MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 126 z 149

Autor:  Ossur [ 10 cze 2010, 10:44 ]
Tytuł: 

jest Anquer Quare
http://mortalonline.org.pl

Autor:  noasz [ 10 cze 2010, 10:49 ]
Tytuł: 

Mendol powiedz tak szczeze jak to jest z tym zaludnieniem. Robisz postac wbijasz do start zony i co nikogo nie ma? Czy wszyscy pozamiastem napierdalaja drzewo skaly dla str upa. Rozbiegales sie gdzies dalej? najebales komus? Sa ladne dupeczki ?

Autor:  Mendol [ 10 cze 2010, 10:56 ]
Tytuł: 

zalogowalem sie w 4 roznych lokacjach. w pierwszych 3 spotykalem (w miescie) po 3-4 osoby.
4 lokacje wybralem zgodnie z zaleceniami stad, i faktycznie bylo w startowej zonie juz okolo 12-14 osob. z czego 10 siedzialo na jednym drzewie.
walnalem jednego siekierka, zawolal guardsow i to na tyle. dalej balem sie wybiegac bo bylo ciemno i pewnie bym sie zgubil :)

dzisiaj sprobuje zrobic postac w tym miescie, w ktorym nie ma ochrony.
tylko nie wiem jaka rase do tego wybrac :)
anyway daj znac jak bedziesz cos grac wieczorem to mozemy pobiegac.

Ossur a biegacie jakos razem? mozna ewentualnie dolaczyc? jesli tak, to w ktorym miescie?

Autor:  Ossur [ 10 cze 2010, 11:05 ]
Tytuł: 

dołączyć zawsze można, biegamy, krafcimy, a siedzimy częściowo w Fabernum a częściowo w Kranesh...

Autor:  Mendol [ 10 cze 2010, 11:09 ]
Tytuł: 

jakies ciekawe walki juz byly?

Autor:  Ossur [ 10 cze 2010, 11:12 ]
Tytuł: 

nic ciekawego sie nie działo, skilowaliśmy bronie, zbieraliśmy matsy a niektórzy krafcili bronie i zbroje...

Autor:  joshe [ 10 cze 2010, 12:56 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
np. do DFO w dniu premiery. ale jak jestes zbyt durny zeby na to wpasc, to coz my mozemy poradzic.


zacznijmy zatem od listy tego co naobiecywało aventurine na starcie, czego dotrzymało i jak to wszystko działało.

Pamiętam że housingu nie było. Ale w zamian koślawo działający siege wars.

Co do stabilności serwerów to nie pamiętam po ilu godzinach/dniach nie sypał się oblężony serwer dfo.


O MO w kwestii serwerów to 2 restarty, ale żadnych problemów z zalogowaniem czy desynchrem. Przyobiecany content jest działający. Thieving owszem, może i jest wyłączony, ale nie miało go być na starcie.

Ludu nie ma za dużo, ale wydanie w środku tygodnia to imo nie najlepszy pomysł. Poczekajmy do weekendu.
Inna sprawa to superzajebiścieszybki download :\


ps. nie my, tylko Ty

Autor:  Mendol [ 10 cze 2010, 13:08 ]
Tytuł: 

wielu rzeczy nie bylo.
co nie zmienia faktu, ze byl dzialajacy 'combat', magia, archery. i wiele innych rzeczy. ciekaw jestem jak wyglada w tej chwili archery w MO.

mam po prostu wrazenie, ze obiecany content w MO jest bardzo biedny.

i tak jak napisal tomu - w dfo od samego poczatku byl juz fun - nie musialem sie 'zmuszac' zeby grac. nie potrzebowalem 20h zeby sie 'wciagnac'.
nie wspominajac o tym, ze bylo widac GRACZY.

i o ile sie nie myle premiera dfo tez miala miejsce w tygodniu - a nie w weekend. i stabilnosc serwerow na poczatku byla calkiem ok - biorac pod uwage wielkosc swiata i ilosc ludzi jednoczesnie grajacych.

ciekaw jestem co sie stanie w MO jak w jednym miejscu spotka sie 100 osob i czesc z nich zacznie walczyc.


ps. ja = my.

Autor:  Kabu [ 10 cze 2010, 13:12 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ps. ja = my.

aaaaa wiedzialem, ze polowa Twoich postow musi byc pisana przez siostre/kobiete ;)

Autor:  Mendol [ 10 cze 2010, 13:13 ]
Tytuł: 

dobrze, ze chociaz tyle wiesz :)

anyway jakas gildia, osoby, ktore chcialby sie spotkac w miescie bez guardsow i pokillowac troche noobzorskimi weaponami?

Autor:  joshe [ 10 cze 2010, 13:27 ]
Tytuł: 

archery w MO nie znam, nigdy się nim nie interesowałem.
Tyle wiem że desync 2-3 miechy temu uniemożliwiał strzelanie.
No i do tego wieczne pianie że strzała leci przez 3m i spada.
Oczywiście mało kto rozkminił żeby poćwiczyć odpowiednie skillsy :D

Piszesz o biednym contencie w MO. Ale z czym tak naprawdę wyjechało DFo ? Wspomniałem już o siege wars. Ok, było jeszcze naval warfare, ale nie przypominam sobie by wszyscy się tym zachwycali. Inna sprawa to większość zdaje się pływała na tratwach, bo większe jednostki nie były opłacalne (?) w budowie i utrzymaniu.

Dlaczego w DFo fun zaczynał się od spawnu w realmie ?
Bo na starcie wepchnęło się tyle ludu - a przynajmniej próbowało - ile tylko fabryka zmieściła. Wszystkie mmo, w których wydarzeniem jest spotkanie innego gracza wydają się być biedne i nudne. Taka przypadłość.
Jeśli w MO nie zwiększy się playerbase w ciągu 2 tyg, to ciągle będzie nudna jak flaki. To w zasadzie nie jest giera dla solistów.
Tak czy srak szału z launchem MO nie było.

Craftu w DFo nie znam, w MO bez ściemy przyznaję że jest b.dobry. Jakość interfejsu do obsługi craftu to już sprawa umowna.

Nie wiem jak wyglądała kontrola terenu w DFo. W MO również tego nie ma. Są co prawda osady gildiowe. Nie wiem jednak czy można ustawiać opcję flagowania graczy znajdujących się w zonie.

Jak tam się sprawuje skill-grind w DFo ? Jest to chyba największa porażka aventurine. Są w ogóle pure magowie czy łucznicy którzy nie wkurw# się nonstop podczas pvp ?
W MO full plate knight+mount+2h sword = über. Ale w nocy trochę inaczej sprawa wygląda.

To chyba tyle co mogę porównać.


ps. o wielki, samozwańczy ...

Autor:  Ossur [ 10 cze 2010, 13:30 ]
Tytuł: 

łuki nie były takie złe - dobrze skrafcony łuk + odpowiednie skile i było ok...

knight w MO jak spadnie z konia i będzie w tej płycie to juz nie będzie taki uber... staminka...:)

Autor:  Mendol [ 10 cze 2010, 13:37 ]
Tytuł: 

no i wlasnie o taka dyskusje chodzilo. a nie ciagle pisanie, ze 'mo' jest fajne :)
anyway sprobuje jeszcze pograc i zobaczymy jak to wyglada.


ps. tak wiem, wiem.

Autor:  Szeptun [ 10 cze 2010, 13:41 ]
Tytuł: 

Ossur napisał(a):
...........
knight w MO jak spadnie z konia i będzie w tej płycie to juz nie będzie taki uber... staminka...:)


No właśnie, jak wygląda walka w Mortal Online, bo...
pograłem trochę w Darkfalla i...
walka w Darkfallu wygląda tak:
super szybkie i dalekie skoki + jeszcze superszybsze dalekosiężne strafowanie z jednoczesnymi całkiem fuksiarskimi próbami trafienia przeciwnika ----> wygląda to śmiesznie i karykaturalnie, jak Tom i Jerry tylko inna kreska graficzna :)
Może... grawitacją w Darkfallu powinni zainteresować się fizycy ;)

Autor:  Asmax [ 10 cze 2010, 14:03 ]
Tytuł: 

No i jednak MO to fail? Szkoda...

Niektorzy tutaj sie widze, moze nie tyle co zachwycaja ale podniecaja mozliwosciami gry...

Sorry Panowie, ale 13 lat temu mielismy to dopracowane duzo bardziej w UO. Dla kogos kto popykal chwile na freeshardach z 30playerbase taki niedopracowany Mortal Online to musi byc niezla frajda - no i ciesze sie z Wami, ale niestety po tym ile kiedys tam przegralem - zeby cos mnie wciagnelo musi byc dopracowane. A MO nie jest. I tyle.

HF, ale jezeli za sandboxa nie zabierze sie powazne studio, z powaznymi pieniedzmi to nic z tego nie bedzie. A jak sie juz takie studio zabierze, to za ~2 lata zrobia z tego 250238239832923 klona Everquesta i i tak chuj z tego bedzie.

Wiec zyjmy sobie wspomnieniami jak fajnie biegalo sie w sandalkach w UO i chyba czas postawic sobie krzyzyk i skonczyc bawic sie w te mmo.

Autor:  joshe [ 10 cze 2010, 14:29 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Asmax napisał(a):
Wiec zyjmy sobie wspomnieniami jak fajnie biegalo sie w sandalkach w UO i chyba czas postawic sobie krzyzyk i skonczyc bawic sie w te mmo.


To wlasnie zrobilem przy release dfo.


Wróćmy do mudów. Przynajmniej nikt nie będzie pieprzył, że mu grafika i interfejs nie odpowiada :lol:

Autor:  Oyci3C [ 10 cze 2010, 14:55 ]
Tytuł: 

Jakie wracanie do mudów. Tu chodzi o czystą ludzką przyzwoitość.

Chociaż z drugiej strony, nikt nie zabrania partaczom tworzyć tego co tworzą, a tym bardziej nikt nie ma pretensji do frajerów, którzy na to partactwo się nabierają zaślepienie obietnicami, tylko trochę dziwnie się to czyta.

Autor:  joshe [ 10 cze 2010, 15:00 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Chociaż z drugiej strony, nikt nie zabrania partaczom tworzyć tego co tworzą, a tym bardziej nikt nie ma pretensji do frajerów, którzy na to partactwo się nabierają zaślepienie obietnicami, tylko trochę dziwnie się to czyta.


były jakiekolwiek wyjątki poza eq, uo, daoc, ewentualnie L2, lotro a niech będzie i WoW ?

Bo już mnie nudzi gadka że kolejne devstudio wydało crap.
Z 6 ostatnich tytułów p2p tak właśnie jest opisywanych.

Autor:  Mendol [ 10 cze 2010, 15:09 ]
Tytuł: 

nvm. musialem sie przelogowac i poszlo.

w tym 'open' city pusto. zero zywej duszy ;/

i sie popsulo :)

Autor:  Oyci3C [ 10 cze 2010, 15:18 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Chociaż z drugiej strony, nikt nie zabrania partaczom tworzyć tego co tworzą, a tym bardziej nikt nie ma pretensji do frajerów, którzy na to partactwo się nabierają zaślepienie obietnicami, tylko trochę dziwnie się to czyta.


były jakiekolwiek wyjątki poza eq, uo, daoc, ewentualnie L2, lotro a niech będzie i WoW ?

Bo już mnie nudzi gadka że kolejne devstudio wydało crap.
Z 6 ostatnich tytułów p2p tak właśnie jest opisywanych.


fe, eve, eq2, sw, ao, tak było / jest ich dużo

Co w żaden sposób nie usprawiedliwia to twórców takiego MO.

Strona 126 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team