MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 103 z 149

Autor:  Bahamut [ 22 sty 2010, 13:20 ]
Tytuł: 

visilis85 napisał(a):
Bahamut napisał(a):
Stan w jakim jest MO nie jest "ciężki/rozwinięty/zaawansowany/wymagający" :) Bo w tej grze nic nie ma. UO było "wymające itd" ale tam miałeś możliwości, teraz tutaj możesz tylko zwiedzać imponujące lokacje.


Ile czasu grales dokladnie? Co w tym czasie zdarzyles sprawdzic? Ciezko chyba ocenic stan na "nic nie ma" po krotkiej sesji z gra, skoro ogarniecie podstaw wiekszosci spraw zajmuje wszystkim dlugie godziny.

Nie czepiam sie Ciebie. Po prostu wydaje mi sie, ze czego innego oczekujesz od tej gry.

Nie pojdziesz tutaj do vendora, ktory sprzeda Ci mlotek. Musisz go sobie samemu zrobic/zalatwic/kupic od innego gracza.


z 5h, sprawdzilem 3 miasta i okolice. To może mi powiesz gdzie jest jakieś miasto w którego okolicach można zakosztować troche akcji, nie jestem złośliwy, seryjnie jestem ciekaw co w tej grze jest wartego zobaczenia, bo wiem, że jak ta gra nie wypali to zostaje mi tylko czekać earthrise.

Autor:  Nuzgul [ 22 sty 2010, 14:21 ]
Tytuł: 

Jakas open beta ma byc? bo samego klienta na stress test nie chce mi sie sciagac.

Autor:  Highlander [ 22 sty 2010, 15:23 ]
Tytuł: 

i cos z tego stress testu wyniklo?

Autor:  lamoon [ 22 sty 2010, 15:25 ]
Tytuł: 

Zajebisty i lag i totalny brak synchro :D

Autor:  zaboleq [ 22 sty 2010, 16:23 ]
Tytuł: 

Oby tylko nie poszli z torbami bo juz mi sie snilo ze zglaszali wniosek o upadlosc w sadzie - serio szkoda by było....Dac im jakies 3-4 miesiace i bedzie w miare ok :cry:

Autor:  lamoon [ 22 sty 2010, 16:45 ]
Tytuł: 

Jak im community zaufa i zasponsoruje via abonament dalsze tworzenie tej produkcji to ją skończą a jak nie...to cya

Autor:  Havok [ 22 sty 2010, 16:58 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Zajebisty i lag i totalny brak synchro :D

Pisałeś to poważnie czy jako żart?

Autor:  lamoon [ 22 sty 2010, 17:08 ]
Tytuł: 

Grałem w trakcie tego nieszczęsnego stress testu i tak właśnie miałem. Jest to o tyle dziwne że nie wszyscy tak mieli. Nie wiem od czego to zależy ale parę osób z venta nie miało tego laga. Mi przez jakieś 30 min w trakcie grania udało się złapać synchro i a później wróciło do lagowania.

Autor:  visilis85 [ 22 sty 2010, 17:12 ]
Tytuł: 

Bahamut napisał(a):
To może mi powiesz gdzie jest jakieś miasto w którego okolicach można zakosztować troche akcji


Zalezy o jaka akcje dokladnie Ci chodzi. Nie ma tutaj ukierunkowania dla startujacego gracza. Powinienes sobie psotawic cel a pozniej darzyc do jego realizacji.

Chcesz walczyc? Wiec musisz zdobyc jakis ekwipunek, bo goly latac nie bedziesz. Teraz pytanie jak to zrobic? Opcji jest wiele. Mozesz mozolnie scinac drzewa czy kopac rude aby nauczyc sie tworzyc przedmioty samemu. Mozesz je ukrasc. Mozesz sprzedac/wymienic je na inny towar. Jak jestes kamikaze, to mozesz szukac walczacych graczy i na sępa lootowac zabitych i spieprzac w krzaki z ich rzeczami. Jesli nei chcesz ryzykowac kontaktu z napastnikiem, zawsze mozesz stanac pod przepascia i czekac az ktos spadnie ;) . To tylko kilka opcji. Krotko mowiac, musisz sam wykomibnowac sobie, jak osiagnac wzcesniej wyznaczony cel. W pojedynke bedzie bardzo ciezko a za darmo raczej nikt Ci nie pomoze ;).

Autor:  Havok [ 22 sty 2010, 17:22 ]
Tytuł: 

visilis85 napisał(a):
Chcesz walczyc? Wiec musisz zdobyc jakis ekwipunek, bo goly latac nie bedziesz. Teraz pytanie jak to zrobic? Opcji jest wiele. Mozesz mozolnie scinac drzewa czy kopac rude aby nauczyc sie tworzyc przedmioty samemu. Mozesz je ukrasc. Mozesz sprzedac/wymienic je na inny towar. Jak jestes kamikaze, to mozesz szukac walczacych graczy i na sępa lootowac zabitych i spieprzac w krzaki z ich rzeczami. Jesli nei chcesz ryzykowac kontaktu z napastnikiem, zawsze mozesz stanac pod przepascia i czekac az ktos spadnie ;) . T(...).

Popraw mnie jeśli się myle. W tej grze masz skillcap. Chcesz walczyć to robisz postać pod pvp, skile TYLKO przydatne do walki wybraną boronią. Nie będzie czegoś takiego jak "bojowy" drwal czy inny stolarz. Kradzieże, kopanie, crafty to strata miejsca w skillcapie. Do craftingu zrobisz sobie alta.

Autor:  lamoon [ 22 sty 2010, 17:26 ]
Tytuł: 

Na dzień dzisiejszy możesz mieć 3 postacie każda po 1000 pkt skillcapa.

Autor:  Bahamut [ 22 sty 2010, 17:29 ]
Tytuł: 

visilis85 napisał(a):
Bahamut napisał(a):
To może mi powiesz gdzie jest jakieś miasto w którego okolicach można zakosztować troche akcji


Zalezy o jaka akcje dokladnie Ci chodzi. Nie ma tutaj ukierunkowania dla startujacego gracza. Powinienes sobie psotawic cel a pozniej darzyc do jego realizacji.

Chcesz walczyc? Wiec musisz zdobyc jakis ekwipunek, bo goly latac nie bedziesz. Teraz pytanie jak to zrobic? Opcji jest wiele. Mozesz mozolnie scinac drzewa czy kopac rude aby nauczyc sie tworzyc przedmioty samemu. Mozesz je ukrasc. Mozesz sprzedac/wymienic je na inny towar. Jak jestes kamikaze, to mozesz szukac walczacych graczy i na sępa lootowac zabitych i spieprzac w krzaki z ich rzeczami. Jesli nei chcesz ryzykowac kontaktu z napastnikiem, zawsze mozesz stanac pod przepascia i czekac az ktos spadnie ;) . To tylko kilka opcji. Krotko mowiac, musisz sam wykomibnowac sobie, jak osiagnac wzcesniej wyznaczony cel. W pojedynke bedzie bardzo ciezko a za darmo raczej nikt Ci nie pomoze ;).


Spytam inaczej bo widze, że się niezrozumieliśmy...
Czy w tej grze widziałeś chociarz jeden "dendżon" z mobami albo chociarz jakieś miejsce gdzie można spotkać jakąś grupę ogrów/goblinów/trolli czy czegoś w tym stylu?

Autor:  lamoon [ 22 sty 2010, 17:34 ]
Tytuł: 

Obecnie nie ma czegoś takiego. Jedynie co jak narazie spotkałem to:
- dziki
- świnie
- lisy
- łanie
- coś na modłę szczuroludzi
- wilki
- minotaura (to najsilniejszy mob)

Devsi z tego co powiedzieli to to że w dniu premiery "rzucą" moby bo mają je przygotowane ale nie są ogólnie potrzebne do testów. Ogólnie ma być ich zatrzęsienie. Zobaczymy :)

Autor:  visilis85 [ 22 sty 2010, 17:51 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Popraw mnie jeśli się myle. W tej grze masz skillcap. Chcesz walczyć to robisz postać pod pvp, skile TYLKO przydatne do walki wybraną boronią. Nie będzie czegoś takiego jak "bojowy" drwal czy inny stolarz. Kradzieże, kopanie, crafty to strata miejsca w skillcapie. Do craftingu zrobisz sobie alta.


Zgadza sie. To o czym mowie zaklada aktualna mozliwosc, stowrzenia 3 postaci na jednym koncie. Przy skillcapie na pozimie 1000 punktow nie ma innej mozliwosci i bardzo dobrze.


Bahamut napisał(a):
Spytam inaczej bo widze, że się niezrozumieliśmy...
Czy w tej grze widziałeś chociarz jeden "dendżon" z mobami albo chociarz jakieś miejsce gdzie można spotkać jakąś grupę ogrów/goblinów/trolli czy czegoś w tym stylu?


Tak jak pisze lamoon, mobow w tym momencie jest malo, sa to glownie zwierzaki. Jak chcesz miec ciezko to molgbys sie wybrac na minotaura.

Jesli interesuje Cie pvp to znajdziesz wiele miejsc gdzie ciagle sie cos dzieje.

Autor:  Teo [ 22 sty 2010, 17:52 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Do craftingu zrobisz sobie alta.

Mam nadzieje ze bedzie mozna miec jedna postac na koncie bo inaczej kazdy zainteresowany zrobi sobie craftera i tak ominie caly system zwiazany ze skill capem.

Autor:  Havok [ 22 sty 2010, 17:57 ]
Tytuł: 

W takim przypadku po dupie dostaną ludzie mający jedno konto ;). Nawet w dfo gdzie na jednej postaci możesz mieć wszystkie skile masa sporo ludzi ma alty. W MO taki alt będzie jeszcze bardziej przydatny.

Autor:  Nuzgul [ 22 sty 2010, 18:37 ]
Tytuł: 

Pozwole sobie ponowic pytanie: Bedzie open beta czy nie?

Autor:  visilis85 [ 22 sty 2010, 18:43 ]
Tytuł: 

Nie wiadomo. Na razie gra jest otwarta jako stress test i cos mi mowi, ze tak zostanie przez najblizsze dni.

Autor:  redruM [ 22 sty 2010, 19:22 ]
Tytuł: 

wiadomo

MMORPG.com:
What plans do you have to bring more players into beta; will there be contests or give-aways?

Henrik Nyström:
We will have a short time of open, free Beta before launch. This is both to be able to really stress-test server performance and give players a chance to try out the game.

Autor:  joshe [ 22 sty 2010, 20:01 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Mam nadzieje ze bedzie mozna miec jedna postac na koncie bo inaczej kazdy zainteresowany zrobi sobie craftera i tak ominie caly system zwiazany ze skill capem.

Chcąc ominąć skill capa, 1 konto na crafting nie wystarczy.
Za dużo profesji crafterskich żeby skillować wszystkie.
Chyba że celem jest osiągnięie pułapu max średniej jakości sprzętu. Wtedy 2 alty powinne wystarczyć na 2 typy armorów i 2 bronie.

Strona 103 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team