MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 109 z 149 |
Autor: | Huba [ 3 lut 2010, 00:15 ] |
Tytuł: | |
Nawet jak sie uda zalogowac to nowgame.exe ciagle crashuje. Ma ktos taki kwas? Jakies sugestie? |
Autor: | Razoth [ 3 lut 2010, 00:52 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Feature pozwalajacy na updobnienie naszej postaci do Hitlera moze przysporzyc MO grono sczerze oddanych fanow.
Ciesze sie ze gra jest na dobrej drodze a devsi wiedza co robia. Nie wiedziałem, że tak zręcznie operujesz sarkazmem, Mein Fuhrer! |
Autor: | Szamotula [ 3 lut 2010, 00:53 ] |
Tytuł: | |
Hmm. Da sie jakos zmienic czestotliwosc odswiezania? Mam zastepczy monitor i przy uruchomieniu gry mi wyskakuje, ze czestotliwosc odswiezania jest out of range -.-. Any tips for free? edit. Nvm, znalazlem w configu. edit2. srednio to jest grywalne ;< |
Autor: | Bahamut [ 3 lut 2010, 11:23 ] |
Tytuł: | |
Havok napisał(a): Czy można liczyć na jakieś nieco bardziej konstruktywne opinie z bety niż to, że postać może mieć wąsik i latać nago po lesie?
To jest wczesna Alpha gry. Zero content. Ale gra ma to coś co ciężko opisać, za pół roku bedzie dobrze. |
Autor: | Kleiv [ 3 lut 2010, 11:32 ] |
Tytuł: | |
Ok cos napisze. Wczoraj troche w to pograłem, zaciukałem toporkiem kilku gosci i wykrafcilem luk nawet. Wiec tak. Lag i stablinosc: Lag jest zauwazalny, bardziej w miastach i tam gdzie sa wieksze grupy graczy.Niekiedy na reakcje czekałem 1-2 sekundy, typu przenoszenie czegos z ekwipunku itp. Gra o dziwno dziala bardzo stablinie i nawet dosc wydajnie. Tj na moim sprzecie C2D E4500, 3 gb ram , 8600gt ,Vista 64 bit nie bylo zadnego crasha przez 2h. Rodziałka 1440x900 ,fps w miare kolo 20 ale to mowie na oko.(ktos wie jak wlaczyc licznik fps w grze?) Wrazenia, grafa jest dobra jak na mmo. ,tj widać że silnk jest dobry i ciagnie spokojnie duże przestrzenie ,szczególnie że geometria levelu jest prosta.ładne widoki i efekty ,mgły itp Graficy zrobili w porzadku robote normalki i speculary z oswietlaniem dobrze wygladaja. Walka jest troche w wolnym tempie ale mi to odpowiada ,kazdy zamach bronia bierze tyle staminy ze trzeba uwazac i dobrze go planowac,również lag ma tu znaczenie. Mozna harvestowac materialy i dosc prosto craficic na workbenchach tak jak w DFO.Ale ilosc materialow potrzebna jest mniejsza przynajmniej na poczatkowym poziomie bo tyle widzialem. Oczywiscie jest full loot co mnie bardzo irytuje no ale zoabczym.Po zrobieniu luku mialem problem z wystrzleniem strzaly nie wiem czy moja postac ma za mala sile czy to wina laga, ale po 5 próbach (tyle mialem strzał zrezygnowalem). Gra ma jednak to co lubie totalny sandbox z ogromem swiata robi wrazenie. No i walka nie jest quake podobna tylko bardziej realistyczna. To tyle wiecej moze dzis sprobuje. |
Autor: | joshe [ 3 lut 2010, 13:03 ] |
Tytuł: | |
kleiv: sprawę wolnej walki dobitnie wytłumaczono kilkanaście stronek temu, o archery też pisałem. To nie problem mechaniki, bo ta jest świetnie rozwiązana, tylko graczy. Z potwornym lagiem były już problemy. Powinien zniknąć z nastepnym patchem, no chyba że to znowu wina AI. edit: wykrakałem Cytuj: The lag is being worked on. Stay tuned for patch that will fix it.
|
Autor: | Nyx [ 3 lut 2010, 13:18 ] |
Tytuł: | |
Jak narazie to mozna wejsc popatrzec i sie wylogowac przez tego laga |
Autor: | iniside [ 3 lut 2010, 14:00 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): Jak narazie to mozna wejsc popatrzec i sie wylogowac przez tego laga
Ja chwile pobiegałem. Zobaczyłem, ze nie moge odrazu zaczac skilowac maga i sie wylogowałem -;-. |
Autor: | Huba [ 3 lut 2010, 14:04 ] |
Tytuł: | |
Gdzie jest workbench? Jakis quick tutorial jak tu sie craftuje? Da sie w tej becie zmontowac jakies itemy? |
Autor: | Szamotula [ 3 lut 2010, 14:13 ] |
Tytuł: | |
Moglby ktos jakis SS wrzucic? chcialbym porownac grafike, bo u mnie wszystkie textury sa jakies takie low res - no chyba, ze kazdy tak ma ![]() Gra ma fajny klimacic, ktory nam daje ladny swiat, zaaajebista widocznosc(widac domki miliard kilometrow odemnie, gdzies tam na skarpie ;>), bombowa muzyczka. Co mnie denerwuje to ui i ten caly mouse mode - troszeczke to wszystko prymitywnie wyszlo. No i nie wyobrazam sobie powiedzmy walki 10v10 chociazby, przy 5 osobach ekran juz jest pelny a postaci dziwnie sie poruszaja(podobny efekt mialem w whammerze) PS. Serwery sa off teraz? Bo bo zalogowaniu sie nie widze swoich postaci ;< |
Autor: | Ossur [ 3 lut 2010, 14:35 ] |
Tytuł: | |
Huba napisał(a): Gdzie jest workbench? Jakis quick tutorial jak tu sie craftuje? Da sie w tej becie zmontowac jakies itemy?
wszystko się da, jak masz materiały(można część kupić u vendora, to udajesz się tam gdzie są stoły i tak przy stole na którym są łuki crafcisz łuki, na stole przy którym są zbroj e -zbroje, itd. |
Autor: | Huba [ 3 lut 2010, 16:02 ] |
Tytuł: | |
Jestem w miescie na pustyni/stepach ( chyba) z takimi arabskimi kwadratowymi domkami z kamienia. Wie ktos gdzie dokladnie tam sa te stoły? |
Autor: | Ziben [ 3 lut 2010, 16:27 ] |
Tytuł: | |
ja aktualnie nie moge odpalić nawet launchera, takie są lagi. |
Autor: | visilis85 [ 3 lut 2010, 16:37 ] |
Tytuł: | |
Nie piszcie ze machanie bronia jest zbyt wolne, bo kiedy wyskillujecie postac i uzyjecie normalnych broni, mozecie zaczac narzekac ze jest za szybko. |
Autor: | Szamotula [ 5 lut 2010, 00:35 ] |
Tytuł: | |
Jak mozna sciagnac patch przez torrent? Wyszedl teraz jakis nowy 250mb a przez launchera leci jak flaki z olejem ;< |
Autor: | joshe [ 5 lut 2010, 00:46 ] |
Tytuł: | |
Szamotula napisał(a): Jak mozna sciagnac patch przez torrent? Wyszedl teraz jakis nowy 250mb a przez launchera leci jak flaki z olejem ;<
albo duś przez launchera, albo czekaj na content patcha innego wyjścia ni mo :< |
Autor: | Mendol [ 7 lut 2010, 11:19 ] |
Tytuł: | |
i jak tam? |
Autor: | Havok [ 7 lut 2010, 12:44 ] |
Tytuł: | |
Próbowałem toto zainstalować. Po instalacji winda wywaliła okienko z błędem i dałem spokój. Jeśli open beta jeszcze potrwa (?) może spróbuję przeinstalować to jeszcze raz. |
Autor: | Szamotula [ 7 lut 2010, 13:51 ] |
Tytuł: | |
masz zainstalowane wszystko co potrzebne? framework, physicx itp? Sprawdz na forum - tam jest poradnik ze znanymi bledami i jak je unikac. |
Autor: | Havok [ 7 lut 2010, 14:16 ] |
Tytuł: | |
Jest znany termin zakończenia open bety? |
Strona 109 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |