MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 86 z 149

Autor:  Mendol [ 17 gru 2009, 10:09 ]
Tytuł: 

biorac pod uwage jakosc samego MO, brak stress testow (max 20 osob w lokacji?) to nawet zajebisty patch nie rozjebie jakoscia dfo.
biorac pod uwage miasta graczy, statki, fortece itd. itp. to mo jeszcze naprawde duzo brakuje.
nie wspominajac o pierdolach jak bezuzyteczne archery, czy kiepski melee combat.

Autor:  joshe [ 17 gru 2009, 10:46 ]
Tytuł: 

znowu mendzisz ? :)


btw. newsletter jednak wyszedł wczoraj grubo przed 21:00, "a nie mówiłem" ? :P

Autor:  Mendol [ 17 gru 2009, 11:13 ]
Tytuł: 

nie. opieram sie na faktach a nie wymyslach jak ty :)

Autor:  joshe [ 17 gru 2009, 11:54 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie. opieram sie na faktach a nie wymyslach jak ty :)

to po huj ten patch w takim razie ?
wyjaśnij


w sumie to zajrzę w wolnym czasie co bazgroliłeś w DFo, to mi nakreśli czy wszędzie tak mendzisz :]

Autor:  lamoon [ 17 gru 2009, 12:00 ]
Tytuł: 

Jaki patch przecież nie ma żadnego patcha jak narazie. A pisać to sobie mogą różne rzeczy co to nie będzie za ochy achy po patchu. Premiera już przesunięta o miecha (co było do przewidzenia), patch przesunięty na poniedziałek (co było do przewidzenia). Jednym słowem mamy DEJAVU:) Nie dalej jak rok temu przeżywaliśmy to samo, wtedy związane to było z innym produktem. Dosłownie mamy powtórkę z rozrywki. Jeszcze bym się śmiał jakby datę premiery wyznaczyli na 25 luty;)

Autor:  joshe [ 17 gru 2009, 12:09 ]
Tytuł: 

zapomniałeś dodać: fail też był do przewidzenia :D
A tam, dopiszesz za 2-3 miechy :)

Autor:  Teo [ 17 gru 2009, 12:31 ]
Tytuł: 

Porownywanie do DFO jest zle bo gra dlugo przed premiera byla grywalna, walczyli dlugie meisiace z bugami i exploitami, nie potrafili sobie poradzic z wieloma prostymi rzeczami ale gra dzialala od premiery.
W MO jest problem taki ze niby premiera, a nic w tej grze nie dziala i wiekszosc rzeczy co ma byc moze bedzie wprowadzana w przyszlosci dopiero.
W DFO tez nie bylo pol roku wczesniej skoku na kase naiwnych preorderowcow :)

Autor:  Aenima [ 17 gru 2009, 12:33 ]
Tytuł: 

no dfo bylo w miare grywalne, ale ta gra tak naprawde powinna zostac wydana dopiero teraz.

Autor:  zaboleq [ 17 gru 2009, 12:36 ]
Tytuł: 

Panowie/Panie myślę, że wasze "nieomylności" będą błogosławione po premierze w styczniu, jeśli gra będzie niegrywalna:) .Wasz problem polega na tym, że ktoś naprodukował hypeu, gadał coś o jakichś miraccle patchah a Devsi nic takiego nie obiecali :) .Oni robią swoje - realizują swoją wizję.

Autor:  Teo [ 17 gru 2009, 12:48 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
no dfo bylo w miare grywalne, ale ta gra tak naprawde powinna zostac wydana dopiero teraz.

Slyszalem ze premiera DFO bedzi za kilka miesiecy :)

zaboleq napisał(a):
Oni robią swoje - realizują swoją wizję.

Czyli jednak premiera MO bedzie w grudniu, a cala beta to sciema dla zmylenia konkurencji ?

Autor:  visilis85 [ 17 gru 2009, 13:00 ]
Tytuł: 

wizja gry ≠ zalozenia ''marketingowe''

Autor:  zaboleq [ 17 gru 2009, 13:53 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Aenima napisał(a):
no dfo bylo w miare grywalne, ale ta gra tak naprawde powinna zostac wydana dopiero teraz.

Slyszalem ze premiera DFO bedzi za kilka miesiecy :)

zaboleq napisał(a):
Oni robią swoje - realizują swoją wizję.

Czyli jednak premiera MO bedzie w grudniu, a cala beta to sciema dla zmylenia konkurencji ?



Embe nie rozumiem co sie tak przejmujesz :D? Wyprowadź mnie z błędu ale po co tak bardzo sie ineteresujesz skoro uwazasz gre za hmm shit ?Pomylscie troche realnie ...wiem, to czasami boli ale:

-male studio nie wyda dobrej gry mmo - nawet jak cos zaplanuja to niestety podczas testow wychodzi sporo blędów, ktorych nikt pod uwagę nie brał etc
-widać w newst. że słuchają graczy i widzą, że combat jest za wolny i wymaga poprawy, że crafting też wymaga poprawy - ale oni to widzą i to zostanie poprawione
-optymalizacja będzie wprowadzana stopniowo i to też każdy wie, o czym ciągle mowa na forum i na ircu, na którym pewnie nie siedzicie
-premiera przesunięta o miesiąc daje dość czasu aby wywalić główne bugi, które pojawią się po wprowadzeniu patcha.Jak będzie content to ludzie z bugami jakośteraz grają i grać będą po premierze.

Possiedzcie troche na IRC, to się może coś więcej dowiecie co i jak bo na forum o tym wszystkim jest skąpo.Ja tam w nich wierze .Wole dostać taki produkt niż grać w kolejne wow klony etc.\

A dopierdalać się możecie jak już gra wyjdzie i będzie niegrywalna, serwery będą leżeć etc .Wtedy oddam wam pokłon o prorocy.

Autor:  joshe [ 17 gru 2009, 14:36 ]
Tytuł: 

Panowie pomimo głośnego hejtowania, w skrytości ducha chcą zagłuszyć powstający w czeluściach umysłu zalążek nadziei na dobrą grę, w której będą mogli zgankować wszystko. Nawet piasek i wodę w morzu :D

Ciągle trzymacie się brzytwy popylając w DFo czy EVE ? :]

Autor:  Teo [ 17 gru 2009, 14:44 ]
Tytuł: 

Zabolq, czekam na tego patcha i chce zobaczyc na co ich stac, jesli nei zmieni sie to wszytsko powaznie to wywalam klienta z dysku i zapominam o grze na dlugi czas bo to nie bedzie mialo sensu poprostu.
Ja wiem ze pomysly i co ma byc w tej grze sa swietne, momentami zarabiste ale mam dostep do bety i w tym miesiacu miala byc premiera, wiec nie dziw sie ze jestem momentami zdumiony i rozbawiony wlaczajac gre.

DFO praktycznie teraz jest juz dobrze dzialajaca gra, mozna pisac ze w MO tez tak bedzie ze po kilku miesiac dopracuja wszystko, jednak roznica miedzy DFO i MO jest gigantyczna jesli sugerujemy sie ze za miesiac ma byc premiera.

Autor:  Mendol [ 17 gru 2009, 14:50 ]
Tytuł: 

przede wszystkim jak juz pisalismy mo i dfo to 2 rozne gry, z podobnymi zalozeniami.
chociaz jesli w mo zobacze kiedys 'walke' 80 osob na raz to bede mile zaskoczony.

Autor:  visilis85 [ 17 gru 2009, 14:55 ]
Tytuł: 

Cytuj:
przede wszystkim jak juz pisalismy mo i dfo to 2 rozne gry, z podobnymi zalozeniami.
chociaz jesli w mo zobacze kiedys 'walke' 80 osob na raz to bede mile zaskoczony.


Najwieksze obawy mam wlasnie o to. Nie bralem udzialu w tym evencie 1 grudnia ale z relacji innych wnioskuje, ze jest tragicznie pod wzgledem wydajnosci przy wiekszej liczbie graczy w jednym miejscu.

Jezeli w pewnym momencie okaze sie, ze nic z tym nie mozna zrobic, to bedzie dla nich katastrofa.

Autor:  Mendol [ 17 gru 2009, 14:58 ]
Tytuł: 

no i tu jest plus dfo. po premierze byl problem z poruszaniem sie postaci (nie pamietam dokladnie efektu ale walka byla dosc utrudniona) ale devsom udalo sie wszystko fixnac w 2-3 dni.
w tej chwili przy walce o fortece 'spotykaja' sie 4 shipy, paredziesiat osob i wszystko w miare ladnie i plynnie dziala.

mo bardziej mi sie widzi jako small scale pvp mmo.

Autor:  Mark24 [ 17 gru 2009, 20:28 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):

mo bardziej mi sie widzi jako small scale pvp mmo.


to akurat byłoby dla mnie osobiście dobre. Jakoś bieganie z kilkunastoosobowym++ zergiem nigdy mnie nie bawiło. A samotne lub w gronie max kilku osób potyczki - dużo bardziej.

Z drugiej strony - nie wierzę, że w ciągu miesiąca coś z tym zrobią. Za mało czasu - o jakieś pół roku imho.

Autor:  Highlander [ 17 gru 2009, 20:44 ]
Tytuł: 

a nie lepiej jedno i drugie?

open beta bedzie ogloszona w poniedzialek?

Autor:  zaboleq [ 19 gru 2009, 00:06 ]
Tytuł: 

No cóż niestety Marek ma rację chyba - nie ma co wierzyć w cudowne patche i w to, że w miesiąc są w stanie wszystko fixnąć ale...ostatecznie okaże się w poniedziałek i tak naprawdę ten patch pokaże czy w miesiąc od jego wydania są w stanie fixnąć najbardziej upierdliwe bugi + to na co najbardziej narzekają obecnie ludzie .Trzeba czekać do poniedziałku na patcha - mam nadzieję, że patchnotes będą wcześniej.

Strona 86 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team