mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 17:49 
Cytuj  
Cytuj:
composite - long - assymetrical (dapplewood na lewo, horn na prawo, nie ruszasz suwakiem)

przy wymaksowanym craftingu i material lore, taki luk bil za 55-60 (100% skill archery) w glowe.

Tylko ze sily trzeba miec sporo.


moja postac ma max 100 sily chyba ze mozna ja podniesc ponad max jakos.
Dapplewood jest cieższe niz gray wiec nie sadze by dal rade z tego strzelic.ale dzieki za info.
Zrobilem sobie gray/horn short ,bierze mało staminy i ma dosc dobry zasieg.
Hitboxy sa dosc duze z tego co zauważyłem.
O gemach nic nie wiem.


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 19:43 
Cytuj  
sciagnalem, wlaczylem i na powitanie same penixy...

nie widze tam nic ladnego ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 19:44 
Cytuj  
mozna nadal statsy koxac kopiac cala noc?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 19:51 
Cytuj  
zginalem i nie wiem jak sie odrodzic, w ogole nie wiem jak sie poruszac, a czasem pojedyncze postacie na takim lagu przechodza ze masakra, grafika mi sie nie podoba ;p


_________________
.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 21:20 
Cytuj  
Cytuj:
mozna nadal statsy koxac kopiac cala noc?

Tak Mendol, o ile znajdziesz ciche miejece :)


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2010, 22:35 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
zginalem i nie wiem jak sie odrodzic, w ogole nie wiem jak sie poruszac, a czasem pojedyncze postacie na takim lagu przechodza ze masakra, grafika mi sie nie podoba ;p

Tam jest chyba jak w UO musisz znaleźć healera

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 15:07 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
mozna nadal statsy koxac kopiac cala noc?


W becie afk macroing nie jest karalny, ale już długo wisi o tym nius że po releasie nie będzie pardonu.

Ja rozumiem że w dawnej CB można było nie skumać jak się resnąć, ale w tym momencie to już pytanie nie na miejscu.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 15:11 
Cytuj  
hm no ok, czyli w tej chwili lepiej sie nie logowac i nie zrazac, tylko lepiej poczekac do patcha?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 15:15 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
hm no ok, czyli w tej chwili lepiej sie nie logowac i nie zrazac, tylko lepiej poczekac do patcha?

Ja tak zrobilem w listopadzie, potem w grudniu, nastepnie w styczniu bo kolesie sobie swieta zrobili, wiec jakos nie licze na cos przelomowego ale chetnie poczytam wasze wrazenia.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 15:43 
Cytuj  
no ja chyba ostatni raz w listopadzie gralem. ale nadal po cichu licze, ze za pare miesiecy, mo bedzie fajnym tytulem dla casuali.
jesli bedzie mozna 'zrobic' postac w tydzien to imo zajebiscie.
no nic poczekam do 22? lutego kiedy wprowadza content patch'a i zobaczymy.

jak na razie zbyt wiele niewiadomych. mimo narzekan, w dfo 'ekonomia' jakos dziala, mozna zarabiac na rozne sposoby.
ciekawi mnie jak to bedzie wygladac w mo.
czy moby dropuja juz cos 'sensownego' ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 15:53 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
...w dfo 'ekonomia' jakos dziala, mozna zarabiac na rozne sposoby.
ciekawi mnie jak to bedzie wygladac w mo.

W DFO mogli nie dawac mozliwosci teleportowania sie na rozne sposoby i banki zrobic lokalne, tak proste rzeczy spowodowac moga rozkrecenie sie ekonomii co mam nadzieje bedzie zrobione w MO.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 16:05 
Cytuj  
sposobow jest na tyle malo, ze nie przeszkadzaja zbytnio. fakt, ze ten system faworyzuje gildie, ktore posiadaja wiele miast/hamletow.
ale ekonomia funkcjonuje w miare poprawnie z tego co obserwuje.
ceny sie roznia pomiedzy 'rasami' kupic/sprzedac mozna praktycznie wszystko.

wiesz podroze sa fajne ale tez do czasu. jesli bede musial poswiecic 30min, zeby spotkac sie ze znajomymi w okreslonym miejscu to za 5 razem bedzie mnie to juz bardziej wkurzac niz sie podobac.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 16:10 
Cytuj  
mendol: dobry rumak to podstawa ;)
No i skill jeżdżenia.

embe: banki są tylko lokalne.
Z teleportacją ... zobaczymy. Ostatecznie mają dorzucić możliwość teleportacji, ale ostrzegli że to gdzie wyląduje postać i w jakim stanie będzie niewiadomą ;)

imo do lore świata z małą ilością magii pasuje :)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 16:52 
Cytuj  
a to mounty sie czyms roznia?

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 18:35 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a to mounty sie czyms roznia?


Szczerze mówiąc to nie dorobiłem się koniszcza na tyle długo, by go wylewelować. Riding skill rośnie automatycznie podczas jazdy.

A co do różnic w mountach
http://images.mmorpg.com/features/3123/ ... 3123_4.jpg


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 19:25 
Cytuj  
zdechl z glodu? :)

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lut 2010, 19:32 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
zdechl z glodu? :)

nie miał aż tyle szczęścia by odejść w spokoju ;)

rzekłbym że wjechał prosto do czeluści piekielnych


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2010, 13:52 
Cytuj  
wyszedł doraźny patch, całkiem sporo załatali
http://www.mortalonline.com/files/beta/ ... ngelog.txt

narzekających na low lvl tekstury powinien podnieść na duchu

nastąpił też wipe
namieszali trochę z wartością forsy, więc ekono powinna zacząć lepiej gwizdać ;)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2010, 20:47 
Cytuj  
spatchowalem i chcialem sprawdzic, czy serwer zyje? bo sie zalogowac nie moge.


_________________
.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 lut 2010, 22:59 
Cytuj  
Cytuj:
spatchowalem i chcialem sprawdzic, czy serwer zyje? bo sie zalogowac nie moge.


tak żyje dzis wieczor chodzi ok.


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.