MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 98 z 149

Autor:  visilis85 [ 16 sty 2010, 09:45 ]
Tytuł: 

Devsi nie pisali czasem nic o pomysle 1char/server ? Pytam odnosnie tych altow.

Co do wymogow craftingu, jest przesrane. Kopiemy we dwojke juz XX godzin i mam tyle miedzi, ze nie wystarczy mi nawet na najslabszy 1H axe/mace.

Oczywiscie gdy skill urosnie bedzie lepiej, mimo ze teraz wcale nie jest taki nicski (basic ore extraction 84, intermediate ore extration 39).

Autor:  Havok [ 16 sty 2010, 11:11 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
(...)
Martwi mnie to , bo świeżaki które nie dostaną się do zorganizowanej grupy w krótkim czasie, chociażby desperacko szukając protektorów, wykruszą się po max 2 tygodniach za sprawą PK gildii, które już w becie długo dają się we znaki przypadkowym podróżnym. (...)

Jeśli gra będzie dobra to się nie wykruszą. Popatrz na DFO. Co do specjalizacji i craftu, jeżeli na jednym koncie będzie można mieć kilka postaci to ludzie będą mieć alta do meele/magi/craftu i tyle.

Autor:  zaboleq [ 16 sty 2010, 11:32 ]
Tytuł: 

Hmm troche dziwne ze az tyle musieliscie kopac tej miedzi i nawet na 1h sworda nie macie.W Uj dziwne bo przeciez nie potrzeba 500kg na 1h sword...

Autor:  joshe [ 16 sty 2010, 12:21 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Hmm troche dziwne ze az tyle musieliscie kopac tej miedzi i nawet na 1h sworda nie macie.W Uj dziwne bo przeciez nie potrzeba 500kg na 1h sword...

Jest jeszcze 10 części armora do wykucia.
Przecież z waty tego nie będą dziargać ;)


Havok: a dużo freshbies zaczyna przygodę z DFo ?
Czy tylko nowe alty starych graczy ?

Autor:  Havok [ 16 sty 2010, 12:27 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Havok: a dużo freshbies zaczyna przygodę z DFo ?
Czy tylko nowe alty starych graczy ?

Ostatnio gdy przeglądałem info o gildiach NEW liczyło 130 osób (taka gildia dla noob postaci do jednego miesiąca) w startowych lokacjach spotyka się ludzi klepiących gobliny więc trochę nowych ludzi przybywa ;).

Autor:  visilis85 [ 16 sty 2010, 14:17 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Hmm troche dziwne ze az tyle musieliscie kopac tej miedzi i nawet na 1h sworda nie macie.W Uj dziwne bo przeciez nie potrzeba 500kg na 1h sword...


Jakby ta skala ktora kopiemy byla w 100% miedzia to bysmy juz cala armie wyposazyli. :)

Kopie sie granit, ktory trzeba przetworzyc. Potem dostaje sie z tego miedzy innymi amarantum, ktore nastepnie trzeba przetworzyc i jednym z produktow bedzie wlasnie miedz.

Czyli: granum pile => amarantum => cuprum

Z granum pile dostajemy rowniez blood ore, ktore pozniej mozna przerobic na pig iron. Z pig iron mozna robic steel, tungsteel i najlepszy tindremic messing (mosiądz).

Z przetworzonego amarantum oprocz cuprum(miedzi) dostaje sie czarny material 'bleck', ktory nie mam pojecia co po polsku znaczy.

Nie wymieniam jeszcze innych produktow ubocznych, ktore potrzebne sa miedzy innymi magom, jakies proszki i swiecace pierdolki.

Zreszta, tutaj jest lista tych rzeczy, ktore do tej pory odkryl Legion (plota poszla, ze dostali cynk od tego calego chello, czy jak mu tam):

Abaam
Amarantum
Arcronite
Bleckblende
Bleck
Blood Ore
Bron
Calamine
Cinnabar
Calspar
Calx Powder
Chalk Glace
Coal
Coke
Cuprum
Elektrum
Flakestone
Galbium
Gabore Powder
Grain Steel
Gold
Malachite
Messing
Sulfur
Pig Iron
Nyx
Pyroxene
Pyrite
Pyropite
Volcanic Ash
Red Blekblende
Silver
Magmum
Maalite
Ichor
Jadeite
Grain Steel
Tungsteel
Sabbura Powder
Steel
Sangunite
Kyrite
Lupium
Water Stone

edit:

http://www.livestream.com/einherjar - MO livestream

Dzisiaj o 18-19 jest community event. Walka 1vs1 podstawowym axem, na dachu wiezy kolo fabernum. Zwyciezca otrzyma 1,8k tungsteel + 1.8k Tindremic Messing

Autor:  joshe [ 16 sty 2010, 16:07 ]
Tytuł: 

Pamiętam że z blecka craftowałem czarny stuff.
Idealny dla assasinów, nie tak cięzki jak z innych metali.
W miarę wytrzymały.


A co do eventu, to ciekawym ile zwycięzca zdąży przejść zanim go ktoś obrobi na czysto ^^

Autor:  zaboleq [ 16 sty 2010, 16:47 ]
Tytuł: 

Rozumiem, ze mosiadz jest nizej niz stal:) ??Bo troche mnie dziwi jak mozna biegac w armorze z mosiadzu :F...Chyba raczej stall i jej pochodne.

Autor:  visilis85 [ 16 sty 2010, 17:15 ]
Tytuł: 

Ten tindremic messing (mosiadz) jest chyba aktualnie najlepszy.

Niedlugo jest ten event, maja byc niby dwa livestreamy.

http://www.livestream.com/moradio

http://www.livestream.com/einherjar

Autor:  coldzik [ 16 sty 2010, 17:47 ]
Tytuł: 

o kurwa jak te postacie sie smiesznie poruszaja :D Animacje w dfo sa zjebane? :)

Autor:  visilis85 [ 16 sty 2010, 17:53 ]
Tytuł: 

wiele rzeczy w mo jest aktualnie gorszych niz w dfo ale animacje sa jakies 4 dekady w przod

Autor:  coldzik [ 16 sty 2010, 17:56 ]
Tytuł: 

patrze na to co sie dzieje na tym livestreamie i naprawde animacje sa do bani... Albo ktos biegnac przebiera nogami z 3 razy szybciej niz powinien, albo widac jakies bugi z animation blendingu...

Autor:  zaboleq [ 16 sty 2010, 18:39 ]
Tytuł: 

Mosiadz lepszy od stali?? WTF :| ?? Albo ja jakis niedouczony jestem...

Autor:  joshe [ 16 sty 2010, 19:59 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
Animacje w dfo sa zjebane? :)


Już zapomniałeś czy wypaliły ci oczy gdy je oglądałeś ?

zaboleq napisał(a):
Mosiadz lepszy od stali?? WTF :| ?? Albo ja jakis niedouczony jestem...

Zależy.
Primo, jest najdroższy i najcięższy.
Nie mam gwaranta, bo porównywałem tylko z pig iron, ale ma dużo większą wytrzymałość. Nie wiem jak szybko fatygują się elementy armora podczas walki.

Druga sprawa to część materiałów nadaje się bardziej do craftowania armorów, część do broni.

Autor:  Havok [ 16 sty 2010, 20:08 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
coldzik napisał(a):
Animacje w dfo sa zjebane? :)


Już zapomniałeś czy wypaliły ci oczy gdy je oglądałeś ?


Na razie walka w MO przypomina strategie turową albo aktywną pauzę z BG ;)

Autor:  lamoon [ 16 sty 2010, 20:14 ]
Tytuł: 

O cholera to coś dla mnie :o 8) :lol:

Autor:  visilis85 [ 17 sty 2010, 00:54 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Na razie walka w MO przypomina strategie turową albo aktywną pauzę z BG ;)


Sprawdziles filmy ktore tutaj ostatnio postowalem? Wszyscy ktorzy wczesniej plakali zmienili zdanie co do szybkosci walki. Nie tylko tutaj ale i na innych forach.

Naogladales sie walki postaciami z 5 punktami skilla + jednym atrybutow + startowy axe do gatheringu i narzekasz.

Jak postnalem te filmiki w kilku miejsach, to nagle sie zaczal whine ze walka jest za szybka. Juz nie wiem czego kto chce? Niektorym chyba za bardzo odbil sie na psychice zawod na poczatkowym DFO.

Autor:  joshe [ 17 sty 2010, 01:01 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Na razie walka w MO przypomina strategie turową albo aktywną pauzę z BG ;)


Aż takiego cienkiego kompa masz że zacina podczas otwarzania animacji na YT ? :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=S6LZZHQQtzs

Bywają i niezamierzone akcenty. Np 1:40 jak kolo biega z kijkiem w dupie.

Any questions ?
Może bzyczenie much przeszkadza ? Albo trawa za mało zielona ?

Autor:  Havok [ 17 sty 2010, 06:40 ]
Tytuł: 

visilis85 napisał(a):
Naogladales sie walki postaciami z 5 punktami skilla + jednym atrybutow + startowy axe do gatheringu i narzekasz.

Jak postnalem te filmiki w kilku miejsach, to nagle sie zaczal whine ze walka jest za szybka. Juz nie wiem czego kto chce? Niektorym chyba za bardzo odbil sie na psychice zawod na poczatkowym DFO.

Naoglądałeś się tego co wklejacie. Może wklejejcie zatem jak walczą postacie z wiekszą ilością skila/statów i jakimś normalnym sprzętem ;).

@joshe. Trawy to ja na tym filmiku nie widzę jest jakaś tekstura i prawie brak obiektów otoczenia typu drzewa kamienie, cokolwiek (jedynie rzeczka +2 większe skałki). Sama animacja postaci wygląda nieco lepiej. walka puki co wygląda w moim odczuciu "dziwnie". Nie chodzi mi o to że MO jest do dupy, po prostu mam mieszane uczucia jeśli jeśli chodzi o animację i combat. Być może w rzeczywistości wygląda to lepiej niż na filmach.

Autor:  joshe [ 17 sty 2010, 11:13 ]
Tytuł: 

AAA no przecież, trawy nie ma.
MO FAILED ...

Strona 98 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team