mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 28 sty 2010, 23:31 
Bo to prawdziwy sandbox, masz sam pokolorowac.

open your mind for the serpent

PostNapisane: 28 sty 2010, 23:45 
:lol: Faktycznie biednie to wygląda. Ciekaw jeszcze jestem którego klienta dali na płytkę jak ten "właściwy" z downloaderem patcherem i tymi wszystkimi syfami wydali jakiś niecały tydzień temu :)

LaMoon#2988

PostNapisane: 29 sty 2010, 00:24 
Mendol napisał(a):
ta. jedna plyta w srodku, zero instrukcji czegokolwiek.
pudelko, okladka, nosnik. jaki kurwa fail.

A co chciales, sukienke Sniezki?
Dziwne ze plyty sla, DD sie teraz robi zacofance.

PostNapisane: 29 sty 2010, 01:18 
platiniumka całkiem niezła płyta, na pewno lepsza niż esperanzy i inny podobny do nich kicz

od 2000 do dzisiaj śmigają jak trzeba

PostNapisane: 29 sty 2010, 07:52 
lamoon napisał(a):
:lol: Faktycznie biednie to wygląda. Ciekaw jeszcze jestem którego klienta dali na płytkę jak ten "właściwy" z downloaderem patcherem i tymi wszystkimi syfami wydali jakiś niecały tydzień temu :)

"seems so. I got the box today too. Just one DVD inside, nothing else - not one written word.

And the best is: the DVD is completely useless. If you install the client and run it you get an error which is discussed here: http://www.mortalonline.com/forums/3...tml#post680288

which leads to: http://www.mortalonline.com/forums/3...-19-guide.html

so after deleting your previously installed client you have to download another 4.9 GB Client, install that one instead and hopefully it will work. I´m done. (...)"

Chyba przeglądasz czasem forum MO ;)

PostNapisane: 29 sty 2010, 13:52 
O M G, ale fail :lol: :lol: :roll:

PostNapisane: 29 sty 2010, 14:10 
tomugeen napisał(a):
Bo to prawdziwy sandbox, masz sam pokolorowac.

made my day :lol:

btw. skończył się stresstest
zobaczymy czym przywalą w nowym patchu
Bo tak jakoś tydzień na openbetkę, pewnie jeszcze z jeden paczyk i czas na release.

PostNapisane: 29 sty 2010, 14:16 
I co jakie wyniki tego stress testu?

LaMoon#2988

PostNapisane: 29 sty 2010, 15:26 
no wlasnie jakies wnioski wyciagneli z tego stress testu, czy nadal utrzymuja ze pusty swiat z 20 graczami w jednym miejscu bez laga potrafia zrobic na premiere ?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 29 sty 2010, 18:48 
"Star Vault AB: Mortal Online now begins the Release
The release of Mortal Online starts on Monday the 1st of February 2010. It begins by
launching a Free Open Beta that invites gamers all over the world to try out Mortal
Online for free. The Free Open Beta will continue for a limited time until the end of
the release phase, when Mortal Online enters Gold status.
As announced in December Star Vault AB added another month of testing to Mortal
Online to secure that the gamer experience would be on par with expectations when
reaching Gold status, which is also the point in time where the monthly subscriptions
start.
The game now has all the core functionality and content implemented and during the
last weeks several mass-player stress tests have been performed. This was done by
letting our dedicated core gamers invite their friends to try out the game for free during
the testing hours.
The great success of our Christmas offers means we will be announcing a discount offer
on the Digital Download version during the time of free Open Beta. Read more about this
offer at the store: www.mortalonline.com

Two reviews of the Closed Beta have surfaced on gaming sites:
“Mortal Online is a true sandbox MMORPG; a world where nearly anything should be
possible”
http://www.gamerzines.com/downloads/mag ... ine_18.pdf
(Large PDF file)
“Player interaction seems like an easy buzz-phrase to throw out there, but play a bit of
Mortal and you realize – Star Vault are not joking.”
http://www.eurogamer.net/articles/morta ... -on?page=1

“This is the moment we have all been waiting for. We know that our game contains the
game play core our target gaming audience has been waiting for; we have great support
from them since the Closed Beta, and both the players and the team are looking forward
to launching and the future of the game. We have also seen a very good interest in
buying the game during this phase, which we thank all our gamers for.
The Free Open Beta is one of the most important marketing activities for the game; we
are expecting a substantial number of new gamers wanting to try the game as this starts
to spread in the gaming community. Our goal is to find both the players who have been waiting for this type of game as well as catch a few of the 'casual' gamers that are looking
for a different experience. We will be very active in this phase to make sure that as many
as possible gets the opportunity to try out Mortal Online.
We are finally in the process of launching and I am together will the whole Development
Team at Star Vault proudly inviting all gamers around the world to a new type of gaming
experience in the Mortal Online world”, says Henrik Nyström, CEO, Star Vault AB"

PostNapisane: 29 sty 2010, 19:20 
niezla sciema.

PostNapisane: 29 sty 2010, 19:52 
nie mogę się doczekać
:roll:

PostNapisane: 30 sty 2010, 08:29 
h3h3.
no gre mam, poczekam, az odpala i co ludzie zaczna pisac.
moze jednak nie jest tak zle.

PostNapisane: 30 sty 2010, 08:51 
Ogólnie nie jest najgorzej zdaje się, ale kurcze nadal nie ma ikonek! Matko tak trudno narysować kwadracik z mieczem takim i takim albo z łukiem takim i takim, nie wspominając już o zbrojkach :/ Jakiś zielony zarys na szarym tle

LaMoon#2988

PostNapisane: 30 sty 2010, 09:40 
archery juz fixneli?

PostNapisane: 30 sty 2010, 10:25 
Mendol napisał(a):
archery juz fixneli?

Tak, fixnęli

Co do samej gry to cóż jest playable aczkolwiek zalezy kto i czego sie spodziewa. Jak dla mnie ikonki to nie jest priorytet bo teraz najwazniejszy jest wzrost performance do granic mozliwosci, brak laga i fixowanie bugow. Oczywiscie nie zapominajac o dodawaniu kolejncyh "ficzerow". Pierwsze 2-3 miesiące wszystko pokażą.

PostNapisane: 30 sty 2010, 10:32 
Co rozumiesz przez pojęcie "fixneli archery"? Znaczy się pamper nie ma już łuku na plecach z naciągniętą cięciwą? ;)

LaMoon#2988

PostNapisane: 30 sty 2010, 10:44 
nie, czy da sie juz strzelac w miare sensownie i na odleglosc wieksza niz 20 metrow. i czy jest jakis fun z uzywania luku czy jest dodany na sile.

PostNapisane: 30 sty 2010, 10:53 
bamber nie pamper.

What you need is someone strong to guide you...
Like me

PostNapisane: 31 sty 2010, 18:39 
Mendol napisał(a):
nie, czy da sie juz strzelac w miare sensownie i na odleglosc wieksza niz 20 metrow. i czy jest jakis fun z uzywania luku czy jest dodany na sile.

Wziąłeś po uwagę to, że jakość broni zależy wprost proporcjonalnie do skilla w craftingu broni ?
Łuk jest fixnięty od dawna, tylko ci co piali na to że się strzelać nie da, zapomnieli o powyższym.
Równie dobrze mogliby próbować strzelać railgunem w Q używając cempletek.

na yt jest filmik o tym

lamoon napisał(a):
Znaczy się pamper nie ma już łuku na plecach z naciągniętą cięciwą? ;)

Tutaj akurat hujowo że fixnęli tego "buga". Z giwerą na plerach taki pacjent był nieco lepiej widoczny w haszczach :)

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 149  Następna strona