blasz napisał(a):
Postac danej rasy nie wyglada na daną rasę.
bez problemu rozpoznaję blainnów, elfy, sidoyan itd.
I to nie po fujarach i cyckach.
W czym problem ? W karcie graficznej ?
blasz napisał(a):
Glowa wyglada jakby byla odcieta i pozniej przyszyta do postaci.
Nie spotkałem się z takim efektem.
problem w karcie graficznej ?
blasz napisał(a):
Customizacja postaci - w obliczu innych tytulow ponizej oczekiwan.
Dla mnie bloodmix jest zajebistą opcją. Lekkie podobieństwo chyba tylko w shadowbane widziałem.
Wiek postaci w mmorpg wyraźnie wpływający na statystyki, widziałem tylko w MO. Za mało grałem w najnowsze kopie kopii klonów ?
A to że wielkości stopy nie można ustawić gówno mnie obchodzi. Nie mam zamiaru grać superzłoczyńcą o ksywie big foot - o ile trybisz do czego nawiązuję.
blasz napisał(a):
Poruszanie sie i animacja postaci - taka mizeria w XXI wieku?.
no tu już na trola nie mam argumentów
sam nie podał nawet jednego
Chowanie/wyciąganie 2h miecza przez plecy jest mizerne ?
Super, lepiej gdyby magicznie pojawiał się w łapie ułożonej do trzymania widmowego penicha, jak to w większości koreańskich siepanek.
blasz napisał(a):
Lagi w miescie i na zewnatrz.
no shit sherlock
blasz napisał(a):
Sztywne i malo dynamiczne pvp, ktore wyglada jakby manekiny/kukielki walczyly.
Uczestniczyłeś chociaż w pvp używając dobrej giwery, a nie siekierek startowych ?
blasz napisał(a):
System skilli : ciekawy, ale w tak odrazajacej oprawie, ze odpycha.
Działa i sprawdza się wyśmienicie.
Kolorki okien nie pasują ?
blasz napisał(a):
Jesli ten silnik nie wytrzymuje obciazenia w miescie nie wyobrazam sobie jak ma wygladac masowe pvp.
Wytrzymuje.
Pomyliłeś betę z retailem.
"Masowe" pvp również ma się dobrze, pomijając ostatnie problemy z synchro i crashami.
blasz napisał(a):
Z calosci ladne bylo chyba tylko niebo
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jeszcze sporo pracy przed SV.
Wystarczy że zaimplementują speedtree w miejsce podstawowych siatek obiektów.