MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 117 z 149

Autor:  mrynar [ 31 mar 2010, 18:10 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Tak sobie wlazlem do tego tematu, gra sie srednio interesuje. Wydaje mi sie jednak ze gadanie o pustkach w grze w czasie bety jest troche bezsensu ;d

EDIT: wbilem na strone i cos pisze o open becie... jest open beta? zasysam clienta i gram?;p


nie, jeszcze patche musi ci klient zassac :) (ktore waza niemalo btw)

Autor:  Nuzgul [ 31 mar 2010, 20:33 ]
Tytuł: 

zassysalem wczoraj i dzis klienta + patche lacze 2mb szlo z maks z predkoscia wiec szybciutko wejdziesz do gry

Autor:  Sou [ 31 mar 2010, 20:45 ]
Tytuł: 

Nuzgul napisał(a):
zassysalem wczoraj i dzis klienta + patche lacze 2mb szlo z maks z predkoscia wiec szybciutko wejdziesz do gry


Niestety jutro rano wyjezdzam :p Lacze mam takie ze max 300KB/s leci i 2GB ssalo z 2h a teraz jakis patch kolejny 1400MB wiec srednio to widze;p

Autor:  Isengrim [ 31 mar 2010, 20:59 ]
Tytuł: 

To niesamowite. MO i DFO beda - docelowo - walczyc o ten sam segment rynku.
Co za debil wpadl na taki pomysl? Komu potrzebny kolejny sandbox fantasy?
Osobiscie uwazam ze ktokolwiek wypusci gre w klimatach steampunka zgarnia stawke - problem polega na tym, ze te cale towarzystwo od robienia mmo ma horyzonty ograniczone do 3 lat.

Autor:  Mendol [ 31 mar 2010, 21:15 ]
Tytuł: 

jeszcze zalezy w jakiej formie wypusci.
bo jak dla mnie, to niestety produkty 'wowopodobne' bez wzgledu na to w jakim klimacie - nie bedzie grywalne.
ale gdyby jakies powazne studio zrobilo gre z pomyslami/rozwiazaniami zaczerpnietymi z dfo/mo to byloby zajebiscie.
a mysle, ze spokojnie pare tysiecy osob pograloby w dopracowane pvp mmo, z lootem itd. itp.

Autor:  karloss_g [ 31 mar 2010, 21:20 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
...gdyby jakies powazne studio


Mendol napisał(a):
spokojnie pare tysiecy osob pograloby


już widzę te poważne studia inwestujące w grę dla paru tysięcy graczy ;p

Autor:  Mendol [ 31 mar 2010, 21:23 ]
Tytuł: 

heh no dlatego napisalem 'gdyby'. szkoda, ze np. taki cdprojekt sie czyms takim nie zajmie. mmo w swiecie wiedzmina :)
no nic pomarzyc mozna. jak na razie zostaje nam grywalne dfo.

Autor:  Isengrim [ 31 mar 2010, 21:39 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
jeszcze zalezy w jakiej formie wypusci.
bo jak dla mnie, to niestety produkty 'wowopodobne' bez wzgledu na to w jakim klimacie - nie bedzie grywalne.
ale gdyby jakies powazne studio zrobilo gre z pomyslami/rozwiazaniami zaczerpnietymi z dfo/mo to byloby zajebiscie.
a mysle, ze spokojnie pare tysiecy osob pograloby w dopracowane pvp mmo, z lootem itd. itp.

Inkubacja mmo to ~5 lat. DFO i MO to bekarty UOiWoW. Nie ma gry (nie dostrzegam gier poza mmo i falloutem) ktora by laczyla to w sensowny sposob.
Byc moze TSW i guildwarsowe skile, zdobywanie ich,swobodna wymiana.... to jest przyszlosc. Casual. To jest sila EvE, ktora czly czas realnie nabiera nowych pilotow.
Po prostu musimy calkowicie odrzucic UI z Ad&d, dosc klas,ras. Teraz etap 7th sea. Nowy poczatek. I dla wszystkich glodnych kasy zwracam uwage - steampunk to przyszlosc.

Autor:  Robo [ 31 mar 2010, 21:41 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
szkoda, ze np. taki cdprojekt sie czyms takim nie zajmie. mmo w swiecie wiedzmina :)


Oj.. prawda. Pomarzyć można :)

Autor:  warhameron [ 31 mar 2010, 22:14 ]
Tytuł: 

Sa gry steampunkowe 2 czy 3 koreansko chinskie Jedna wydal Atlus.

Autor:  Sou [ 31 mar 2010, 23:58 ]
Tytuł: 

Udalo sie gre dossac ;] Zalogowalem sie ale nawet chodzenie mi srednio wychodzi:p Jak wroce po swietach to moze jeszcze bedzie open beta/trial i cos przysiade zeby ta gre rozpracowac;p

Autor:  joshe [ 1 kwi 2010, 00:56 ]
Tytuł: 

Farin napisał(a):
Trochę dziwne to narzekanie na problemy gry solo w grze MMO :P
Nie wiem jak inni ale ja jeśli gram w multi to nie po to aby "samemu biegać" :P

Bo to jest pewnego rodzaju paradoks.
Możliwość RP-wania takimi postaciami jak złodziej, asasyn, budowniczy, crafter, hodowca (nie wiem jak nazwać tamera, który zarabia na odsprzedaży zwierzaków- w tym wierzchowców) i tak dalej, to są profeski do grania solo.
Ale ile czasu nonstop można poświęcić na zwijanie ludziom sakiewek, opylaniu koniów, budowaniu nonstop chawir ? Miesiąc ? Dwa ? potem można do głowy dostać.
Zatem albo pchać się do gildii, albo dalej do znudzenia swój kawałek roli uprawiać.
Asasynów jeszcze zrozumiem, o ile pojawi się dashboard z ogłoszeniami samych graczy. Wtedy RP asasynem to będzie zajebista sprawa. Tylko jak grając taką postacią, można udupić gościa w pełnej płycie przy użyciu kozika ? Nie znam sposobu na ten moment, bo ledwo wilka da sie załtuc nożykiem.

Dlatego wykonywanie swojej profeski tylko i wyłącznie solo, bez wsparcia grupy jest już teraz w dupkę trudne.
Natomiast interakcja w grze zorientowanej na pvp i ficzerach które już teraz oferuje, jest z samej zasady olbrzymia.
Co z tego, skoro najlepsze z oferty - czyli kontrola terenu, siedziby gildii, wojny , co samo z siebie napędza rynek - będzie niedostępne dla niezrzeszonego gracza, nie będącego crafterem ?
To będzie po prostu granie na siłę i tłumaczenie sobie że tak jest dobrze.


embe napisał(a):
Ale w MO można z powodzeniem zrealizować karierę pustelnika, chatka na zadupiu, korzonki na śniadanie, łowienie ryb i polowanie na dzika zwierzynę :)


Miodzio, ale nie za 14.95€ na miech ;)

mrynar napisał(a):
Sou napisał(a):
Tak sobie wlazlem do tego tematu, gra sie srednio interesuje. Wydaje mi sie jednak ze gadanie o pustkach w grze w czasie bety jest troche bezsensu ;d

EDIT: wbilem na strone i cos pisze o open becie... jest open beta? zasysam clienta i gram?;p


nie, jeszcze patche musi ci klient zassac :) (ktore waza niemalo btw)


Prawdę mówiąc to 100mb instalator zawiera physx, dx, bibliotek visual c++, launcher, updater i nowgame.exe
To jest dalekie od bycia klientem gry ;)
Dwa pierwsze patche po 1.3-1.5GB to jest de facto dwuczęściowy klient, a reszta 3-250MB to patche.
Mogliby po 2-3 patchach konsolidować klienta, zamiast kazać testerom ciągnąć niepotrzebne gigabajty.


Isengrim napisał(a):
To niesamowite. MO i DFO beda - docelowo - walczyc o ten sam segment rynku.
Co za debil wpadl na taki pomysl? Komu potrzebny kolejny sandbox fantasy?
Osobiscie uwazam ze ktokolwiek wypusci gre w klimatach steampunka zgarnia stawke - problem polega na tym, ze te cale towarzystwo od robienia mmo ma horyzonty ograniczone do 3 lat.


Skoro do torciku fantasy sandbox wprasza się piąty gracz Xsyon, znaczy że jest to lukratywny rynek.
Odkąd zagrałem w Dark Messiah, czy nawet na wspomnienie staruśkiego gothica 1-2, zapragnąłem pyknąć w mmoga w takim klimacie. Po komentarzach w necie, nie tylko ja bym sieknął chociażby w porządnego multiplayerka ze stałym realmem w takich klimatach i z taką właśnie mechaniką.

Apropo steampunka ... kolejna kopia themeparkowego EQ tylko w steampunkowym klimacie, nie oferującego nic rewolucyjnego, to zabawa dla casuali. A ludzi zainteresowanych tym tematem którzy byliby zdolni za to płacić wcale tak dużo nie ma.

Autor:  szwejos [ 1 kwi 2010, 04:34 ]
Tytuł: 

Jak chcecie steampunka troche to zagrajcie sobie w ALLODS online. Całkiem przyjemna gierka do lvlowania i lekkiego pvp, ale niestety w endgame posysa okrutnie.

Autor:  Farin [ 1 kwi 2010, 08:19 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Farin napisał(a):
Trochę dziwne to narzekanie na problemy gry solo w grze MMO :P
Nie wiem jak inni ale ja jeśli gram w multi to nie po to aby "samemu biegać" :P

Bo to jest pewnego rodzaju paradoks.
Możliwość RP-wania takimi postaciami jak złodziej, asasyn, budowniczy, crafter, hodowca (nie wiem jak nazwać tamera, który zarabia na odsprzedaży zwierzaków- w tym wierzchowców) i tak dalej, to są profeski do grania solo.
Ale ile czasu nonstop można poświęcić na zwijanie ludziom sakiewek, opylaniu koniów, budowaniu nonstop chawir ? Miesiąc ? Dwa ? potem można do głowy dostać.
Zatem albo pchać się do gildii, albo dalej do znudzenia swój kawałek roli uprawiać.
Asasynów jeszcze zrozumiem, o ile pojawi się dashboard z ogłoszeniami samych graczy. Wtedy RP asasynem to będzie zajebista sprawa. Tylko jak grając taką postacią, można udupić gościa w pełnej płycie przy użyciu kozika ? Nie znam sposobu na ten moment, bo ledwo wilka da sie załtuc nożykiem.

Dlatego wykonywanie swojej profeski tylko i wyłącznie solo, bez wsparcia grupy jest już teraz w dupkę trudne.
Natomiast interakcja w grze zorientowanej na pvp i ficzerach które już teraz oferuje, jest z samej zasady olbrzymia.
Co z tego, skoro najlepsze z oferty - czyli kontrola terenu, siedziby gildii, wojny , co samo z siebie napędza rynek - będzie niedostępne dla niezrzeszonego gracza, nie będącego crafterem ?
To będzie po prostu granie na siłę i tłumaczenie sobie że tak jest dobrze.
Heh chyba coś ci się pomieszały archetypy :P
Nawet w książkach tego typu postacie mają sojuszników więc jak dla mnie argument chybiony. Za dużo grałeś chyba w Singla ;]

Autor:  joshe [ 1 kwi 2010, 13:53 ]
Tytuł: 

Farin napisał(a):
Heh chyba coś ci się pomieszały archetypy :P
Nawet w książkach tego typu postacie mają sojuszników więc jak dla mnie argument chybiony. Za dużo grałeś chyba w Singla ;]


sojusznicy solo gracza ?
To znaczy inni solo gracze, czy masz na myśli całe gildie ?
To na huj taki gracz ma jeszcze grać solo ?

Autor:  joshe [ 1 kwi 2010, 16:52 ]
Tytuł: 

sorrz za dublecik, ale tak ze świeżych wieści, które mnie doszły tera online ma takie same problemy z desynchrem co MO ;)
Zatem wała kręci epic i czas najwyższy żeby się w końcu wziął do roboty.
A w sprawie atlasa ... po raz kolejny widać różnicę w jakości produktów chińskich.

Ponoć atlas + UE nie miało prawa nie działać.

Autor:  Mendol [ 1 kwi 2010, 18:16 ]
Tytuł: 

heh.

Autor:  Farin [ 1 kwi 2010, 21:09 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Farin napisał(a):
Heh chyba coś ci się pomieszały archetypy :P
Nawet w książkach tego typu postacie mają sojuszników więc jak dla mnie argument chybiony. Za dużo grałeś chyba w Singla ;]


sojusznicy solo gracza ?
To znaczy inni solo gracze, czy masz na myśli całe gildie ?
To na huj taki gracz ma jeszcze grać solo ?

Chodziło mi o przykłady "złodziej, asasyn, budowniczy, crafter, hodowca".
To nie są profeski do grania solo. (uwaga tu się powtarzam)Nawet w książkach tego typu postacie nie "biegają" solo :P

Autor:  joshe [ 2 kwi 2010, 00:00 ]
Tytuł: 

Farin napisał(a):

Chodziło mi o przykłady "złodziej, asasyn, budowniczy, crafter, hodowca".
To nie są profeski do grania solo. (uwaga tu się powtarzam)Nawet w książkach tego typu postacie nie "biegają" solo :P



Dobra dobra, ja też czytam dużo fantastyki.
Ale kaktusa wyhoduję jeśli poza gildią magów zobaczę w mmorpgu gildię zabójców, złodziei czy crafterów.
To już nie czasy UO, nikt tu sobie nie będzie robił konkurencji w solo usługach ;)

Może jak nadejdzie era "prawdziwej" VR, wtedy RPG wsoczy na kolejny lvl ;)

Autor:  Kabraxis [ 2 kwi 2010, 02:24 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
sorrz za dublecik, ale tak ze świeżych wieści, które mnie doszły tera online ma takie same problemy z desynchrem co MO ;)
Zatem wała kręci epic i czas najwyższy żeby się w końcu wziął do roboty.


Dla mnie tak czy siak, obojetne po czyjej stronie jest wina (choc watpie by byla po stronie Epic'a), jest to jedynie zajebisty motyw na probe zamaskowania wlasnej nieudolnosci. A nie ukrywajmy, slowo "nieudolnosc" dosc dobrze obrazuje proces developingu MO.

Nie uwazam zeby Epic musial "wziasc sie do roboty" bo na UEngine idzie mnostwo gier tej generacji i jakos zadna z kodem sieciowym wiekszych problemow nie miala.

Pierdolenie - ot co.

Strona 117 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team