mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 23:31 
Cytuj  
Bo to prawdziwy sandbox, masz sam pokolorowac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 23:45 
Cytuj  
:lol: Faktycznie biednie to wygląda. Ciekaw jeszcze jestem którego klienta dali na płytkę jak ten "właściwy" z downloaderem patcherem i tymi wszystkimi syfami wydali jakiś niecały tydzień temu :)


_________________
LaMoon#2988

*

Posty: 159
Dołączył(a): 3.11.2006
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 00:24 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ta. jedna plyta w srodku, zero instrukcji czegokolwiek.
pudelko, okladka, nosnik. jaki kurwa fail.

A co chciales, sukienke Sniezki?
Dziwne ze plyty sla, DD sie teraz robi zacofance.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 01:18 
Cytuj  
platiniumka całkiem niezła płyta, na pewno lepsza niż esperanzy i inny podobny do nich kicz

od 2000 do dzisiaj śmigają jak trzeba


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 07:52 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
:lol: Faktycznie biednie to wygląda. Ciekaw jeszcze jestem którego klienta dali na płytkę jak ten "właściwy" z downloaderem patcherem i tymi wszystkimi syfami wydali jakiś niecały tydzień temu :)

"seems so. I got the box today too. Just one DVD inside, nothing else - not one written word.

And the best is: the DVD is completely useless. If you install the client and run it you get an error which is discussed here: http://www.mortalonline.com/forums/3...tml#post680288

which leads to: http://www.mortalonline.com/forums/3...-19-guide.html


so after deleting your previously installed client you have to download another 4.9 GB Client, install that one instead and hopefully it will work. I´m done. (...)"

Chyba przeglądasz czasem forum MO ;)

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 13:52 
Cytuj  
O M G, ale fail :lol: :lol: :roll:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 14:10 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Bo to prawdziwy sandbox, masz sam pokolorowac.


made my day :lol:


btw. skończył się stresstest
zobaczymy czym przywalą w nowym patchu
Bo tak jakoś tydzień na openbetkę, pewnie jeszcze z jeden paczyk i czas na release.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 14:16 
Cytuj  
I co jakie wyniki tego stress testu?


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 15:26 
Cytuj  
no wlasnie jakies wnioski wyciagneli z tego stress testu, czy nadal utrzymuja ze pusty swiat z 20 graczami w jednym miejscu bez laga potrafia zrobic na premiere ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 18:48 
Cytuj  
"Star Vault AB: Mortal Online now begins the Release
The release of Mortal Online starts on Monday the 1st of February 2010. It begins by
launching a Free Open Beta that invites gamers all over the world to try out Mortal
Online for free. The Free Open Beta will continue for a limited time until the end of
the release phase, when Mortal Online enters Gold status.
As announced in December Star Vault AB added another month of testing to Mortal
Online to secure that the gamer experience would be on par with expectations when
reaching Gold status, which is also the point in time where the monthly subscriptions
start.
The game now has all the core functionality and content implemented and during the
last weeks several mass-player stress tests have been performed. This was done by
letting our dedicated core gamers invite their friends to try out the game for free during
the testing hours.
The great success of our Christmas offers means we will be announcing a discount offer
on the Digital Download version during the time of free Open Beta. Read more about this
offer at the store: www.mortalonline.com

Two reviews of the Closed Beta have surfaced on gaming sites:
“Mortal Online is a true sandbox MMORPG; a world where nearly anything should be
possible”
http://www.gamerzines.com/downloads/mag ... ine_18.pdf
(Large PDF file)
“Player interaction seems like an easy buzz-phrase to throw out there, but play a bit of
Mortal and you realize – Star Vault are not joking.”
http://www.eurogamer.net/articles/morta ... -on?page=1

“This is the moment we have all been waiting for. We know that our game contains the
game play core our target gaming audience has been waiting for; we have great support
from them since the Closed Beta, and both the players and the team are looking forward
to launching and the future of the game. We have also seen a very good interest in
buying the game during this phase, which we thank all our gamers for.
The Free Open Beta is one of the most important marketing activities for the game; we
are expecting a substantial number of new gamers wanting to try the game as this starts
to spread in the gaming community. Our goal is to find both the players who have been waiting for this type of game as well as catch a few of the 'casual' gamers that are looking
for a different experience. We will be very active in this phase to make sure that as many
as possible gets the opportunity to try out Mortal Online.
We are finally in the process of launching and I am together will the whole Development
Team at Star Vault proudly inviting all gamers around the world to a new type of gaming
experience in the Mortal Online world”, says Henrik Nyström, CEO, Star Vault AB"

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 19:20 
Cytuj  
niezla sciema.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 29 sty 2010, 19:52 
Cytuj  
nie mogę się doczekać
:roll:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 08:29 
Cytuj  
h3h3.
no gre mam, poczekam, az odpala i co ludzie zaczna pisac.
moze jednak nie jest tak zle.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 08:51 
Cytuj  
Ogólnie nie jest najgorzej zdaje się, ale kurcze nadal nie ma ikonek! Matko tak trudno narysować kwadracik z mieczem takim i takim albo z łukiem takim i takim, nie wspominając już o zbrojkach :/ Jakiś zielony zarys na szarym tle


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 09:40 
Cytuj  
archery juz fixneli?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 10:25 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
archery juz fixneli?


Tak, fixnęli

Co do samej gry to cóż jest playable aczkolwiek zalezy kto i czego sie spodziewa. Jak dla mnie ikonki to nie jest priorytet bo teraz najwazniejszy jest wzrost performance do granic mozliwosci, brak laga i fixowanie bugow. Oczywiscie nie zapominajac o dodawaniu kolejncyh "ficzerow". Pierwsze 2-3 miesiące wszystko pokażą.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 10:32 
Cytuj  
Co rozumiesz przez pojęcie "fixneli archery"? Znaczy się pamper nie ma już łuku na plecach z naciągniętą cięciwą? ;)


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 10:44 
Cytuj  
nie, czy da sie juz strzelac w miare sensownie i na odleglosc wieksza niz 20 metrow. i czy jest jakis fun z uzywania luku czy jest dodany na sile.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2010, 10:53 
Cytuj  
bamber nie pamper.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2010, 18:39 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nie, czy da sie juz strzelac w miare sensownie i na odleglosc wieksza niz 20 metrow. i czy jest jakis fun z uzywania luku czy jest dodany na sile.


Wziąłeś po uwagę to, że jakość broni zależy wprost proporcjonalnie do skilla w craftingu broni ?
Łuk jest fixnięty od dawna, tylko ci co piali na to że się strzelać nie da, zapomnieli o powyższym.
Równie dobrze mogliby próbować strzelać railgunem w Q używając cempletek.

na yt jest filmik o tym

lamoon napisał(a):
Znaczy się pamper nie ma już łuku na plecach z naciągniętą cięciwą? ;)


Tutaj akurat hujowo że fixnęli tego "buga". Z giwerą na plerach taki pacjent był nieco lepiej widoczny w haszczach :)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.