MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 2 z 149

Autor:  corscahk [ 10 kwi 2008, 11:09 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
chyba jak w koncu najedziemy lodz


ŁKS? :)

Autor:  Mendol [ 10 kwi 2008, 11:42 ]
Tytuł: 

na rogatkach za wyglad cie zatrzymaja ae :-)

Autor:  Aenima [ 10 kwi 2008, 13:25 ]
Tytuł: 

ale w sumie dwie gry ktorego nigdy nie wyjda to i tak lepiej niz jedna gra ktora nigdy nie wyjdzie.. zawsze to 50% wiecej na gre ktora nigdy nie wyjdzie.

Autor:  Mac [ 10 kwi 2008, 13:46 ]
Tytuł: 

Troche wiecej optymizmu ae, ja np. wierze ze obie wyjda :D

Autor:  Aldatha [ 11 kwi 2008, 13:02 ]
Tytuł: 

pytanie czy wtedy nasza jedyna rozrywka bedzie jak pielegniarka nami sie opiekujaca poslizgnie sie podczas zmieniania nam pieluchy :)

z tego co poczytalem MO robia skandynawowie , a oni nie lubia fuszerki
2009 to lepsze niz "soon" albo ".....this close"

Autor:  Mac [ 11 kwi 2008, 13:30 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
JA CHCE NEOCRON 2 >:|


http://www.neocron2.com/

:P

Autor:  Yahzon [ 12 kwi 2008, 08:52 ]
Tytuł: 

Mieć jedną grę która nie wyjdzie i mieć druga grę która nie wyjdzie, to jakby mieć jedną grę ze skill system, open pvp i full lootem na rynku.

Autor:  joshe [ 12 kwi 2008, 13:52 ]
Tytuł: 

Jak na razie to jedyną grą która wyjdzie z nazwą obydwu, to karcianka - by wszyscy malkontenci mogli poczuć klimat :P

A tak po trosze to skoro gatunek fps ma swojego DNF: neverending story, tak i światek mmorpg ma swojego DF ;P
Skoro jednak na horyzoncie pojawił się przeciwnik(star vault), który podniósł rękawicę tasos-a, jestem zdania że pozostanie tylko jeden
na polu bitwy. (ten który pierwszy wpuści fresh meat do swojego świata) ;)

także niech sie tasos spręża, bo mu gruchy na drzewach wyrosną.

roball: było wspierać sigonytha

Autor:  KrisK [ 13 kwi 2008, 20:25 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie bajka. Tytuł pojawił się dość niespodziewanie. Grafika jest baaaardzo dobre (te cienie, te góry! :D), do tego interesująca lista featuresów (housing, crafting, skill based, open PvP...) No i widok z oczu bohatera :D - jak dla mnie ciekawa odmiana.

Produkują toto już trzy lata - po trailerze widać, że gra ma ręce i nogi. Dlatego mam nadzieję, że wyrobią się w czasie.

Autor:  Aenima [ 14 kwi 2008, 09:38 ]
Tytuł: 

wiesz takiego trailera pewnie można w parę dni zrobić.
Jak nie zobaczę to nie uwierzę.

Autor:  Aldatha [ 14 kwi 2008, 12:36 ]
Tytuł: 

Generalnie to w DF bede mial opcje pobawic sie w prawdziwego pirata (nie ten szit POTBS) , ma byc full naval combat czyli cos czego jeszcze nikt nie zrobil w mmo , trailer o niczym nie swiadczy , ile bylo gier (nie mowie tylko o mmos) ktorych trailer wyrywal ze skarpetek a gra byla crapem

Autor:  sqall [ 14 kwi 2008, 15:40 ]
Tytuł: 

Widzę że nie tylko mi skojarzył się z LOTRem.

Autor:  tomugeen [ 21 kwi 2008, 14:12 ]
Tytuł: 

Duzo pytan i odpowiedzi devsow na temat Mortal Online.
Moze konkretow nie ma zbyt wiele, ale powinno to skrystalizowac troche zamierzenia tworcow: KLIK!

Autor:  iniside [ 21 kwi 2008, 14:19 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
Generalnie to w DF bede mial opcje pobawic sie w prawdziwego pirata (nie ten szit POTBS) , ma byc full naval combat czyli cos czego jeszcze nikt nie zrobil w mmo , trailer o niczym nie swiadczy , ile bylo gier (nie mowie tylko o mmos) ktorych trailer wyrywal ze skarpetek a gra byla crapem

Geralnie to bedziesz gral, wachajac kwiatki od spody w tego super-hiper-1st-world naval ombat w DF.
DF przerosl mozliwosci tworcow. Plany mieli ambitne, ale zjem, ale jestem gotowy zalozyc sie o zjedznie wlasnych butow, ze 70% tego co mialoby byc w DFO nie bedzie w momencie premiery (o ile oczywiscie premiera nastapi...)

Autor:  Mac [ 21 kwi 2008, 15:24 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Aldatha napisał(a):
Generalnie to w DF bede mial opcje pobawic sie w prawdziwego pirata (nie ten szit POTBS) , ma byc full naval combat czyli cos czego jeszcze nikt nie zrobil w mmo , trailer o niczym nie swiadczy , ile bylo gier (nie mowie tylko o mmos) ktorych trailer wyrywal ze skarpetek a gra byla crapem

Geralnie to bedziesz gral, wachajac kwiatki od spody w tego super-hiper-1st-world naval ombat w DF.
DF przerosl mozliwosci tworcow. Plany mieli ambitne, ale zjem, ale jestem gotowy zalozyc sie o zjedznie wlasnych butow, ze 70% tego co mialoby byc w DFO nie bedzie w momencie premiery (o ile oczywiscie premiera nastapi...)


Jesli bedzie chociaz 50% to bedziemy mieli najlepsze mmo na rynku, wiec nie widze problemu. :) (nie zebym nie wierzyl ze bedzie wiecej, wiec poprosze zdjecia jak zjadasz buty po premierze, kthx)

Autor:  Oyci3C [ 21 kwi 2008, 15:40 ]
Tytuł: 

KrisK napisał(a):
Jak dla mnie bajka. Tytuł pojawił się dość niespodziewanie. Grafika jest baaaardzo dobre (te cienie, te góry! :D), do tego interesująca lista featuresów (housing, crafting, skill based, open PvP...) No i widok z oczu bohatera :D - jak dla mnie ciekawa odmiana.

Produkują toto już trzy lata - po trailerze widać, że gra ma ręce i nogi. Dlatego mam nadzieję, że wyrobią się w czasie.


Jasne, i r cheezburg0r: housing, open pvp, mega crafting bla bla bla. W dniu premiery wszystki efeatures: soon.

No thx, juz sie nie nabiore, a za taki housing jak w EQ2 to dziekuje.

Autor:  Sel [ 7 cze 2008, 14:56 ]
Tytuł: 

Nadzieja matka glupich :har:

Autor:  Brodaty [ 7 cze 2008, 18:26 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Q: Is Mortal Online comparable to any other game out there?
A: It’s never easy to compare your work to others. The core team comes from the beta days of Ultima Online and wants to build a PvP game in the same spirit but with today’s technology. Some of the very first MMORPG’s had features we have always seen as primary for the genre, and we are surprised to see that so few have developed games based on those features since that time. In short, we find many of today’s MMORPG’s impressive and fun, but see most of them as “cooperative PvE” games with only rudimentary PvP functionality. This makes us even more determined to see our vision come true in Mortal Online.


to ciekawy akapit

Autor:  kamilus [ 20 lip 2008, 00:07 ]
Tytuł: 

http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x= ... 13118,3870

Autor:  Oyci3C [ 20 lip 2008, 01:25 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x=gra,26,13118,3870


Ostatnim elementem, który mnie osobiście niesamowicie się spodobał, jest wprowadzenie do gry legendarnych przedmiotów, broni czy potworów. Co to oznacza? Przypuśćmy, że znajdziemy w głębi jednej z jaskiń ogromnego smoka, który - jak się okaże - jest tylko jeden w całej grze. Po jego pokonaniu całe growe społeczeństwo dowie się o naszym osiągnięciu. Proste, a jakie genialne. Podobnie sytuacja wyglądać ma z legendarnymi rodzajami broni, które będą poukrywane wyłącznie po jednym egzemplarzu na całym serwerze.

Genialny artykul rofl. Carebear whore spoted.

Ale zostawmy ten temat, bo w 2009 roku na rynek wejdzie gra, która zredefiniuje pojęcie MMORPG, zniszczy WoWa, wessie nosem GW, a na koniec nakicha na Ultimę Online.

Pewnie jak gralismy w UO to on sral w pieluchy, no ale fajny jest.

Mam nadzieje, ze link do tego artykulu zostal zapostowany dla "smiechu"~

Co nie zmienia faktu, ze Mortal Online moze byc po prostu fajny.

Strona 2 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team