MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 113 z 149 |
Autor: | Robo [ 20 lut 2010, 21:46 ] |
Tytuł: | |
Ściągnąłem z ciekawości dzisiaj. Słyszałem o tych teksturach, że takie kiepskie to dałem all na maxa. No i wygląda dla mnie to ładnie, szkoda tylko, że klatkuje ![]() |
Autor: | Mendol [ 20 lut 2010, 22:01 ] |
Tytuł: | |
a da sie juz pograc? |
Autor: | Robo [ 20 lut 2010, 22:08 ] |
Tytuł: | |
Żadnych problemów nie miałem. |
Autor: | joshe [ 20 lut 2010, 23:19 ] |
Tytuł: | |
szczęściarz, u mnie ciągle crashuje. Tym razem na splashu :/ Teraz to już chyba definitywnie za cienki sprzęt mam na to. |
Autor: | Robo [ 21 lut 2010, 00:47 ] |
Tytuł: | |
Macie też tak, że postacie (nie wiem nawet czy to vendorzy, czy co) są jakby podwójnie ? Stoi jakiś koleś i np jedna animacja jest, że się schyla, a druga, że stoi. Nie wiem czy można nawet rozmawiać z tymi postaciami, widziałem grupke ludzi przy nich, więc zakładam, że tak. Zabiłem jakiegoś guźca na farcie, chyba były spore lagi, bo musiałem machać z ładnej odległości, żeby go trafić. Mimo tego, że mówiąc szczerze nie mam pojęcia o co chodzi jak na razie w tej grze, to w jakiś dziwny sposób jest ciekawa. Bardzo podoba mi się soundtrack w tym miejscu, w którym jestem (nie wiem co to za miejsce, mapy też nie znalazłem, ale coś ala pustynia, jakieś ruiny w oddali ^^). |
Autor: | Highlander [ 21 lut 2010, 00:53 ] |
Tytuł: | |
stoczylem chyba najdebilniejsza walke pvp w mmo ever ;p po prostu sie zalogowalem i probowalem zakosic kolesia w tej startowej lokacji. Po dlugim ganianiu po dosc pustych lokacjach, moim zdaniem z lagami, brzydką grafiką, ale nie dzialaja mi settingsy.. .w koncu zarąbalem. Na teraz, nie jest to raczej grywalne. |
Autor: | Cwiara [ 21 lut 2010, 13:51 ] |
Tytuł: | |
a ja caly czas nie mam glowsu w grze. mam tylko przy pacherze. a w samej grze - cisza ktos sie orientuje dlaczego tak sie moze dziac? |
Autor: | joshe [ 21 lut 2010, 14:27 ] |
Tytuł: | |
Robo: poczytaj noob guide, rozjaśni to Twoje horyzonty High: settingsy są zapisywane, tylko po restarcie menu pokazuje jakby się nic nie zmieniło. Nie fixnęli tego jeszcze, ale ustawienia działają jak trzeba. cwiara: w ustawieniach karty dźwiękowej zmień opcję na dźwięk 16 bitowy 41khz. |
Autor: | Robo [ 21 lut 2010, 14:31 ] |
Tytuł: | |
Już poczytałem i ogarnąłem podstawy ;p |
Autor: | Cwiara [ 21 lut 2010, 23:28 ] |
Tytuł: | |
joshe napisał(a): cwiara: w ustawieniach karty dźwiękowej zmień opcję na dźwięk 16 bitowy 41khz.
qrcze... tak dawno nie grzebalem przy karcie dzwiekowej.. moglbys podac sciezke gdzie sie to robi (rozumiem, ze w systemie, nie w opcjach w grze) W samej grze w opcjach nie ma takich ustawien dla dzwieku, zas w systemie, w panelu sterowania nie moge znalezc, mimo ze juz ze 3 razy wwszystkie przejzalem ![]() |
Autor: | joshe [ 21 lut 2010, 23:46 ] |
Tytuł: | |
nie wywróżę co masz za układ dźwiękowy ale w tray-u powinien siedzieć menedżer audio poza tym to tylko jedna z możliwości podawanych na forum MO, na pewno nie gwarantowana |
Autor: | Cwiara [ 21 lut 2010, 23:54 ] |
Tytuł: | |
Realtek Audio.... ale juz znalazlem rozwiazanie - przelaczenie z 4 na 2 glosniki w systemie |
Autor: | joshe [ 25 lut 2010, 02:20 ] |
Tytuł: | |
paczyk nadchodzi Z ciekawszych rzeczy - When the sun sets and the day comes to an end, don't forget your torches. Night time in Nave is a dangerous place... (The day/night cycle is for now set at: 3h 12min IRL time) - You can now cut off the arms of your opponent when you land the killing blow. - You now start with a Worn Shortsword to defend yourself with (koniec whine-owania na wolny combat siekierką? : ) - Added Palisades; players can now construct them around certain keeps. - Added Palisade Gates; The gates can be locked. - Magic now requires you to look much more precisely at your target in order to cast. - You can no longer cast/precast spells with weapons equipped. W DFo ciągle pure mage/warrior/archer nie dają rady ? Bugfix i balans całkiem sporawy http://www.mortalonline.com/forums/3584 ... -24th.html + zapełnienie świata content Może w końcu nie wywali klienta zanim zdążę się zalogować :| Całkiem przyjemnie się czyta: http://www.gamasutra.com/view/news/2726 ... Online.php "No, this is a game where your characters have genitals. And that takes balls." ![]() |
Autor: | visilis85 [ 25 lut 2010, 11:12 ] |
Tytuł: | |
Nie gralemw MO od miesiaca ale wciaz wierze ze cos z tej gry bedzie. Powodzenia w nocy. Wreszcie gra gdzie noc nie wyglada jak poczatkowa faza zmierzchu. Postarali sie rowniez o sam wyglad nieba... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | lamoon [ 25 lut 2010, 12:22 ] |
Tytuł: | |
Oh shit. Noc wygląda naprawdę nieźle. Bez pochodni, poza miastem masz nara. Nie mówię że to złe ale czy developerka nie powinna iść troszek w inną stronę? Dla mnie powinni zająć się najpierw usprawnieniem performancu gry zanim zabiorą się na dodawanie nowego contentu. Zlikwidować niemiłosierne crashe i lagi! |
Autor: | Teo [ 25 lut 2010, 13:18 ] |
Tytuł: | |
Ale noc w darkfall czy fallen earth tez jest fajnie zrobiona i duzo zmienia w samej rozgrywce, wiec nie odkryli nic nowego. Zamiast skupiac sie na ilosci gwiazd na niebie i jak ma byc ciemno w nocy, niech sie wezma za fundamentalne rzeczy i mechanike gry. |
Autor: | Havok [ 25 lut 2010, 13:27 ] |
Tytuł: | |
Noc w tej grze wygląda imo na zbyt ciemną. Wiem , ze gra idzie w "realizm" ale to skończy się na manewrowaniu przyciskiem "brightnes" na monitorze a nic ciekawego nie wniesie. W DFO noc jest jaśniejsza, niemniej utrudnia zauważenie przeciwnika ale jednocześnie chodząc nie obijam się o drzewa ![]() |
Autor: | Compton [ 25 lut 2010, 14:09 ] |
Tytuł: | |
IMO, niebo przesadnie "gwiezdne". Przy takim niebie ... swiat powinien byc bardziej jasny. |
Autor: | tomugeen [ 25 lut 2010, 14:13 ] |
Tytuł: | |
Taaa, przesadzili. W grze komputerowej trzeba brac poprawke na to, ze gracz jednak musi to jakos wyświetlic, a z takim czyms kiepski monitor/zrodlo swiatla z tylu to bedzie masakra. |
Autor: | zaboleq [ 25 lut 2010, 19:48 ] |
Tytuł: | |
W jakiej grze żrodlo swiatla z tylu to nie masakra?? |
Strona 113 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |