MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 109 z 149

Autor:  Huba [ 3 lut 2010, 00:15 ]
Tytuł: 

Nawet jak sie uda zalogowac to nowgame.exe ciagle crashuje. Ma ktos taki kwas? Jakies sugestie?

Autor:  Razoth [ 3 lut 2010, 00:52 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Feature pozwalajacy na updobnienie naszej postaci do Hitlera moze przysporzyc MO grono sczerze oddanych fanow.
Ciesze sie ze gra jest na dobrej drodze a devsi wiedza co robia.


Nie wiedziałem, że tak zręcznie operujesz sarkazmem, Mein Fuhrer!

Autor:  Szamotula [ 3 lut 2010, 00:53 ]
Tytuł: 

Hmm. Da sie jakos zmienic czestotliwosc odswiezania? Mam zastepczy monitor i przy uruchomieniu gry mi wyskakuje, ze czestotliwosc odswiezania jest out of range -.-. Any tips for free?

edit. Nvm, znalazlem w configu.


edit2. srednio to jest grywalne ;<

Autor:  Bahamut [ 3 lut 2010, 11:23 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Czy można liczyć na jakieś nieco bardziej konstruktywne opinie z bety niż to, że postać może mieć wąsik i latać nago po lesie?


To jest wczesna Alpha gry. Zero content. Ale gra ma to coś co ciężko opisać, za pół roku bedzie dobrze.

Autor:  Kleiv [ 3 lut 2010, 11:32 ]
Tytuł: 

Ok cos napisze.
Wczoraj troche w to pograłem, zaciukałem toporkiem kilku gosci i wykrafcilem luk nawet.
Wiec tak.
Lag i stablinosc:
Lag jest zauwazalny, bardziej w miastach i tam gdzie sa wieksze grupy graczy.Niekiedy na reakcje czekałem 1-2 sekundy, typu przenoszenie czegos z ekwipunku itp.
Gra o dziwno dziala bardzo stablinie i nawet dosc wydajnie.
Tj na moim sprzecie C2D E4500, 3 gb ram , 8600gt ,Vista 64 bit nie bylo zadnego crasha przez 2h. Rodziałka 1440x900 ,fps w miare kolo 20 ale to mowie na oko.(ktos wie jak wlaczyc licznik fps w grze?)

Wrazenia, grafa jest dobra jak na mmo. ,tj widać że silnk jest dobry i ciagnie spokojnie duże przestrzenie ,szczególnie że geometria levelu jest prosta.ładne widoki i efekty ,mgły itp
Graficy zrobili w porzadku robote normalki i speculary z oswietlaniem dobrze wygladaja.
Walka jest troche w wolnym tempie ale mi to odpowiada ,kazdy zamach bronia bierze tyle staminy ze trzeba uwazac i dobrze go planowac,również lag ma tu znaczenie.
Mozna harvestowac materialy i dosc prosto craficic na workbenchach tak jak w DFO.Ale ilosc materialow potrzebna jest mniejsza przynajmniej na poczatkowym poziomie bo tyle widzialem.
Oczywiscie jest full loot co mnie bardzo irytuje no ale zoabczym.Po zrobieniu luku mialem problem z wystrzleniem strzaly nie wiem czy moja postac ma za mala sile czy to wina laga, ale po 5 próbach (tyle mialem strzał zrezygnowalem).
Gra ma jednak to co lubie totalny sandbox z ogromem swiata robi wrazenie. No i walka nie jest quake podobna tylko bardziej realistyczna.
To tyle wiecej moze dzis sprobuje.

Autor:  joshe [ 3 lut 2010, 13:03 ]
Tytuł: 

kleiv: sprawę wolnej walki dobitnie wytłumaczono kilkanaście stronek temu, o archery też pisałem.
To nie problem mechaniki, bo ta jest świetnie rozwiązana, tylko graczy.

Z potwornym lagiem były już problemy.
Powinien zniknąć z nastepnym patchem, no chyba że to znowu wina AI.


edit:
wykrakałem

Cytuj:
The lag is being worked on. Stay tuned for patch that will fix it.

Autor:  Nyx [ 3 lut 2010, 13:18 ]
Tytuł: 

Jak narazie to mozna wejsc popatrzec i sie wylogowac przez tego laga

Autor:  iniside [ 3 lut 2010, 14:00 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Jak narazie to mozna wejsc popatrzec i sie wylogowac przez tego laga

Ja chwile pobiegałem. Zobaczyłem, ze nie moge odrazu zaczac skilowac maga i sie wylogowałem -;-.

Autor:  Huba [ 3 lut 2010, 14:04 ]
Tytuł: 

Gdzie jest workbench? Jakis quick tutorial jak tu sie craftuje? Da sie w tej becie zmontowac jakies itemy?

Autor:  Szamotula [ 3 lut 2010, 14:13 ]
Tytuł: 

Moglby ktos jakis SS wrzucic? chcialbym porownac grafike, bo u mnie wszystkie textury sa jakies takie low res - no chyba, ze kazdy tak ma ;) a ustawienia zmiany grafiki niedzialaja.

Gra ma fajny klimacic, ktory nam daje ladny swiat, zaaajebista widocznosc(widac domki miliard kilometrow odemnie, gdzies tam na skarpie ;>), bombowa muzyczka.

Co mnie denerwuje to ui i ten caly mouse mode - troszeczke to wszystko prymitywnie wyszlo.
No i nie wyobrazam sobie powiedzmy walki 10v10 chociazby, przy 5 osobach ekran juz jest pelny a postaci dziwnie sie poruszaja(podobny efekt mialem w whammerze)


PS. Serwery sa off teraz? Bo bo zalogowaniu sie nie widze swoich postaci ;<

Autor:  Ossur [ 3 lut 2010, 14:35 ]
Tytuł: 

Huba napisał(a):
Gdzie jest workbench? Jakis quick tutorial jak tu sie craftuje? Da sie w tej becie zmontowac jakies itemy?

wszystko się da, jak masz materiały(można część kupić u vendora, to udajesz się tam gdzie są stoły i tak przy stole na którym są łuki crafcisz łuki, na stole przy którym są zbroj e -zbroje, itd.

Autor:  Huba [ 3 lut 2010, 16:02 ]
Tytuł: 

Jestem w miescie na pustyni/stepach ( chyba) z takimi arabskimi kwadratowymi domkami z kamienia. Wie ktos gdzie dokladnie tam sa te stoły?

Autor:  Ziben [ 3 lut 2010, 16:27 ]
Tytuł: 

ja aktualnie nie moge odpalić nawet launchera, takie są lagi.

Autor:  visilis85 [ 3 lut 2010, 16:37 ]
Tytuł: 

Nie piszcie ze machanie bronia jest zbyt wolne, bo kiedy wyskillujecie postac i uzyjecie normalnych broni, mozecie zaczac narzekac ze jest za szybko.

Autor:  Szamotula [ 5 lut 2010, 00:35 ]
Tytuł: 

Jak mozna sciagnac patch przez torrent? Wyszedl teraz jakis nowy 250mb a przez launchera leci jak flaki z olejem ;<

Autor:  joshe [ 5 lut 2010, 00:46 ]
Tytuł: 

Szamotula napisał(a):
Jak mozna sciagnac patch przez torrent? Wyszedl teraz jakis nowy 250mb a przez launchera leci jak flaki z olejem ;<

albo duś przez launchera, albo czekaj na content patcha
innego wyjścia ni mo :<

Autor:  Mendol [ 7 lut 2010, 11:19 ]
Tytuł: 

i jak tam?

Autor:  Havok [ 7 lut 2010, 12:44 ]
Tytuł: 

Próbowałem toto zainstalować. Po instalacji winda wywaliła okienko z błędem i dałem spokój. Jeśli open beta jeszcze potrwa (?) może spróbuję przeinstalować to jeszcze raz.

Autor:  Szamotula [ 7 lut 2010, 13:51 ]
Tytuł: 

masz zainstalowane wszystko co potrzebne? framework, physicx itp? Sprawdz na forum - tam jest poradnik ze znanymi bledami i jak je unikac.

Autor:  Havok [ 7 lut 2010, 14:16 ]
Tytuł: 

Jest znany termin zakończenia open bety?

Strona 109 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team