MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 112 z 149

Autor:  Kleiv [ 14 lut 2010, 17:49 ]
Tytuł: 

Cytuj:
composite - long - assymetrical (dapplewood na lewo, horn na prawo, nie ruszasz suwakiem)

przy wymaksowanym craftingu i material lore, taki luk bil za 55-60 (100% skill archery) w glowe.

Tylko ze sily trzeba miec sporo.


moja postac ma max 100 sily chyba ze mozna ja podniesc ponad max jakos.
Dapplewood jest cieższe niz gray wiec nie sadze by dal rade z tego strzelic.ale dzieki za info.
Zrobilem sobie gray/horn short ,bierze mało staminy i ma dosc dobry zasieg.
Hitboxy sa dosc duze z tego co zauważyłem.
O gemach nic nie wiem.

Autor:  Highlander [ 14 lut 2010, 19:43 ]
Tytuł: 

sciagnalem, wlaczylem i na powitanie same penixy...

nie widze tam nic ladnego ;p

Autor:  Mendol [ 14 lut 2010, 19:44 ]
Tytuł: 

mozna nadal statsy koxac kopiac cala noc?

Autor:  Highlander [ 14 lut 2010, 19:51 ]
Tytuł: 

zginalem i nie wiem jak sie odrodzic, w ogole nie wiem jak sie poruszac, a czasem pojedyncze postacie na takim lagu przechodza ze masakra, grafika mi sie nie podoba ;p

Autor:  Kleiv [ 14 lut 2010, 21:20 ]
Tytuł: 

Cytuj:
mozna nadal statsy koxac kopiac cala noc?

Tak Mendol, o ile znajdziesz ciche miejece :)

Autor:  Havok [ 14 lut 2010, 22:35 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
zginalem i nie wiem jak sie odrodzic, w ogole nie wiem jak sie poruszac, a czasem pojedyncze postacie na takim lagu przechodza ze masakra, grafika mi sie nie podoba ;p

Tam jest chyba jak w UO musisz znaleźć healera

Autor:  joshe [ 15 lut 2010, 15:07 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
mozna nadal statsy koxac kopiac cala noc?


W becie afk macroing nie jest karalny, ale już długo wisi o tym nius że po releasie nie będzie pardonu.

Ja rozumiem że w dawnej CB można było nie skumać jak się resnąć, ale w tym momencie to już pytanie nie na miejscu.

Autor:  Mendol [ 15 lut 2010, 15:11 ]
Tytuł: 

hm no ok, czyli w tej chwili lepiej sie nie logowac i nie zrazac, tylko lepiej poczekac do patcha?

Autor:  Teo [ 15 lut 2010, 15:15 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
hm no ok, czyli w tej chwili lepiej sie nie logowac i nie zrazac, tylko lepiej poczekac do patcha?

Ja tak zrobilem w listopadzie, potem w grudniu, nastepnie w styczniu bo kolesie sobie swieta zrobili, wiec jakos nie licze na cos przelomowego ale chetnie poczytam wasze wrazenia.

Autor:  Mendol [ 15 lut 2010, 15:43 ]
Tytuł: 

no ja chyba ostatni raz w listopadzie gralem. ale nadal po cichu licze, ze za pare miesiecy, mo bedzie fajnym tytulem dla casuali.
jesli bedzie mozna 'zrobic' postac w tydzien to imo zajebiscie.
no nic poczekam do 22? lutego kiedy wprowadza content patch'a i zobaczymy.

jak na razie zbyt wiele niewiadomych. mimo narzekan, w dfo 'ekonomia' jakos dziala, mozna zarabiac na rozne sposoby.
ciekawi mnie jak to bedzie wygladac w mo.
czy moby dropuja juz cos 'sensownego' ?

Autor:  Teo [ 15 lut 2010, 15:53 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
...w dfo 'ekonomia' jakos dziala, mozna zarabiac na rozne sposoby.
ciekawi mnie jak to bedzie wygladac w mo.

W DFO mogli nie dawac mozliwosci teleportowania sie na rozne sposoby i banki zrobic lokalne, tak proste rzeczy spowodowac moga rozkrecenie sie ekonomii co mam nadzieje bedzie zrobione w MO.

Autor:  Mendol [ 15 lut 2010, 16:05 ]
Tytuł: 

sposobow jest na tyle malo, ze nie przeszkadzaja zbytnio. fakt, ze ten system faworyzuje gildie, ktore posiadaja wiele miast/hamletow.
ale ekonomia funkcjonuje w miare poprawnie z tego co obserwuje.
ceny sie roznia pomiedzy 'rasami' kupic/sprzedac mozna praktycznie wszystko.

wiesz podroze sa fajne ale tez do czasu. jesli bede musial poswiecic 30min, zeby spotkac sie ze znajomymi w okreslonym miejscu to za 5 razem bedzie mnie to juz bardziej wkurzac niz sie podobac.

Autor:  joshe [ 15 lut 2010, 16:10 ]
Tytuł: 

mendol: dobry rumak to podstawa ;)
No i skill jeżdżenia.

embe: banki są tylko lokalne.
Z teleportacją ... zobaczymy. Ostatecznie mają dorzucić możliwość teleportacji, ale ostrzegli że to gdzie wyląduje postać i w jakim stanie będzie niewiadomą ;)

imo do lore świata z małą ilością magii pasuje :)

Autor:  Mendol [ 15 lut 2010, 16:52 ]
Tytuł: 

a to mounty sie czyms roznia?

Autor:  joshe [ 15 lut 2010, 18:35 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a to mounty sie czyms roznia?


Szczerze mówiąc to nie dorobiłem się koniszcza na tyle długo, by go wylewelować. Riding skill rośnie automatycznie podczas jazdy.

A co do różnic w mountach
http://images.mmorpg.com/features/3123/ ... 3123_4.jpg

Autor:  Mendol [ 15 lut 2010, 19:25 ]
Tytuł: 

zdechl z glodu? :)

Autor:  joshe [ 15 lut 2010, 19:32 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
zdechl z glodu? :)

nie miał aż tyle szczęścia by odejść w spokoju ;)

rzekłbym że wjechał prosto do czeluści piekielnych

Autor:  joshe [ 17 lut 2010, 13:52 ]
Tytuł: 

wyszedł doraźny patch, całkiem sporo załatali
http://www.mortalonline.com/files/beta/ ... ngelog.txt

narzekających na low lvl tekstury powinien podnieść na duchu

nastąpił też wipe
namieszali trochę z wartością forsy, więc ekono powinna zacząć lepiej gwizdać ;)

Autor:  Highlander [ 19 lut 2010, 20:47 ]
Tytuł: 

spatchowalem i chcialem sprawdzic, czy serwer zyje? bo sie zalogowac nie moge.

Autor:  Kleiv [ 19 lut 2010, 22:59 ]
Tytuł: 

Cytuj:
spatchowalem i chcialem sprawdzic, czy serwer zyje? bo sie zalogowac nie moge.


tak żyje dzis wieczor chodzi ok.

Strona 112 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team