MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 122 z 149

Autor:  Teo [ 26 kwi 2010, 16:50 ]
Tytuł: 

Ale takimi metodami łatwo wpaść w ślepa uliczkę o nazwie themepark, dlatego już wiele razy pisałem, idea sandbox jest fajna w teorii i opiera sie głównie na sentymencie do UO, a jak przyjdzie do grania to zapału starcza na miesiąc.
Dla przeciętnego gracza sandbox najczęściej jest meczący i mało komfortowy, przekonaliśmy się w DFO jak trudno połączyć oczekiwania careberarow i nolifow czy fanboyow.
Mortal jest skazany po premierze na powolne opustoszenie serwera, pod warunkiem ze partacze produkujący zrobią to grywalne i nie pomogą przepychanki na forach by to zmienić.

Autor:  Havok [ 26 kwi 2010, 17:00 ]
Tytuł: 

Szczerze mówiąc nie widzę różnicy między grindem w DFO a grindem w jakiejkolwiek innej grze, więc to chyba nie sama idea sandboxa jest "męcząca". Akurat dfo pada imo głównie przez to, że grając kilka godzin dziennie nie jest się w stanie przez rok dogonić makrowników i exploiterów. Co zresztą dzieje się na wyraźne życzenie AV.

Autor:  kirdan [ 26 kwi 2010, 18:41 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Szczerze mówiąc nie widzę różnicy między grindem w DFO a grindem w jakiejkolwiek innej grze, więc to chyba nie sama idea sandboxa jest "męcząca". Akurat dfo pada imo głównie przez to, że grając kilka godzin dziennie nie jest się w stanie przez rok dogonić makrowników i exploiterów. Co zresztą dzieje się na wyraźne życzenie AV.


I tu sie mylisz będąc w zorganizowanej gilldi bez exploitów masz dostęp do sprzętu z wyżej pułki, i nie masz problemu aby współzawodniczyć z innymi wałcząc na równych warunkach.

Grając samemu nie masz absolutnych szans aby zaistnieć w tym świecie.

Co do makrowania to nie widzę w tym nic złego tak długo jak jesteś przy monitorze. A markowanie bez stałego śledzenia inni gracze z pewnością wykorzystują wystarczy się przejechać po okolicy. Na makrowników na npc też jest sposób wystarczy wejść im pod cios.
Jak widać sami gracze są i będą zabezpieczeniem, a na pewno SV ze swojej strony też coś zrobi w końcu to jeszcze beta .

Autor:  Mendol [ 26 kwi 2010, 18:42 ]
Tytuł: 

dzordz koleczko wzajemnej adoracji ok, ale nie tutaj.
gralem w closed bete MO, kupilem retail wersje w lipcu 2009 roku wiec nie pieprz mi o zainteresowaniu.
w przeciwienstwie do ciebie gram w beta wersje gry z full lootem - Darkfall'a.
w zwiazku z czym to co pisze opieram na dosc 'zywych' doswiadczeniach z tej gry. i z tego co napisaliscie rozwiazanie SV w kwestii redow jest z dupy.
nikogo nie zniecheca (biorac pod uwage makrowanie) do bycia redem - nie wprowadza zadnych faktycznych kar. porownalem wam rozwiazania z DFO i MO - gdzie to w DFO faktycznie jest upierdliwe dla red'ow.
nie moja wina, ze wy (aktualnie grajacy - bo ja mimo szczerych checi nie jestem w stanie uruchomic gry, za ktora juz zaplacilem Panie Dzordz uczestniku open bety) nie potraficie dokladnie opisac jak wyglada to rozwiazanie.
w zwiazku z czym opieramy sie na tym co nam opisujecie. ze robicie to nierzetelnie i z dupy to juz WYBACZ ale nie moja wina.

i prosze cie nie wypowiadaj sie na tematy, o ktorych masz srednie pojecie.
a jesli juz to zamiast traktowac moje posty jako 'atak', postaraj sie wyjasnic gdzie popelnilem blad w swoim rozumowaniu i bedzie git.

a jesli masz pierdolic tak jak w tym poscie to sobie juz lepiej daruj.



kirdan czy ty piszesz o MO? bez gildii 'solo' czy grupka znajomych nie ma za bardzo szans pobiegac/pobawic sie?

Autor:  kirdan [ 26 kwi 2010, 18:52 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
kirdan czy ty piszesz o MO? bez gildii 'solo' czy grupka znajomych nie ma za bardzo szans pobiegac/pobawic sie?


Nie rozumiem pytania ;(

Autor:  Mendol [ 26 kwi 2010, 18:53 ]
Tytuł: 

"I tu sie mylisz będąc w zorganizowanej gilldi bez exploitów masz dostęp do sprzętu z wyżej pułki, i nie masz problemu aby współzawodniczyć z innymi wałcząc na równych warunkach.

Grając samemu nie masz absolutnych szans aby zaistnieć w tym świecie. "

Autor:  kirdan [ 26 kwi 2010, 18:54 ]
Tytuł: 

Nie cytuj co napisałem tylko rozwiń swoje pytanie

Autor:  Mendol [ 26 kwi 2010, 18:59 ]
Tytuł: 

oj. ok.
chcesz powiedziec, ze grajac samemu w MO nie masz szans aby miec fun z gry? zadnych szans zeby cos osiagnac? pobiegac, pokillowac kolesi?
musisz miec 'duza' 'prezna' gildie aby miec w miare rowne szanse?
hm. nie wiem jak to inaczej rozwinac.
moze inaczej.
czy MO to sandbox przeznaczony dla gildii a nie malej grupy (3-5 osob) graczy?

Autor:  kirdan [ 26 kwi 2010, 19:03 ]
Tytuł: 

Pisząc samemu miałem namyśli jedną osobę nie grupę.

Nie rozwijałem przecież wątku ile osób w moim mniemaniu ma gildia, nadmieniłem jedynie że zorganizowana.

Autor:  Mendol [ 26 kwi 2010, 19:06 ]
Tytuł: 

ok, czyli jedna osoba - bez sensu.
obstawiajac wszystkie profesje - mozna sie pobawic.
mam nadzieje, ze po releasie bedzie mozna to jakos ogarnac - wybierajac dobrze profesje swojego main'a. opierajac sie na handlu, mimo wszystko bedzie mozna cos osiagnac.
ale tak jak pisalem (wiem powtarzam sie) MO jest w fazie alpha w tej chwili jak dla mnie. biorac pod uwage, ze w grudniu moglem bez problemu sie zalogowac - w tej chwili nie moge uruchomic gry - spodziewam sie premiery w 2012 roku.

Autor:  kirdan [ 26 kwi 2010, 19:06 ]
Tytuł: 

No chyba że się rozminęliśmy w pojęciu gildia,
Prostuje dla mnie gildia może liczyć 3-5 osób aktywnie grających

Autor:  Mendol [ 26 kwi 2010, 19:07 ]
Tytuł: 

no to juz zrozumialem i przyjalem do wiadomosci.
dziekuje za wyjasnienie.

hm btw teraz zauwazylem, ze po odpaleniu mortal online launcher - nie pyta mnie o username/password?

Autor:  kirdan [ 26 kwi 2010, 19:21 ]
Tytuł: 

Bo to zmienili po kliknięciu play powinno wejść do gry

Autor:  kirdan [ 26 kwi 2010, 19:23 ]
Tytuł: 

Spróbuj jeszcze zainstalowć
net.framework 3.5
nowe nvidia phisix

Autor:  Dace [ 26 kwi 2010, 19:31 ]
Tytuł: 

Login jest ale juz nie w laucherze.Co do crashy masz zainstalowane najnowsze wersje netframework/physix/dx ? Jezeli masz to zagladnij tu jezeli tego jeszcze nie zrobiles.
Duzy patch w tym tygodniu upgrade engine'a i kodu sieciowego ktory ma niby naprawic lagi/desnce i crashe - bedzie wipe wiec sie za bardzo nie spinajcie z grindowaniem nowych postaci.

Autor:  Mendol [ 26 kwi 2010, 19:35 ]
Tytuł: 

poczekam na patch'a. zainstalowalem drivery itd. itp. i ciagle error.
szkoda ;/

Autor:  Kassei [ 26 kwi 2010, 20:50 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
zainstalowalem drivery itd. itp. i ciagle error.
szkoda ;/
Jedynym wyjaśnieniem jest więc wzmożone promieniowanie kosmiczne :]

Autor:  Mendol [ 26 kwi 2010, 20:51 ]
Tytuł: 

idz do kata zboczencu ty.

Autor:  dzordz [ 26 kwi 2010, 20:59 ]
Tytuł: 

Panie Mendol niepotrzebie się Pan unosi.
Po pierwsze nie jestem Twoim koleżką
Po drugie gram w MO od close bety nieprzerwanie (Gra od momentu close Bety sporo się zmieniła. Wiec zanim wypowiesz się o grze postaraj się zaktualizować dane)

Cytuj:
w przeciwienstwie do ciebie gram w beta wersje gry z full lootem - Darkfall'a.
Czy to nie temat MO?

Autor:  Mendol [ 26 kwi 2010, 21:09 ]
Tytuł: 

jak sie uniese to zauwazysz.
no na cale szczescie, bo bym musial cie zflekowac.
super, ze grasz - jak na razie nie napisales nic KONKRETNEGO na temat MO.
oh masz racje, to temat MO. czy to oznacza, ze mamy piac z zachwytu, czy tez dyskutowac na temat gry, ktora jest niegrywalna?

Strona 122 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team