MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 113 z 149

Autor:  Robo [ 20 lut 2010, 21:46 ]
Tytuł: 

Ściągnąłem z ciekawości dzisiaj. Słyszałem o tych teksturach, że takie kiepskie to dałem all na maxa. No i wygląda dla mnie to ładnie, szkoda tylko, że klatkuje :lol: Po wejściu do gry byłem mocno zdezorientowany, nie wiedziałem w sumie co robić, więc troche pobiegałem, posłuchałem muzyki, porąbałem drewna, pokopałem.. i tyle.

Autor:  Mendol [ 20 lut 2010, 22:01 ]
Tytuł: 

a da sie juz pograc?

Autor:  Robo [ 20 lut 2010, 22:08 ]
Tytuł: 

Żadnych problemów nie miałem.

Autor:  joshe [ 20 lut 2010, 23:19 ]
Tytuł: 

szczęściarz, u mnie ciągle crashuje. Tym razem na splashu :/
Teraz to już chyba definitywnie za cienki sprzęt mam na to.

Autor:  Robo [ 21 lut 2010, 00:47 ]
Tytuł: 

Macie też tak, że postacie (nie wiem nawet czy to vendorzy, czy co) są jakby podwójnie ? Stoi jakiś koleś i np jedna animacja jest, że się schyla, a druga, że stoi. Nie wiem czy można nawet rozmawiać z tymi postaciami, widziałem grupke ludzi przy nich, więc zakładam, że tak. Zabiłem jakiegoś guźca na farcie, chyba były spore lagi, bo musiałem machać z ładnej odległości, żeby go trafić. Mimo tego, że mówiąc szczerze nie mam pojęcia o co chodzi jak na razie w tej grze, to w jakiś dziwny sposób jest ciekawa. Bardzo podoba mi się soundtrack w tym miejscu, w którym jestem (nie wiem co to za miejsce, mapy też nie znalazłem, ale coś ala pustynia, jakieś ruiny w oddali ^^).

Autor:  Highlander [ 21 lut 2010, 00:53 ]
Tytuł: 

stoczylem chyba najdebilniejsza walke pvp w mmo ever ;p po prostu sie zalogowalem i probowalem zakosic kolesia w tej startowej lokacji. Po dlugim ganianiu po dosc pustych lokacjach, moim zdaniem z lagami, brzydką grafiką, ale nie dzialaja mi settingsy.. .w koncu zarąbalem. Na teraz, nie jest to raczej grywalne.

Autor:  Cwiara [ 21 lut 2010, 13:51 ]
Tytuł: 

a ja caly czas nie mam glowsu w grze. mam tylko przy pacherze. a w samej grze - cisza

ktos sie orientuje dlaczego tak sie moze dziac?

Autor:  joshe [ 21 lut 2010, 14:27 ]
Tytuł: 

Robo: poczytaj noob guide, rozjaśni to Twoje horyzonty

High: settingsy są zapisywane, tylko po restarcie menu pokazuje jakby się nic nie zmieniło.
Nie fixnęli tego jeszcze, ale ustawienia działają jak trzeba.


cwiara: w ustawieniach karty dźwiękowej zmień opcję na dźwięk 16 bitowy 41khz.

Autor:  Robo [ 21 lut 2010, 14:31 ]
Tytuł: 

Już poczytałem i ogarnąłem podstawy ;p

Autor:  Cwiara [ 21 lut 2010, 23:28 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
cwiara: w ustawieniach karty dźwiękowej zmień opcję na dźwięk 16 bitowy 41khz.


qrcze... tak dawno nie grzebalem przy karcie dzwiekowej..
moglbys podac sciezke gdzie sie to robi (rozumiem, ze w systemie, nie w opcjach w grze)
W samej grze w opcjach nie ma takich ustawien dla dzwieku, zas w systemie, w panelu sterowania nie moge znalezc, mimo ze juz ze 3 razy wwszystkie przejzalem ;)

Autor:  joshe [ 21 lut 2010, 23:46 ]
Tytuł: 

nie wywróżę co masz za układ dźwiękowy
ale w tray-u powinien siedzieć menedżer audio

poza tym to tylko jedna z możliwości podawanych na forum MO, na pewno nie gwarantowana

Autor:  Cwiara [ 21 lut 2010, 23:54 ]
Tytuł: 

Realtek Audio....
ale juz znalazlem rozwiazanie - przelaczenie z 4 na 2 glosniki w systemie

Autor:  joshe [ 25 lut 2010, 02:20 ]
Tytuł: 

paczyk nadchodzi

Z ciekawszych rzeczy
- When the sun sets and the day comes to an end, don't forget your torches. Night time in Nave is a dangerous place...
(The day/night cycle is for now set at: 3h 12min IRL time)
- You can now cut off the arms of your opponent when you land the killing blow.
- You now start with a Worn Shortsword to defend yourself with
(koniec whine-owania na wolny combat siekierką? : )
- Added Palisades; players can now construct them around certain keeps.
- Added Palisade Gates; The gates can be locked.
- Magic now requires you to look much more precisely at your target in order to cast.
- You can no longer cast/precast spells with weapons equipped.
W DFo ciągle pure mage/warrior/archer nie dają rady ?

Bugfix i balans całkiem sporawy
http://www.mortalonline.com/forums/3584 ... -24th.html
+ zapełnienie świata content


Może w końcu nie wywali klienta zanim zdążę się zalogować :|



Całkiem przyjemnie się czyta:
http://www.gamasutra.com/view/news/2726 ... Online.php
"No, this is a game where your characters have genitals. And that takes balls." :)

Autor:  visilis85 [ 25 lut 2010, 11:12 ]
Tytuł: 

Nie gralemw MO od miesiaca ale wciaz wierze ze cos z tej gry bedzie.

Powodzenia w nocy. Wreszcie gra gdzie noc nie wyglada jak poczatkowa faza zmierzchu. Postarali sie rowniez o sam wyglad nieba...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  lamoon [ 25 lut 2010, 12:22 ]
Tytuł: 

Oh shit. Noc wygląda naprawdę nieźle. Bez pochodni, poza miastem masz nara.
Nie mówię że to złe ale czy developerka nie powinna iść troszek w inną stronę? Dla mnie powinni zająć się najpierw usprawnieniem performancu gry zanim zabiorą się na dodawanie nowego contentu. Zlikwidować niemiłosierne crashe i lagi!

Autor:  Teo [ 25 lut 2010, 13:18 ]
Tytuł: 

Ale noc w darkfall czy fallen earth tez jest fajnie zrobiona i duzo zmienia w samej rozgrywce, wiec nie odkryli nic nowego.
Zamiast skupiac sie na ilosci gwiazd na niebie i jak ma byc ciemno w nocy, niech sie wezma za fundamentalne rzeczy i mechanike gry.

Autor:  Havok [ 25 lut 2010, 13:27 ]
Tytuł: 

Noc w tej grze wygląda imo na zbyt ciemną. Wiem , ze gra idzie w "realizm" ale to skończy się na manewrowaniu przyciskiem "brightnes" na monitorze a nic ciekawego nie wniesie. W DFO noc jest jaśniejsza, niemniej utrudnia zauważenie przeciwnika ale jednocześnie chodząc nie obijam się o drzewa ;).

Autor:  Compton [ 25 lut 2010, 14:09 ]
Tytuł: 

IMO, niebo przesadnie "gwiezdne".
Przy takim niebie ... swiat powinien byc bardziej jasny.

Autor:  tomugeen [ 25 lut 2010, 14:13 ]
Tytuł: 

Taaa, przesadzili. W grze komputerowej trzeba brac poprawke na to, ze gracz jednak musi to jakos wyświetlic, a z takim czyms kiepski monitor/zrodlo swiatla z tylu to bedzie masakra.

Autor:  zaboleq [ 25 lut 2010, 19:48 ]
Tytuł: 

W jakiej grze żrodlo swiatla z tylu to nie masakra??

Strona 113 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team