MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 110 z 149

Autor:  Undmeen [ 7 lut 2010, 14:41 ]
Tytuł: 

raczej nie wcześniej niż Q1 2011

Autor:  Bahamut [ 7 lut 2010, 16:20 ]
Tytuł: 

ja się nie mogę zalogować od 2 dni, pisze "nie może połączyć się z serwerem".

Autor:  Kleiv [ 8 lut 2010, 10:33 ]
Tytuł: 

to raczej jest ciagle alpha, nazywanie tak nie dopracowanej gry beta to nieporozumienie.
Wczoraj pograłem kilka godzin, na kilku postaciach.
Jedna spadłem na dno morza z którego nie mogłem ofc wyjsc, szkoda bo wczesniej znalazłem 200k kasy w zlocie przy jakims trupie ,no mowi sie trudno :p
Poza tym w mieście zabił mnie niewidzialny koń lub gazzela cieżko powiedzieć co przez laga.
Udało mi się zrobić łuk,lecz mam za mała siłe by go naciagnać itd.Ogólnie wesoło jest polecam jak ktoś chce pobiegać po pustych ogromnych krainach z ładnymi widokami.
Interakcja z innymi grajacymi jest mocno utrudniona, niekiedy w zasadzie nie możliwa zw na lag.
Cytuj:
Jestem w miescie na pustyni/stepach ( chyba) z takimi arabskimi kwadratowymi domkami z kamienia. Wie ktos gdzie dokladnie tam sa te stoły?

W miescie na pustyni workbenche sa na dachach domów.

Autor:  Dana [ 8 lut 2010, 11:43 ]
Tytuł: 

No ale ponoć już niektórzy dostali pudełka z retailem :)

Autor:  Ossur [ 8 lut 2010, 14:20 ]
Tytuł: 

Kleiv napisał(a):
Jedna spadłem na dno morza z którego nie mogłem ofc wyjsc, szkoda bo wczesniej znalazłem 200k kasy w zlocie przy jakims trupie ,no mowi sie trudno :p

bo nie umiesz plywac - idziesz na dno...
Kleiv napisał(a):
Poza tym w mieście zabił mnie niewidzialny koń lub gazzela cieżko powiedzieć co przez laga.

lag
Kleiv napisał(a):
Udało mi się zrobić łuk,lecz mam za mała siłe by go naciagnać itd.Ogólnie wesoło jest polecam jak ktoś chce pobiegać po pustych ogromnych krainach z ładnymi widokami.

to pokoksaj siłę...

Autor:  Cwiara [ 8 lut 2010, 15:48 ]
Tytuł: 

Dla mnie- jakby zrobili BARDZO PORZADNY TUTORIAL do tej gry, i wszystko by dzialalo (skile fight, crafting magia...) i po tutorialu postac byla by w stanie robic podstawowe rzeczy. bylo by ok.

ps.
byk mnie zabil... w sumie jak mu przylozylem siekierka to sie nie dziwie ;)

Autor:  Szamotula [ 8 lut 2010, 16:19 ]
Tytuł: 

JA to sie tutaj troche obawiam o interakcje pomiedzy graczami. Oporny chat, bez zadnych dodatkowych tabow itp. Nie wiem jak to ma wygladac w retailu, ale narazie grajac sie czuje jak w singlu, tylko czasami ktos mnie zaciuka albo przebiegnie z fujara :P.

Autor:  Kleiv [ 8 lut 2010, 17:34 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Kleiv napisał:

Jedna spadłem na dno morza z którego nie mogłem ofc wyjsc, szkoda bo wczesniej znalazłem 200k kasy w zlocie przy jakims trupie ,no mowi sie trudno

bo nie umiesz plywac - idziesz na dno...

nie spadłem jak bym spadał z góry nie poruszał sie w wodzie,pływanie nie ma tu nic do rzeczy.
Cytuj:
Dla mnie- jakby zrobili BARDZO PORZADNY TUTORIAL do tej gry, i wszystko by dzialalo (skile fight, crafting magia...) i po tutorialu postac byla by w stanie robic podstawowe rzeczy. bylo by ok.

NIe jestem pewien czy jakakolwiek mapa in-game jest wogole planach.

Autor:  joshe [ 8 lut 2010, 18:23 ]
Tytuł: 

Cwiara napisał(a):
Dla mnie- jakby zrobili BARDZO PORZADNY TUTORIAL do tej gry, i wszystko by dzialalo (skile fight, crafting magia...) i po tutorialu postac byla by w stanie robic podstawowe rzeczy. bylo by ok.


a co temu brakuje: http://www.mortalonline.com/files/MO-Qu ... de_0.8.pdf ?
Obrazków ?

:lol:

Szamotula napisał(a):
JA to sie tutaj troche obawiam o interakcje pomiedzy graczami. Oporny chat, bez zadnych dodatkowych tabow itp.


Zważywszy na brak global chata, w czym problem ?
Guild chat zdaje się jest już od dawna działający, ale nigdy nie miałem okazji sprawdzić jak wygląda w praniu.




Kiedy patchują ? Pograłbym w końcu, bo od tygodnia crashuje mi na loginscreenie :|
Nie tylko zresztą mi.

Autor:  Szamotula [ 8 lut 2010, 19:30 ]
Tytuł: 

Tzn joshe, nawet nie potrafie tego uzasadnic.
Mniej wiecej to sie sklada z kilku rzeczy
- brak mozliwosci pisania i jednoczesnego poruszania sie
- jakis yell by sie przydal
- mozliwosc scrollowania czata bez wchodzenia w mouse mode
- opcje chata, zmiana kolorow, a nie ze local czy combat log jest na bialo i to w jednym malutkim tabie.
- przydal by sie tez jakis taki mini kanal w miescie w danym obszarze jak rynek, gdzie mozna by oferowac swoje uslugi itp.
W sumie jest kilka takich kurwikow denerwujacych, ale akurat nie przychodzi mi nic na mysl.
Pewnie to dlatego, ze to beta, ale mam gry sie loguje to mnie jakos tak dziwnie przytlacza samotnosc w swiecie gry. Kazdy biega ma wszystko w dupie, chat ciagle pusty itp ;>

Jest jeszcze jeden mankament, ktory mnie strasznie denerwuje w mouse mode. Dlaczego nie mogli by zrobic tego w sposob, ze trzymajac wcisniety PPM mozna sie rozgladac postacia itp? Strasznie wkurza, ze gdy chce cos podlubac myszka to moja postac jest unieruchomiona i jedyne co to moge strafowac na boki ;<

Autor:  Cwiara [ 8 lut 2010, 19:46 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Cwiara napisał(a):
Dla mnie- jakby zrobili BARDZO PORZADNY TUTORIAL do tej gry, i wszystko by dzialalo (skile fight, crafting magia...) i po tutorialu postac byla by w stanie robic podstawowe rzeczy. bylo by ok.


a co temu brakuje: http://www.mortalonline.com/files/MO-Qu ... de_0.8.pdf ?
Obrazków ?



he he... przeoczylem ;)
musze sie wczytac ;)
ps.
brak mi muzyki w tle, probowalem wlaczyc w ustawieniach, ale -nie udaje sie... cisza caly czas...
gdzies cos trzeba zmienic?

Autor:  joshe [ 8 lut 2010, 20:06 ]
Tytuł: 

szamotula: pod ppm masz alternatywny atak, więc jakiekolwiek operacje dot. poruszania się odpadają przy mouse mode
Okno czatu możesz sobie powiększyć.
A z usługami ... nie wiem czy wdrożą tablicę ogłoszeń i questów od graczy w najbliższym czasie. O ile w ogóle.

Na co w ogóle yell ? nie ma global czata.

Szamotula napisał(a):
Pewnie to dlatego, ze to beta, ale mam gry sie loguje to mnie jakos tak dziwnie przytlacza samotnosc w swiecie gry. Kazdy biega ma wszystko w dupie, chat ciagle pusty itp ;>


Nie wiem jak teraz wygląda, bo jak to w OB, same szumowiny bez kultury spamują co tylko się da.
W CB pierwsze co robili gracze to dzida na czyjkolwiek widok.
Wychodziły sytuacje że po 5 minutach zabawy w bieganego ten co gonił chciał tylko podpytać o kilka rzeczy :D
O ile sobie zdajesz sprawę, że MO to nie themepark, to tutaj za brak ostrożności słono się płaci ;)

Tylko nie zawsze uda się sp***ć.

Cwiara napisał(a):
brak mi muzyki w tle, probowalem wlaczyc w ustawieniach, ale -nie udaje sie... cisza caly czas...
gdzies cos trzeba zmienic?

Jeśli słyszysz dźwięki otoczenia, wszystko jest ok.
Muza w tle nie gra w kółko podczas ślęczenia w 1 miejscu.

Autor:  Szamotula [ 8 lut 2010, 20:23 ]
Tytuł: 

No tak tylko, ze w mouse mode ataki nie dzialaja bo pokazuje sie myszka, wiec mogli by jakos zrobic mozliwosc przegladania sobie statystyk chociazby, czy iine bajery i poruszania sie. Tak samo wkurza to, ze zeby cos napisac musze sie zatrzymac w miejscu. Podbiegam do kolesia, pisze, pisze - ten odbiega i dupa juz nie slyszy bo kawalek dalej odbiegl(stad tez pomysl na yell).

A teraz juz pomijajac interakcje, to co mnie jeszcze strasznie boli to wejscie/wyjscie z combatu. Dlaczego musze sie zatrzymywac na 2.5s aby wyjac bron. Ostatnio mialem taka sytuacje - robie sobie drzewo, rabie a tu nagle info ze jakis koles chce mi okrasc. To sie obracam a ten spierdala w tyl rownie szybko jak ja go gonie przodem, jako ze staminy troche wiecej od niego mialem to go na sprincie dogonilem, ale co z tego skoro zanim wyjme bron to on juz bedzie 10 metrow dalej, a poruszanie sie z bronia szybkoscia przypomina turn based gre ;p

Autor:  joshe [ 8 lut 2010, 20:30 ]
Tytuł: 

Szamotula napisał(a):
No tak tylko, ze w mouse mode ataki nie dzialaja bo pokazuje sie myszka, wiec mogli by jakos zrobic mozliwosc przegladania sobie statystyk chociazby, czy iine bajery i poruszania sie. Tak samo wkurza to, ze zeby cos napisac musze sie zatrzymac w miejscu. Podbiegam do kolesia, pisze, pisze - ten odbiega i dupa juz nie slyszy bo kawalek dalej odbiegl(stad tez pomysl na yell).

Odpalasz sobie okienko ze statystykami, wciskasz defaultowe Z przeglądasz statystyki podczas poruszania się ;)

Pojawiały się prośby o inne rozwiązanie niż ciągłe przechodzenie w mouse mode, ale nie było to możliwe z kilku względów, których dokładnie już nie pamiętam.

A gościa który daje nogę zawsze możesz staranować wierzchowcem, to się wtedy na dłuższą chwilę zatrzyma ;)

Szamotula napisał(a):
A teraz juz pomijajac interakcje, to co mnie jeszcze strasznie boli to wejscie/wyjscie z combatu. Dlaczego musze sie zatrzymywac na 2.5s aby wyjac bron. Ostatnio mialem taka sytuacje - robie sobie drzewo, rabie a tu nagle info ze jakis koles chce mi okrasc. To sie obracam a ten spierdala w tyl rownie szybko jak ja go gonie przodem, jako ze staminy troche wiecej od niego mialem to go na sprincie dogonilem, ale co z tego skoro zanim wyjme bron to on juz bedzie 10 metrow dalej, a poruszanie sie z bronia szybkoscia przypomina turn based gre ;p

Hmm...tylko wychodzenie z combat mode miało trwać 1.5-2 sec.
To o czym teraz mówisz to najzwyklejszy lag i miało już miejsce kilka razy podczas CB. Normalnie wchodzenie w tryb walki jest błyskawiczne.

Wstrzymaj się do najbliższego patcha, bo zeszły tydzień to była porażka :\

Autor:  Cwiara [ 8 lut 2010, 20:35 ]
Tytuł: 

o ile sie zorientowalem - nie mam zadnych dzwiekow , rowniez nie dziala sterowanie dzwiekiem (po restarcie sowaki powracaja do standardowych ustawien)

ps.
no o ile sie zorientowalem, gra jest bez instalatora :) ..... sie po prostu odpala

Autor:  blasz [ 8 lut 2010, 23:40 ]
Tytuł: 

MO w open becie bardziej odstraszyla niz zachecila. To jest jakas masakra a nie gra.

Autor:  Razoth [ 9 lut 2010, 00:10 ]
Tytuł: 

Trawa za mało zielona?

Autor:  joshe [ 9 lut 2010, 00:46 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Trawa za mało zielona?

i za mało soczysta

Zeszły tydzień to niestety poracha. Synchro znowu nie działa, jedyne wyjście na owy lag, to oddalenie się od miast i relog.

Stare błędy powracają co 3-4 patche.
Dziś na próżno wyczekiwać jakiegoś update-a, o ile w ogóle wyjdzie w tym tygodniu.
Bez tego nie ma sensu usiłować zagrać, bo w mieście złodzieje łupią wszystkich do czysta.

Autor:  blasz [ 9 lut 2010, 02:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Trawa za mało zielona?


Postac danej rasy nie wyglada na daną rasę. Glowa wyglada jakby byla odcieta i pozniej przyszyta do postaci. Customizacja postaci - w obliczu innych tytulow ponizej oczekiwan. Poruszanie sie i animacja postaci - taka mizeria w XXI wieku?. Lagi w miescie i na zewnatrz. Sztywne i malo dynamiczne pvp, ktore wyglada jakby manekiny/kukielki walczyly. System skilli : ciekawy, ale w tak odrazajacej oprawie, ze odpycha. Jesli ten silnik nie wytrzymuje obciazenia w miescie nie wyobrazam sobie jak ma wygladac masowe pvp.
Z calosci ladne bylo chyba tylko niebo :P Jeszcze sporo pracy przed SV.

Autor:  joshe [ 9 lut 2010, 02:49 ]
Tytuł: 

blasz napisał(a):
Postac danej rasy nie wyglada na daną rasę.

bez problemu rozpoznaję blainnów, elfy, sidoyan itd.
I to nie po fujarach i cyckach.
W czym problem ? W karcie graficznej ?

blasz napisał(a):
Glowa wyglada jakby byla odcieta i pozniej przyszyta do postaci.

Nie spotkałem się z takim efektem.
problem w karcie graficznej ?

blasz napisał(a):
Customizacja postaci - w obliczu innych tytulow ponizej oczekiwan.

Dla mnie bloodmix jest zajebistą opcją. Lekkie podobieństwo chyba tylko w shadowbane widziałem.
Wiek postaci w mmorpg wyraźnie wpływający na statystyki, widziałem tylko w MO. Za mało grałem w najnowsze kopie kopii klonów ?
A to że wielkości stopy nie można ustawić gówno mnie obchodzi. Nie mam zamiaru grać superzłoczyńcą o ksywie big foot - o ile trybisz do czego nawiązuję.

blasz napisał(a):
Poruszanie sie i animacja postaci - taka mizeria w XXI wieku?.


no tu już na trola nie mam argumentów
sam nie podał nawet jednego
Chowanie/wyciąganie 2h miecza przez plecy jest mizerne ?
Super, lepiej gdyby magicznie pojawiał się w łapie ułożonej do trzymania widmowego penicha, jak to w większości koreańskich siepanek.

blasz napisał(a):
Lagi w miescie i na zewnatrz.

no shit sherlock


blasz napisał(a):
Sztywne i malo dynamiczne pvp, ktore wyglada jakby manekiny/kukielki walczyly.

Uczestniczyłeś chociaż w pvp używając dobrej giwery, a nie siekierek startowych ?


blasz napisał(a):
System skilli : ciekawy, ale w tak odrazajacej oprawie, ze odpycha.

Działa i sprawdza się wyśmienicie.
Kolorki okien nie pasują ?


blasz napisał(a):
Jesli ten silnik nie wytrzymuje obciazenia w miescie nie wyobrazam sobie jak ma wygladac masowe pvp.

Wytrzymuje.
Pomyliłeś betę z retailem.
"Masowe" pvp również ma się dobrze, pomijając ostatnie problemy z synchro i crashami.

blasz napisał(a):
Z calosci ladne bylo chyba tylko niebo :P Jeszcze sporo pracy przed SV.

Wystarczy że zaimplementują speedtree w miejsce podstawowych siatek obiektów.

Strona 110 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team