MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 115 z 149

Autor:  Aldatha [ 14 mar 2010, 13:45 ]
Tytuł: 

procek i pamiec ok , ale troche mnie martwi ten Gt220 , lubia do niego ladowac ddr 2 , jak ma przynajmniej gddr 3 to zestawik swietnie da rade na hi z lekkimi akcentami na med gdzie nigdzie

Autor:  joshe [ 14 mar 2010, 14:12 ]
Tytuł: 

Aldatha: to ma na 98.5% gddr3, ale z cieniami może być biednie.
Także cieniowanie na niższym, bloom też, a reszta powinna spokojnie wyrabiać na mid/high.

Autor:  Nokiu$ [ 14 mar 2010, 15:45 ]
Tytuł: 

OK, to dzięki. Pocieszyliście mnie, ponieważ mam zamiar po maturze ( jakoś w połowie maja ) zacząć grać albo w DFO albo w MO. DFO pewnie ugryze najpierw trialem, a MO, jak będzie można to jeszcze betą. I teraz kolejne pytanie, jak długo będzie trwała beta MO ( w sensie, że płace 5euro i mam bete )? I nie wiecie, czy planują jakiś trial tuż po wydaniu gry ? : P

Autor:  kamilus [ 14 mar 2010, 15:54 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Cytuj:
We are very happy to announce that Mortal Online will launch in March 2010


Juz sie nie moge doczekac.

Autor:  Nyx [ 14 mar 2010, 16:27 ]
Tytuł: 

Dla mas bedzie shit dla wybrańców hit taki o to produkt

Autor:  lamoon [ 14 mar 2010, 22:52 ]
Tytuł: 

O matko. Już kiedyś to powiedziałem i powtórzę raz jeszcze. Popatrzcie sobie na DFO. Mogę wymienić co najmniej 5 osób z tego forum które przed premierą i po premierze DFO wypowiadały się jaki to jest fail i że zjebali to tamto tamto i siamto.
Na dzień dzisiejszy zarzekają się że jest to najlepsze mmo pod słońcem.

Dajmy szansę tej grze! Osobiście powiem tak, że chciałbym żeby ta gierka miała taką drogę rozwoju jak DFO. Na początku brzydka poczwarka żeby w końcu przeistoczyć się w motyla.

Gra na dzień dzisiejszy jest dla fanatyków. Co prawda focusem dla SV jest teraz naprawienie desynchro (chwała im za to) aczkolwiek poniedziałkowy patch ma to w jakimś stopniu zlikwidować lub naprawić całkowicie.

No zobaczymy. Osobiście mam konto i nie omieszkam przez ten pierwszy miesiąc darmowy przetestować cuda :)

Autor:  zaboleq [ 15 mar 2010, 10:31 ]
Tytuł: 

No muza z trailera przyprawia o ciarki na plecach :)

ja tez licze, ze uda im sie przed startem poprawic de-synchro bo wtedy mozna pomyslec o samej grze. Bo rozumiem, że patch ma być dzisiaj jakoś??

Autor:  joshe [ 15 mar 2010, 11:02 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
No muza z trailera przyprawia o ciarki na plecach :)

Trzeba będzie przydusić devsów żeby wrzucili OST na sajta.
Bo bity do trailerów robią świetne.

Cytuj:
ja tez licze, ze uda im sie przed startem poprawic de-synchro bo wtedy mozna pomyslec o samej grze. Bo rozumiem, że patch ma być dzisiaj jakoś??


Zastanawia mnie jakiego dokładnie wsparcia udziela epic games.
Wiadomka, że jako developer engine-u świadczy pomoc w tym zakresie, e.china serwowuje atlasa (netcode), ale czy za oprogramowanie serwerowe odpowiada w końcu SV czy epic ?
Jeśli to epic daje dupy i nie potrafi załatwić problemu z desync we własnych produktach, to atlas będzie największym wałem, a wszyscy zwalają winę na SV.

26-ego niby wychodzi, zatem w 11 dni wliczając dzisiaj zaserwują 2 patche, w kwietniu albo utrzymają takie tempo devki, albo połowa graczy podziękuje :/

Autor:  Quel [ 15 mar 2010, 19:52 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
O matko. Już kiedyś to powiedziałem i powtórzę raz jeszcze. Popatrzcie sobie na DFO. Mogę wymienić co najmniej 5 osób z tego forum które przed premierą i po premierze DFO wypowiadały się jaki to jest fail i że zjebali to tamto tamto i siamto.
Na dzień dzisiejszy zarzekają się że jest to najlepsze mmo pod słońcem.

Dajmy szansę tej grze! Osobiście powiem tak, że chciałbym żeby ta gierka miała taką drogę rozwoju jak DFO. Na początku brzydka poczwarka żeby w końcu przeistoczyć się w motyla.

Gra na dzień dzisiejszy jest dla fanatyków. Co prawda focusem dla SV jest teraz naprawienie desynchro (chwała im za to) aczkolwiek poniedziałkowy patch ma to w jakimś stopniu zlikwidować lub naprawić całkowicie.

No zobaczymy. Osobiście mam konto i nie omieszkam przez ten pierwszy miesiąc darmowy przetestować cuda :)



Muszę się zgodzić całkowicie z tymi słowami.
Sam osobiście rozmyślam, czy nie wrócić do DFO, ponieważ jest to jedna z najlepszych gier MMO od bardzo dawna.

Autor:  zaboleq [ 15 mar 2010, 22:01 ]
Tytuł: 

Patch juz byl? bo forum w pracy nie działa....

Autor:  joshe [ 16 mar 2010, 00:07 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Patch juz byl? bo forum w pracy nie działa....

jeszcze nie
żadnych patch notes nie widzę, launcher też nic nie siorpie.
Pewnikiem jutro wypuszczą :/
Szkoda bo przy bugach dotyczących skilli i kilku mniejszych, ale wkurwiających sprawach, na dłuższą metę można w spokoju tylko łupać kamień i craftować.


Ale jestem dobrej myśli. Cały crap który wychodzi nie przedstawia nic ciekawego. Na Xsyona zerknąłem, ale są tak zajebiście pewni siebie, że tylko zaproszeni mogą zobaczyć gierkę na własne oczy.

Autor:  Mendol [ 27 mar 2010, 23:10 ]
Tytuł: 

no i jak tam mo? warto juz sciagac klienta?

Autor:  lamoon [ 27 mar 2010, 23:51 ]
Tytuł: 

Warto, gram cały czas i jest si.

Autor:  Mendol [ 27 mar 2010, 23:54 ]
Tytuł: 

to w dfo juz nie grasz?
jak tam pvp i combat? desynch i lagi?

Autor:  Quel [ 28 mar 2010, 01:07 ]
Tytuł: 

To jak w końcu z tym? Ruszyło, czy dopiero ruszy?

Autor:  Keii [ 30 mar 2010, 16:28 ]
Tytuł: 

http://www.massively.com/2010/03/30/mor ... her-month/

Autor:  joshe [ 30 mar 2010, 17:07 ]
Tytuł: 

Czyli fiasko z całkowitym fixnięciem desynca.

Ci którzy polecą do ameryki chyba zaczną żebrać na to, by pozostali w szwecji dociągnęli MO do releasu :/

Mimo wszystko z miłą chęcią zobaczyłbym jak się sprezentuje speedtree w MO.


"The network solution that doesn't work is the Epic games one ? Or SV one ?"


celne pytanie, bo już huj wi kto w czym maczał palce przy developerce

Autor:  Mendol [ 30 mar 2010, 17:10 ]
Tytuł: 

hehehe tygodnie temu o to sie chyba wlasnie sprzeczalismy :)

Autor:  iniside [ 30 mar 2010, 17:53 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Czyli fiasko z całkowitym fixnięciem desynca.

Ci którzy polecą do ameryki chyba zaczną żebrać na to, by pozostali w szwecji dociągnęli MO do releasu :/

Mimo wszystko z miłą chęcią zobaczyłbym jak się sprezentuje speedtree w MO.


"The network solution that doesn't work is the Epic games one ? Or SV one ?"


celne pytanie, bo już huj wi kto w czym maczał palce przy developerce

SpeedTree ? Zobacz inne gry tkore go uzywaja. (www.speedtree.com). Wyglad drzew w zalezy w duzej mierze od umiejetnosci grafikow przygotowujacych textury. Biorac pod uwage ze wiekszosc MO wyglada paskudnie-przecietnie, to nie ma co oczekiwać cudow..

Autor:  joshe [ 30 mar 2010, 20:15 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
SpeedTree ? Zobacz inne gry tkore go uzywaja. (www.speedtree.com). Wyglad drzew w zalezy w duzej mierze od umiejetnosci grafikow przygotowujacych textury. Biorac pod uwage ze wiekszosc MO wyglada paskudnie-przecietnie, to nie ma co oczekiwać cudow..


Speedtree to nie tylko drzewka i trawku.
Afair wdrożenie SP do MO musiano przełożyć, bo byłaby to robota głupiego, żeby po kilku miesiącach tracić czas na przystosowywanie wszystkiego pod v.5 SP.
Dlatego wjebali z SDK UE gotowe meshe drzew i z grzywki.

Drzewa mnie generalnie ziębią bo w większej części kontynentu nie ma lasów, a i tak przez żadne drzewo nie zobaczę co się za nim dzieje, czy to trójkątne czy fotorealistyczne.
Ale sprite-owa trawa i krzory psują dość znacznie gfx. Poza tym, jak tylko wdrożą SP i poprawią pochodnie, to whine na kiepską grafikę zniknie.
Choć tekstury jak dla mnie od początku były na wysokim poziomie.

Bardziej by mnie interesowało kto, w jaki sposób i w jakiej części spieprzył robotę z netcodem.
Bo jeśli epic nic nie zrobi, to to będzie ostatnie (i niedoszłe pierwsze) non-instanced mmo na silniku UE.
Z początku jarałem się że to w ogóle będzie stało na UE, teraz już nieszczególnie.

Strona 115 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team