MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 119 z 149

Autor:  iniside [ 12 kwi 2010, 13:42 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Sou. Znam parę osób które grają magiem. Ale jak wiadomo na dzień dzisiejszy magia jest w powijakach. Raczej nie skupiałbym się na niej za bardzo bo szansa że pozostanie ona w tej formie jak teraz jest raczej nikła. Poza tym magia generuje dużo błędów itd itd.

Swojego czasu pamiętam że nawet pojawił się zamysł żeby zrezygnować z niej całkowicie ale wobec stanowczego sprzeciwu ludzi którzy chcą strzelać do innych kolorowymi kuleczkami zdecydowano że jednak będzie. W jakiej formie nie wiedzą nawet najstarsi górale :]

No jak sie czegoś nie używa to ciężko to naprawić. GG.

Swoją drogą ? Co za problem z magia ? A co z lukami też są problemy ? Przecież to praktycznie to samo..

Autor:  lamoon [ 12 kwi 2010, 14:03 ]
Tytuł: 

Z łuku co prawda dawno nie strzelałem ale z tego co mi wiadomo to trzeba być skrajnym fanbojem żeby powiedzieć że wszystko jest w porządku. Dla mnie osobiście samo strzelanie jest zjebane. Tor lotu strzały jest nienaturalny i strzała leci jakby "na raty".

Myślę że jest spowodowane tym nieszczęsnym desynchem. Jest to główny problem tej gry jak na dzień dzisiejszy.

Autor:  Oyci3C [ 12 kwi 2010, 14:06 ]
Tytuł: 

Jeśli postaci są desynchowane podczas poruszania się to śmiem twierdzić, że puszczona strzała z perspektywy gracza wygląda co najmniej tragi-komicznie. :(

Autor:  lamoon [ 12 kwi 2010, 14:12 ]
Tytuł: 

I tak właśnie jest. Samo naciąganie cięciwy jest mało płynne, wypuszczasz strzałę do moba (który notabene też jest zdesynchronizowany i biega jak J.W.Shipp we "Flashu") i leci ona w ratach. Na ułamek sek się przytnie, leci dalej żeby na koniec spaść gwałtownie w dół. Tor lotu jest nienaturalny i łucznictwo nie ma najmniejszego sensu na dzień dzisiejszy.

Oczywiście znajdą się maniacy którzy nawet przy takim desynchu nauczyli się strzelać ale to już osobny rozdział.

Autor:  kirdan [ 19 kwi 2010, 13:02 ]
Tytuł: 

Witam
Sprawa wygląda tak gram w mortal'a od wczesnej bety i teraz też jestem aktywny dlatego chciałbym rozjaśnić parę spraw. Z góry pisze że nie czytałem więcej postów niż pierwszą i ostatnia stronę gdyż zauważyłem że że większości jest to spam ludzi którzy nie graja a informacje czerpią z trailera czy jakiś tam plotek. Wracając do meritum sprawy problem z desynchro czy lagami jest ale nie tak duży że wpływa znacząco na jakość zabawy. Desychronizacie łapie się głównie po zalogowaniu a to też nie zawsze czy po przejściu "nody"( na to pomaga relog). Teraz kiedy cześć graczy nie gra czekając na nowego patcha, jest naprawdę komfortowo, ale co jakś czas zdarza się fala lagów. Wiadomo że jak sie człowiek zaloguje w zapełnionym mieście noobów i złodziei biegających bez celu to łatwiej o laga.

Co do samej gry to wiem że ci wszyscy co mieli do czynienia tylko z mmo w stylu wow'a dostaną zimny prysznic, bo mortal to gra w której liczą się przede wszystkim wiedza, gra w zespole i umiejętności a nie grind czy bezmyślne questy. Dlatego zdaje sobie sprawę że część osób po odpaleniu gry, pobieganiu po świecie, spędzeniu paru godzin bez żadnego rezultatu, stwierdza że gra jest głupia nikogo nie ma , nie ma potworków do zabijania porostu poraszka. Tych wszystkich którzy mają jakieś pytania chcą poznać mortala lepej zapraszam na stronę Przykro mi Kirdan ale nie reklamujemy innych forów nie związanych z mmorpg.pl. Wszystkie pytania i dyskusje można z powodzeniem prowadzić tutaj. Znając Ciebie mogę śmiało powiedzieć że masz przeogromną wiedzę i doświadczenie w MO i tym bardziej witam na naszym forum. Twoje uwagi i pomoc będą nieocenione

Jako że nie jestem typem pisarza zarejestrujcie się i wejdźcie na naszego venta a pomożemy wam w pierwszych krokach, wierzcie mi że informacja co trzeba robić na początku pomoze wam wiecej niż tyg własnych doświadczeń i może (mam nadzieje ) zmienić wasze pierwsze wrażenie ze spotkania z mortal Online.

Autor:  Mendol [ 19 kwi 2010, 14:20 ]
Tytuł: 

kirdan ale niestety czesc z nas grala w inne mmo niz wow.
co wiecej gramy tez w dfo. nie wypowiadamy sie wiec na podstawie filmikow z youtuba, czy placzliwych postow na oficjalnym forum gry. niestety robilem kilkanascie podejsc do MO od wakacji i jedyne co osiagnalem to coraz wieksze zniechcenie do tego tytulu.
tym bardziej, ze po zapowiedziach devsow naprawde chcialem pograc.
niestety jak dla mnie mo jest nadal w fazie wczesnej alphy i nie mam juz ochoty po raz 20 sie logowac tylko po to zeby 'poskakac'.

po 'doswiadczeniach' z dfo (ktore zapewnia fun itd. itp. - ale nadal jest w fazie bety) nie bardzo mam ochote dawac szanse kolejnej grze, ktora na papierze jest zajebista ;/

ale opisz jak wyglada sprawa z archery, magia, pve. byc moze zmienilo sie tak duzo, iz warto sciagac klienta po raz kolejny.

Autor:  Teo [ 19 kwi 2010, 15:35 ]
Tytuł: 

kirdan, ty się własnie mylisz i to bardzo, Mortal przyciąga graczy z wow i podobnych gier, którzy znają realia takiej gry z filmików i uparcie twierdza ze to całkowicie inna gra niż opluwany przez nich Darkfall.
Cześć z nich dostała w dupe na trialu po zabiciu pierwszych goblinów i wielkim płaczem ogłaszali wszędzie po forach jaka to głupia gra.

W Mortal nie jest problemem brak większości rzeczy, które maja być bo to za parę lat wprowadza, problem by to działało komfortowo i dawało przeciętnemu graczowi fun, a nie tylko było skierowane dla maniaków siedzących od alphy i podniecających się opowiastkami devsow o przyszłości tej gry.

Mortal aktualnie utknął miedzy zrobieniem wypasionego sandboxa, a przyciągnięciem dużej ilości graczy, jedno z drugim mija się szerokim łukiem i jeśli tego nie zrozumia to jedynym ich osiągnięciem będą metalowe pudelka do gry.

Autor:  MagPS [ 19 kwi 2010, 16:40 ]
Tytuł: 

@kirdan
Sądzę, że link możesz podać w profilu konta, chętnie poczytałbym o MO.

Autor:  Mendol [ 19 kwi 2010, 17:25 ]
Tytuł: 

ja tez, chcialbym sie dowiedziec czy jest juz grywalne i warto sciagac patche.
chociaz pewnie i tak to zrobie, skoro juz mam metalowe pudelko.

Autor:  joshe [ 19 kwi 2010, 17:55 ]
Tytuł: 

Już 3 tygodnie dłubią w kodzie. Zastanawia mnie czy problemy z desynchro aż tyle im zabierają, czy odpuścili sobie wypuszczanie drobnicy. Tą zresztą muszą później łatać i tak w kółko.

11 dni do releasu, a tu wciąż żadnego niusa. No chyba że zamierzają dać dzień czy dwa na fapowanko z radochy podczas ściągania patcha ... ale to za krótko :<

Autor:  Mendol [ 19 kwi 2010, 18:04 ]
Tytuł: 

pewnie stwierdzili, ze metoda aventurine (brak informacji to najlepsza informacja) w przypadku MO tez sie sprawdzi.

Autor:  lamoon [ 19 kwi 2010, 21:48 ]
Tytuł: 

Z tego co mi wiadomo to wszyscy czekają na big pacza, kolejnego. Tym razem z tego co mi wiadomo poza naprawieniem bieżących bugów zabrali się do przerobienia całego silnika gry, cokolwiek bo to nie znaczyło.

Autor:  Oyci3C [ 19 kwi 2010, 21:50 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Z tego co mi wiadomo to wszyscy czekają na big pacza, kolejnego. Tym razem z tego co mi wiadomo poza naprawieniem bieżących bugów zabrali się do przerobienia całego silnika gry, cokolwiek bo to nie znaczyło.


Oznacza to, że data release pewnie przesunęła się na: TBA in teh future.

Autor:  lamoon [ 19 kwi 2010, 21:54 ]
Tytuł: 

Grzebanie w silniku faktycznie nie oznacza niczego dobrego ale we will see

Autor:  kirdan [ 19 kwi 2010, 22:29 ]
Tytuł: 

Z gustami trudno jest dyskutować wiec sprzeczać się co jest bardziej grywalne, co sie bardziej podoba jest jak najbardziej bez celowe. W DFO nie grałem a słyszałem tylko negatywne opinie być możne gdybym spróbował zmienił bym zdanie. Moim celem jest jedyne przyciągnąć uwagę do MO i prostować pewne opinie, tak jak piszecie ktoś próbował, podchodził ale mu się nie podobało i pisze recenzje jak najbardziej śmieszne, dla tych którzy poświęcili trochę więcej uwagi . Wiec sprawę ujmę tak jak ktoś z czytających potrzebuje jakiś wskazówek, czy szuka ekipy do grania niech do mnie pisze na PW, ja co jakiś czas będę zaglądał.

Autor:  Mendol [ 19 kwi 2010, 23:07 ]
Tytuł: 

no widzisz ja gram w dfo, gralem w mo i widze roznice.
nie wiem dlaczego nie mozesz tutaj opisac jak to wyglada w kwestii MO.
az taka tajemnica? i co cie tak smieszy? animacje postaci gorsze niz w dfo?
czy totalny fail z archery? czy moze miasta gdzie nie widac wiecej niz 20-30 osob?
jesli sie myle, to prosze popraw mnie i chetnie sam sprawdze.

Autor:  joshe [ 19 kwi 2010, 23:21 ]
Tytuł: 

Mendol: NDA łamiesz ! :D

lamoon napisał(a):
Tym razem z tego co mi wiadomo poza naprawieniem bieżących bugów zabrali się do przerobienia całego silnika gry, cokolwiek bo to nie znaczyło.


a to dobre, czekamy na Unreal Engine 4 ? :lol:


Z wiadomości Henryczka sprzed tygodnia wychodzi na to że zaprzęgli do roboty skośnych żeby klepali dalej netcode. Tyle się dobrze składa, że połowa brygady odpowiedzialna za atlasa rezyduje w stanach i wszyscy są na miejscu.
A trochę to zabawne, ale teraz SV faktycznie haruje 24 na dobę :D

Ale żeby jedni z wiodących w branży taką chałturę odwalali ?
Honorowo powinni wykupić SV dla świętego spokoju ... albo powiesić się z własnym oprogramowaniem w dniu, w którym SV znowu kopnie release o miecha.

Autor:  Mendol [ 20 kwi 2010, 08:15 ]
Tytuł: 

niech przesuwaja i o rok. bo zaraz skonczy sie to tak, ze nie bedzie jeden wielki open world ale podzial jak w guild wars :)
no nic wczoraj sciagnalem, spaczowalem - dzisiaj odpale i zobacze czy i ile sie zmienilo od grudnia.
ale jesli z ta 'biedna' magia to prawda, to troche fail. bo co jak ja za rok wprowadza w wiekszym stopniu? respecca bedziemy robic?

Autor:  smeagollum [ 20 kwi 2010, 09:50 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ale jesli z ta 'biedna' magia to prawda, to troche fail. bo co jak ja za rok wprowadza w wiekszym stopniu? respecca bedziemy robic?


Gram dopiero od kilku dni, więc bazować na własnym doświadczeniu nie będę, ale na forum mortal online płacz, że magowie na koniach są za mocni. Więc może ta magia nie taka słaba znowu. Pamiętam też, że coś tam czytałem na temat siły z jaką uderza mag, i ponoć jest ostro, tylko nie starcza many na długo. PONOĆ.

Autor:  kirdan [ 20 kwi 2010, 09:54 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
animacje postaci gorsze niz w dfo?

Czy ja wiem czy gorsze, po filmikach nie widzę różnicy ale mogę się mylić w końcu nie grałem, ale czy w mmo jest to argument przeciw szczególnie jak w przypadku MO animacja w cale tak bardzo nie kłuje w oczy

Mendol napisał(a):
czy totalny fail z archery?

Czepiasz się MO a to w DF ciągle wszyscy albo prują z czarów albo z łuków nie widać tam walki w bliskim dystansie, taki troche CS rpg nie?.

Problem łucznictwa w mortalu jest tego typu że obrażenia na płytę od strzał są 90% redukowane, jak wprowadzą kary za noszenie płyty automatycznie sprawa się rozwiąże(teraz wszyscy biegają w zbrojach płytowych nawet magowie ;) ). Puki co łuki są dobre na golasów zwierzęta i lekko zbrojnych których nie ma.

Mendol napisał(a):
czy może miasta gdzie nie widac wiecej niz 20-30 osob?


Wielkość świata w DF jest dużo dużo większa niż mortala więc to że po miastach znajdziesz 20-30 os nie spowoduje to odczucia pustki, nie mówię że jest to dużo ale gdybyś wszedł na serwer po patchu kiedy otwierali open bete to byś się ździwił. Dodam jeszcze że jest co robić LaMoon przyzna mi to jak do nas wpadł na venta wczoraj wieczorem.

Od siebie co ma MO a czego nie ma DF

Rozbudowany System craftingu od wykopania rudy od obróbki wstępnej po obróbke końcową -tak jak to jest w realnym świecie te same schematy

Juz w becie stworzyła się podstawowa ekonomia czego bark w DF mylę się? Będzie jeszcze lepiej po wydaniu, bo puki co w open becie ludzie mają multikonta.

Dynamiczny system walki w bliskim kontakcie, z mojego punktu widzenia było lepiej kiedy uderzało się w punkt bo wymagało to większych umiejętności manualnych od gracza przez co w pojedynkach przy tym samym uzbrojeniu mozna było rozjechać kolesia z pełnym paskiem życia.
Teraz wprowadzili obszar prowadzenia broni tak że jak koleś jest lekko z prawje strony czy z lewej a broń jest z odpowiedniego kierunku prowadzona to i tak go sięgnie. Tak jak jest to w rzeczywistości, choć w tym przypadku pasował mi stary system.

Z tego co się orientuje to gracze w DF przez brak limitu skilli byli crafterami, wojownikami, kopali rude, rzucali czary porostu byli samo wystarczalni.
W MO trzeba wybrać jakąś drogę albo jest się magiem (choć mają wprowadzić szkoły i magów będzie kilka rodzajów) albo crafterem albo metalurgiem. Nie ma możliwości mieszania klas bo pktów nie starczy.
Powoduje to silną specjalizacie czy na polu bitwy czy w ekonomi czego nie ma DF.

Są oczywiście nie docągnięcia leży balans wszyscy biegają z jednym typem broni. ( DF chyba też cierpi z tego powdu bo jakoś wszyscy są casterami na filmikach jeden wielki sapm czarów a gra juz jest ponad rok na rynku)
Po przez wprowadzenie bandaży którymi mozna się leczyć walcząc, magów(leczących) w porównaniu do wojowników praktycznie nie ma.
Choć jako suport się sprawdzają

Są lagi i desynchra szczególnie jak w nocy wchodzą chamburgery.

Jest jeszcze kilka miejsc gdzie mozna się zablokować ale jest na to rozwiązanie.

Jest problem cheat' ami ale to jest puki co open beta więc trudno się dziwić.

Nie ma rozbudowanego systemu gildyjnego, ale i tak wszyscy wiedzą kto z kim trzyma przez co tak naprawdę gracze go budują. Narzędzia się przyjdą ale nie są niezbędne.

Tylko że MO jest ciągle w fazie bety i to czy wyjdzie za miesiąc czy dwa to nie ma tak naprawdę znaczenia, szczególnie że się nie płaci się za produkt.

Na koniec
Dla niektórych może to być argument, MO to kopia Ultimy online w starej wersji czyli przed wprowadzeniem questów, nawet czary są te same o podobnym działaniu.

Strona 119 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team