duży, jak to określili naprawdę DUŻY patch...zobaczymy co się urodzi po tym

Autor:  Teo [ 14 gru 2009, 15:32 ]
Tytuł: 

Dokladnie, wielu sie nastawia na ten 17 grudnia i jesli nie zobacze duzych zmian to wywalam klienta z dysku bo nie bedzie to mialo sensu dalej ciagnac.

Autor:  Mark24 [ 14 gru 2009, 20:19 ]
Tytuł: 

a premiera kiedy?

I tak w ogóle w mechanice będą jakieś zmiany bo tak na teraz to gra jest całkiem bez sensu... Ot sandbox, ale kuźwa brak zabawek..

Strona 82 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team